Viespeukquote:Op maandag 21 maart 2016 11:04 schreef Etsu het volgende:
Alleen maar op de OP? Jammer, ik wilde het op TS doen.
The Last Kingdomquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hem, nog een maand om iets te kijken met weinig seizoenen. Suggesties?
Daredevilquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volwassen kerel in een apenpakje, goede serie hoor
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggen
Dat komt 22 November welquote:Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol
Had eigenlijk gehoopt dat je mee ging zingen![]()
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lalalalalaaaaaa
oitnbquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik doe het voornamelijk omdat ik het leuk vind, en zoals iedereen doe ik het ook voor de viewsquote:
Laat maar, nee dusquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en Daredevil, LC, IF + Jessica Jones vormen samen dan ook nog The Defendersquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Luke Cage in septemberquote:Op maandag 21 maart 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en zij vormen samen dan ook nog The Defenders
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Eltonquote:Op maandag 21 maart 2016 11:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jep, Ziggo Dome. Ga hem eindelijk live zien
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)quote:Op maandag 21 maart 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Elton
Ik zal eens luisteren, luister eigenlijk niet heel veel van hem.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)
En ik vind het echt een hele chille gast na het kijken van Tantrums & TIara's
hihi jaquote:Op maandag 21 maart 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het tegen mij wil opnemen in een TR-strijd?
Ik denk dat je sowieso Goodbye Yellow Brick Road, Bennie & The Jets, Rocket man en Tiny Dancer wel kentquote:Op maandag 21 maart 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren, luister eigenlijk niet heel veel van hem.
Ja die nummers wel, albums zelf nauwelijks eigenlijk. Heb nu Yellow Brick Road album op staan.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso Goodbye Yellow Brick Road, Bennie & The Jets, Rocket man en Tiny Dancer wel kent
"10^99" is oneindig. Dan win je gegarandeerd.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR TR TR TR TR x564653513515468568994531351
'Chille'quote:Op maandag 21 maart 2016 11:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)
En ik vind het echt een hele chille gast na het kijken van Tantrums & TIara's
Funeral for a friend is vrij bombastisch, zou je geluid niet te hard zetten, zeker niet in't beginquote:Op maandag 21 maart 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja die nummers wel, albums zelf nauwelijks eigenlijk. Heb nu Yellow Brick Road album op staan.
Sowieso denkenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat denken omdat je rekenmachine niet verder kon
Ik tr altijd 10x meer dan jij vanaf nu.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR TR TR TR TR x564653513515468568994531351
Sowiesoquote:
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.quote:
Dus ik mag het wel typen? godverquote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Waarom vind je dat er niet bij passen?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Chill dude, denk aan je blood pressurequote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Nee man, gewoon full on agressief worden, met dingen gooien, met dingen smijten, kapot maken, schelden op alles, dat is die FOK! Braddie leef ja toch?quote:
tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2016 11:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt toch ook zo'n superheld tegenwoordig met een frisbee als wapen
Nee echt superleuk allemaal
hey wchquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
Alsof ze dat niet zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Minstens zo oud als het wiel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijn
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenquote:
Ouwe zakquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplexquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
Maar dan was het ovaal geweestquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het wiel is iets dat ik had kunnen bedenken, jammer dat ik pas heel laat te wereld kwam
Zie mijn edit eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar gaat het over.
kortzichtige mensenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
oké, dan ga ik op je springenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lig in bed
Of nja, op een matras op de grond
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet manquote:
Jouw jobcoach heeft nog niet erg veel rendement of wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Haha wat een mafketel heee!!quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaaldquote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?quote:
at your service.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaald
niet roken, drinken en geen drugs.. Dan zou ik ook wel een kilo suiker per dag naar binnen werkenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?
Als ik er nu al uit had gezien als 30 had ik op m`n 40-45e misschien al een getekende kop gehadWeet jij veel.
Nou is een bijkomend voordeel dat ik én niet rook én niet drink én geen drugs gebruik, dus dat kan m`n gezicht niet tekenen
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij heeft toch het lichaam van 2 25 jarigen? dan is ie lichamelijk gewoon 50.
Misschien wel 3 25 jarige ookquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij heeft toch het lichaam van 2 25 jarigen? dan is ie lichamelijk gewoon 50.
poepie tochquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb nu al 2,5 uur tussenuur zonder iemand die ik ken
En moet nog een half uur
70 in de zin van dement?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geestelijk wil ik varieren tussen 13 en 70.
brugklasstrugglesquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En moet nog een half uur
Kijk, jij snapt het. Moet toch compenseren ey.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet roken, drinken en geen drugs.. Dan zou ik ook wel een kilo suiker per dag naar binnen werken
godverdomme, moet wat te lezen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
Als braddie geen levensverhaal vertelt op een vraag die je hem stelt dan moet er iets goed mis zijn, ga er dus maar vanuit dat je in de wajong zit.
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar werk je nie of ga je niet naar school
Vind het niet altijd positief.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik er nu al uit had gezien als 30 had ik op m`n 40-45e misschien al een getekende kop gehadWeet jij veel.
Nou is een bijkomend voordeel dat ik én niet rook én niet drink én geen drugs gebruik, dus dat kan m`n gezicht niet tekenen
aight suc6quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.
Werk ben ik mee bezig, druk aan't soliciteren, loop bij een jobcoach.
Ga straks weer naar die man toe, hij schijnt iets te hebben bij Peugeot voor mij als transporteur van auto's dus ik ben benieuwd
Oortjes vergetenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm, gwn oortjes in en gamen of gwn fokken zoals nu
Oh, dat ben je wel gewend als autist toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En moet nog een half uur
Ok nu ben ik jaloersquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb 4 uur les per week, achtereenvolgens dus leven is leuk
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dat ben je wel gewend als autist toch.
Moet jij die wagvies rijden?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.
Werk ben ik mee bezig, druk aan't soliciteren, loop bij een jobcoach.
Ga straks weer naar die man toe, hij schijnt iets te hebben bij Peugeot voor mij als transporteur van auto's dus ik ben benieuwd
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes inquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oortjes vergeten
En fok nu terwijl ik eet
Is toetsweek en moest blijkbaar vorige week rekentoets maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je ook in je eentje 2,5 uur tussenuren hebben op middelbare?
Heb ze vrijwel nooit inquote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes in
spanning en sensatiequote:Op maandag 21 maart 2016 12:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is toetsweek en moest blijkbaar vorige week rekentoets maken.
Wist dat niet en toen moest ik die vanmorgen inhalen.
zoals eewn autist betaamtquote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet trouwens waar Etto is geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
best een leuk tafelkleedquote:Op maandag 21 maart 2016 12:09 schreef Crip het volgende:
omg deze jurk is zo mooi
/dima
http://nl.boohoo.com/clothing/boohoo-plus/pzz97285
This site has been blocked by the network administrator.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:09 schreef Crip het volgende:
omg deze jurk is zo mooi
/dima
http://nl.boohoo.com/clothing/boohoo-plus/pzz97285
wtf ze blocken echt alles bij jullie hequote:Op maandag 21 maart 2016 12:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
This site has been blocked by the network administrator.
URL: http://ad.zanox.com/ppc/?30507093C55013901&zpar0=[...
Block reason: Forbidden Category "Advertisement"
If you believe the below web site is rated incorrectly click here.
Je vreet 1 kilo suiker per dag. Al iets funest is is dat het wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Iddquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf ze blocken echt alles bij jullie he
hard knock life
gwn gyazoquote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
kan nie kopieren, dan moet ik screenshotten enzo heb k geen zin in sry
Thxquote:Op maandag 21 maart 2016 12:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dat doe ik wel even voor Crip.
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaalquote:Op maandag 21 maart 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vreet 1 kilo suiker per dag. Al iets funest is is dat het wel.
Zij doet er tenminste wat aan met succes. Ervaringsdeskundige dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaal
Vet houdt de huid juist strak, suiker eet ik bijna niet. Is slecht voor collageen om veel suiker te eten. Breekt het af.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaal
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:26 schreef HPLC het volgende:
Zijn rechtsdraaiende suikers wel goed voor je?
Wat is te veel?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vet houdt de huid juist strak, suiker eet ik bijna niet. Is slecht voor collageen om veel suiker te eten. Breekt het af.
Graag gedaan. Xoxo
Op het zuidelijk halfrond draaien ze linksom.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.
Ik weet alleen dat ik boven de rivieren woonquote:Op maandag 21 maart 2016 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.
Maar als je de kaart draait woon je er ineens naast of boven :squote:Op maandag 21 maart 2016 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik boven de rivieren woon
Ik bedoel zo:quote:Op maandag 21 maart 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je de kaart draait woon je er ineens naast of boven :s
hou je bekquote:Op maandag 21 maart 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
Eindelijk lunchpauze. Zijn we hier nog mad?
werkontwijkendgedragquote:Op maandag 21 maart 2016 12:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, ik werk wel voor de SC.
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een langzame, pijnlijke dood sterft. Karel Ankerdebiel.
Door falen van apparatuur kan ik niet echt werken, moet wachten tot alles is gefixtquote:
had ochtendienst dus kwam kki moe thuis dus hoofddoek en zo uitgegooid en joggingbroek aangeflikkert zodat ik in bed kon liggen.quote:
Jouw brein is door en door verrotquote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uugh, nog erger, en dan zitten wachten op het ICT team.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Door falen van apparatuur kan ik niet echt werken, moet wachten tot alles is gefixt. Daarom doe ik nu eigenlijk (te) rustig aan.
Kun je ophouden met dat negatieve gedoe svpquote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
does niet zo schijnheilig snolquote:Op maandag 21 maart 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je ophouden met dat negatieve gedoe svp
Thanks
Denk niet dat ICT team apparatuur kan fixenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, nog erger, en dan zitten wachten op het ICT team.
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.
Oh Oh wat een kliekje zijn we toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.
Godverdomme ik neuk je in je snor ongesteld zeikwijf je hebt nu echt de verkeerde te pakken trut. Wacht maar tot ik je te pakken krijg.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe Tardis na. Wat een debielo ook heur
Niet alles is een klacht. Genoeg plekken op FOK! waar je de medemens een goedemorgen kan wensen.quote:
Ja, als ik daar word aangenomen wel. Nieuwe auto's, Occasions, Schade auto's ( Ghehequote:
Hopelijk googlen ze je naam niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, als ik daar word aangenomen wel. Nieuwe auto's, Occasions, Schade auto's ( Ghehe) En dat soort zaken.
Wat een walgelijke insinuatie.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dan verandert er voor jou toch niks?
Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.quote:
Ik denk dat jij een comeback had gemaakt, want je kan nooit je met voetzool grip krijgen op een ronde vetpens.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.
Wow epic!quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.
leuk man een grapje over m`n gewicht. Doe eens wat origineels.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een comeback had gemaakt, want je kan nooit je met voetzool grip krijgen op een ronde vetpens.
Ben je al in training? Of blijft het bij beelddenken.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
leuk man een grapje over m`n gewicht. Doe eens wat origineels.
beelddenkenquote:Op maandag 21 maart 2016 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je al in training? Of blijft het bij beelddenken.
isgoe bby tot morgen xoquote:Op maandag 21 maart 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga trouwens NOOIT meer op forums zitten!!!
En dat is een TR.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh nee, je bent meer van de woorden he.
Wij hebben van Fylax geleerd dat dit inderdaad erg eenvoudig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
Moet het helemaal zelf weten als ik een foto of filmpje post natuurlijk, maar als andere mijn foto's gaan posten inclusief dat soort quotes erbij dan ga ik TRen dat is niet zo moeilijk.
Oh doe daar niet zo moeilijk over, vroeger mocht dat op FOK! ook gewoon als het een foto was die je zelf ooit eerder had gepost en zo lang het geen bashen was. Is gewoon risico wat je neemt bij het plaatsen.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
Moet het helemaal zelf weten als ik een foto of filmpje post natuurlijk, maar als andere mijn foto's gaan posten inclusief dat soort quotes erbij dan ga ik TRen dat is niet zo moeilijk.
Gewoon terecht hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
Ja oke, als het een foto is die ik zelf eerder heb geplaatst dan vind ik het ook geen probleem.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh doe daar niet zo moeilijk over, vroeger mocht dat op FOK! ook gewoon als het een foto was die je zelf ooit eerder had gepost en zo lang het geen bashen was. Is gewoon risico wat je neemt bij het plaatsen.
Weet nog dat ik een keer zo'n foto van dWc had bewerkt met paint.
Ach zo lang het grappig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, als het een foto is die ik zelf eerder heb geplaatst dan vind ik het ook geen probleem.
Maar wel als die foto vervolgens bewerkt gaat worden
Jij maakt me echt boos he?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, als het een foto is die ik zelf eerder heb geplaatst dan vind ik het ook geen probleem.
Hij is niet echt bewerkt toch? Alleen wat tekst toegevoegd, maar de foto is hetzelfde.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom dat doen als je ook gewoon leugens kan verzinnen. Zoals stimorolnogwat.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Of je bewaart foto's om er in te gooien als je discussies verliest. Zoals faeronogwat.
Eigenlijk is dit alleen grappig als je die insidejokes kent, nu denk ik alleen maarquote:Op maandag 21 maart 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach zo lang het grappig is.
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
haha shitquote:Op maandag 21 maart 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom dat doen als je ook gewoon leugens kan verzinnen. Zoals stimorolnogwat.
Het staat niet voor niets in ONZ.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit alleen grappig als je die insidejokes kent, nu denk ik alleen maar
Of je zit na je dertigste nog steeds elke dag te zeiken op fok ipv aan je scriptie te werken waar je al vijf jaar mee bezig bent.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Of je bewaart foto's om er in te gooien als je discussies verliest. Zoals faeronogwat.
ooo stimo pik je ditquote:Op maandag 21 maart 2016 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of je zit na je dertigste nog steeds elke dag te zeiken op fok ipv aan je scriptie te werken waar je al vijf jaar mee bezig bent.
Hoop niet dat ze nu komt met jouw lul in KPD, dat is echt uitgemolken.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of je zit na je dertigste nog steeds elke dag te zeiken op fok ipv aan je scriptie te werken waar je al vijf jaar mee bezig bent.
Heb die gisteren nog uitgemolken ja.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze nu komt met jouw lul in KPD, dat is echt uitgemolken.
Hahaha deze stille hint.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze nu komt met jouw lul in KPD, dat is echt uitgemolken.
doeiquote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
oke dit is een goed moment om weg te gaan
doei
ff fappen op het beeld van deuce zijn naakte pen0r?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
oke dit is een goed moment om weg te gaan
doei
Echt hè.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Vertel.
Fittie is gewoon niet leuk als iedereen telkens met dezelfde shit aankomt.
Ja echt chille grappige kerel man die dWc.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
WTF
In mijn brein zitten meer gaten dan in mijn trui![]()
![]()
![]()
WGR / Een verkeersvraag.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
WTF
In mijn brein zitten meer gaten dan in mijn trui![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zal straks wel advies vragen in de KLB SC. Dat zijn experts op dat gebied.
Beide SC's volgens mij allebei evenveel werkelozen. Wij hebben dp en zij roosje.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die weten inderdaad hoe je zoveel mogelijk verschillende uitkeringen kunnen trekken zodat ze lekker op hun zolderkamertje kunnen blijven zitten fokken en af en toe fapje kunnen machen
En ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die weten inderdaad hoe je zoveel mogelijk verschillende uitkeringen kunnen trekken zodat ze lekker op hun zolderkamertje kunnen blijven zitten fokken en af en toe fapje kunnen machen
Wie hier in de SC naast dp heeft geen baan of school dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Beide SC's volgens mij allebei evenveel werkelozen. Wij hebben dp en zij roosje.
Ik houd van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschenquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschen
Wanneer gaan wij nog eens op date?quote:
Nee iedereen is werkeloos, daarom is het hier om 6 u soms al druk. Iedereen vroeg eruit om kei en keihard te solliciteren.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie hier in de SC naast dp heeft geen baan of school dan?volgens mij heeft juist bijna iedereen hier wel iets..
Gewoon gigolo wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie maar aan werk te komen in Groningen.
Als Chai naakt op het internet gaat.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nog eens op date?
En hij wil dat we Opso verkrachtenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
Is die DerRabbit hier eens flink gepest ofzo? Die knul huilt bijna altijd over deze SC
Ja slaat echt nergens opquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee iedereen is werkeloos, daarom is het hier om 6 u soms al druk. Iedereen vroeg eruit om kei en keihard te solliciteren.
In welke richting?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie maar aan werk te komen in Groningen.
Dus die hele gang rape was verzonnenquote:
Ik hou gewoon van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschen die nog maagd zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
Is die DerRabbit hier eens flink gepest ofzo? Die knul huilt bijna altijd over deze SC
Waarom zouden we Opso verkrachten als we Meloewa hebben?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus die hele gang rape was verzonnen
Die staat toch al tig keer op pornhubquote:
Meloewa is al uitgewoond, daar heb je niets meer aanquote:Op maandag 21 maart 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zouden we Opso verkrachten als we Meloewa hebben?
Kan je beter mad zijn in POL denk ikquote:Op maandag 21 maart 2016 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschen die nog maagd zijn
Die zijn niet zo links als julliequote:
Waardevol materiaal gebruiken voor een gang rape.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meloewa is al uitgewoond, daar heb je niets meer aan
Juridisch, maar ben nog lang niet klaar met mn studie, dus gewoon een bijbaantje is prima. Maar ben overal te oud voor.quote:
Denken dat dat waardevol materiaal isquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waardevol materiaal gebruiken voor een gang rape.
Wie is waardevol?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat dat waardevol materiaal is
Krantenwijkquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juridisch, maar ben nog lang niet klaar met mn studie, dus gewoon een bijbaantje is prima. Maar ben overal te oud voor.
Opso is waardevol? ;D lolquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Waardevol materiaal gebruiken voor een gang rape.
In café Geerd gangrape we dagelijks beter materiaal dat wij waardeloos vindenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is waardevol?
Meloewa is gewoon lekker en waardeloos, dat is de ideale combinatie.
Ah oké. Dat zal ook een factor zijn danquote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juridisch, maar ben nog lang niet klaar met mn studie, dus gewoon een bijbaantje is prima. Maar ben overal te oud voor.
Damnquote:Op maandag 21 maart 2016 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Meloewa is gewoon lekker en waardeloos, dat is de ideale combinatie.
Mantrain.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In café Geerd gangrape we dagelijks beter materiaal dat wij waardeloos vinden
Je kan heus wel wat dozen inpakken of pennen in elkaar draaien.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
De hoofdconducteur geeft hoofd, dus iig aan een uiteinde.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit de hoofdconducteur dan voor- of achterin?
Ga jij eerst eens een geslaagde date hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent wel in vorm hequote:Op maandag 21 maart 2016 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
De hoofdconducteur geeft hoofd, dus iig aan een uiteinde.
dimaquote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft de foto van deuces lul eigk nog?
En jij een huwelijk, hahahahhquote:Op maandag 21 maart 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens een geslaagde date hebben.
Wrom niet gewoon mij dmen.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Wie heeft de foto van deuces lul eigk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |