Nee.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dat ben je wel gewend als autist toch.
Moet jij die wagvies rijden?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.
Werk ben ik mee bezig, druk aan't soliciteren, loop bij een jobcoach.
Ga straks weer naar die man toe, hij schijnt iets te hebben bij Peugeot voor mij als transporteur van auto's dus ik ben benieuwd
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes inquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oortjes vergeten
En fok nu terwijl ik eet
Is toetsweek en moest blijkbaar vorige week rekentoets maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoe kun je ook in je eentje 2,5 uur tussenuren hebben op middelbare?
Heb ze vrijwel nooit inquote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes in
spanning en sensatiequote:Op maandag 21 maart 2016 12:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is toetsweek en moest blijkbaar vorige week rekentoets maken.
Wist dat niet en toen moest ik die vanmorgen inhalen.
zoals eewn autist betaamtquote:Op maandag 21 maart 2016 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe mensen hun oortjes vergeten, eerste wat ik doe als ik weg ga is oortjes in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2016 12:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet trouwens waar Etto is geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
best een leuk tafelkleedquote:Op maandag 21 maart 2016 12:09 schreef Crip het volgende:
omg deze jurk is zo mooi
/dima
http://nl.boohoo.com/clothing/boohoo-plus/pzz97285
This site has been blocked by the network administrator.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:09 schreef Crip het volgende:
omg deze jurk is zo mooi
/dima
http://nl.boohoo.com/clothing/boohoo-plus/pzz97285
wtf ze blocken echt alles bij jullie hequote:Op maandag 21 maart 2016 12:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
This site has been blocked by the network administrator.
URL: http://ad.zanox.com/ppc/?30507093C55013901&zpar0=[...
Block reason: Forbidden Category "Advertisement"
If you believe the below web site is rated incorrectly click here.
Je vreet 1 kilo suiker per dag. Al iets funest is is dat het wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?
Als ik er nu al uit had gezien als 30 had ik op m`n 40-45e misschien al een getekende kop gehadWeet jij veel.
Nou is een bijkomend voordeel dat ik én niet rook én niet drink én geen drugs gebruik, dus dat kan m`n gezicht niet tekenen
Iddquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf ze blocken echt alles bij jullie he
hard knock life
gwn gyazoquote:Op maandag 21 maart 2016 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
kan nie kopieren, dan moet ik screenshotten enzo heb k geen zin in sry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |