niet roken, drinken en geen drugs.. Dan zou ik ook wel een kilo suiker per dag naar binnen werkenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?
Als ik er nu al uit had gezien als 30 had ik op m`n 40-45e misschien al een getekende kop gehadWeet jij veel.
Nou is een bijkomend voordeel dat ik én niet rook én niet drink én geen drugs gebruik, dus dat kan m`n gezicht niet tekenen
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij heeft toch het lichaam van 2 25 jarigen? dan is ie lichamelijk gewoon 50.
Misschien wel 3 25 jarige ookquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij heeft toch het lichaam van 2 25 jarigen? dan is ie lichamelijk gewoon 50.
poepie tochquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb nu al 2,5 uur tussenuur zonder iemand die ik ken
En moet nog een half uur
70 in de zin van dement?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geestelijk wil ik varieren tussen 13 en 70.
brugklasstrugglesquote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En moet nog een half uur
Kijk, jij snapt het. Moet toch compenseren ey.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet roken, drinken en geen drugs.. Dan zou ik ook wel een kilo suiker per dag naar binnen werken
godverdomme, moet wat te lezen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:00 schreef Crip het volgende:
Als braddie geen levensverhaal vertelt op een vraag die je hem stelt dan moet er iets goed mis zijn, ga er dus maar vanuit dat je in de wajong zit.
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nee maar werk je nie of ga je niet naar school
Vind het niet altijd positief.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?
Als ik er nu al uit had gezien als 30 had ik op m`n 40-45e misschien al een getekende kop gehadWeet jij veel.
Nou is een bijkomend voordeel dat ik én niet rook én niet drink én geen drugs gebruik, dus dat kan m`n gezicht niet tekenen
aight suc6quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
School heb ik al een poos geleden afgerond, diploma op zak ook.
Werk ben ik mee bezig, druk aan't soliciteren, loop bij een jobcoach.
Ga straks weer naar die man toe, hij schijnt iets te hebben bij Peugeot voor mij als transporteur van auto's dus ik ben benieuwd
Oortjes vergetenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm, gwn oortjes in en gamen of gwn fokken zoals nu
Oh, dat ben je wel gewend als autist toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En moet nog een half uur
Ok nu ben ik jaloersquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik heb 4 uur les per week, achtereenvolgens dus leven is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |