Dus ik mag het wel typen? godverquote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Waarom vind je dat er niet bij passen?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Chill dude, denk aan je blood pressurequote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Nee man, gewoon full on agressief worden, met dingen gooien, met dingen smijten, kapot maken, schelden op alles, dat is die FOK! Braddie leef ja toch?quote:
tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2016 11:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt toch ook zo'n superheld tegenwoordig met een frisbee als wapen
Nee echt superleuk allemaal
hey wchquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
Alsof ze dat niet zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Minstens zo oud als het wiel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijn
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenquote:
Ouwe zakquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplexquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
Maar dan was het ovaal geweestquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het wiel is iets dat ik had kunnen bedenken, jammer dat ik pas heel laat te wereld kwam
Zie mijn edit eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar gaat het over.
kortzichtige mensenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
oké, dan ga ik op je springenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lig in bed
Of nja, op een matras op de grond
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet manquote:
Jouw jobcoach heeft nog niet erg veel rendement of wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Haha wat een mafketel heee!!quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaaldquote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?quote:
at your service.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |