Viespeukquote:Op maandag 21 maart 2016 11:04 schreef Etsu het volgende:
Alleen maar op de OP? Jammer, ik wilde het op TS doen.
The Last Kingdomquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hem, nog een maand om iets te kijken met weinig seizoenen. Suggesties?
Daredevilquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volwassen kerel in een apenpakje, goede serie hoor
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggen
Dat komt 22 November welquote:Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol
Had eigenlijk gehoopt dat je mee ging zingen![]()
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lalalalalaaaaaa
oitnbquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik doe het voornamelijk omdat ik het leuk vind, en zoals iedereen doe ik het ook voor de viewsquote:
Laat maar, nee dusquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en Daredevil, LC, IF + Jessica Jones vormen samen dan ook nog The Defendersquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Luke Cage in septemberquote:Op maandag 21 maart 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en zij vormen samen dan ook nog The Defenders
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Eltonquote:Op maandag 21 maart 2016 11:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jep, Ziggo Dome. Ga hem eindelijk live zien
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)quote:Op maandag 21 maart 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Elton
Ik zal eens luisteren, luister eigenlijk niet heel veel van hem.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)
En ik vind het echt een hele chille gast na het kijken van Tantrums & TIara's
hihi jaquote:Op maandag 21 maart 2016 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het tegen mij wil opnemen in een TR-strijd?
Ik denk dat je sowieso Goodbye Yellow Brick Road, Bennie & The Jets, Rocket man en Tiny Dancer wel kentquote:Op maandag 21 maart 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren, luister eigenlijk niet heel veel van hem.
Ja die nummers wel, albums zelf nauwelijks eigenlijk. Heb nu Yellow Brick Road album op staan.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso Goodbye Yellow Brick Road, Bennie & The Jets, Rocket man en Tiny Dancer wel kent
"10^99" is oneindig. Dan win je gegarandeerd.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR TR TR TR TR x564653513515468568994531351
'Chille'quote:Op maandag 21 maart 2016 11:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)
En ik vind het echt een hele chille gast na het kijken van Tantrums & TIara's
Funeral for a friend is vrij bombastisch, zou je geluid niet te hard zetten, zeker niet in't beginquote:Op maandag 21 maart 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja die nummers wel, albums zelf nauwelijks eigenlijk. Heb nu Yellow Brick Road album op staan.
Sowieso denkenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat denken omdat je rekenmachine niet verder kon
Ik tr altijd 10x meer dan jij vanaf nu.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR TR TR TR TR x564653513515468568994531351
Sowiesoquote:
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.quote:
Dus ik mag het wel typen? godverquote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Waarom vind je dat er niet bij passen?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Was slechts verwondering over jouw vocabulaire. Vind dat woord niet echt passen bij iemand van jouw leeftijd.
Chill dude, denk aan je blood pressurequote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Nee man, gewoon full on agressief worden, met dingen gooien, met dingen smijten, kapot maken, schelden op alles, dat is die FOK! Braddie leef ja toch?quote:
tegenwoordigquote:Op maandag 21 maart 2016 11:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je hebt toch ook zo'n superheld tegenwoordig met een frisbee als wapen
Nee echt superleuk allemaal
hey wchquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
tegenwoordig
Captain America werd al in de tweede wereldoorlog geïntroduceerd
Alsof ze dat niet zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom vind je dat er niet bij passen?
Alsof woorden leeftijdsgerelateerd zijn
Hell, als Queen een hit kan scoren met Radio Gaga, Radio Googoo, Radio Blabla (Wat geïnspireerd is op Roger Taylor die zijn zoon Radio CaCa hoorde roepen) Waarom kan ik dan niet Chille, zeggen
Minstens zo oud als het wiel, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe oud frisbee's al zijn
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenquote:
Ouwe zakquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplexquote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je zo rond middelbare leeftijd komt en je zegt "chill" Dan ga ik je wel raar aankijkenMaar kom op, 25
Waar gaat het over.
quote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
Maar dan was het ovaal geweestquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het wiel is iets dat ik had kunnen bedenken, jammer dat ik pas heel laat te wereld kwam
Zie mijn edit eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waar gaat het over.
kortzichtige mensenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
oké, dan ga ik op je springenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lig in bed
Of nja, op een matras op de grond
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Juist niet manquote:
Jouw jobcoach heeft nog niet erg veel rendement of wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Haha wat een mafketel heee!!quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaaldquote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?quote:
at your service.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |