kortzichtige mensenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
oké, dan ga ik op je springenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lig in bed
Of nja, op een matras op de grond
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 21 maart 2016 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Een man van rond de 50 zei een jaar of 10 terug eens 'de mazzel' toen ik wegging. Ik stond 3 weken later nog steeds perplex
Juist niet manquote:
Jouw jobcoach heeft nog niet erg veel rendement of wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Haha wat een mafketel heee!!quote:Op maandag 21 maart 2016 11:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn jobcoach die zei laatst over een liedje wat ik aan't luisteren was "Gast, dat is best wel gay" En ik had echt zoiets vanX infinity!
Als ik er aan terug denk ga ik nog facepalmen.
Hoezo gelukkig?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaaldquote:Op maandag 21 maart 2016 11:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Juist niet man
Ondanks dat ik een bolle rotkop heb zie ik er niet ouder uit dan ik ben gelukkig.
Nou, dat lijkt me juist een goed iets toch?quote:
at your service.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke braddie bedankt dat je dat voor mij bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |