Viespeukquote:Op maandag 21 maart 2016 11:04 schreef Etsu het volgende:
Alleen maar op de OP? Jammer, ik wilde het op TS doen.
The Last Kingdomquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hem, nog een maand om iets te kijken met weinig seizoenen. Suggesties?
Daredevilquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volwassen kerel in een apenpakje, goede serie hoor
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij neukt in ieder geval met Elektra Natchios, dat kunnen er niet veel zeggen
Dat komt 22 November welquote:Op maandag 21 maart 2016 09:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
lol
Had eigenlijk gehoopt dat je mee ging zingen![]()
lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lalalalalaaaaaa
oitnbquote:Op maandag 21 maart 2016 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik doe het voornamelijk omdat ik het leuk vind, en zoals iedereen doe ik het ook voor de viewsquote:
Laat maar, nee dusquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en Daredevil, LC, IF + Jessica Jones vormen samen dan ook nog The Defendersquote:Op maandag 21 maart 2016 11:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van Elektra kwam toch ook een aparte serie?
Luke Cage in septemberquote:Op maandag 21 maart 2016 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk het niet voorlopig, Luke Cage en Iron Fist komen er ook nog aan. Er gaan ook geruchten dat The Punisher een eigen serie krijgt en zij vormen samen dan ook nog The Defenders
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Eltonquote:Op maandag 21 maart 2016 11:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jep, Ziggo Dome. Ga hem eindelijk live zien
Muziek is chill (Honky Chateau, Yellow Brick Road, Leather Jackets en Wonderful Crazy Night zijn m`n favoriete albums)quote:Op maandag 21 maart 2016 11:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, ziggospam. Lijkt me wel een chille gast die Elton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |