quote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een langzame, pijnlijke dood sterft. Karel Ankerdebiel.
Door falen van apparatuur kan ik niet echt werken, moet wachten tot alles is gefixtquote:
had ochtendienst dus kwam kki moe thuis dus hoofddoek en zo uitgegooid en joggingbroek aangeflikkert zodat ik in bed kon liggen.quote:
Jouw brein is door en door verrotquote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uugh, nog erger, en dan zitten wachten op het ICT team.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Door falen van apparatuur kan ik niet echt werken, moet wachten tot alles is gefixt. Daarom doe ik nu eigenlijk (te) rustig aan.
Kun je ophouden met dat negatieve gedoe svpquote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
does niet zo schijnheilig snolquote:Op maandag 21 maart 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je ophouden met dat negatieve gedoe svp
Thanks
Denk niet dat ICT team apparatuur kan fixenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uugh, nog erger, en dan zitten wachten op het ICT team.
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.
Oh Oh wat een kliekje zijn we toch.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht mijn laatste bam al gezet te hebben. Maar ook deze gooi ik dicht als ik ook maar iets raars zie.
Godverdomme ik neuk je in je snor ongesteld zeikwijf je hebt nu echt de verkeerde te pakken trut. Wacht maar tot ik je te pakken krijg.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe Tardis na. Wat een debielo ook heur
Niet alles is een klacht. Genoeg plekken op FOK! waar je de medemens een goedemorgen kan wensen.quote:
Ja, als ik daar word aangenomen wel. Nieuwe auto's, Occasions, Schade auto's ( Ghehequote:
Hopelijk googlen ze je naam niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, als ik daar word aangenomen wel. Nieuwe auto's, Occasions, Schade auto's ( Ghehe) En dat soort zaken.
Wat een walgelijke insinuatie.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dan verandert er voor jou toch niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |