Thxquote:Op maandag 21 maart 2016 12:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, dat doe ik wel even voor Crip.
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaalquote:Op maandag 21 maart 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vreet 1 kilo suiker per dag. Al iets funest is is dat het wel.
Zij doet er tenminste wat aan met succes. Ervaringsdeskundige dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaal
Vet houdt de huid juist strak, suiker eet ik bijna niet. Is slecht voor collageen om veel suiker te eten. Breekt het af.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huh maar jij bent toch ook dik vet verwarrend allemaal
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:26 schreef HPLC het volgende:
Zijn rechtsdraaiende suikers wel goed voor je?
Wat is te veel?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vet houdt de huid juist strak, suiker eet ik bijna niet. Is slecht voor collageen om veel suiker te eten. Breekt het af.
Graag gedaan. Xoxo
Op het zuidelijk halfrond draaien ze linksom.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.
Ik weet alleen dat ik boven de rivieren woonquote:Op maandag 21 maart 2016 12:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je je op het noordelijk of op het zuidelijk halfrond bevindt.
Maar als je de kaart draait woon je er ineens naast of boven :squote:Op maandag 21 maart 2016 12:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik boven de rivieren woon
Ik bedoel zo:quote:Op maandag 21 maart 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je de kaart draait woon je er ineens naast of boven :s
hou je bekquote:Op maandag 21 maart 2016 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
Eindelijk lunchpauze. Zijn we hier nog mad?
werkontwijkendgedragquote:Op maandag 21 maart 2016 12:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, ik werk wel voor de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |