Ja echt chille grappige kerel man die dWc.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
WTF
In mijn brein zitten meer gaten dan in mijn trui![]()
![]()
![]()
WGR / Een verkeersvraag.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:13 schreef MrBradge het volgende:
WTF
In mijn brein zitten meer gaten dan in mijn trui![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zal straks wel advies vragen in de KLB SC. Dat zijn experts op dat gebied.
Beide SC's volgens mij allebei evenveel werkelozen. Wij hebben dp en zij roosje.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die weten inderdaad hoe je zoveel mogelijk verschillende uitkeringen kunnen trekken zodat ze lekker op hun zolderkamertje kunnen blijven zitten fokken en af en toe fapje kunnen machen
En ik dacht dat we vrienden waren.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die weten inderdaad hoe je zoveel mogelijk verschillende uitkeringen kunnen trekken zodat ze lekker op hun zolderkamertje kunnen blijven zitten fokken en af en toe fapje kunnen machen
Wie hier in de SC naast dp heeft geen baan of school dan?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Beide SC's volgens mij allebei evenveel werkelozen. Wij hebben dp en zij roosje.
Ik houd van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschenquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschen
Wanneer gaan wij nog eens op date?quote:
Nee iedereen is werkeloos, daarom is het hier om 6 u soms al druk. Iedereen vroeg eruit om kei en keihard te solliciteren.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie hier in de SC naast dp heeft geen baan of school dan?volgens mij heeft juist bijna iedereen hier wel iets..
Gewoon gigolo wordenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie maar aan werk te komen in Groningen.
Als Chai naakt op het internet gaat.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nog eens op date?
En hij wil dat we Opso verkrachtenquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
Is die DerRabbit hier eens flink gepest ofzo? Die knul huilt bijna altijd over deze SC
Ja slaat echt nergens opquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee iedereen is werkeloos, daarom is het hier om 6 u soms al druk. Iedereen vroeg eruit om kei en keihard te solliciteren.
In welke richting?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie maar aan werk te komen in Groningen.
Dus die hele gang rape was verzonnenquote:
Ik hou gewoon van linkse uitkeringstrekkende guttenmenschen die nog maagd zijnquote:Op maandag 21 maart 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
Is die DerRabbit hier eens flink gepest ofzo? Die knul huilt bijna altijd over deze SC
Waarom zouden we Opso verkrachten als we Meloewa hebben?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus die hele gang rape was verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |