Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.quote:
Ik denk dat jij een comeback had gemaakt, want je kan nooit je met voetzool grip krijgen op een ronde vetpens.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.
Wow epic!quote:Op maandag 21 maart 2016 13:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wow, dat was epic! Beter dat die gast even buitenwesten ging.
leuk man een grapje over m`n gewicht. Doe eens wat origineels.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een comeback had gemaakt, want je kan nooit je met voetzool grip krijgen op een ronde vetpens.
Ben je al in training? Of blijft het bij beelddenken.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
leuk man een grapje over m`n gewicht. Doe eens wat origineels.
beelddenkenquote:Op maandag 21 maart 2016 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je al in training? Of blijft het bij beelddenken.
isgoe bby tot morgen xoquote:Op maandag 21 maart 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ga trouwens NOOIT meer op forums zitten!!!
En dat is een TR.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh nee, je bent meer van de woorden he.
Wij hebben van Fylax geleerd dat dit inderdaad erg eenvoudig is.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
Moet het helemaal zelf weten als ik een foto of filmpje post natuurlijk, maar als andere mijn foto's gaan posten inclusief dat soort quotes erbij dan ga ik TRen dat is niet zo moeilijk.
Oh doe daar niet zo moeilijk over, vroeger mocht dat op FOK! ook gewoon als het een foto was die je zelf ooit eerder had gepost en zo lang het geen bashen was. Is gewoon risico wat je neemt bij het plaatsen.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:54 schreef MrBradge het volgende:
Moet het helemaal zelf weten als ik een foto of filmpje post natuurlijk, maar als andere mijn foto's gaan posten inclusief dat soort quotes erbij dan ga ik TRen dat is niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |