Misschien een beetje overvallen ofzo? Zei je meteen dat erbij of toen ie vaag ging doen? Niet om je mogelijke zinloze hoop te geven ofzo, maar misschien is afspreken wel een grote stap voor hem en als hij dan even van zijn a propos is dan kan zo een 'je mag ook nee zeggen hoor' misschien niet de casual geruststelling die je bedoelde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Thanks. Ja, die ene. Ja, ik snap dat het een lastige vraag is, maar als ie vaag doet en ik zeg nog 'je mag ook gewoon nee zeggen', zeg dan gewoon nee als je dat bedoelt. En blijf me niet constant aandacht geven.
Gemiddeld is niet hetzelfde als set in stone, dus wie weet gaat dat je nog eens verrassen. Aan de andere kant wel lekker rustig als je nog vijf jaar hebt om jezelf weer bij elkaar te rapen en niet onzeker te worden van je vlinders enzoquote:En ja, vast ooit. Maar gemiddeld vind ik eens in de vijf jaar iemand leuk. En ik ben er al weken verdrietig van. Met een weekend red ik het niet... Ik mijd hem nu maar in de hoop dat het werkt, maar ik vrees het ergste.
Zo feministisch ben je dus niet als je hem al die drankjes en dat eten liet betalenquote:(Bij de vorige gast die ik leuk vond, die me ook afwees - nadat ie maanden al mijn drankjes en eten betaalde, constant zei hoe leuk ik was en dat een man die mij niet zag staan wel gek moest zijn - werkte dat in ieder geval niet. Heeft vier jaar geduurd voor ik er overheen was.)
Sterkte meis en vergeet niet ook een beetje te relativeren met dingen die wel goed gaan enzoquote:Nou ja, beetje off-topic. Ik ga nog even een paar weken (maanden) in zelfmedelijden zwelgen voor ik hier weer kom kijken...
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag het telefoonnummer van een zeer leuke dame die 2 jaar ouder is dan dat ik ben, en tot nu toe hebben we heel veel dezelfde interesses en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort bij haar eten
Same here. Daarom ben ik ook blij, want dit is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft hij tot nu toe nog elke dag wel een chatbericht gestuurd. Ben ik niet gewend
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
JAAA ik mag hier posten.![]()
Net een datum geprikt. 3 april. Ik ga zijn kant op.
*gaat aftellen*
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Etsu het volgende:
Begin januari hadden we elkaar 'gevonden' op Tinder en hadden we elkaar al vrij snel op de app. Na een paar dagen leuk en gezellig appen, kwam het hoge woord eruit; hij was net terug van een halfjaartje studie in het buitenland en was iemand tegengekomen met wie hij bezig was voordat hij wegging. Hij wilde ontdekken of hij iets voor hem voelde. Dus we hadden afgesproken dat we vrienden zouden blijven ofzo. Maar de volgende dag was het appen dood.
Tot 2 weken geleden ofzo, hij me ineens aansprak. En sindsdien appen we elke dag over van alles en beginnen we allebei met een gesprek.
Ik heb wel vaker matches gehad, maar is nog nooit uitgedaaid op een echte datum prikken of (wederzijdse) interesse wat lang bleef vastplakken.
Dus dit is voor mij ook nieuw.
Valt mee, je moet vooral niet te hoge verwachtingen hebben en gewoon jezelf zijn. Daarom 't best zo snel mogelijk afspreken. Elkaar zien, stem horen, hoe iemand uit zijn ogen kijkt, beweegt, lacht etc. is allemaal niet waar te nemen in een 'leuk' gesprek op de app.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.
Ah, bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt mee, je moet vooral niet te hoge verwachtingen hebben en gewoon jezelf zijn. Daarom 't best zo snel mogelijk afspreken. Elkaar zien, stem horen, hoe iemand uit zijn ogen kijkt, beweegt, lacht etc. is allemaal niet waar te nemen in een 'leuk' gesprek op de app.
Voor mij is het niet veel anders dan een FOK!meet bv, en ik heb er toch een hoop gehad.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.
Musequote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:21 schreef Klonterpot het volgende:
Goedemorgen, ingestapt in deel 3 en nu (helaas) terug naar deel 2. Voorgeschiedenis: vorige week een epische date gehad bij één van de Muse-concerten maar binnen een paar dagen bleek er nog een ander te zijn. Hier weer verder!
Wel fijn om tweede keus te zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Etsu het volgende:
Begin januari hadden we elkaar 'gevonden' op Tinder en hadden we elkaar al vrij snel op de app. Na een paar dagen leuk en gezellig appen, kwam het hoge woord eruit; hij was net terug van een halfjaartje studie in het buitenland en was iemand tegengekomen met wie hij bezig was voordat hij wegging. Hij wilde ontdekken of hij iets voor hem voelde. Dus we hadden afgesproken dat we vrienden zouden blijven ofzo. Maar de volgende dag was het appen dood.
Tot 2 weken geleden ofzo, hij me ineens aansprak. En sindsdien appen we elke dag over van alles en beginnen we allebei met een gesprek.
Ik heb wel vaker matches gehad, maar is nog nooit uitgedaaid op een echte datum prikken of (wederzijdse) interesse wat lang bleef vastplakken.
Dus dit is voor mij ook nieuw.
Zo zie ik het niet.quote:
Nope, zij had een kaart over omdat een vriendin opeens niet konquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
MuseMoet je dan allang van te voren gepland hebben lijkt me?
En jullie hadden elkaar nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet.En dat ben ik ook niet. Als ik in zijn schoenen stond en ik vond iemand anders al een langere tijd leuk met wie ik al een tijdje bezig was voordat ik wegging, dan zou ik dat ook 'kiezen'. Daarnaast: hij kende me pas een paar dagen.
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jullie hadden elkaar nog nooit ontmoet.
Veel plezier vast! Ongeveer een vergelijkbaar verhaal hier, al vertrek ik morgen over een week al.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:29 schreef Mandéra het volgende:
Scriptie vandaag ingeleverd, morgen over een maand naar Macedonië. Het komt dichtbij en de communicatie loopt nog steeds goed. Kijk uit naar vakantie en fijne mensen om me heen, ook al heb ik die laatste in Nederland ook. You know what I mean.
En hebben jullie al een datum geprikt?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Leuk die feestdagenHeb zowaar op Paiq een speeddate waar ook na elkaar foto's het gesprek op gang blijft!
Voortgang. Gister elkaar in t café getroffen. Hij was iets te drinken, ik uiteindelijk ook. Beetje handje vast houden en gezoend op t einde.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft hij tot nu toe nog elke dag wel een chatbericht gestuurd. Ben ik niet gewend
Ik doe meestal gewoon iets als "Hee, alles goed? (Ja, niet echt een originele openingszin, sorry)"quote:Op zondag 27 maart 2016 21:48 schreef Elvi het volgende:
Wat is nou een goeie vraag als Ijsbreker op Paiq?
Wat leuk!quote:Op zondag 27 maart 2016 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voortgang. Gister elkaar in t café getroffen. Hij was iets te drinken, ik uiteindelijk ook. Beetje handje vast houden en gezoend op t einde.
Hij kon goed zoenenquote:
Dat niet. Veel mensen vervelen zich deze dagen of hebben komende week tentamenweek. Dus stijging matches is leuk maar heb je niks aan. Al gaf er net een meid zich te vervelen en heb een hengeltje uitgeworpen en ze denkt er nog over naquote:
Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet. Veel mensen vervelen zich deze dagen of hebben komende week tentamenweek. Dus stijging matches is leuk maar heb je niks aan. Al gaf er net een meid zich te vervelen en heb een hengeltje uitgeworpen en ze denkt er nog over nadus aan initiatief ontbreekt het mij dit keer niet. Er hoeft er maar 1 toe te happen.
hey! En nu komt het moeilijke hoe maken we hier een leuk gesprek ipv een verkapte sollicitatie vanquote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon iets als "Hee, alles goed? (Ja, niet echt een originele openingszin, sorry)"
Werkt meestal nog ook.
Nicequote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hey! En nu komt het moeilijke hoe maken we hier een leuk gesprek ipv een verkapte sollicitatie van
Die werkt erg goed
Zeker heb ik dat! Alleen normaal app ik dus wel netjes dagen/weken voordat ik die vraag stel en dat pakt soms weer verkeerd uit of stellen ze de date steeds uit, en bij dit gesprek kwam het heel spontaan en ze slaat het ook niet meteen af. En voor je het weet zegt ze gelijk ja, was ook niet echt een date voorstel. Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken? Ik acht de kans klein dat ze nu komt, maar wie niet waagt die niet wintquote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken?
Muah, genoeg mensen die voor die reden op Tinder zitten. De vraag is meer wat hij doet als ze nu wel komt.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Prima, dan verzin je 100 redenen waarom jij gelijk hebt, misschien scoor jij net die ene die niet bang is. Feit is dat zij nu nog steeds de deur uit moet, en je dus ook prima in een cafeetje had kunnen afsprekenquote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
Dat is meer wat ik ook bedoel inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Leuk! Al een vervolgdate gepland?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kon goed zoenen![]()
Vandaag nog niets van m gehoord. dus geen idee.
Zie hem vanzelf wel weer in de kroeg, ergens in de komende weken.
Edit: timing hij stuurt net een foto door
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je van het idee van een cafë in je broek schijt, maar wel random personen bij je thuis gaat uitnodigen?
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorMaar ik ben niet een persoon die op vrijdagavond alleen naar een café gaat. Ik kom daar dus alleen met mensen of als ik een date heb. Oh, en die reden is heel simpel. Ouders weg.
Als ze straks op vakantie zijn (duurt nog ff hoor) dan is die drempel ook lager. Als ik op mezelf zou wonen zou ik die vraag ook sneller stellen.
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelquote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelOffline is het wat losser.
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?
Dat mensen offline letten op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt lijkt me logisch.
Heb je offline eigenlijk wel eens iemand aangesproken, of heb je tot nu toe alleen maar gestaard?
Is ze er al?!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
Er zijn ook héél veel mensen, waaronder ik, die zo'n Tinder helemaal niks vinden en liever beoordeeld worden op inhoud en humor.
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorMits je eerst een match bent dan.
Nog niets concreet. Gister gevraagd wanneer dat eentje zou zijn, waarop hij "binnenkort denk ik zoquote:
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?
Ja behalve dat als een vrouw je niet knap vind je het al 9 van de 10x kan vergeten hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Hallo jongens, vandaag de eerste date van m'n leven en ik ben al in de twintig een tijdje.![]()
Hebben jullie tips om te zeggen? Zij is heel zelfverzekerd merk ik uit al de gesprekken die we hebben gehad, en ik ben verlegen bij onbekende mensen en kom soms moeilijk uit mijn woorden, door de spanning.
We hebben elkaar alleen nog gesproken via whatsapp
Dus ben echt heel benieuwd, moet ik eerlijk zijn dat het mijn eerste date ooit is? Zij is pas 2 weken vrijgezel trouwens, en heeft al meerdere lange relaties gehad, en dat ik autisme heb, moet ik dat nog vertellen, of niet bij de eerste date?
Ik heb al een flesje safari op, tegen de spanning, om 16:00 ontmoet ik haar, dus stop nu met drinken om nog enigszins normaal op te komen.. pff dit is misschien niets voor mij , ik heb hier jaren naar uitgekeken maar voel nu angst, en steeds de neiging om het af te kappen, omdat ik bang ben voor het onbekende, en dat het allemaal te snel gaat.. en onzeker over mijn uiterlijk heel erg... Iemand wat ideeën wat je op zo'n eerste date moet doen en zeggen? Hand vasthouden? iets kopen voor haar trouwens, of is dat gek bij date 1 hahaxd
Zij heeft meerdere relaties gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?
En ik kan niet lezen. Hoe danquote:
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echtequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
Een flesje Safari of een fles Safari?
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig!
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]Nee, anders had je dat wel gelezen. Gesprek is inmiddels stil gevallen. Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Dat heeft ook niet veel zin meer hè als Pasen voorbij is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
Nee idd zou ik ook niet doen. Je tijd is kostbaar. Laat die wijven maar een beetje werken voor je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
Komt vast goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echte
ze is er nog niet spannend hoor, heb al een hyperventilatie gehad gelukkig dus dat gebeurd vandaag ook niet meer, ik ben er niet klaar voor, maar ik doe zeker verslag straks!
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou niet snel bij mij uitnodigen want:
- Creepy gast / gevaarlijk etc
- Je kan niet weg wanneer je weg wilt
- Hij weet gelijk waar je woont
Het hoeft allemaal niet zo te lopen, het hoeft niet erg te zijn. Maar dat is geheel afhankelijk van je eigen gevoel over de persoon Hoe je gesprekken zijn geweest etc.
Ik vind het vooral relaxter om gewoon in de kroeg of terras af te spreken. Lekker simpel, niet te langdradig en lekker veilig bovendien.
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.
Waarom stel je die vraag? Heb je daarom haar bij je thuis uitgenodigd?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?
Nee ik vind het ook best een stap hoor en zeker omdat ik nog thuiswoon stel ik het zelf niet vaak voor, maar ben weleens uitgenodigd door een dame hoor. Straal blijkbaar ook vertrouwen uit
Waarom is dat relevant?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?
Nee ik vind het ook best een stap hoor en zeker omdat ik nog thuiswoon stel ik het zelf niet vaak voor, maar ben weleens uitgenodigd door een dame hoor. Straal blijkbaar ook vertrouwen uit
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag? Heb je daarom haar bij je thuis uitgenodigd?
He? We hebben het helemaal niet over seks gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.
Veel mensen zien dat verband wel van thuis uitnodigen, koken, filmpje...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
He? We hebben het helemaal niet over seks gehad?
Ik heb eig ook enkel (redelijk) goede ervaringen gehad, dus daar ligt t niet aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.
Het gaat er niet om of het al dan niet een sexdate wordt, maar of het een gewenste sexdate wordt. Dus geen opdringerig gedoe met gevaar op agressie en dergelijke. Dat is in de privacy van een eigen huis (van jezelf of de date) toch lastiger dan in een publieke ruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.
Je ziet wat je wil zien... je hebt geen idee hoe die gesprekken daarvoor zijn verlopen. Niet dat ik behoefte heb om in details te treden over het verloop van mijn dates, maar zoals ik al zei is de ene helft gewoon in een café of restaurant geweest. Van de keren dat ze bij mij thuis zijn geweest, zijn er maar twee blijven slapen. Bij een is er behalve wat zoenen en knuffelen verder die nacht niets gebeurd, bij die ander wel iets meer. Anderen zijn gewoon weer netjes naar huis gegaan na een paar drankjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel mensen zien dat verband wel van thuis uitnodigen, koken, filmpje...
Misschien heb je het als man ook ietsje makkelijker in dat opzicht, al ken ik daar ook de nodige horrorverhalen over. Ja, of je kan gewoon goed selecterenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar vindt echt iedereen het hier heel vreemd om een (eerste) date bij een van de twee thuis uit te nodigen? Ik snap echt wel dat je voorkeur zou geven aan een neutrale plek voor een eerste date, maar aan de andere kant had ik nou ook weer niet zo'n grote afkeer van verwacht.
Ben echt retenieuwsgierig naar hoe mensen wonen, maar ik vind het te kwetsbaar om zo voor een eerste date langs te gaan. Niet dat je op de tweede date niet alsnog geketend in de kelder kan belanden, maar gevoelsmatig doen mijn voelsprieten het live beduidend beter dan online..quote:Vind het ook wel wat huiselijks hebben, je ziet hoe iemand woont, wat voor spulletjes iemand in huis hebt, etc. Sfeer kan daardoor juist ook best relaxed zijn. Misschien hangt het ook wel van de persoon af, de soort gesprekken die je hebt, hoe lang je al chat. Schijnbaar geef ik een vibe af van een soort vertrouwen, anders hadden ze er ook niet mee ingestemd.
Dat is ook superleuk en sexy ja!quote:Eerder dat ze het juist wel leuk vinden als er een man voor ze kookt
Eigenlijk precies dit. Ja niet iedereen heeft slechte bedoelingen, maar je kent iemand niet dus je weet nooit hoe het loopt. Ik begrijp in dat opzicht wel dat die meid is afgehaakt, los van mogelijke andere redenen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou niet snel bij mij uitnodigen want:
- Creepy gast / gevaarlijk etc
- Je kan niet weg wanneer je weg wilt
- Hij weet gelijk waar je woont
Het hoeft allemaal niet zo te lopen, het hoeft niet erg te zijn. Maar dat is geheel afhankelijk van je eigen gevoel over de persoon Hoe je gesprekken zijn geweest etc.
Ik vind het vooral relaxter om gewoon in de kroeg of terras af te spreken. Lekker simpel, niet te langdradig en lekker veilig bovendien.
4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats!quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef yats het volgende:
Op zich kan een eerste date bij een van de twee thuis wel, al zou ik het zelf niet snel voorstellen. Ik heb overigens wel een paar eerste dates gehad bij ofwel haar thuis, ofwel bij mij thuis. En nee deezer, dat was niet om seks te hebben. Sterker nog, in slechts een geval is er gezoend en iets meer, bij de andere dates is er of pas op de tweede date gezoend of zelfs helemaal niets gebeurd omdat de klik ontbrak.
Oh, en morgen heb ik een vierde date met 'de Amerikaanse', en meteen een date die 4,5 dag duurt dus ik ben benieuwd...
Hallo mensen nog even een update van gister.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Tip 1: Niet teveel stressen (hoe moeilijk ook)
Hand vasthouden: enkel als je merkt dat zij dit ziet zitten, anders kan het ook wel wachten tot een latere date
Wat te zeggen? Bedenk een paar onderwerpen die je interessant vindt / wat interesses die je van haar weet, waar je graag meer over wilt weten. Gewoon veel vragen stellen
Angst over uiterlijk: niet zijn. Ze moet je toch nemen zoals je bent. Blijkbaar waren je foto's goed genoeg.
Er komen nog wel meer kansen, niet vastgrijpen aan het eerste de beste wat je tegenkomt.quote:Aan de ene kant, dit is wel de enige kans in mijn leven die ik tot nu toe heb gehad, om een vriendin te ''hebben''.
Bedankt, daar heb je gelijk in..quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Nooit uit medelijden een relatie aangaan.
Je hebt nu ook weer ervaring opgedaan, de volgende date gaat weer makkelijker. Die jaren vrijgezel blijven zal wel meevallen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Bedankt, daar heb je gelijk in..
Ze heeft gewoon een te grote gebruiksaanwijzing, familieleden vermoord, loverboys, ze heeft het nu wel een beetje op de rails met begeleid wonen e.d. maar ik ben eigenlijk iemand die een heel beschermd leventje heeft gehad, midden 20 en ik woon nog thuis...
Ze vind een ''onschuldige jongen'' zoals mij misschien nu wel fijn, eens wat anders, maar dat gaat denk ik wel botsen, ze vroeg wat ik leuk vind qua reizen, en zei dat het mij heel leuk lijkt om eens met een geliefde naar een stad als Madrid of Parijs te gaan...
Dat leek haar ook geweldig, en ze zei gelijk ''deze maand?'', ik heb nog nooit met een meisje wat gedaan, dus in dit opzicht, zou deze ervaring voor mij al belangrijk kunnen zijn in de verdere ontwikkeling, maar het moet wel een meisje zijn die ik ook echt leuk vind denk ik, en dat is zij niet, en niet omdat ze niet knap is, of lief kan zijn... Maar meer om haar ' asociale gedrag''
en de gebruiksaanwijzing.
Liever het afkappen, en dan het risico lopen om nog jaren vrijgezel te zijn, dan in deze tornado stappen denk ik, je hebt gelijk!
Nou roep dat nou ook maar niet te hard....quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt nu ook weer ervaring opgedaan, de volgende date gaat weer makkelijker. Die jaren vrijgezel blijven zal wel meevallen.
Waarom gelijk blokkeren?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Dankjewel topper, laten we het hopen, aan de ene kant is het wel heerlijk rustig voor je geestelijke rust, geen vriendin, maar aan de anderen kant als ik met moeders in een restaurant zit, en er zit een verliefd stelletje, een tafel verder.. Dan voel ik toch wel een gevoel, dat ik dat ook ontzettend graag zou willen.. En ben ik toch wel achteraf depressief waarom ik dit nooit heb mogen ervaren![]()
Bedankt voor je woorden iig!! ik ga haar mailen vannacht als ze slaapt. en op alles blokkeren.
Afijn, je vindt haar niet leuk voor wie ze is, maar voor de optie die ze jou kan bieden. GTFO man. Omgekeerd wil je toch ook niet dat iemand met je wil verkeren omdat zij graag een aardige meid wil zijn voor jou, die in dit geval niet zozeer teveel narigheid als gewoon relatie-ervaring heeft opgedaan vooralsnog?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hallo mensen nog even een update van gister.
Ik vond het persoonlijk niet echt leuk., ze komt uit een zwaar asociaal nest, heeft met loverboys te maken gehad in het verleden, en zit nu op een dagbesteding, dit resulteert erin dat ze vrij weinig om handen heeft, en ik nu ook gestalkt word.. (Continu appen en bellen).
Het meisje opzich vind ik er mooi uit zien ze is ook nog best jong (4 jaar jonger), en buiten haar afschuwelijke verleden kan ik ook een leuke kant in haar vinden, ze is wel spontaan, maar merk wel dat ze snel kan omslaan in negatief gedrag,
*knip*
Aan de ene kant, dit is wel de enige kans in mijn leven die ik tot nu toe heb gehad, om een vriendin te ''hebben''.
En ik wil haar best een leuke tijd bezorgen, alleen ze is zo vasthoudend en wil graag bij mij op bezoek komen, weten waar ik woon, en alles.. Dat ik het zo snel vind gaan, en door haar grove taalgebruik,( ze heeft ook een gemaakt buitenlands accent terwijl ze een NL meisje is) dat ik het zelfs een beetje verschut vind staan om met haar hier door mijn eigen omgeving te lopen.
Ze vroeg of ik haar wat vond, maar ik vind dat zo moeilijk ik heb gezegd dat ik haar wel zie zitten..
En nu durf ik gewoon niet eerlijk te zijn.. Ze weet waar ik werk, woon, telefoonnummer e.d stel dat ik haar nu op alles blokkeer ben ik bang dat ze op mijn werk verhaal komt halen, of aan m'n deur...
Alsof het haar geen pijn zou doen dat je niet eerlijk bent en dan maar doet alsof je haar leuk vindtquote:Wat zouden jullie doen, nog een date om te proberen ,of straks rond een uur of 0:00 een app schrijven dat ik haar aardig vind maar ik het niet zie zitten, en haar blokkeren op alles?
Ik vind het zo verschrikkelijk om haar pijn te doen, want ze heeft al zo'n rot leven, maar ik ben bang te betrokken te raken in ''een anderen wereld dan waar ik in leef''.
Eerlijk zijn dat je de klik niet voelt en jullie beide beter, meer hoteldebotel verdienen dan dat. Blokkeren kan altijd nog en als jij het netjes verpakt kan je het zo positief afronden, zodat ze daar niet zo een naar gevoel aan over hoeft te houden. Je kan ook respectvol en complimenteus afwijzen, beter dan liegend aan het lijntje houden for the wrong reasons.quote:Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Goedzo, neem dat mee naar je volgende date en veel plezierquote:Deze date heeft iig wel opgeleverd dat ik nu van mezelf weet dat ik heus wel met vrouwen kan praten, en dat het stotteren eigenlijk wel mee viel. (niet eens gebeurd) Zolang je rustig praat, kom je ook makkelijker uit je woorden als je gespannen bent
Bon chance en vive la douce France!quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef yats het volgende:
Oh, en morgen heb ik een vierde date met 'de Amerikaanse', en meteen een date die 4,5 dag duurt dus ik ben benieuwd...
Dat zou ook zomaar kunnen.. Misschien niet bewust, maar ze heeft zelf natuurlijk niets.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:02 schreef Cue_ het volgende:
Absoluut mee stoppen. Zie het zo in dat ze zo gebruik van je gaat maken. Daarbij vind je haar. Niet leuk genoeg.
Je hebt helemaal gelijk, aan het lijntje daar gaan we beide niet gelukkig van worden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Afijn, je vindt haar niet leuk voor wie ze is, maar voor de optie die ze jou kan bieden. GTFO man. Omgekeerd wil je toch ook niet dat iemand met je wil verkeren omdat zij graag een aardige meid wil zijn voor jou, die in dit geval niet zozeer teveel narigheid als gewoon relatie-ervaring heeft opgedaan vooralsnog?
Beter nog even geduld hebben voor een meid die je echt leuk vindt
[..]
Alsof het haar geen pijn zou doen dat je niet eerlijk bent en dan maar doet alsof je haar leuk vindtHaar kutleven so far ga je niet recht trekken met je goede intenties vermomd als vermeende liefde. Let it go..
[..]
Eerlijk zijn dat je de klik niet voelt en jullie beide beter, meer hoteldebotel verdienen dan dat. Blokkeren kan altijd nog en als jij het netjes verpakt kan je het zo positief afronden, zodat ze daar niet zo een naar gevoel aan over hoeft te houden. Je kan ook respectvol en complimenteus afwijzen, beter dan liegend aan het lijntje houden for the wrong reasons.
[..]
Goedzo, neem dat mee naar je volgende date en veel plezier
[..]
Bon chance en vive la douce France!
Je hoeft niets te hebben om heel veel te kunnen halen bij een ander.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Zalmplaat010 het volgende:
maar ze heeft zelf natuurlijk niets.
Wat een bangerik. Hoe komt t?quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Mbt mijn mogelijke date. Hij is zeer stilgevallen na afgelopen zaterdag. Dus denk dat t etentje er niet zo snel in zit
Hoe moet ik dat wetenquote:
Klinkt nu net of je zelfmoord gaat plegenquote:Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ga trouwens een super lieve afscheidsmail sturen, eentje waaraan ze wat heeft, dat ze waardevol is, en dat ik hoop dat ze goed terecht komt bij een leuke jongen!
Hoe was je date? Zit er een vervolg in?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
Het hangt er allemaal vanaf hoelang je die persoon kent/mee appt, vind ik.
As zondag komt mijn date bij mij thuis, en we appen al 3 weken (en kennen elkaar van naam 2 maanden). Het plan was dat ik naar hem toe zou komen, dus blijkbaar vond hij het ook oké toen (toch veranderd omdat het bij mij beter uitkomt).
Maar binnen 1 dag uiteraard niet, nee. Dat is creepy.
Ik heb in deel 3 gepost, volgens de beschrijving in de OP hoort het daar. Vandaar.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoe was je date? Zit er een vervolg in?
My bad, zie het nu. Heb daar al gereageerd.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb in deel 3 gepost, volgens de beschrijving in de OP hoort het daar. Vandaar.
Jammer.quote:Op maandag 4 april 2016 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Kwam afgelopen zaterdag nog kroegjongej tegen. Hij was al flink dronken en verwachte blijkbaar dat ik dan vast nog wel zin had om m te zoenen, want hij bleef wachten totdat ik naar huis ging.
Dit wordt niets meer
Nee, ik ga vooraf eigenlijk nooit ergens vanuit en probeer gewoon een leuke middag/avond of wat dan ook van toepassing is te hebben. En dan niet alleen voor mezelf, maar ook voor haar. Probeer je eens in een ander in te leven en echt in de ander geïnteresseerd te zijn ipv oppervlakkig en puur voor een ding, dat is en leuker en werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats!dat gaat stiekem toch ook een beetje door je hoofd?
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoordDus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb
Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.
Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Wtf is een charm?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoordDus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb
Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.
Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Koral het volgende:
[..]
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic?
Lees de OP nog eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf is een charm?
Kansloze gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.
Of niet, omdat ze gewoon nooit op Happn kijkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.quote:Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date
Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou!
Tell 'emquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het nog maar een keertje spellen?
[..]
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.
Clear as fuck.
Dat dusquote:
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Pantsonfire het volgende:
[..]
Dat dus. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
Dit deed ik afgelopen carnaval, volgende dag kreeg ik nog wel een vriendschapsverzoek van haar. Ik schaam mij nog steeds een beetje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.
*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest.
Veel plezier gozer! Hopelijk pakt het hetzelfde uit als het bij mij deed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
Donderdag (eindelijk) het vliegtuig in voor 4,5 dag vertier en plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Have fun!quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
En en en?quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
Sinds gisteren kan ik zeggen dat dat t geval isquote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Have fun!
En succes yats, ben benieuwd of het wat gaat worden. Is iig een goed teken.
Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....quote:
Direct op de vrouw af en vragen zal het zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....
Beetje wel, beetje niet. Verwarrendquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Wil je dan uberhaupt dat er wat gebeurd tussen jullie?
Oftewel, gewoon zien hoe het gaat of juist ervoor gaan, wan thet kan toch geen kwaad. MAar dan weinig doen met gevoelens zou ik zeggenquote:
Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Kamina het volgende:
Vanavond zie ik 'r weer.
Ontdek net dat ik kriebels in m'n buik krijg van 'r. Shit.
Ha, m'n eigen eenmansshow hier!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.
Ja, duh.
Je hebt je gewoon voor lul laten zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Laid het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds impulsiever en probeer steeds nieuwe tactieken uit maar ja lijkt wel alsof ik een onzichtbaar bordje boven mijn hoofd heb waar op staat 30 minuten gratis uitproberen daarna 1 miljoen euro per minute!
Ook gisteren op koning dag ben lekkere met mijn broer en een andere maat wat aan het drinken loopt een best leuk meisje op me af en die zegt "hey kijk zie je dat meisje daar die wilt wel graag met je dansen" ik kijk naar het meisje en die lacht terug dus ik denk sure.
Natuurlijk na de hele dag geen actie gehad te hebben ik van yes ok ok ik kan het wel ik kan dansen all die Michael Jackson filmpjes komen nu van pass.
Na wat gedanst te hebben zegt ze opeens van ik weet niet of je het verkeerde idee hebt maar ik heb all een vriend en ben lesbisch???????
Dus ik zo van nah wou je niet versieren of zo die meid van daar zo vond het een goed idee dat ik en jij gezellig even samen gingen dansen.
Dus ja ik loop naar die meid en vraag wat er aan de hand is heel verhaal over een jongen die haar het zelfde vertelde en dat ze het door moest geven aan mij echt freaking irritant.
Heb een beetje sjans maar na 30 minuten word het ze te duur of zo -0.-
Dronken of van de kaartquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?
Ik was geschoren, dus ze was niet m'n baard voelen.
Natuurlijk had ik het moeten vragen, maar was compleet flabbergasted.
XTCquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?
Ik was geschoren, dus ze was niet m'n baard voelen.
Natuurlijk had ik het moeten vragen, maar was compleet flabbergasted.
Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:
Geen pillen; ze dronk.
Wat de ware reden ook mocht wezen, in mijn beleving vond ze me wonderschoon.
Nee, deels omdat ik stomverbaasd was, maar vooral omdat ik net daarvoor haar een andere guy zag snavelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?
Weet ik, maar pillen herken ik wel, dit was drank.quote:
Pepper al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef Andromache het volgende:
Hoi, wat zijn tegenwoordig leuke datingsites? Ik vond RP niet zo, van Paiq is de lol af voor mij, en OKCupid heeft niet mijn soort man, over het algemeen. Na de zomer wil ik weer serieus op zoek.
Welke woorden zijn dat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hier: sinds kort twee woordjes toegevoegd aan mijn profiel op de app en ineens dagelijks weer matches... zelfde foto's en al. Rare wereld hoor die datingappsHopelijk snel weer een date.. mag er wel eens van komen..
Hé, die vraag had ik niet verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hé, die vraag had ik niet verwachtHeb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gesproken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hé, die vraag had ik niet verwachtMatches uit nieuwsgierigheid of medelijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 + 1 = blauw
Ik mag hopen dat eerste.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Matches uit nieuwsgierigheid of medelijden?
Maar je bent toch helemaal niet home alone?quote:
Ach, leugentje om bestwil.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.quote:
Het buitenseksseizoen is aangebroken!quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
Moet het wel tot een date komen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:55 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer. Eerst maar eens daadwerkelijk op naar die eerste date. Dan lullen we weer verder.
Dat past hier toch prima? Gaat over zijn dateprofiel. Zie het probleem niet zo..quote:Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3!
Heldere geest heb je tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
Elke meid van boven de twintig kijkt daar doorheen. Als je op je 25e nog moet aangeven dat je home alone bent denk ik niet dat je daar sporende vrouwen mee krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heldere geest heb je toch, voor iemand die net 18 is oké, maar als ze dan zijn leeftijd zien is het toch weer een minpuntje. Er zullen vast wel meiden zijn die erdoorheen kijken en hem toch een kans geven.
De komende dagen wel. Dus letterlijk lezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
Wat je niet hebt, dus heb je er nog weinig aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.
Maar dat heb je niet, want je woont nog thuis.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.
Als man bagger, veel bots en aandachtshoeren die niet echt willen afspreken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:00 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe is trouwens tinder tegenwoordig als datingapp?
Maar het levert mij nu al meer matches op dan voorheen. Dus die twee woorden voegen blijkbaar wel wat toe, voor de rest dezelfde foto's en tekst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, dus heb je er nog weinig aan.
Maar die matches zijn wel deels gebaseerd op een leugen. Maar goed, jij je zin. Haal je ook iets uit die matches?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar het levert mij nu al meer matches op dan voorheen. Dus die twee woorden voegen blijkbaar wel wat toe, voor de rest dezelfde foto's en tekst.
Voor nu weer wat aanspraak. Het weekend komt eraan, dus ben benieuwd. Heb nu ook meer tijd (afwachtmodus school) dus hoop er wel wat uit te halen ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar die matches zijn wel deels gebaseerd op een leugen. Maar goed, jij je zin. Haal je ook iets uit die matches?
Zijn er eigenlijk goede dating- apps of sites voor mannen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als man bagger, veel bots en aandachtshoeren die niet echt willen afspreken.
Is je probleem nu dat je niet met twee tegelijk wil daten, of dat je niks met nummer 2 wil?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik heb een probleem... Ik heb echt superleuke gesprekken met meisje 1 en daar ga ik na mijn tentamens mee afspreken. Nu is er sinds een week meisje 2 dat vandaag aangaf dat ze wilde daten, vanavond al! Gewoon om elkaar even te zien, ergens een drankje doen.
Ik heb bij meisje 2 niet helemaal een goed gevoel, dus heb haar voorzichtig afgewezen voor vanavond. Ik kan haar natuurlijk niet aan het lijntje blijven houden en dan uiteindelijk niet daten. Moet ik dat eerlijk zeggen tegen haar?
Wat is het probleem? Meisje 1 wil daten en jij ook. Meisje 2 wil daten en jij niet. Lijkt mij vrij duidelijk toch?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik heb een probleem... Ik heb echt superleuke gesprekken met meisje 1 en daar ga ik na mijn tentamens mee afspreken. Nu is er sinds een week meisje 2 dat vandaag aangaf dat ze wilde daten, vanavond al! Gewoon om elkaar even te zien, ergens een drankje doen.
Ik heb bij meisje 2 niet helemaal een goed gevoel, dus heb haar voorzichtig afgewezen voor vanavond. Ik kan haar natuurlijk niet aan het lijntje blijven houden en dan uiteindelijk niet daten. Moet ik dat eerlijk zeggen tegen haar?
Wil je uberhaupt niet met junmer twee daten of wil je die achter de hand houden als nummer 1 niks wordt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik denk het 2e, dat ik het achter de hand wil houden. Ik denk vaak van: laat ik haar eens kans geven, wie weet is ze wel heel anders dan in het echt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil je uberhaupt niet met junmer twee daten of wil je die achter de hand houden als nummer 1 niks wordt?
Als het eerste het geval is, dan heb je geen probleem, gewoon niet daten. Als het teeede het geval is, waarom dan niet gewoon een drankje doen? Kun je daarna alsnog kijken of het inderdaad niet wat is of dat ze toch leuker is dan je misschien denkt.
Ik zou vanavond gewoon lekker gaat daten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:17 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Ik denk het 2e, dat ik het achter de hand wil houden. Ik denk vaak van: laat ik haar eens kans geven, wie weet is ze wel heel anders dan in het echt.
Gewoon lekker daten dan, kan alleen maar meevallen dan toch? Wie weet is ze een stuk leuker dan je denkt. In dat geval heb je wat te besluiten t.ov. die andere meid, maar dat zie je dan wel weer. Is ze inderdaad nietnzo leuk als je zou willen, dan ook een man overboord, immers geen hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:17 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Ik denk het 2e, dat ik het achter de hand wil houden. Ik denk vaak van: laat ik haar eens kans geven, wie weet is ze wel heel anders dan in het echt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou vanavond gewoon lekker gaat daten.Ik had laatst ook zo iets als jij hebt. Uiteindelijk werd het een hele leuke date. En werd het met meisje 2 niks. Dus blij dat ik ben gaan date.
+ het date vrij makkelijk als het je weinig uitmaakt of het wel of niet een leuek date wordt omdat je toch al iets achter de hand hebt.
Ja ik denk dat jullie een punt hebben inderdaad! ik heb toch niets te verliezen. Alhoewel vanavond wel redelijk slecht uitkomt, maar ik sta er wel voor open nuquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon lekker daten dan, kan alleen maar meevallen dan toch? Wie weet is ze een stuk leuker dan je denkt. In dat geval heb je wat te besluiten t.ov. die andere meid, maar dat zie je dan wel weer. Is ze inderdaad nietnzo leuk als je zou willen, dan ook een man overboord, immers geen hoge verwachtingen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:08 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat jullie een punt hebben inderdaad! ik heb toch niets te verliezen. Alhoewel vanavond wel redelijk slecht uitkomt, maar ik sta er wel voor open nu
Misschien meisje1 eerst vragen of ze vanavond wat te doen heeft? Komt op mij een beetje onlogisch over dat jij superleuk meisje1 uitstelt tot na je tentamens en nu 'opeens' met twijfelachtig meisje2 er wel voor open staat vanavond af te spreken ondanks dat het niet uitkomt?quote:Op donderdag 19 mei 2016 14:00 schreef SeabornLegend het volgende:
Ik heb een probleem... Ik heb echt superleuke gesprekken met meisje 1 en daar ga ik na mijn tentamens mee afspreken.
Nee ze kennen elkaar zover ik weet niet haha!quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:19 schreef Koral het volgende:
[..]
[..]
Misschien meisje1 eerst vragen of ze vanavond wat te doen heeft? Komt op mij een beetje onlogisch over dat jij superleuk meisje1 uitstelt tot na je tentamens en nu 'opeens' met twijfelachtig meisje2 er wel voor open staat vanavond af te spreken ondanks dat het niet uitkomt?
PS Kennen 1 en 2 elkaar?
Gratis tip, schrijf duizend vragen die ze eventueel zou kunnen stellen op papier en bedenk alvast het leukste en vlotste antwoord dat je daarop gaat gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:
Zondag de intentie om te gaan daten, maar zie er nu al tegenopNiet naar de dame in kwestie, maar wel haar gedrag wat nu al omslaat van leuk en luchtig in 'graag de regie willen hebben' en van die vragen waar ze zelf het te horen antwoord al heeft vaststaan. Komt misschien ook door haar onzekerheid. Ze lijkt wat dat betreft een beetje op mij maar ze is wel een betweter.. Op zich reële vragen als: werk jij? Nee ik studeer nu af en kijk rond voor een echte baan. Meteen van: oh, snap ik. Je wilt nog ff van je vrije tijd genieten want je bent jong. Meteen daarna: maar waar heb je allemaal al gesolliciteerd dan? En over zondag moet ik maar gaan uitzoeken waar we gaan lunchen bij een 'leuk' tentje (want slecht weer wss). Ze legt nu al een soort druk op
Ze wilt graag dingen vooraf weten.
Maar kan ook komen omdat ik maanden niet heb gedated en dus ook de verwachtingen moet bijschaven: geen. Als het mislukt, jammer dan, dan mocht 't niet zo zijn.
Nou ja zij neemt geen genoegen met een half antwoord.. is al een vooruitgang met de normaal gesproken makke lammetjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk, en daar ga je al als je werkelijk waar niets te vertellen hebt en niets doet om je leven een succes te maken. Mensen haken daar op af. Logisch dat iemand dat vooraf wil weten. Ik zou ook niet gaan daten met iemand als ik zou vermoeden dat ik iemand voor me zou hebben die maar wat halfgaar 'leeft'.
Welke makke lammetjes? Die meisjes die ook al snel afhaakten? Vind je het niet suf om zo denigrerend over deze meisjes te praten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:50 schreef Deezertje het volgende:
Nou ja zij neemt geen genoegen met een half antwoord.. is al een vooruitgang met de normaal gesproken makke lammetjes.
Met degene waarmee ik ook daadwerkelijk op date ben gegaan. Deze wilt vooraf al soort van invulling weten dus dat legt de lat misschien al hoog.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke makke lammetjes? Die meisjes die ook al snel afhaakten? Vind je het niet suf om zo denigrerend over deze meisjes te praten?
Zoveel herkenning voor jou, dat noemen ze meestal projectiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:
Zondag de intentie om te gaan daten, maar zie er nu al tegenopNiet naar de dame in kwestie, maar wel haar gedrag wat nu al omslaat van leuk en luchtig in 'graag de regie willen hebben' en van die vragen waar ze zelf het te horen antwoord al heeft vaststaan. Komt misschien ook door haar onzekerheid. Ze lijkt wat dat betreft een beetje op mij maar ze is wel een betweter.. Op zich reële vragen als: werk jij? Nee ik studeer nu af en kijk rond voor een echte baan. Meteen van: oh, snap ik. Je wilt nog ff van je vrije tijd genieten want je bent jong. Meteen daarna: maar waar heb je allemaal al gesolliciteerd dan? En over zondag moet ik maar gaan uitzoeken waar we gaan lunchen bij een 'leuk' tentje (want slecht weer wss). Ze legt nu al een soort druk op
Maar kan ook komen omdat ik maanden niet heb gedated en dus ook de verwachtingen moet bijschaven: geen. Als het mislukt, jammer dan, dan mocht 't niet zo zijn.
Ze weet door haar manier van vragen wel exact wat ze kan verwachten. Ook dat ik nog thuiswoon e.d. dus ze kan zelf de keuze maken op date te gaan of alsnog afhaken. En ja ik herken mezelf wel een beetje in haar, en zo leuk is dat niet haha.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Zoveel herkenning voor jou, dat noemen ze meestal projectie![]()
Wat ik maar wil zeggen is, ga niet nu al mensen lopen invullen. Je maakt conclusies op basis van aannames. En conclusies maken met je ASS op basis van details zonder het geheel te zien![]()
Wel leuk voor je dat je iets van een evenbeeld 'ziet'. Misschien vertoon je dan wat minder ontwijkend gedrag. Succes zondag.
Wat is daar nou weer verkeerd aan? Ik vind het een prima insteek. Gewoon gaan, wie weet is het opeens wel leuk. Heeft weinig te verliezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Goede insteek wel, denken aan geld. Ik vroeg me al af wanneer dat voor het eerst genoemd zou worden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat heb ik te verliezen behalve een tientje en twee uur tijd?
Geld zou geen rol moeten spelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer verkeerd aan? Ik vind het een prima insteek. Gewoon gaan, wie weet is het opeens wel leuk. Heeft weinig te verliezen.
Is toch gewoon een uitdrukking.. Niet dat hij zich werkelijk druk maakt omdat geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geld zou geen rol moeten spelen.
Dit. Ze toont uberhaupt interesse. Als deezertje normaal zou antwoorden, dan zou ze het niet hoeven aan te vullen. Ze lijkt me goed relatiemateriaal, kan ze deezertje trainen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk, en daar ga je al als je werkelijk waar niets te vertellen hebt en niets doet om je leven een succes te maken. Mensen haken daar op af. Logisch dat iemand dat vooraf wil weten. Ik zou ook niet gaan daten met iemand als ik zou vermoeden dat ik iemand voor me zou hebben die maar wat halfgaar 'leeft'.
Grindr hoor je veel mannen over spreken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk goede dating- apps of sites voor mannen?
Klinkt inderdaad als jij klinkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:
-,-quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Kamina het volgende:
[..]
Grindr hoor je veel mannen over spreken.
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is toch gewoon een uitdrukking.. Niet dat hij zich werkelijk druk maakt omdat geld.
En het speelt blijkbaar ook geen rol, anders was die wel thuis gebleven aangezien dat gratis is.
Godallejezus, als je er al zo in staat, bel dan direct af. Ga gewoon niet, blijf lekker op je kamertje zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Succes ermee. We zien zondag je wel weer in stap 1. Of 0.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Als je niets kunt geven (en dat hoeft niet alleen geld te zijn) dan hoef je ook niets terug te verwachten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:
Hoe wil je een gezellige, geslaagde date hebben, als je er op deze manier in staat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het leuk als iemand me trakteert, en doe dat zelf ook regelmatig terug, iemand trakteren. En soms 50/50quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk er eigenlijk nooit van te voren over na en heb er tijdens de date ook nooit problemen mee / over gehad. Het liep altijd wel vanzelf.
Maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik er vanuit ga dat ik of de helft betaal en er ook voor open sta om zelf alles te betalen. Dus dan kan enkel goed aflopen.
Dat is best schattig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand splitsies zou voorstellen zou ik de rekening gewoon zelf betalen. Maar sowieso pak ik altijd de rekening om te betalen, dus dat laat alleen maar ruimte voor de man om of mij te laten betalen, of te zeggen "laten we splitten" of me neer te hoeken omdat ik met zo'n ridicuul idee aankom.
Tot nu toe alleen nog maar het laatste meegemaakt
En 1 keer ben ik gewoon naar buiten gelopen. Vroeg ik me af waar mijn date bleef"Ik heb maar even betaald..."
Dat was wel redelijk gênant, maar ik was zo vol van die date en we gingen naar een ander tentje, dat het me gewoon helemaal ontschoten was dat er ook nog betaald moest worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]OchermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?
Kun je duiden wat je nu precies zo irritant, moeilijk, te veel vindt aan haar?
Wel een goede deal. Bios is veel goedkoperquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mijn vriend stelde op de aller eerste date voor dat hij uit eten betaalde en ik de bioscoopkaartjes. Vond ik wel een goeie.
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Check de weersvoorspelling even....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Omdat de weersvoorspellingen niet al te best zijn. Regen en onweer.. maar ik heb nog niet het wow-gevoel bij haar. Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen. Vanavond ook geen plannen en zij kan alleen zondag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Dat doe ik nooit, heeft me al te vaak een nat pak opgeleverd...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Check de weersvoorspelling even....
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?
Uhm, klinkt redelijk als jezelf.. toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Hoezo? Je hoeft er toch niet in mee? Misschien is het in het echt wel andersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed, om er maar eens wat psychologie in te gooien (toch 50% van het subforum), ik zit te twijfelen of dit nu een 'self-fulfilling prophecy' of 'self-handicapping' is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de gratie van de grote meneer Deezer mag ze wel even functioneren als jouw dagbesteding zondag? Arme meid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen.
Maar jij ziet haar ook alleen als opvulling van je lege vrije tijd en niet als leuke date/quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
Zometeen even bijlezen en reageren, maar ze kan niet zondag meer. Bijles voor een vak, klopt redelijk wat ze vooraf vertelde dat ze komende week druk met school is en toetsen moet halen. Dus tja... duurt nog een week ben ik bang. En het geld issue was op zich niet zo erg als ik schetste, maar die twijfel heeft ze wel enigszins zelf voor gezorgd door te zeggen dat ze net uit een relatie komt. Daardoor lijk ik meer als opvulling omdat ze het gezellige van een relatie mist, dan geïnteresseerd is in mij als persoon. Daardoor ben ik wat terughoudender qua zin en budget voor de eerste date met haar. Ik heb vaker zulke dates gehad en achteraf zitten ze dan toch nog met een ex in het hoofd, of ze geven zichzelf gewoon niet op zo'n date.
Nee, ze is zoals mij en ik weet niet of dat een goed teken is. Maar ze kan niet meer (vandaag overigens niet over de date gehad hoor) dus kijken of ze volgende week überhaupt wel kan of nog interesse heeft. Dat ze dus net single is heb ik geen goede ervaringen mee.. Maar dat leert mij ook: je kan andere mensen niet veranderen. Ik ben nog een week alleen, maar ik krijg geen dates nu ik de tijd en vrijheid heb..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?
of ben jij bang dat ze niet tevreden zal zijn met je keus?
Daarvoor ga je niet in de stad afspreken overdag lijkt me, dan kwam ze wel thuis langs, zeker omdat zij ook nog thuiswoont.quote:
Ik had serieus zin, maar door het hele 'net vrijgezel' gebeuren zakte mijn enthousiasme een heel stuk want ik weet niet of ze mij dan als opvulling gebruikt of benieuwd bent naar mij als persoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij ziet haar ook alleen als opvulling van je lege vrije tijd en niet als leuke date/
Dat is ze voor jou toch ook als je zegt dat je verder toch niets te doen hebt en je haar verder niet echt ziet zitten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
Zometeen even bijlezen en reageren, maar ze kan niet zondag meer. Bijles voor een vak, klopt redelijk wat ze vooraf vertelde dat ze komende week druk met school is en toetsen moet halen. Dus tja... duurt nog een week ben ik bang. En het geld issue was op zich niet zo erg als ik schetste, maar die twijfel heeft ze wel enigszins zelf voor gezorgd door te zeggen dat ze net uit een relatie komt. Daardoor lijk ik meer als opvulling omdat ze het gezellige van een relatie mist, dan geïnteresseerd is in mij als persoon. Daardoor ben ik wat terughoudender qua zin en budget voor de eerste date met haar. Ik heb vaker zulke dates gehad en achteraf zitten ze dan toch nog met een ex in het hoofd, of ze geven zichzelf gewoon niet op zo'n date.
Zie reactie hierboven, dat was mijn moment van omslag. Nu dus minimaal een week uitgesteld, dus beloofd niet veel goeds. Kijk maar naar eerdere verhalen met een meid die mij 8 weken aan het lijntje heeft gehouden over een eerste date datum en toen puntje bij paaltje kwam al na 4 weken wist dat het niks zou worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is ze voor jou toch ook als je zegt dat je verder toch niets te doen hebt en je haar verder niet echt ziet zitten?
Ik denk dat ze je eerst wil leren kennen voordat je gelijk (vooral als vrouw) bij iemand thuis afspreekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarvoor ga je niet in de stad afspreken overdag lijkt me, dan kwam ze wel thuis langs, zeker omdat zij ook nog thuiswoont.
Om toch nog even hier op te reageren: nu bijna 2 weken alleen thuis (zoals het straks dus iedere dag op mezelf zou gaan) en ik merk gewoon dat ik het niet trek in mijn eentje. Inderdaad saaie, lege avonden, niemand om voor thuis te komen en vrijheid waar je eigenlijk niks aan hebt. Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik hoop zo dat dat meisje afhaakt he. Echt Deezer jij bent absoluut nog niet toe aan daten. Als je er zo over denkt zeg gewoon af! En dan zeuren over geld?? Wat denk je dat een avond uitgaan kost?
Je liet vooral jezelf aan het lijntje houden. Was al lang duidelijk dat die ontmoeting er niet ging komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie reactie hierboven, dat was mijn moment van omslag. Nu dus minimaal een week uitgesteld, dus beloofd niet veel goeds. Kijk maar naar eerdere verhalen met een meid die mij 8 weken aan het lijntje heeft gehouden over een eerste date datum en toen puntje bij paaltje kwam al na 4 weken wist dat het niks zou worden.
En nu twijfel ik ook al weer over haar afzegreden, maar in het allereerste gesprek gaf ze wel aan een drukke week te hebben (of het is een ingecalculeerd smoesje, maar ik merk dat heeel veel meiden eigenlijk gesprekken starten wanneer ze geen geen tijd hebben of willen maken om te daten).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je liet vooral jezelf aan het lijntje houden. Was al lang duidelijk dat die ontmoeting er niet ging komen.
Hiermee bedoel je daten lijkt me? Niet mensen ontmoeten waaruit mogelijk een vriendschap kan voortvloeien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Daten ja. Ik ga nog gewoon sporten maar da's meer tijdverdrijf. Daar willen mensen gewoon niet praten. Ik bedoel meer: nu zeeën van tijd, vanavond ook weer, maar ik kan gewoon niet binnen een paar uur een date regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je daten lijkt me? Niet mensen ontmoeten waaruit mogelijk een vriendschap kan voortvloeien?
Want toen ze vertelde dat ze net uit een relatie kwam zag jij je kans verkeken en was je interesse gedaald tot het nulpunt.
En dan val jij over dat dat meisje jou MISSCHIEN als 'opvulling' gebruikt? Joh je bent zelf minstens 10x zo ergquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Om toch nog even hier op te reageren: nu bijna 2 weken alleen thuis (zoals het straks dus iedere dag op mezelf zou gaan) en ik merk gewoon dat ik het niet trek in mijn eentje. Inderdaad saaie, lege avonden, niemand om voor thuis te komen en vrijheid waar je eigenlijk niks aan hebt. Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Ga maar weer terug naar je eigen topic, dit hoort hier niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten ja. Ik ga nog gewoon sporten maar da's meer tijdverdrijf. Daar willen mensen gewoon niet praten. Ik bedoel meer: nu zeeën van tijd, vanavond ook weer, maar ik kan gewoon niet binnen een paar uur een date regelen.
En dus ga je nu enorm twijfelen om wel of niet te daten? Ga dan gewoon het avontuur aan. En anders heb je voor een volgende date weer een goed verhaal om te vertellenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Wat is je vraag nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
Ik heb een vraagje ik kom heel vaak dames tegen die wantrouwig zijn en maar gelijk denken dat je het bed in wil met ze , of gelijk beginnen ik ben zo eenzaam , zoek een man , maar als je dan toenadering zoekt dan krijg je de wind van voren .... of dat ze weer beginnen van dat ze zo'n slechte relaties hebben gehad met mannen dat ze er niet aan toe zijn , maar vaak is het hun probleem dat die relatie verbroken is , alleen maar nemen , maar niets geven , te hoog eisen pakket , je kent het wel
terwijl ik vaak alleen alleen maar de eerste stap wil zetten voor een relatie ...
altijd is er wel gelijk iets dat ze probeert om zo snel mogelijk van je af te komen
terwijl als ze dan weer langer met ze gaat zitten praten dan word je gelijk weer in die friendzone gegooid
ps dit is de leeftijd van 40 tot 60
hoe je dus dit soort dingen kunt voorkomen dat je niet gelijk als een wantrouwend persoon wordt gezien of die vriendzone, en dat ze eens niet gaan denken dat mannen alleen maar er voor zijn om dat ze denken dat je gelijk met hun naar bed wil ..quote:
Dat ook, bovendien zijn er véél meer manieren om mensen te ontmoeten dan daten, weet je.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dus ga je nu enorm twijfelen om wel of niet te daten? Ga dan gewoon het avontuur aan. En anders heb je voor een volgende date weer een goed verhaal om te vertellen
Vaak willen de mannen ook met de vrouw naar bed en ze zijn er vaak opener over dan de vrouwen. Aangezien vrouwen er vaak mee wordt geconfronteerd zit dat sowieso (vaak) automatisch al in gedachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
Ik heb een vraagje ik kom heel vaak dames tegen die wantrouwig zijn en maar gelijk denken dat je het bed in wil
Wat doe je dan / wat versta je onder toenadering? En wanneer tijdens het daten doe je dit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
aar als je dan toenadering zoekt dan krijg je de wind van voren
Die vrouwen zijn dus niet voor jou interessant neem ik aan. Of jij al niet voor hen. Dus dat gaat sowieso niet werken op dat momentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
aak is het hun probleem dat die relatie verbroken is , alleen maar nemen , maar niets geven , te hoog eisen pakket , je kent het wel
Passen jullie dan wel genoeg bij elkaar? zowel vanuit jouw oogpunt als vanuit haar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
altijd is er wel gelijk iets dat ze probeert om zo snel mogelijk van je af te komen
Door echt geintresseerd te zijn in haar. En het hele seks onderwerp niet voorbij te laten komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef RAVW het volgende:
hoe zou je dit kunnen voorkomen of dat ej kan laten merken dat je echt meer wil dan alleen het bed delen wat zo veel vrouwen denken .
wat ej nu omschrijft is vaak al in een ver stadium ... dan kan ik ze wel behouden maar het is gewoon vaak bij het eerste moment al fout of na een paar zinnen ...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak willen de mannen ook met de vrouw naar bed en ze zijn er vaak opener over dan de vrouwen. Aangezien vrouwen er vaak mee wordt geconfronteerd zit dat sowieso (vaak) automatisch al in gedachten.
[..]
Wat doe je dan / wat versta je onder toenadering? En wanneer tijdens het daten doe je dit?
[..]
Die vrouwen zijn dus niet voor jou interessant neem ik aan. Of jij al niet voor hen. Dus dat gaat sowieso niet werken op dat moment
[..]
Passen jullie dan wel genoeg bij elkaar? zowel vanuit jouw oogpunt als vanuit haar.
Want blijkbaar kom je regelmatig vrouwen tegen waarbij je dit probeert, ben je zelf wel kieskeurig genoeg / genoeg gevoelens voor de vrouw? Of juist teveel, te snel, waardoor zij angstig wordt dat het te snel gaat?
[..]
Door echt geintresseerd te zijn in haar. En het hele seks onderwerp niet voorbij te laten komen.
Dan val jij blijkbaar af op het eerste gezicht bij haar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:17 schreef RAVW het volgende:
voorbeeld ,
vrouw - hoe gaat het ? of leuke foto ....
Ik dank je voor het compliment , hier goed ..
vrouw : geen dank maar ik ga weer verder ... blok ...
dus je krijgt niet eens de tijd om verder te gaan in gesprek
of ze kappen het al af terwijl ze zelf wel toenadering zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |