abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160999184
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.
Zeker heb ik dat! Alleen normaal app ik dus wel netjes dagen/weken voordat ik die vraag stel en dat pakt soms weer verkeerd uit of stellen ze de date steeds uit, en bij dit gesprek kwam het heel spontaan en ze slaat het ook niet meteen af. En voor je het weet zegt ze gelijk ja, was ook niet echt een date voorstel. Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken? Ik acht de kans klein dat ze nu komt, maar wie niet waagt die niet wint ;)
pi_160999363
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken?
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.

Of ik ben gek.
pi_160999445
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.

Of ik ben gek.
Muah, genoeg mensen die voor die reden op Tinder zitten. De vraag is meer wat hij doet als ze nu wel komt.
pi_160999457
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Of ik ben gek.
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.
pi_160999529
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
pi_160999628
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
pi_160999671
Wat een rare beweegredenen weer om met iemand af te spreken. :') 'Omdat half Nederland niet weet wat hij moet doen op tweede feestdagen.'
pi_160999683
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
Prima, dan verzin je 100 redenen waarom jij gelijk hebt, misschien scoor jij net die ene die niet bang is. Feit is dat zij nu nog steeds de deur uit moet, en je dus ook prima in een cafeetje had kunnen afspreken
pi_160999693
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dat is meer wat ik ook bedoel inderdaad.

Ik heb me er in het verleden wel schuldig aan gemaakt, maar toen legde zij er zo de nadruk op dat ik op een gegeven moment zoiets had van: ok, let's go :P

Afspreken op een openbare locatie vind ik altijd wel fijn.
pi_160999699
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij kon goed zoenen :P
Vandaag nog niets van m gehoord. dus geen idee.
Zie hem vanzelf wel weer in de kroeg, ergens in de komende weken.
Edit: timing hij stuurt net een foto door :+
Leuk! Al een vervolgdate gepland?
pi_160999727
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je van het idee van een cafë in je broek schijt, maar wel random personen bij je thuis gaat uitnodigen? :')
pi_160999770
Ik zou echt nooit zomaar naar het huis gaan van iemand die ik helemaal niet ken.
Kan je beter iets gaan drinken in de stad ofzo, openbare plek en alles.
Als iemand het mij had gevraagd had ik een voorstel gedaan voor een afspraak op een openbare plek en anders zou ik het afslaan. Je kent elkaar nota bene niet eens!
pi_160999783
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je van het idee van een cafë in je broek schijt, maar wel random personen bij je thuis gaat uitnodigen? :')
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoor :) Maar ik ben niet een persoon die op vrijdagavond alleen naar een café gaat. Ik kom daar dus alleen met mensen of als ik een date heb. Oh, en die reden is heel simpel. Ouders weg. ;) Als ze straks op vakantie zijn (duurt nog ff hoor) dan is die drempel ook lager. Als ik op mezelf zou wonen zou ik die vraag ook sneller stellen.
pi_160999817
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoor :) Maar ik ben niet een persoon die op vrijdagavond alleen naar een café gaat. Ik kom daar dus alleen met mensen of als ik een date heb. Oh, en die reden is heel simpel. Ouders weg. ;) Als ze straks op vakantie zijn (duurt nog ff hoor) dan is die drempel ook lager. Als ik op mezelf zou wonen zou ik die vraag ook sneller stellen.
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?
pi_161000013
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeel :') Offline is het wat losser.
pi_161000148
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeel :') Offline is het wat losser.
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?
Dat mensen offline letten op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt lijkt me logisch.

Heb je offline eigenlijk wel eens iemand aangesproken, of heb je tot nu toe alleen maar gestaard?
pi_161000181
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?
Dat mensen offline letten op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt lijkt me logisch.

Heb je offline eigenlijk wel eens iemand aangesproken, of heb je tot nu toe alleen maar gestaard?
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.
pi_161000213
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.
Is ze er al?!
pi_161000268
Er zijn ook héél veel mensen, waaronder ik, die zo'n Tinder helemaal niks vinden en liever beoordeeld worden op inhoud en humor.
  FOK!fotograaf maandag 28 maart 2016 @ 16:03:35 #60
364681 over_hedge
pi_161000279
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
Er zijn ook héél veel mensen, waaronder ik, die zo'n Tinder helemaal niks vinden en liever beoordeeld worden op inhoud en humor.
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoor :) Mits je eerst een match bent dan. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161000353
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoor :) Mits je eerst een match bent dan. :P
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.
  maandag 28 maart 2016 @ 16:06:59 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161000361
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Leuk! Al een vervolgdate gepland?
Nog niets concreet. Gister gevraagd wanneer dat eentje zou zijn, waarop hij "binnenkort denk ik zo ;) " antwoorde. Dus we zullen zien.
  FOK!fotograaf maandag 28 maart 2016 @ 16:08:50 #63
364681 over_hedge
pi_161000402
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161000480
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe? :D
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.
  FOK!fotograaf maandag 28 maart 2016 @ 16:24:57 #65
364681 over_hedge
pi_161000693
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.
Ja behalve dat als een vrouw je niet knap vind je het al 9 van de 10x kan vergeten hoor :P
pi_161023629
Hallo jongens, vandaag de eerste date van m'n leven en ik ben al in de twintig een tijdje. O+

Hebben jullie tips om te zeggen? Zij is heel zelfverzekerd merk ik uit al de gesprekken die we hebben gehad, en ik ben verlegen bij onbekende mensen en kom soms moeilijk uit mijn woorden, door de spanning.

We hebben elkaar alleen nog gesproken via whatsapp
Dus ben echt heel benieuwd, moet ik eerlijk zijn dat het mijn eerste date ooit is? Zij is pas 2 weken vrijgezel trouwens, en heeft al meerdere lange relaties gehad, en dat ik autisme heb, moet ik dat nog vertellen, of niet bij de eerste date?

Ik heb al een flesje safari op, tegen de spanning, om 16:00 ontmoet ik haar, dus stop nu met drinken om nog enigszins normaal op te komen.. pff dit is misschien niets voor mij , ik heb hier jaren naar uitgekeken maar voel nu angst, en steeds de neiging om het af te kappen, omdat ik bang ben voor het onbekende, en dat het allemaal te snel gaat.. en onzeker over mijn uiterlijk heel erg... Iemand wat ideeën wat je op zo'n eerste date moet doen en zeggen? Hand vasthouden? iets kopen voor haar trouwens, of is dat gek bij date 1 hahaxd
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:15:28 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161023794
Tip 1: Niet teveel stressen (hoe moeilijk ook)
Hand vasthouden: enkel als je merkt dat zij dit ziet zitten, anders kan het ook wel wachten tot een latere date
Wat te zeggen? Bedenk een paar onderwerpen die je interessant vindt / wat interesses die je van haar weet, waar je graag meer over wilt weten. Gewoon veel vragen stellen
Angst over uiterlijk: niet zijn. Ze moet je toch nemen zoals je bent. Blijkbaar waren je foto's goed genoeg.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 maart 2016 @ 15:16:05 #68
364681 over_hedge
pi_161023805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Hallo jongens, vandaag de eerste date van m'n leven en ik ben al in de twintig een tijdje. O+

Hebben jullie tips om te zeggen? Zij is heel zelfverzekerd merk ik uit al de gesprekken die we hebben gehad, en ik ben verlegen bij onbekende mensen en kom soms moeilijk uit mijn woorden, door de spanning.

We hebben elkaar alleen nog gesproken via whatsapp
Dus ben echt heel benieuwd, moet ik eerlijk zijn dat het mijn eerste date ooit is? Zij is pas 2 weken vrijgezel trouwens, en heeft al meerdere lange relaties gehad, en dat ik autisme heb, moet ik dat nog vertellen, of niet bij de eerste date?

Ik heb al een flesje safari op, tegen de spanning, om 16:00 ontmoet ik haar, dus stop nu met drinken om nog enigszins normaal op te komen.. pff dit is misschien niets voor mij , ik heb hier jaren naar uitgekeken maar voel nu angst, en steeds de neiging om het af te kappen, omdat ik bang ben voor het onbekende, en dat het allemaal te snel gaat.. en onzeker over mijn uiterlijk heel erg... Iemand wat ideeën wat je op zo'n eerste date moet doen en zeggen? Hand vasthouden? iets kopen voor haar trouwens, of is dat gek bij date 1 hahaxd
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan? :D
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:17:11 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161023821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan? :D
Zij heeft meerdere relaties gehad ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 29 maart 2016 @ 15:18:01 #70
364681 over_hedge
pi_161023842
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij heeft meerdere relaties gehad ;)
En ik kan niet lezen. Hoe dan :D

oh en spanning is waarschijnlijk binnen 5 min weg als je haar ziet :) En stoppen met drinken is wel een goed idee ja
pi_161023972
Een flesje Safari of een fles Safari?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161024641
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
Een flesje Safari of een fles Safari?
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echte :P
ze is er nog niet spannend hoor, heb al een hyperventilatie gehad gelukkig dus dat gebeurd vandaag ook niet meer, ik ben er niet klaar voor, maar ik doe zeker verslag straks!
pi_161024800
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment? *O*

Ik ben wel nieuwsgierig! :Y
pi_161024822
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment? *O*

Ik ben wel nieuwsgierig! :Y
:') Nee, anders had je dat wel gelezen. Gesprek is inmiddels stil gevallen. Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
pi_161024863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:') Nee, anders had je dat wel gelezen. Gesprek is inmiddels stil gevallen. Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?
pi_161024905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
pi_161024918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Dat zal het zijn.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:14:35 #78
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_161024935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat heeft ook niet veel zin meer hè als Pasen voorbij is. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_161024944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee idd zou ik ook niet doen. Je tijd is kostbaar. Laat die wijven maar een beetje werken voor je!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:15:38 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161024957
Voerders en gevoerden: zo kan het wel weer hier.
Next!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')