Zeker heb ik dat! Alleen normaal app ik dus wel netjes dagen/weken voordat ik die vraag stel en dat pakt soms weer verkeerd uit of stellen ze de date steeds uit, en bij dit gesprek kwam het heel spontaan en ze slaat het ook niet meteen af. En voor je het weet zegt ze gelijk ja, was ook niet echt een date voorstel. Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken? Ik acht de kans klein dat ze nu komt, maar wie niet waagt die niet wintquote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken?
Muah, genoeg mensen die voor die reden op Tinder zitten. De vraag is meer wat hij doet als ze nu wel komt.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Prima, dan verzin je 100 redenen waarom jij gelijk hebt, misschien scoor jij net die ene die niet bang is. Feit is dat zij nu nog steeds de deur uit moet, en je dus ook prima in een cafeetje had kunnen afsprekenquote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
Dat is meer wat ik ook bedoel inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Leuk! Al een vervolgdate gepland?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kon goed zoenen![]()
Vandaag nog niets van m gehoord. dus geen idee.
Zie hem vanzelf wel weer in de kroeg, ergens in de komende weken.
Edit: timing hij stuurt net een foto door
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je van het idee van een cafë in je broek schijt, maar wel random personen bij je thuis gaat uitnodigen?
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorMaar ik ben niet een persoon die op vrijdagavond alleen naar een café gaat. Ik kom daar dus alleen met mensen of als ik een date heb. Oh, en die reden is heel simpel. Ouders weg.
Als ze straks op vakantie zijn (duurt nog ff hoor) dan is die drempel ook lager. Als ik op mezelf zou wonen zou ik die vraag ook sneller stellen.
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelquote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelOffline is het wat losser.
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?
Dat mensen offline letten op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt lijkt me logisch.
Heb je offline eigenlijk wel eens iemand aangesproken, of heb je tot nu toe alleen maar gestaard?
Is ze er al?!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
Er zijn ook héél veel mensen, waaronder ik, die zo'n Tinder helemaal niks vinden en liever beoordeeld worden op inhoud en humor.
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorMits je eerst een match bent dan.
Nog niets concreet. Gister gevraagd wanneer dat eentje zou zijn, waarop hij "binnenkort denk ik zoquote:
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?
Ja behalve dat als een vrouw je niet knap vind je het al 9 van de 10x kan vergeten hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Hallo jongens, vandaag de eerste date van m'n leven en ik ben al in de twintig een tijdje.![]()
Hebben jullie tips om te zeggen? Zij is heel zelfverzekerd merk ik uit al de gesprekken die we hebben gehad, en ik ben verlegen bij onbekende mensen en kom soms moeilijk uit mijn woorden, door de spanning.
We hebben elkaar alleen nog gesproken via whatsapp
Dus ben echt heel benieuwd, moet ik eerlijk zijn dat het mijn eerste date ooit is? Zij is pas 2 weken vrijgezel trouwens, en heeft al meerdere lange relaties gehad, en dat ik autisme heb, moet ik dat nog vertellen, of niet bij de eerste date?
Ik heb al een flesje safari op, tegen de spanning, om 16:00 ontmoet ik haar, dus stop nu met drinken om nog enigszins normaal op te komen.. pff dit is misschien niets voor mij , ik heb hier jaren naar uitgekeken maar voel nu angst, en steeds de neiging om het af te kappen, omdat ik bang ben voor het onbekende, en dat het allemaal te snel gaat.. en onzeker over mijn uiterlijk heel erg... Iemand wat ideeën wat je op zo'n eerste date moet doen en zeggen? Hand vasthouden? iets kopen voor haar trouwens, of is dat gek bij date 1 hahaxd
Zij heeft meerdere relaties gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?
En ik kan niet lezen. Hoe danquote:
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echtequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
Een flesje Safari of een fles Safari?
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig!
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]Nee, anders had je dat wel gelezen. Gesprek is inmiddels stil gevallen. Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Dat heeft ook niet veel zin meer hè als Pasen voorbij is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
Nee idd zou ik ook niet doen. Je tijd is kostbaar. Laat die wijven maar een beetje werken voor je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |