Misschien een beetje overvallen ofzo? Zei je meteen dat erbij of toen ie vaag ging doen? Niet om je mogelijke zinloze hoop te geven ofzo, maar misschien is afspreken wel een grote stap voor hem en als hij dan even van zijn a propos is dan kan zo een 'je mag ook nee zeggen hoor' misschien niet de casual geruststelling die je bedoelde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:48 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Thanks. Ja, die ene. Ja, ik snap dat het een lastige vraag is, maar als ie vaag doet en ik zeg nog 'je mag ook gewoon nee zeggen', zeg dan gewoon nee als je dat bedoelt. En blijf me niet constant aandacht geven.
Gemiddeld is niet hetzelfde als set in stone, dus wie weet gaat dat je nog eens verrassen. Aan de andere kant wel lekker rustig als je nog vijf jaar hebt om jezelf weer bij elkaar te rapen en niet onzeker te worden van je vlinders enzoquote:En ja, vast ooit. Maar gemiddeld vind ik eens in de vijf jaar iemand leuk. En ik ben er al weken verdrietig van. Met een weekend red ik het niet... Ik mijd hem nu maar in de hoop dat het werkt, maar ik vrees het ergste.
Zo feministisch ben je dus niet als je hem al die drankjes en dat eten liet betalenquote:(Bij de vorige gast die ik leuk vond, die me ook afwees - nadat ie maanden al mijn drankjes en eten betaalde, constant zei hoe leuk ik was en dat een man die mij niet zag staan wel gek moest zijn - werkte dat in ieder geval niet. Heeft vier jaar geduurd voor ik er overheen was.)
Sterkte meis en vergeet niet ook een beetje te relativeren met dingen die wel goed gaan enzoquote:Nou ja, beetje off-topic. Ik ga nog even een paar weken (maanden) in zelfmedelijden zwelgen voor ik hier weer kom kijken...
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag het telefoonnummer van een zeer leuke dame die 2 jaar ouder is dan dat ik ben, en tot nu toe hebben we heel veel dezelfde interesses en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort bij haar eten
Same here. Daarom ben ik ook blij, want dit is mij nog nooit overkomen.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft hij tot nu toe nog elke dag wel een chatbericht gestuurd. Ben ik niet gewend
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 maart 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
JAAA ik mag hier posten.![]()
Net een datum geprikt. 3 april. Ik ga zijn kant op.
*gaat aftellen*
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Etsu het volgende:
Begin januari hadden we elkaar 'gevonden' op Tinder en hadden we elkaar al vrij snel op de app. Na een paar dagen leuk en gezellig appen, kwam het hoge woord eruit; hij was net terug van een halfjaartje studie in het buitenland en was iemand tegengekomen met wie hij bezig was voordat hij wegging. Hij wilde ontdekken of hij iets voor hem voelde. Dus we hadden afgesproken dat we vrienden zouden blijven ofzo. Maar de volgende dag was het appen dood.
Tot 2 weken geleden ofzo, hij me ineens aansprak. En sindsdien appen we elke dag over van alles en beginnen we allebei met een gesprek.
Ik heb wel vaker matches gehad, maar is nog nooit uitgedaaid op een echte datum prikken of (wederzijdse) interesse wat lang bleef vastplakken.
Dus dit is voor mij ook nieuw.
Valt mee, je moet vooral niet te hoge verwachtingen hebben en gewoon jezelf zijn. Daarom 't best zo snel mogelijk afspreken. Elkaar zien, stem horen, hoe iemand uit zijn ogen kijkt, beweegt, lacht etc. is allemaal niet waar te nemen in een 'leuk' gesprek op de app.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.
Ah, bedankt voor de tips.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Valt mee, je moet vooral niet te hoge verwachtingen hebben en gewoon jezelf zijn. Daarom 't best zo snel mogelijk afspreken. Elkaar zien, stem horen, hoe iemand uit zijn ogen kijkt, beweegt, lacht etc. is allemaal niet waar te nemen in een 'leuk' gesprek op de app.
Voor mij is het niet veel anders dan een FOK!meet bv, en ik heb er toch een hoop gehad.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:14 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spannend, lijkt mij wel even ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je via zo'n app kent.
Musequote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:21 schreef Klonterpot het volgende:
Goedemorgen, ingestapt in deel 3 en nu (helaas) terug naar deel 2. Voorgeschiedenis: vorige week een epische date gehad bij één van de Muse-concerten maar binnen een paar dagen bleek er nog een ander te zijn. Hier weer verder!
Wel fijn om tweede keus te zijn?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:15 schreef Etsu het volgende:
Begin januari hadden we elkaar 'gevonden' op Tinder en hadden we elkaar al vrij snel op de app. Na een paar dagen leuk en gezellig appen, kwam het hoge woord eruit; hij was net terug van een halfjaartje studie in het buitenland en was iemand tegengekomen met wie hij bezig was voordat hij wegging. Hij wilde ontdekken of hij iets voor hem voelde. Dus we hadden afgesproken dat we vrienden zouden blijven ofzo. Maar de volgende dag was het appen dood.
Tot 2 weken geleden ofzo, hij me ineens aansprak. En sindsdien appen we elke dag over van alles en beginnen we allebei met een gesprek.
Ik heb wel vaker matches gehad, maar is nog nooit uitgedaaid op een echte datum prikken of (wederzijdse) interesse wat lang bleef vastplakken.
Dus dit is voor mij ook nieuw.
Zo zie ik het niet.quote:
Nope, zij had een kaart over omdat een vriendin opeens niet konquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
MuseMoet je dan allang van te voren gepland hebben lijkt me?
En jullie hadden elkaar nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet.En dat ben ik ook niet. Als ik in zijn schoenen stond en ik vond iemand anders al een langere tijd leuk met wie ik al een tijdje bezig was voordat ik wegging, dan zou ik dat ook 'kiezen'. Daarnaast: hij kende me pas een paar dagen.
Precies.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jullie hadden elkaar nog nooit ontmoet.
Veel plezier vast! Ongeveer een vergelijkbaar verhaal hier, al vertrek ik morgen over een week al.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:29 schreef Mandéra het volgende:
Scriptie vandaag ingeleverd, morgen over een maand naar Macedonië. Het komt dichtbij en de communicatie loopt nog steeds goed. Kijk uit naar vakantie en fijne mensen om me heen, ook al heb ik die laatste in Nederland ook. You know what I mean.
En hebben jullie al een datum geprikt?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Deezertje het volgende:
Leuk die feestdagenHeb zowaar op Paiq een speeddate waar ook na elkaar foto's het gesprek op gang blijft!
Voortgang. Gister elkaar in t café getroffen. Hij was iets te drinken, ik uiteindelijk ook. Beetje handje vast houden en gezoend op t einde.quote:Op maandag 21 maart 2016 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Wonderbaarlijk genoeg heeft hij tot nu toe nog elke dag wel een chatbericht gestuurd. Ben ik niet gewend
Ik doe meestal gewoon iets als "Hee, alles goed? (Ja, niet echt een originele openingszin, sorry)"quote:Op zondag 27 maart 2016 21:48 schreef Elvi het volgende:
Wat is nou een goeie vraag als Ijsbreker op Paiq?
Wat leuk!quote:Op zondag 27 maart 2016 20:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voortgang. Gister elkaar in t café getroffen. Hij was iets te drinken, ik uiteindelijk ook. Beetje handje vast houden en gezoend op t einde.
Hij kon goed zoenenquote:
Dat niet. Veel mensen vervelen zich deze dagen of hebben komende week tentamenweek. Dus stijging matches is leuk maar heb je niks aan. Al gaf er net een meid zich te vervelen en heb een hengeltje uitgeworpen en ze denkt er nog over naquote:
Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet. Veel mensen vervelen zich deze dagen of hebben komende week tentamenweek. Dus stijging matches is leuk maar heb je niks aan. Al gaf er net een meid zich te vervelen en heb een hengeltje uitgeworpen en ze denkt er nog over nadus aan initiatief ontbreekt het mij dit keer niet. Er hoeft er maar 1 toe te happen.
hey! En nu komt het moeilijke hoe maken we hier een leuk gesprek ipv een verkapte sollicitatie vanquote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon iets als "Hee, alles goed? (Ja, niet echt een originele openingszin, sorry)"
Werkt meestal nog ook.
Nicequote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hey! En nu komt het moeilijke hoe maken we hier een leuk gesprek ipv een verkapte sollicitatie van
Die werkt erg goed
Zeker heb ik dat! Alleen normaal app ik dus wel netjes dagen/weken voordat ik die vraag stel en dat pakt soms weer verkeerd uit of stellen ze de date steeds uit, en bij dit gesprek kwam het heel spontaan en ze slaat het ook niet meteen af. En voor je het weet zegt ze gelijk ja, was ook niet echt een date voorstel. Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken? Ik acht de kans klein dat ze nu komt, maar wie niet waagt die niet wintquote:Op maandag 28 maart 2016 15:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je sowieso iets van een gesprek gehad voordat je iemand voor een date vraagt? Uit armoe iedere match vragen om te daten werkt ook niet. En er naar beginnen te vragen voordat je een beetje een beeld hebt gevormd van iemand over het algemeen ook niet.
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer: ik verveel me op tweede paasdag, als je wil kunnen we filmpje kijken?
Muah, genoeg mensen die voor die reden op Tinder zitten. De vraag is meer wat hij doet als ze nu wel komt.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:24 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klinkt echt fout om tegen iemand te zeggen die je net kent via een app. Snap je (hopelijk) goede bedoelingen wel maar menig mens leest iets anders hier.
Of ik ben gek.
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is dus ook een afweging: het klinkt heel erg als 'Netflix en chillen', een uitnodiging tot rollebollen. Maar het was gewoon oprecht die vraag en ik verwacht 1) dat ze niet ja zegt en 2) dat ze al helemaal niet meteen los gaat. Dus ik kan iig niet teleurgesteld worden. En het kan volgens mij ook alleen op die 'tweede feestdagen' gesteld worden, want half Nederland weet dan niet wat ie moet doen. Maar ik wil zelf altijd snel afspreken, en normaal app ik 2 weken of langer en dan komt er niks uit en dan ben ik heel veel tijd daaraan kwijt met eigenlijk 0 resultaat. Dus soms moet je gewoon gokje wagen, uit de comfortzone en ook omdat je hoort dat sommige mensen wél op dezelfde dag nog afspreken of amper een paar dagen later. Dus zo gek is het niet.
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Prima, dan verzin je 100 redenen waarom jij gelijk hebt, misschien scoor jij net die ene die niet bang is. Feit is dat zij nu nog steeds de deur uit moet, en je dus ook prima in een cafeetje had kunnen afsprekenquote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
Dat is meer wat ik ook bedoel inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:32 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Maar ga dan minstens iets doen, ik zou NOOIT naar het huis gaan van iemand die ik niet ken.
Leuk! Al een vervolgdate gepland?quote:Op zondag 27 maart 2016 23:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kon goed zoenen![]()
Vandaag nog niets van m gehoord. dus geen idee.
Zie hem vanzelf wel weer in de kroeg, ergens in de komende weken.
Edit: timing hij stuurt net een foto door
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat je van het idee van een cafë in je broek schijt, maar wel random personen bij je thuis gaat uitnodigen?
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal heb ik ook altijd met mensen in een cafeetje gedated hoorMaar ik ben niet een persoon die op vrijdagavond alleen naar een café gaat. Ik kom daar dus alleen met mensen of als ik een date heb. Oh, en die reden is heel simpel. Ouders weg.
Als ze straks op vakantie zijn (duurt nog ff hoor) dan is die drempel ook lager. Als ik op mezelf zou wonen zou ik die vraag ook sneller stellen.
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelquote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom verkies jij zo'n datingsapp boven echt menselijk contact?
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen er gewoon opzitten, hengeltjes uitwerpen dus. En ik daar makkelijker gesprekken heb dan zelf mensen aanspreken in het echt. Of ik in het echt meer succes zou hebben weet ik niet. Daar wordt je meteen beoordeeld op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt, hoe je uit je ogen kijkt etc. Online volgt er eerst een hele keuring soms en qua foto's is dat vaak geen voordeelOffline is het wat losser.
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je online gekeurd wordt, waarom doe je het dan? Kan je toch beter offline op zoek gaan?
Dat mensen offline letten op hoe je er uit ziet en wat je te vertellen hebt lijkt me logisch.
Heb je offline eigenlijk wel eens iemand aangesproken, of heb je tot nu toe alleen maar gestaard?
Is ze er al?!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken vooral gestaard ja, of soms van die nietszeggende gesprekjes maar daar sleep je geen date uit.
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
Er zijn ook héél veel mensen, waaronder ik, die zo'n Tinder helemaal niks vinden en liever beoordeeld worden op inhoud en humor.
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op tinder kan je prima op inhoud beoordeeld worden hoorMits je eerst een match bent dan.
Nog niets concreet. Gister gevraagd wanneer dat eentje zou zijn, waarop hij "binnenkort denk ik zoquote:
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?quote:Op maandag 28 maart 2016 16:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar je moet elkaar eerst op uiterlijk beoordelen. In een café kun je ook een gesprek met iemand aangaan waarvan zijn/haar uiterlijk niet echt je ding is, maar voor de rest voor lief neemt want hij/zij heeft een leuk innerlijk.
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen elkaar niet eerst op uiterlijk beoordelen in een cafe?
Ja behalve dat als een vrouw je niet knap vind je het al 9 van de 10x kan vergeten hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft voor de rest geen barrière te zijn. Als je elkaar op Tinder niet leuk vindt is het meteen klaar.
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:07 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Hallo jongens, vandaag de eerste date van m'n leven en ik ben al in de twintig een tijdje.![]()
Hebben jullie tips om te zeggen? Zij is heel zelfverzekerd merk ik uit al de gesprekken die we hebben gehad, en ik ben verlegen bij onbekende mensen en kom soms moeilijk uit mijn woorden, door de spanning.
We hebben elkaar alleen nog gesproken via whatsapp
Dus ben echt heel benieuwd, moet ik eerlijk zijn dat het mijn eerste date ooit is? Zij is pas 2 weken vrijgezel trouwens, en heeft al meerdere lange relaties gehad, en dat ik autisme heb, moet ik dat nog vertellen, of niet bij de eerste date?
Ik heb al een flesje safari op, tegen de spanning, om 16:00 ontmoet ik haar, dus stop nu met drinken om nog enigszins normaal op te komen.. pff dit is misschien niets voor mij , ik heb hier jaren naar uitgekeken maar voel nu angst, en steeds de neiging om het af te kappen, omdat ik bang ben voor het onbekende, en dat het allemaal te snel gaat.. en onzeker over mijn uiterlijk heel erg... Iemand wat ideeën wat je op zo'n eerste date moet doen en zeggen? Hand vasthouden? iets kopen voor haar trouwens, of is dat gek bij date 1 hahaxd
Zij heeft meerdere relaties gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt meerdere relaties gehad maar nog nooit gedate? Hoe dan?
En ik kan niet lezen. Hoe danquote:
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echtequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:24 schreef Ludachrist het volgende:
Een flesje Safari of een fles Safari?
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We wonen hier een beetje in the middle of nowhere en het weer is ook niet echt uitnodigend. Maar goed het was dus een vraag die spontaan ter sprake kwam in het gesprek en ook niet na 2 zinnen ofzo. Ook dus het punt van dat sommige mensen dezelfde week nog afspreken en anderen willen eerst 3 weken appen. Ik heb al veel ervaring met dat laatste en mijn WA-lijst staat echt 3/4 gevuld met dat soort gevallen maar daar heb je dus niks aan uiteindelijk. Dan liever direct op mijn bek gaan, want wachten tot ze wel op date willen heb je ook niks aan.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
En en en? Hoe is het afgelopen? Is ze langs geweest bij je? Of een date gepland op een later moment?![]()
Ik ben wel nieuwsgierig!
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]Nee, anders had je dat wel gelezen. Gesprek is inmiddels stil gevallen. Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ahhhh jammer! Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze niet wilde?
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Pasen over, dus mensen moeten weer aan de bak..
Dat heeft ook niet veel zin meer hè als Pasen voorbij is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
Nee idd zou ik ook niet doen. Je tijd is kostbaar. Laat die wijven maar een beetje werken voor je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, ze lulde er gewoon overheen en ga het aanbod niet nog eens doen..
Komt vast goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
van de jumbo dus een flesje. haha bij de slijterij staan de echte
ze is er nog niet spannend hoor, heb al een hyperventilatie gehad gelukkig dus dat gebeurd vandaag ook niet meer, ik ben er niet klaar voor, maar ik doe zeker verslag straks!
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou niet snel bij mij uitnodigen want:
- Creepy gast / gevaarlijk etc
- Je kan niet weg wanneer je weg wilt
- Hij weet gelijk waar je woont
Het hoeft allemaal niet zo te lopen, het hoeft niet erg te zijn. Maar dat is geheel afhankelijk van je eigen gevoel over de persoon Hoe je gesprekken zijn geweest etc.
Ik vind het vooral relaxter om gewoon in de kroeg of terras af te spreken. Lekker simpel, niet te langdradig en lekker veilig bovendien.
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.
Waarom stel je die vraag? Heb je daarom haar bij je thuis uitgenodigd?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?
Nee ik vind het ook best een stap hoor en zeker omdat ik nog thuiswoon stel ik het zelf niet vaak voor, maar ben weleens uitgenodigd door een dame hoor. Straal blijkbaar ook vertrouwen uit
Waarom is dat relevant?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En met hoeveel van die 10 heb je ook daadwerkelijk seks gehad op zo'n dag?
Nee ik vind het ook best een stap hoor en zeker omdat ik nog thuiswoon stel ik het zelf niet vaak voor, maar ben weleens uitgenodigd door een dame hoor. Straal blijkbaar ook vertrouwen uit
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag? Heb je daarom haar bij je thuis uitgenodigd?
He? We hebben het helemaal niet over seks gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.
Veel mensen zien dat verband wel van thuis uitnodigen, koken, filmpje...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
He? We hebben het helemaal niet over seks gehad?
Ik heb eig ook enkel (redelijk) goede ervaringen gehad, dus daar ligt t niet aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Vanuit de vrouw snap ik het om bovenstaande redenen helemaal. En ook wel als het vanuit de man is hoor. Maar misschien ben ik wel ten onrechte verbaasd door m'n eigen goede ervaringen en heb daarom niet genoeg achtergrond van echt slechte ervaringen van anderen.
Het gaat er niet om of het al dan niet een sexdate wordt, maar of het een gewenste sexdate wordt. Dus geen opdringerig gedoe met gevaar op agressie en dergelijke. Dat is in de privacy van een eigen huis (van jezelf of de date) toch lastiger dan in een publieke ruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat dat voor velen hier de vraag is. Ze zijn bang dat het een sexdate gaat worden, maar is dat ook zo geweest? Bij jou staat dat zondag al min of meer vast.
Je ziet wat je wil zien... je hebt geen idee hoe die gesprekken daarvoor zijn verlopen. Niet dat ik behoefte heb om in details te treden over het verloop van mijn dates, maar zoals ik al zei is de ene helft gewoon in een café of restaurant geweest. Van de keren dat ze bij mij thuis zijn geweest, zijn er maar twee blijven slapen. Bij een is er behalve wat zoenen en knuffelen verder die nacht niets gebeurd, bij die ander wel iets meer. Anderen zijn gewoon weer netjes naar huis gegaan na een paar drankjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Veel mensen zien dat verband wel van thuis uitnodigen, koken, filmpje...
Misschien heb je het als man ook ietsje makkelijker in dat opzicht, al ken ik daar ook de nodige horrorverhalen over. Ja, of je kan gewoon goed selecterenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar vindt echt iedereen het hier heel vreemd om een (eerste) date bij een van de twee thuis uit te nodigen? Ik snap echt wel dat je voorkeur zou geven aan een neutrale plek voor een eerste date, maar aan de andere kant had ik nou ook weer niet zo'n grote afkeer van verwacht.
Ben echt retenieuwsgierig naar hoe mensen wonen, maar ik vind het te kwetsbaar om zo voor een eerste date langs te gaan. Niet dat je op de tweede date niet alsnog geketend in de kelder kan belanden, maar gevoelsmatig doen mijn voelsprieten het live beduidend beter dan online..quote:Vind het ook wel wat huiselijks hebben, je ziet hoe iemand woont, wat voor spulletjes iemand in huis hebt, etc. Sfeer kan daardoor juist ook best relaxed zijn. Misschien hangt het ook wel van de persoon af, de soort gesprekken die je hebt, hoe lang je al chat. Schijnbaar geef ik een vibe af van een soort vertrouwen, anders hadden ze er ook niet mee ingestemd.
Dat is ook superleuk en sexy ja!quote:Eerder dat ze het juist wel leuk vinden als er een man voor ze kookt
Eigenlijk precies dit. Ja niet iedereen heeft slechte bedoelingen, maar je kent iemand niet dus je weet nooit hoe het loopt. Ik begrijp in dat opzicht wel dat die meid is afgehaakt, los van mogelijke andere redenen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou niet snel bij mij uitnodigen want:
- Creepy gast / gevaarlijk etc
- Je kan niet weg wanneer je weg wilt
- Hij weet gelijk waar je woont
Het hoeft allemaal niet zo te lopen, het hoeft niet erg te zijn. Maar dat is geheel afhankelijk van je eigen gevoel over de persoon Hoe je gesprekken zijn geweest etc.
Ik vind het vooral relaxter om gewoon in de kroeg of terras af te spreken. Lekker simpel, niet te langdradig en lekker veilig bovendien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |