abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:18:57 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_160740583
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet je dat daten het voor mij echt makkelijker heeft gemaakt om me in sociale situaties te "gedragen". Ik ben altijd een beetje de onzekere geek geweest :@ maar sinds ik date, durf ik veel meer. Mensen aanspreken, een heel verhaal vertellen in grote groepen enzo. Ik krijg het niet meer meteen Spaans benauwd als iemand me aanspreekt. Durven dansen tijdens het uitgaan.

Het daten heeft me meer bewust gemaakt van hoe ik overkom en wat m'n rol door zelf in is.
Grappig dat het daten je juist meer zelfvertrouwen heeft gegeven. Vaak is het een enorme blokkade voor mensen (dat zie je ook wel terug bij sommige verhalen hier). Keep it up! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:13:01 #227
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160776855
Update over Poolse van een aantal posts terug: Het is m'n vriendin nu en ze blijft hoogstwaarschijnlijk hier. awesome:))
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:53:11 #228
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160777733
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Update over Poolse van een aantal posts terug: Het is m'n vriendin nu en ze blijft hoogstwaarschijnlijk hier. awesome:))
Nice _O_ ^O^ O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:54:14 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160777752
Ik heb morgenavond plots afgesproken met iemand met wie ik afgelopen zomer wat dates had, maar die me opeens negeerde toen. Dus ben benieuwd wat 't morgenavond gaat worden :)
pi_160778354
quote:
Geniet ervan. Ben je nu ook exclusief?
pi_160779430
Dus ik zou een paar weken terug met een meid gaan daten, hartstikke leuk om eindelijk weer eens te gaan daten. Begint ze een kleine week geleden over hoe ze wel zou willen dat ik haar als "Rollenspel" Zou ontvoeren :') Als in, letterlijk tijdens onze eerste date haar vastgrijpen aan haar arm, mee de auto in slepen, en ergens naar een bos bij haar in de buurt rijden, en haar daar uit de auto trekken en op de grond duwen, en haar vastbinden en dat zou dan ja eh de eerste date zijn :') :r :r :r Ik mag al blij zijn dat een meid met mij op date wil, en afstand is geen probleem (Ze woont +- 190 km uit de buurt, maar boeiend) Maar als je met zoiets komt als een idee voor jouw eerste date dan blijf ik liever nog een poos alleen :')

Al sta ik wel weer ingeschreven op OkCupid, maar daar kwamen ook tot nu toe alleen maar:
- Een meid die wilde daten en op de dag van de date mij blokkeerde en als ik haar belde mij steeds wegdrukte :')

- Een meid die met mij wilde daten, maar élke keer met een smoes kwam "Ik ben heel druk geweest afgelopen week" "Sorry maar dit weekend niet" En dat terwijl de meid in kwestie juist degene was die begon over het daten.

- Er was er ook een waar ik mee heb gedate. Maar dat was een gevalletje van foto's gemaakt vanuit de goede hoek, nou mag ik niks zeggen over overgewicht, maar ze was (Wat ze mij vertelde) ongeveer 80 kilo te zwaar, en als je dan 1,70 bent dan vind ik dat toch niet zo`n fraai gezicht, leuke meid hoor, knap koppie, super lief, maar je moet er wel tegen aan kijken...

- Daarna nog eentje leren kennen site die heel erg amikaal was en liever gister dan vandaag nog met mij wilde afspreken. Totdat ze van de ene op de andere dag besloot dat ze mannen helemaal niks meer vond en "full blown lesbian" was geworden, oke dan.

Ook nog een meid leren kennen via Paiq, bij haar thuis geweest voor een date, hebben we een serie gekeken. Best leuk, er was zeer zeker een klik, maar... Toen ik op Whatsapp vroeg of ze het gezellig vond zei ze ja absoluut :) Dus ik vraag of ze een vervolgdate wilde plannen... Bleef ze stil 3 dagen lang.
Uiteindelijk gevraagd wat er was, omdat ze na die vraag opeens zo lang stil bleef, toen kwam er dit uit:

- Je hebt roos, dat vind ik echt verschrikkelijk vies. (Dat was inderdaad een issue, maar het was bij lange na niet zo erg als dat ze het liet overkomen :') )
- Je had een gat in je schoen (Klopt inderdaad, er zat bij de punt een gaatje van ik schat 4mm groot)
- Je lijkt op m`n oude buurjongen, gehaktbal. (Serieus, ik ken haar ouwe buurjongen, was een klasgenoot van mij, en het enige waar in we op elkaar lijken was dat we beide overgewicht hebben :') )

Ik had me met die schoenen inderdaad kunnen indekken door gewoon een ander paar aan te trekken. Maar als ik in de auto zit, en bij het stoplicht met d`r app, en vervolgens stuurt ze
quote:
"Dit is m`n adres, als je wil kan je wel langskomen?"
Dan denk ik niet na over m`n schoenen eigenlijk :@ Dan rij ik er direct naar toe.

Oh, ik heb óók een meid leren kennen via Meetme. Leek een zeer leuk meisje, wilde veel bellen en skypen in het begin want ze vond mijn stem zeer fijn en ik gaf haar rust en vertrouwen, prima. Uiteindelijk kwam ze naar m`n huis toe. Hartstikke gezellig, we hebben ook een paar dates gehad totdat er dit gebeurde:

- Ik was met een paar vrienden thuis, was met de meid in kwestie aan het skypen, ik word gebeld door een vriendin met de vraag of ik nog uit ga. Vervolgens zeg ik
quote:
"ja dat is goed, als jij hier heen komt gaan we met het groepje oke?"
Die meid waarmee ik skypete flipte hem compleet
quote:
"JIJ GAAT NIET UIT, DAT WIL IK NIET, STRAKS GA JE VREEMD, IK WIL DAT JE MET MIJ BLIJFT SKYPEN"
Ghe, uiteraard niet he.. Ik had ook een leven dus gaat niet door, toen hing ze boos op :')

- Ik ging met een vriend naar AC/DC in Mei en wilde daar een tourshirt kopen, ik besprak dat met die meid en zodra ze hoorde wat een tourshirt kostte was het
quote:
"DAT GA JE NIET DOEN HOOR, JE KAN DAN OOK 10 SHIRTJES KOPEN BIJ DE ZEEMAN EN NAAR MIJ TOE!! IK MOET JOUW PRIORITEIT ZIJN VERDOMME"
Toen trok ik een :') Gezicht naar de telefoon _O- Heb ik haar een fijne avond gewenst en opgehangen.

- Laatste keer dat ik haar zag was het super gezellig, na een paar uurtjes ga ik naar huis toe. Volgende dag krijg ik van een vriend van mij een bericht:

quote:
"Bradge jij was gister toch bij L ? "
Eh.. ja, hoezo?
quote:
"Ze zegt dat je er nooit geweest bent"
(Ik had in de groepsapp foto's gestuurd dat ik in Den Bosch was, en dat ik daar aan't wachten was in de stromende regen) Dus ik vroeg aan hem hoe 'ie daar bij kwam, want ik had foto's gestuurd in de app. En ik vroeg aan L waarom ze dat zei, ze voelde zich onzeker en wilde aandacht.. Mja, oke :') Ik voelde de bui al hangen:

En inderdaad, de dag daarna (Zondag) Ik zit hier op't forum wat te posten in het topic over "jij en je verkering" of iets in die richting en zat toen ook nog in wat groepapps. Word er gevraagd of ik haar er niet bij wilde gooien, ik met haar overlegd, ja dat was goed. Zo gezegd zo gedaan.

Er werd weer op mij én op haar gezeken, dus ik ben die app uitgegaan, word ik 2 uur later gebeld door haar met (En excuses voor mijn taalgebruik)

quote:
" JE BENT EEN KLOOTZAK, EN EEN VUILE KANKERLIJER WAT DENK JE WEL NIET, ALS IK JE ZIE MAAK IK JE DOOD VUILE MONGOOL "
Dus ik had zoiets van eh? :') :') ? :') :')

Hadden ze in die app allemaal bullshit over mij verteld tegen die meid, en zo goed gelovig als ze was geloofde ze dat natuurlijk zonder dat eerst even aan mij te vragen met wat waar was en wat niet.

Uiteindelijk na een paar uur leek ze wat afgekoeld en we hadden nog gepraat en ik ben naar bed gegaan.
Ik word wakker..............................
13 gemiste oproepen.
+- 40 whatsappjes.
En alle appjes waren in de trant van "
quote:
Ik wil je nooit meer spreken, wat denk jij wel niet misselijkmakende kwal, vuile klootzak, ik verdien beter dan jij vuile hond"
Dus daar heb ik ook voor gezorgd door haar nummer te blokkeren, want sorry.. Dat was echt de druppel.

Word ik in de 2 weken die daarop volgen gebeld door, een vriend van haar met de vraag
quote:
"Is L bij jou?"
Eh WTF nee.. Daar heb ik geen contact meer mee. Dat vond 'ie raar want ze zei dat ze naar mij toe was gegaan ( :') )

Krijg ik meerdere SMSjes waarvan ik de leukste vond (En ik ga hem even proberen te quoten vanaf m`n geheugen, het is nu een maand of 7 geleden)

quote:
Ik snap niet hoe jij ooit zo tegen mij hebt kunnen doen? Mij in die app stoppen met al die vreemde mensen en dan zomaar weg kunnen gaan, bah dit verdien ik niet. En jij zal mij ook nooit meer krijgen teringleijer. Ik had je groot kunnen maken, met alles wat je wilde bereiken, ik heb je muziek beluisterd en echt, zo slecht.. Je had het aan mij moeten vragen, dan was het wat geworden met je. En dat heb je nu voor jezelf verpest door dit te doen. Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en vooral jij, dit flik jij nooit meer, je komt er nog wel achter, je gaat kapot. Groetjes L
Ik dat nummer uiteraard ook blokkeren... Word ik door een ander nummer ook geSMSt het was zo`n beetje een copy paste van het eerste berichtje, maar dan met een andere afzender er onder :')

Toen werd ik het zat en heb ik m`n provider gebeld en een nieuw telefoonnummer aangevraagd :')

Dus zoals jullie nu wel een beetje zien mensen (Sorry voor dit áchterlijk lange bericht) Heb ik het daten na haar een beetje opgegeven... Ik vind het ook niet meer heel chill want na die meid ben ik super onzeker geworden..

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 05:19:39 ]
pi_160780493
Dit topic is niet om te bespreken waarom je niet wilt daten. En ook niet echt voor je verkeringdrama met een of ander labiel wezen.
pi_160780632
-niet hier, rest ook verwijderd-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 19-03-2016 09:25:23 ]
pi_160780685
quote:
Nice, gefeliciteerd!

Is er al een OP met een lijst van 'succes-users'?
Somebody that I used to know
pi_160781527
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb morgenavond plots afgesproken met iemand met wie ik afgelopen zomer wat dates had, maar die me opeens negeerde toen. Dus ben benieuwd wat 't morgenavond gaat worden :)
Waarom zou je met iemand nog steeds willen afspreken als ze je plots negeerde? Of had het een reden?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 12:33:40 #236
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160783194
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 10:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom zou je met iemand nog steeds willen afspreken als ze je plots negeerde? Of had het een reden?
Ze heeft het nooit concreet gezegd, maar ik hoorde laatst viavia wel de vermoedelijke reden. En die vond ik wel redelijk klinken ja :)
Maar vanavond zeker even navragen hoe het nu zat. :Y
pi_160784453
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 09:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit topic is niet om te bespreken waarom je niet wilt daten. En ook niet echt voor je verkeringdrama met een of ander labiel wezen.
Dit is toch óók voor datemissers? Dat vind ik hier dan wel passen _O-
  zaterdag 19 maart 2016 @ 14:22:51 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_160784944
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 01:35 schreef Arduino het volgende:

[..]

Geniet ervan. Ben je nu ook exclusief?
Yup.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:28:08 #239
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_160788456
Ennn m'n date zegt af. Jammer dit :')
pi_160788493
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:28 schreef KaBuf het volgende:
Nou zeg. :')
Laat maar gaan.
pi_160788507
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:28 schreef KaBuf het volgende:
Dat is ook zuur... Lekker laten gaan.
pi_160788599
Ik heb sinds vanmiddag het telefoonnummer van een zeer leuke dame die 2 jaar ouder is dan dat ik ben, en tot nu toe hebben we heel veel dezelfde interesses en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort bij haar eten
  zaterdag 19 maart 2016 @ 17:48:54 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160788768
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag het telefoonnummer van een zeer leuke dame die 2 jaar ouder is dan dat ik ben, en tot nu toe hebben we heel veel dezelfde interesses en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort bij haar eten
Dat hoort hier: R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste date
Daar svp verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160789530
-en dit is ook geen slowchat-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 19-03-2016 18:37:03 ]
pi_160817842
Ik zit gebakken :+

Voor de derde keer op rij dezelfde cake gemaakt 8-)

En plat geknuffeld O+
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:02:36 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160930934
Wijze man toch, die Huub van der Lubbe
pi_160933691
Krabbelt ie terug?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:14:17 #248
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160936590
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krabbelt ie terug?
Ja. Eigenlijk vrij snel erna al maar vorig weekend pas afgesproken. Ik wilde eerst even bekomen ervan en bedenken wat ik overal van vond.

Het gaat nu heel anders. Go with the flow, ben er ook heel rustig onder nu. Het is dat ik al zo op hem gesteld was geraakt, anders had ik het denk ik niet aangedurfd hoor. Bij hem is het ongemak ook weg, soms zit ik er gewoon op te wachten maar het gebeurt niet.
pi_160936607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja. Eigenlijk vrij snel erna al maar vorig weekend pas afgesproken. Ik wilde eerst even bekomen ervan en bedenken wat ik overal van vond.

Het gaat nu heel anders. Go with the flow, ben er ook heel rustig onder nu. Het is dat ik al zo op hem gesteld was geraakt, anders had ik het denk ik niet aangedurfd hoor. Bij hem is het ongemak ook weg, soms zit ik er gewoon op te wachten maar het gebeurt niet.
O+

Je voelt je er goed bij dus?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:19:06 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_160936689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+

Je voelt je er goed bij dus?
:ja O+

Heb ook totaal geen haast meer met iets nu, omdat het zo voelt. Nu is er echt de ruimte om ervan te genieten samen. En leuke dingen te doen en te ontdekken van elkaar. Hij leert snel, zeg maar ;) En hebben ook gewoon erg veel lol, dat vind ik wel heel belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')