Dus ik zou een paar weken terug met een meid gaan daten, hartstikke leuk om eindelijk weer eens te gaan daten. Begint ze een kleine week geleden over hoe ze wel zou willen dat ik haar als "Rollenspel" Zou ontvoeren

Als in, letterlijk tijdens onze eerste date haar vastgrijpen aan haar arm, mee de auto in slepen, en ergens naar een bos bij haar in de buurt rijden, en haar daar uit de auto trekken en op de grond duwen, en haar vastbinden en dat zou dan ja eh de eerste date zijn

Ik mag al blij zijn dat een meid met mij op date wil, en afstand is geen probleem (Ze woont +- 190 km uit de buurt, maar boeiend) Maar als je met zoiets komt als een idee voor jouw eerste date dan blijf ik liever nog een poos alleen

Al sta ik wel weer ingeschreven op OkCupid, maar daar kwamen ook tot nu toe alleen maar:
- Een meid die wilde daten en op de dag van de date mij blokkeerde en als ik haar belde mij steeds wegdrukte

- Een meid die met mij wilde daten, maar élke keer met een smoes kwam "Ik ben heel druk geweest afgelopen week" "Sorry maar dit weekend niet" En dat terwijl de meid in kwestie juist degene was die begon over het daten.
- Er was er ook een waar ik mee heb gedate. Maar dat was een gevalletje van foto's gemaakt vanuit de goede hoek, nou mag ik niks zeggen over overgewicht, maar ze was (Wat ze mij vertelde) ongeveer 80 kilo te zwaar, en als je dan 1,70 bent dan vind ik dat toch niet zo`n fraai gezicht, leuke meid hoor, knap koppie, super lief, maar je moet er wel tegen aan kijken...
- Daarna nog eentje leren kennen site die heel erg amikaal was en liever gister dan vandaag nog met mij wilde afspreken. Totdat ze van de ene op de andere dag besloot dat ze mannen helemaal niks meer vond en "full blown lesbian" was geworden, oke dan.
Ook nog een meid leren kennen via Paiq, bij haar thuis geweest voor een date, hebben we een serie gekeken. Best leuk, er was zeer zeker een klik, maar... Toen ik op Whatsapp vroeg of ze het gezellig vond zei ze ja absoluut

Dus ik vraag of ze een vervolgdate wilde plannen... Bleef ze stil 3 dagen lang.
Uiteindelijk gevraagd wat er was, omdat ze na die vraag opeens zo lang stil bleef, toen kwam er dit uit:
- Je hebt roos, dat vind ik echt verschrikkelijk vies. (Dat was inderdaad een issue, maar het was bij lange na niet zo erg als dat ze het liet overkomen

)
- Je had een gat in je schoen (Klopt inderdaad, er zat bij de punt een gaatje van ik schat 4mm groot)
- Je lijkt op m`n oude buurjongen, gehaktbal. (Serieus, ik ken haar ouwe buurjongen, was een klasgenoot van mij, en het enige waar in we op elkaar lijken was dat we beide overgewicht hebben

)
Ik had me met die schoenen inderdaad kunnen indekken door gewoon een ander paar aan te trekken. Maar als ik in de auto zit, en bij het stoplicht met d`r app, en vervolgens stuurt ze
quote:
"Dit is m`n adres, als je wil kan je wel langskomen?"
Dan denk ik niet na over m`n schoenen eigenlijk

Dan rij ik er direct naar toe.
Oh, ik heb óók een meid leren kennen via Meetme. Leek een zeer leuk meisje, wilde veel bellen en skypen in het begin want ze vond mijn stem zeer fijn en ik gaf haar rust en vertrouwen, prima. Uiteindelijk kwam ze naar m`n huis toe. Hartstikke gezellig, we hebben ook een paar dates gehad totdat er dit gebeurde:
- Ik was met een paar vrienden thuis, was met de meid in kwestie aan het skypen, ik word gebeld door een vriendin met de vraag of ik nog uit ga. Vervolgens zeg ik
quote:
"ja dat is goed, als jij hier heen komt gaan we met het groepje oke?"
Die meid waarmee ik skypete flipte hem compleet
quote:
"JIJ GAAT NIET UIT, DAT WIL IK NIET, STRAKS GA JE VREEMD, IK WIL DAT JE MET MIJ BLIJFT SKYPEN"
Ghe, uiteraard niet he.. Ik had ook een leven dus gaat niet door, toen hing ze boos op

- Ik ging met een vriend naar AC/DC in Mei en wilde daar een tourshirt kopen, ik besprak dat met die meid en zodra ze hoorde wat een tourshirt kostte was het
quote:
"DAT GA JE NIET DOEN HOOR, JE KAN DAN OOK 10 SHIRTJES KOPEN BIJ DE ZEEMAN EN NAAR MIJ TOE!! IK MOET JOUW PRIORITEIT ZIJN VERDOMME"
Toen trok ik een

Gezicht naar de telefoon

Heb ik haar een fijne avond gewenst en opgehangen.
- Laatste keer dat ik haar zag was het super gezellig, na een paar uurtjes ga ik naar huis toe. Volgende dag krijg ik van een vriend van mij een bericht:
quote:
"Bradge jij was gister toch bij L ? "
Eh.. ja, hoezo?
quote:
"Ze zegt dat je er nooit geweest bent"
(Ik had in de groepsapp foto's gestuurd dat ik in Den Bosch was, en dat ik daar aan't wachten was in de stromende regen) Dus ik vroeg aan hem hoe 'ie daar bij kwam, want ik had foto's gestuurd in de app. En ik vroeg aan L waarom ze dat zei, ze voelde zich onzeker en wilde aandacht.. Mja, oke

Ik voelde de bui al hangen:
En inderdaad, de dag daarna (Zondag) Ik zit hier op't forum wat te posten in het topic over "jij en je verkering" of iets in die richting en zat toen ook nog in wat groepapps. Word er gevraagd of ik haar er niet bij wilde gooien, ik met haar overlegd, ja dat was goed. Zo gezegd zo gedaan.
Er werd weer op mij én op haar gezeken, dus ik ben die app uitgegaan, word ik 2 uur later gebeld door haar met (En excuses voor mijn taalgebruik)
quote:
" JE BENT EEN KLOOTZAK, EN EEN VUILE KANKERLIJER WAT DENK JE WEL NIET, ALS IK JE ZIE MAAK IK JE DOOD VUILE MONGOOL "
Dus ik had zoiets van eh?

?
Hadden ze in die app allemaal bullshit over mij verteld tegen die meid, en zo goed gelovig als ze was geloofde ze dat natuurlijk zonder dat eerst even aan mij te vragen met wat waar was en wat niet.
Uiteindelijk na een paar uur leek ze wat afgekoeld en we hadden nog gepraat en ik ben naar bed gegaan.
Ik word wakker..............................
13 gemiste oproepen.
+- 40 whatsappjes.
En alle appjes waren in de trant van "
quote:
Ik wil je nooit meer spreken, wat denk jij wel niet misselijkmakende kwal, vuile klootzak, ik verdien beter dan jij vuile hond"
Dus daar heb ik ook voor gezorgd door haar nummer te blokkeren, want sorry.. Dat was echt de druppel.
Word ik in de 2 weken die daarop volgen gebeld door, een vriend van haar met de vraag
quote:
"Is L bij jou?"
Eh WTF nee.. Daar heb ik geen contact meer mee. Dat vond 'ie raar want ze zei dat ze naar mij toe was gegaan (

)
Krijg ik meerdere SMSjes waarvan ik de leukste vond (En ik ga hem even proberen te quoten vanaf m`n geheugen, het is nu een maand of 7 geleden)
quote:
Ik snap niet hoe jij ooit zo tegen mij hebt kunnen doen? Mij in die app stoppen met al die vreemde mensen en dan zomaar weg kunnen gaan, bah dit verdien ik niet. En jij zal mij ook nooit meer krijgen teringleijer. Ik had je groot kunnen maken, met alles wat je wilde bereiken, ik heb je muziek beluisterd en echt, zo slecht.. Je had het aan mij moeten vragen, dan was het wat geworden met je. En dat heb je nu voor jezelf verpest door dit te doen. Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en vooral jij, dit flik jij nooit meer, je komt er nog wel achter, je gaat kapot. Groetjes L
Ik dat nummer uiteraard ook blokkeren... Word ik door een ander nummer ook geSMSt het was zo`n beetje een copy paste van het eerste berichtje, maar dan met een andere afzender er onder
Toen werd ik het zat en heb ik m`n provider gebeld en een nieuw telefoonnummer aangevraagd

Dus zoals jullie nu wel een beetje zien mensen (Sorry voor dit áchterlijk lange bericht) Heb ik het daten na haar een beetje opgegeven... Ik vind het ook niet meer heel chill want na die meid ben ik super onzeker geworden..
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 05:19:39 ]