abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161056772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef yats het volgende:
Op zich kan een eerste date bij een van de twee thuis wel, al zou ik het zelf niet snel voorstellen. Ik heb overigens wel een paar eerste dates gehad bij ofwel haar thuis, ofwel bij mij thuis. En nee deezer, dat was niet om seks te hebben. Sterker nog, in slechts een geval is er gezoend en iets meer, bij de andere dates is er of pas op de tweede date gezoend of zelfs helemaal niets gebeurd omdat de klik ontbrak.

Oh, en morgen heb ik een vierde date met 'de Amerikaanse', en meteen een date die 4,5 dag duurt dus ik ben benieuwd...
4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats! ;) dat gaat stiekem toch ook een beetje door je hoofd?
pi_161059834
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:15 schreef Cue_ het volgende:
Tip 1: Niet teveel stressen (hoe moeilijk ook)
Hand vasthouden: enkel als je merkt dat zij dit ziet zitten, anders kan het ook wel wachten tot een latere date
Wat te zeggen? Bedenk een paar onderwerpen die je interessant vindt / wat interesses die je van haar weet, waar je graag meer over wilt weten. Gewoon veel vragen stellen
Angst over uiterlijk: niet zijn. Ze moet je toch nemen zoals je bent. Blijkbaar waren je foto's goed genoeg.
Hallo mensen nog even een update van gister.

Ik vond het persoonlijk niet echt leuk., ze komt uit een zwaar asociaal nest, heeft met loverboys te maken gehad in het verleden, en zit nu op een dagbesteding, dit resulteert erin dat ze vrij weinig om handen heeft, en ik nu ook gestalkt word.. (Continu appen en bellen).

Het meisje opzich vind ik er mooi uit zien ze is ook nog best jong (4 jaar jonger), en buiten haar afschuwelijke verleden kan ik ook een leuke kant in haar vinden, ze is wel spontaan, maar merk wel dat ze snel kan omslaan in negatief gedrag,

Ze heeft heel veel meegemaakt, echt veel, en vind het echt heel erg hoe zij is behandeld door jongens in het verleden, respectloos, maar ik weet niet of ik mij wel moet mengen in zo'n ''anderen wereld''.

Haar ex belde op, en toen ging zei even schelden tegen hem, en hij met '' kk hoer'' e.d, ik deed net alsof ik niet bang was, maar op dat moment wou ik eigenlijk een smoes verzinnen om te vertrekken.

Aan de ene kant, dit is wel de enige kans in mijn leven die ik tot nu toe heb gehad, om een vriendin te ''hebben''.
En ik wil haar best een leuke tijd bezorgen, alleen ze is zo vasthoudend en wil graag bij mij op bezoek komen, weten waar ik woon, en alles.. Dat ik het zo snel vind gaan, en door haar grove taalgebruik,( ze heeft ook een gemaakt buitenlands accent terwijl ze een NL meisje is) dat ik het zelfs een beetje verschut vind staan om met haar hier door mijn eigen omgeving te lopen.

Ze vroeg of ik haar wat vond, maar ik vind dat zo moeilijk ik heb gezegd dat ik haar wel zie zitten..
En nu durf ik gewoon niet eerlijk te zijn.. Ze weet waar ik werk, woon, telefoonnummer e.d stel dat ik haar nu op alles blokkeer ben ik bang dat ze op mijn werk verhaal komt halen, of aan m'n deur...

Wat zouden jullie doen, nog een date om te proberen ,of straks rond een uur of 0:00 een app schrijven dat ik haar aardig vind maar ik het niet zie zitten, en haar blokkeren op alles?

Ik vind het zo verschrikkelijk om haar pijn te doen, want ze heeft al zo'n rot leven, maar ik ben bang te betrokken te raken in ''een anderen wereld dan waar ik in leef''.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Alvast bedankt

Deze date heeft iig wel opgeleverd dat ik nu van mezelf weet dat ik heus wel met vrouwen kan praten, en dat het stotteren eigenlijk wel mee viel. (niet eens gebeurd :) ) Zolang je rustig praat, kom je ook makkelijker uit je woorden als je gespannen bent
pi_161059953
Nooit uit medelijden een relatie aangaan.

quote:
Aan de ene kant, dit is wel de enige kans in mijn leven die ik tot nu toe heb gehad, om een vriendin te ''hebben''.
Er komen nog wel meer kansen, niet vastgrijpen aan het eerste de beste wat je tegenkomt.
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:26:34 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161060039
Dit gaat 'm niet worden en hoe langer jij de schone schijn op blijft houden, hoe moeilijker je ervan loskomt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161060175
Ik zou het gewoon eerlijk zeggen, en dan heel hard rennen.
pi_161060264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Nooit uit medelijden een relatie aangaan.
Bedankt, daar heb je gelijk in..
Ze heeft gewoon een te grote gebruiksaanwijzing, familieleden vermoord, loverboys, ze heeft het nu wel een beetje op de rails met begeleid wonen e.d. maar ik ben eigenlijk iemand die een heel beschermd leventje heeft gehad, midden 20 en ik woon nog thuis...

Ze vind een ''onschuldige jongen'' zoals mij misschien nu wel fijn, eens wat anders, maar dat gaat denk ik wel botsen, ze vroeg wat ik leuk vind qua reizen, en zei dat het mij heel leuk lijkt om eens met een geliefde naar een stad als Madrid of Parijs te gaan...

Dat leek haar ook geweldig, en ze zei gelijk ''deze maand?'', ik heb nog nooit met een meisje wat gedaan, dus in dit opzicht, zou deze ervaring voor mij al belangrijk kunnen zijn in de verdere ontwikkeling, maar het moet wel een meisje zijn die ik ook echt leuk vind denk ik, en dat is zij niet, en niet omdat ze niet knap is, of lief kan zijn... Maar meer om haar ' asociale gedrag''
en de gebruiksaanwijzing.

Liever het afkappen, en dan het risico lopen om nog jaren vrijgezel te zijn, dan in deze tornado stappen denk ik, je hebt gelijk!
pi_161060365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Bedankt, daar heb je gelijk in..
Ze heeft gewoon een te grote gebruiksaanwijzing, familieleden vermoord, loverboys, ze heeft het nu wel een beetje op de rails met begeleid wonen e.d. maar ik ben eigenlijk iemand die een heel beschermd leventje heeft gehad, midden 20 en ik woon nog thuis...

Ze vind een ''onschuldige jongen'' zoals mij misschien nu wel fijn, eens wat anders, maar dat gaat denk ik wel botsen, ze vroeg wat ik leuk vind qua reizen, en zei dat het mij heel leuk lijkt om eens met een geliefde naar een stad als Madrid of Parijs te gaan...

Dat leek haar ook geweldig, en ze zei gelijk ''deze maand?'', ik heb nog nooit met een meisje wat gedaan, dus in dit opzicht, zou deze ervaring voor mij al belangrijk kunnen zijn in de verdere ontwikkeling, maar het moet wel een meisje zijn die ik ook echt leuk vind denk ik, en dat is zij niet, en niet omdat ze niet knap is, of lief kan zijn... Maar meer om haar ' asociale gedrag''
en de gebruiksaanwijzing.

Liever het afkappen, en dan het risico lopen om nog jaren vrijgezel te zijn, dan in deze tornado stappen denk ik, je hebt gelijk!
Je hebt nu ook weer ervaring opgedaan, de volgende date gaat weer makkelijker. Die jaren vrijgezel blijven zal wel meevallen. :)
pi_161060612
Dankjewel topper, laten we het hopen, aan de ene kant is het wel heerlijk rustig voor je geestelijke rust, geen vriendin, maar aan de anderen kant als ik met moeders in een restaurant zit, en er zit een verliefd stelletje, een tafel verder.. Dan voel ik toch wel een gevoel, dat ik dat ook ontzettend graag zou willen.. En ben ik toch wel achteraf depressief waarom ik dit nooit heb mogen ervaren :P

Bedankt voor je woorden iig!! ik ga haar mailen vannacht als ze slaapt. en op alles blokkeren.
pi_161060646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je hebt nu ook weer ervaring opgedaan, de volgende date gaat weer makkelijker. Die jaren vrijgezel blijven zal wel meevallen. :)
Nou roep dat nou ook maar niet te hard....

Maar oke, je moet wel de juiste keuzes maken, dus zou m'n vingers niet branden aan deze. Dan maar geen vriendin.
  woensdag 30 maart 2016 @ 21:42:50 #110
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161060845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Dankjewel topper, laten we het hopen, aan de ene kant is het wel heerlijk rustig voor je geestelijke rust, geen vriendin, maar aan de anderen kant als ik met moeders in een restaurant zit, en er zit een verliefd stelletje, een tafel verder.. Dan voel ik toch wel een gevoel, dat ik dat ook ontzettend graag zou willen.. En ben ik toch wel achteraf depressief waarom ik dit nooit heb mogen ervaren :P

Bedankt voor je woorden iig!! ik ga haar mailen vannacht als ze slaapt. en op alles blokkeren.
Waarom gelijk blokkeren? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_161060977
Je zal vast geen jaren vrijgezel zijn, wel een goede en eerlijke overweging om ermee te stoppen. Maar waarom blokkeren? Ze heeft toch niks fout gedaan, je zeg zelf al dat ze issues heeft, haar late vallen als een baksteen en blokkeren lijkt me dan ook niet bevorderlijk.
pi_161062987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Hallo mensen nog even een update van gister.

Ik vond het persoonlijk niet echt leuk., ze komt uit een zwaar asociaal nest, heeft met loverboys te maken gehad in het verleden, en zit nu op een dagbesteding, dit resulteert erin dat ze vrij weinig om handen heeft, en ik nu ook gestalkt word.. (Continu appen en bellen).

Het meisje opzich vind ik er mooi uit zien ze is ook nog best jong (4 jaar jonger), en buiten haar afschuwelijke verleden kan ik ook een leuke kant in haar vinden, ze is wel spontaan, maar merk wel dat ze snel kan omslaan in negatief gedrag,

*knip*

En ik wil haar best een leuke tijd bezorgen
, alleen ze is zo vasthoudend en wil graag bij mij op bezoek komen, weten waar ik woon, en alles.. Dat ik het zo snel vind gaan, en door haar grove taalgebruik,( ze heeft ook een gemaakt buitenlands accent terwijl ze een NL meisje is) dat ik het zelfs een beetje verschut vind staan om met haar hier door mijn eigen omgeving te lopen.

Ze vroeg of ik haar wat vond, maar ik vind dat zo moeilijk ik heb gezegd dat ik haar wel zie zitten..
En nu durf ik gewoon niet eerlijk te zijn.. Ze weet waar ik werk, woon, telefoonnummer e.d stel dat ik haar nu op alles blokkeer ben ik bang dat ze op mijn werk verhaal komt halen, of aan m'n deur...
Afijn, je vindt haar niet leuk voor wie ze is, maar voor de optie die ze jou kan bieden. GTFO man. Omgekeerd wil je toch ook niet dat iemand met je wil verkeren omdat zij graag een aardige meid wil zijn voor jou, die in dit geval niet zozeer teveel narigheid als gewoon relatie-ervaring heeft opgedaan vooralsnog?

Beter nog even geduld hebben voor een meid die je echt leuk vindt :Y

quote:
Wat zouden jullie doen, nog een date om te proberen ,of straks rond een uur of 0:00 een app schrijven dat ik haar aardig vind maar ik het niet zie zitten, en haar blokkeren op alles?

Ik vind het zo verschrikkelijk om haar pijn te doen, want ze heeft al zo'n rot leven, maar ik ben bang te betrokken te raken in ''een anderen wereld dan waar ik in leef''.
Alsof het haar geen pijn zou doen dat je niet eerlijk bent en dan maar doet alsof je haar leuk vindt :N Haar kutleven so far ga je niet recht trekken met je goede intenties vermomd als vermeende liefde. Let it go..

quote:
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Eerlijk zijn dat je de klik niet voelt en jullie beide beter, meer hoteldebotel verdienen dan dat. Blokkeren kan altijd nog en als jij het netjes verpakt kan je het zo positief afronden, zodat ze daar niet zo een naar gevoel aan over hoeft te houden. Je kan ook respectvol en complimenteus afwijzen, beter dan liegend aan het lijntje houden for the wrong reasons.

quote:
Deze date heeft iig wel opgeleverd dat ik nu van mezelf weet dat ik heus wel met vrouwen kan praten, en dat het stotteren eigenlijk wel mee viel. (niet eens gebeurd :) ) Zolang je rustig praat, kom je ook makkelijker uit je woorden als je gespannen bent
Goedzo, neem dat mee naar je volgende date en veel plezier ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:07 schreef yats het volgende:
Oh, en morgen heb ik een vierde date met 'de Amerikaanse', en meteen een date die 4,5 dag duurt dus ik ben benieuwd...
Bon chance en vive la douce France!
  woensdag 30 maart 2016 @ 23:02:53 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161063583
Absoluut mee stoppen. Zie het zo in dat ze zo gebruik van je gaat maken. Daarbij vind je haar. Niet leuk genoeg.
pi_161064394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:02 schreef Cue_ het volgende:
Absoluut mee stoppen. Zie het zo in dat ze zo gebruik van je gaat maken. Daarbij vind je haar. Niet leuk genoeg.
Dat zou ook zomaar kunnen.. Misschien niet bewust, maar ze heeft zelf natuurlijk niets.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Afijn, je vindt haar niet leuk voor wie ze is, maar voor de optie die ze jou kan bieden. GTFO man. Omgekeerd wil je toch ook niet dat iemand met je wil verkeren omdat zij graag een aardige meid wil zijn voor jou, die in dit geval niet zozeer teveel narigheid als gewoon relatie-ervaring heeft opgedaan vooralsnog?

Beter nog even geduld hebben voor een meid die je echt leuk vindt :Y

[..]

Alsof het haar geen pijn zou doen dat je niet eerlijk bent en dan maar doet alsof je haar leuk vindt :N Haar kutleven so far ga je niet recht trekken met je goede intenties vermomd als vermeende liefde. Let it go..

[..]

Eerlijk zijn dat je de klik niet voelt en jullie beide beter, meer hoteldebotel verdienen dan dat. Blokkeren kan altijd nog en als jij het netjes verpakt kan je het zo positief afronden, zodat ze daar niet zo een naar gevoel aan over hoeft te houden. Je kan ook respectvol en complimenteus afwijzen, beter dan liegend aan het lijntje houden for the wrong reasons.

[..]

Goedzo, neem dat mee naar je volgende date en veel plezier ^O^

[..]

Bon chance en vive la douce France!

Je hebt helemaal gelijk, aan het lijntje daar gaan we beide niet gelukkig van worden.

En een toneelspelletje opzetten, dat ik haar wel leuk vind, is ook niet vol te houden, aangezien ze zoveel aandacht vraagt, en buiten dat om wil ik dat ook helemaal niet .

Ze stalkt mij zo erg, dat ik al facebook niet meer open, ze heeft al zes keer gebeld, ik stel het steeds uit, maar het is toch het moment om te vertellen dat ik het niet zie zitten, erg moeilijk, maar goed, het voelt ook wel als een kans die ik weggooi, maar diep van binnen weet ik ook wel dat ik gelukkiger ben in m'n eentje dan met haar in m'n leven. :)

Bedankt allemaal, nu heb ik alles weer in perspectief.
Verwijderen doe ik denk ik wel, en blokkeren, omdat ik gewoon bang ben voor de reactie.
Dan blokkeer ik gelijk ook de pagina van d'r ex vriend en vriendinnen, sms kan je niet blokkeren, maar ik verwijder alles gewoon gelijk zonder te lezen.

Fijne avond, en bedankt voor al jullie moeite. !!

Toch wel een vreemd gevoel, dat je binnen 1 date al een beetje een band met zo'n meisje opbouwt, we hebben samen gelachen, dat blijft je toch wel bij dat moment..

Ik ga trouwens een super lieve afscheidsmail sturen, eentje waaraan ze wat heeft, dat ze waardevol is, en dat ik hoop dat ze goed terecht komt bij een leuke jongen! :)
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:27:50 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161067096
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Zalmplaat010 het volgende:
maar ze heeft zelf natuurlijk niets.
Je hoeft niets te hebben om heel veel te kunnen halen bij een ander.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:28:34 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161067098
Mbt mijn mogelijke date. Hij is zeer stilgevallen na afgelopen zaterdag. Dus denk dat t etentje er niet zo snel in zit :+
pi_161067243
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Mbt mijn mogelijke date. Hij is zeer stilgevallen na afgelopen zaterdag. Dus denk dat t etentje er niet zo snel in zit :+
Wat een bangerik. Hoe komt t?
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:58:02 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161067371
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:48 schreef Deezertje het volgende:
Wat een bangerik. Hoe komt t?
Hoe moet ik dat weten :')
En nee, ga niet vragen, want er is weinig en ik zie hem vanzelf wel een keer in de kroeg.
  FOK!fotograaf donderdag 31 maart 2016 @ 09:03:58 #119
364681 over_hedge
pi_161067432
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:33 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ga trouwens een super lieve afscheidsmail sturen, eentje waaraan ze wat heeft, dat ze waardevol is, en dat ik hoop dat ze goed terecht komt bij een leuke jongen!
Klinkt nu net of je zelfmoord gaat plegen _O- Maar waar ze wat aan heeft. Ben benieuwd hoe je dat voor je ziet..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_161154336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
Het hangt er allemaal vanaf hoelang je die persoon kent/mee appt, vind ik.

As zondag komt mijn date bij mij thuis, en we appen al 3 weken (en kennen elkaar van naam 2 maanden). Het plan was dat ik naar hem toe zou komen, dus blijkbaar vond hij het ook oké toen (toch veranderd omdat het bij mij beter uitkomt).

Maar binnen 1 dag uiteraard niet, nee. Dat is creepy.
Hoe was je date? Zit er een vervolg in?
pi_161154354
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hoe was je date? Zit er een vervolg in?
Ik heb in deel 3 gepost, volgens de beschrijving in de OP hoort het daar. Vandaar. :)
pi_161154714
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb in deel 3 gepost, volgens de beschrijving in de OP hoort het daar. Vandaar. :)
My bad, zie het nu. Heb daar al gereageerd.
  maandag 4 april 2016 @ 20:34:51 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161176956
Kwam afgelopen zaterdag nog kroegjongej tegen. Hij was al flink dronken en verwachte blijkbaar dat ik dan vast nog wel zin had om m te zoenen, want hij bleef wachten totdat ik naar huis ging.
Dit wordt niets meer :')
pi_161177082
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:34 schreef Cue_ het volgende:
Kwam afgelopen zaterdag nog kroegjongej tegen. Hij was al flink dronken en verwachte blijkbaar dat ik dan vast nog wel zin had om m te zoenen, want hij bleef wachten totdat ik naar huis ging.
Dit wordt niets meer :')
Jammer.
Mijne is ook niks geworden.
Zullen we maar gewoon met elkaar daten zodat we hier mogen/kunnen blijven posten? >:O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 20:37:46 ]
  maandag 4 april 2016 @ 21:13:07 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161178591
Ik las t idd. Jammer ;(
pi_161179928
Dat is een 'nee' dus. ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 21:41:44 ]
  maandag 4 april 2016 @ 22:06:46 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161181142
En allemaal maar weer on topic.
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:57:35 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161194867
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats! ;) dat gaat stiekem toch ook een beetje door je hoofd?
Nee, ik ga vooraf eigenlijk nooit ergens vanuit en probeer gewoon een leuke middag/avond of wat dan ook van toepassing is te hebben. En dan niet alleen voor mezelf, maar ook voor haar. Probeer je eens in een ander in te leven en echt in de ander geïnteresseerd te zijn ipv oppervlakkig en puur voor een ding, dat is en leuker en werkt een stuk beter.

Oh, en voor de geïnteresseerden, ik post straks een stuk in deel 3.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161299220
-hardleers much?-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 09-04-2016 10:45:06 ]
pi_161299610
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoord :') Dus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb :D

Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.

Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
pi_161299697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoord :') Dus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb :D

Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.

Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic? :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161299725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:

Wtf is een charm?
Kansloos gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 22:02:36 ]
pi_161299733
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Koral het volgende:

[..]

Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic? :)
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
pi_161299753
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
Lees de OP nog eens.
pi_161299810
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wtf is een charm?
Kansloze gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
pi_161299937
Met m'n laatste 'Happn date' hadden we na iets van 50 'meetings' pas een match.
pi_161301179
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
Of niet, omdat ze gewoon nooit op Happn kijkt.

Verder heb je haar dus nooit gesproken? Zou niet weten waarom het dan awkward zou worden als je elkaar weer tegen komt, zijn verschillende mogelijkheden.
1. Ze kijkt dus gewoon niet op Happn en heeft dus ook jou charm niet gezien.
2. Ze kijkt wel op happn maar jij bent nog niet bij haar langs gekomen.
3. Jij bent haar nog nooit opgevallen in het echte leven en heeft je dus ook niet aan die charm gekoppeld.
4. Ze heeft wel gezien dat je die charm gestuurd hebt, vind jou op basis van je profiel/het echte leven niet aantrekkelijk genoeg maar vind het verder prima. Niet awkward zolang jij het niet awkward maakt omdat je op een creepy manier gaat kijken of je zelf afgewezen voelt vanwege een niet teruggekregen charm.
5. Ze heeft je charm gezien, denkt dat je een idioot bent. Jammer dan op naar de volgende je kent elkaar toch niet dus kunt elkaar gewoon voorbij lopen.

Hier overigens na een lange tijd rust weer eens een eerste date gehad afgelopen week, was erg leuk en vervolg is al gepland. ^O^ Zijn een stuk gaan wandelen met mooi weer, vind dat toch een stuk prettiger dan wanneer je een drankje gaat drinken. Stiltes voelen minder awkward en in de omgeving kom je ook wel onderwerpen tegen om over te praten. Al ging dit sowieso wel vanzelf vanaf de eerste minuut.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:15:43 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161302809
Zullen we het nog maar een keertje spellen?

quote:
Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date

Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou!
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.

Clear as fuck.
pi_161304609
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het nog maar een keertje spellen?

[..]

Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.

Clear as fuck.
Tell 'em ~O>
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 9 april 2016 @ 17:04:19 #140
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_161306255
Had in januari een dating pauze genomen na iets van 5 dates (verspreid over de maand) die nergens op zijn uitgelopen. Ik werd er een beetje moe van, plus ik ging in februari rondtrekken door zuidoost Azië, dus ik had wel even iets beters te doen :)

Inmiddels langzaam aan de draad weer opgepakt, zowaar een paar leuke matches op Tinder. 1 daarvan sprak ik 2 dagen geleden voor het eerst en we hebben erg leuke gesprekken. Snel overgegaan op whatsapp. Inmiddels dusdanig nieuwsgierig dat ik had gevraagd of ze vanavond af wilt spreken. En ze zei ja, dus ik zie haar straks! Eerst nog even het kinderfeestje van mijn neefje zien te overleven :D

Stiekem ben ik ook een beetje zenuwachtig. Voor het eerst dat een Tindermatch zo snel tot een afspraak komt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Flylib op 09-04-2016 17:27:24 ]
diseased rhinoceros pizzle
pi_161458676
Ok, dit moet ik toch even kwijt. 100% nieuwsgierigheid, 0% emotie/gevoelens. Kan ik meteen even het topic nieuw leven inblazen ;)

Vanavond de kroeg in geweest, even bijpraten met de collega's die ik doordeweeks niet zie. Vanaf ongeveer half 6 druk bezig met biertjes tanken. Eén van die collega's is een jaar of 6 ouder (ik ben 30), en een echte 'mooiboy'. Staat op een gegeven moment om en om met 2 meiden te praten.

Na een tijdje komt één van de twee (veruit de leukste) naar me toe om een praatje te maken. Hoe oud dat ik denk dat ze is, hoe oud ik ben, of/waarom ik single ben. Ze is een paar maanden ouder dan ik, zou ik dr niet geven. Verhaaltje dat ze geen make-up op heeft. En dat ze niet zo van de mooie praatjes van die collega is bla bla bla. Ik ben gewoon mezelf (tegenwoordig is dat open, eerlijk, direct, fuck you mentaliteit (als het je niet zint ga je maar weg)). Leuk gesprek, en na een tijdje vraagt ze of ik nog wat wil drinken (lijkt me traditioneel gezien mijn taak om drank te regelen, maar ok), zij had zelf net een nieuw drankje. Ik zeg dat ik nog wel een biertje lust, en ze loop naar de bar. Ik even gewacht, nog even naar het toilet geweest, en toen maar even aangegeven dat ik toch wel dorst had. Ja ik moest even geduld hebben, komt er aan.

Uiteindelijk voor mezelf maar een biertje besteld, zij was nergens meer te bekennen.

Que?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pantsonfire op 16-04-2016 10:45:20 ]
  zaterdag 16 april 2016 @ 00:10:45 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161460729
Maar na t toilet heb je haar wel gesproken? Zei ze dat t eraan kwam en ineens was ze verdwenen? Raar verhaal
pi_161471625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef Cue_ het volgende:Raar verhaal
Dat dus :P. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben 8)7
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:52:26 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161477580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Pantsonfire het volgende:

[..]

Dat dus :P. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben 8)7
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
pi_161477816
Waarom denk je dat er zo vaak tegen de bar gezeken wordt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161477865
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.

*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2016 22:01:35 ]
pi_161478550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.

*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest. :X
Dit deed ik afgelopen carnaval, volgende dag kreeg ik nog wel een vriendschapsverzoek van haar. Ik schaam mij nog steeds een beetje. :')
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:31:25 #148
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161478788
Hebben jullie ook op Tinder dat je soms drie dagen achter elkaar dezelfde persoon tegenkomt?
pi_161492227
-schrijf het in je dagboek-

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 17-04-2016 14:05:22 ]
pi_161503796
Donderdag (eindelijk) het vliegtuig in voor 4,5 dag vertier en plezier! 8-)
  zondag 17 april 2016 @ 21:06:06 #151
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161505707
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
Veel plezier gozer! Hopelijk pakt het hetzelfde uit als het bij mij deed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_161507527
quote:
Have fun!

En succes yats, ben benieuwd of het wat gaat worden. Is iig een goed teken.
pi_161695614
quote:
En en en?
Ja doei.
  maandag 25 april 2016 @ 10:50:59 #154
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161696504
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Have fun!

En succes yats, ben benieuwd of het wat gaat worden. Is iig een goed teken.
Sinds gisteren kan ik zeggen dat dat t geval is :D
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:42:25 #155
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161721241
Als iemand je jaloers probeert te maken waarmee je bevriend bent, vindt ze je dan leuk? Als je merkt dat zij jaloers raakt, vindt ze je dan leuk? Maar wat als je ver nul komma nul signalen krijgt en soms zelfs het tegenovergestelde denkt te zien?
1 + 1 = blauw
pi_161721284
Wishful thinking?
Ja doei.
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:48:41 #157
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161721321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wishful thinking?
Dat kan. Ze verwart me.
1 + 1 = blauw
pi_161721356
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:48 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat kan. Ze verwart me.
Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....
Ja doei.
  dinsdag 26 april 2016 @ 09:56:08 #159
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161721424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....
Direct op de vrouw af en vragen zal het zijn dan.

Meer flirten gaat echter niet, hoor!

We werken samen tot augustus, dus dat maakt het wat ingewikkeld. En ze gaat daarna weer terug naar haar eigen land. ;(
1 + 1 = blauw
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:02:08 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161721519
Wil je dan uberhaupt dat er wat gebeurd tussen jullie?
  dinsdag 26 april 2016 @ 10:04:31 #161
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161721550
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Wil je dan uberhaupt dat er wat gebeurd tussen jullie?
Beetje wel, beetje niet. Verwarrend
:P
1 + 1 = blauw
  dinsdag 26 april 2016 @ 11:53:13 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161723208
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 10:04 schreef Kamina het volgende:

[..]

Beetje wel, beetje niet. Verwarrend
:P
Oftewel, gewoon zien hoe het gaat of juist ervoor gaan, wan thet kan toch geen kwaad. MAar dan weinig doen met gevoelens zou ik zeggen :+
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:16:03 #163
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161723501
Ik zal 'r gewoon vragen waarom ze me jaloers wilde maken.
1 + 1 = blauw
pi_161727236
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En en en?
Verslag staat in deel 3. :)
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:33:16 #165
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161727579
Vanavond zie ik 'r weer.

Ontdek net dat ik kriebels in m'n buik krijg van 'r. Shit.
1 + 1 = blauw
  woensdag 27 april 2016 @ 11:34:59 #166
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161748125
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Kamina het volgende:
Vanavond zie ik 'r weer.

Ontdek net dat ik kriebels in m'n buik krijg van 'r. Shit.
Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.

Ja, duh.
1 + 1 = blauw
  donderdag 28 april 2016 @ 13:58:48 #167
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161774816
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef Kamina het volgende:

[..]

Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.

Ja, duh.
Ha, m'n eigen eenmansshow hier! :D

Gistermiddag met haar doorgebracht, samen chocolademelk gedronken en daarna met andere mensen samengekomen en tot 's avonds laat beetje gedanst. Heel leuk allemaal, maar ik heb haar niet gevraagd hoe het zat.

Aangezien ze voor de afspraak in de middag een beetje leek aan te sturen op anderen erbij, en ik mezelf niet heel ontspannen bij haar voelde, wilde ik het niet te persoonlijk maken.
Bovendien zie ik nu al teveel redenen om niet met haar te zijn, wat niet goed is.

Liever hou ik het leuk en eenvoudig met haar. :)
1 + 1 = blauw
pi_161799960
Ik ben de laatste tijd steeds impulsiever en probeer steeds nieuwe tactieken uit maar ja lijkt wel alsof ik een onzichtbaar bordje boven mijn hoofd heb waar op staat 30 minuten gratis uitproberen daarna 1 miljoen euro per minute!
Ook gisteren op koning dag ben lekkere met mijn broer en een andere maat wat aan het drinken loopt een best leuk meisje op me af en die zegt "hey kijk zie je dat meisje daar die wilt wel graag met je dansen" ik kijk naar het meisje en die lacht terug dus ik denk sure.
Natuurlijk na de hele dag geen actie gehad te hebben ik van yes ok ok ik kan het wel ik kan dansen all die Michael Jackson filmpjes komen nu van pass.

Na wat gedanst te hebben zegt ze opeens van ik weet niet of je het verkeerde idee hebt maar ik heb all een vriend en ben lesbisch???????
Dus ik zo van nah wou je niet versieren of zo die meid van daar zo vond het een goed idee dat ik en jij gezellig even samen gingen dansen.
Dus ja ik loop naar die meid en vraag wat er aan de hand is heel verhaal over een jongen die haar het zelfde vertelde en dat ze het door moest geven aan mij echt freaking irritant.

Heb een beetje sjans maar na 30 minuten word het ze te duur of zo -0.-
rustigdaten.nl
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:55:27 #169
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_161810811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Laid het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds impulsiever en probeer steeds nieuwe tactieken uit maar ja lijkt wel alsof ik een onzichtbaar bordje boven mijn hoofd heb waar op staat 30 minuten gratis uitproberen daarna 1 miljoen euro per minute!
Ook gisteren op koning dag ben lekkere met mijn broer en een andere maat wat aan het drinken loopt een best leuk meisje op me af en die zegt "hey kijk zie je dat meisje daar die wilt wel graag met je dansen" ik kijk naar het meisje en die lacht terug dus ik denk sure.
Natuurlijk na de hele dag geen actie gehad te hebben ik van yes ok ok ik kan het wel ik kan dansen all die Michael Jackson filmpjes komen nu van pass.

Na wat gedanst te hebben zegt ze opeens van ik weet niet of je het verkeerde idee hebt maar ik heb all een vriend en ben lesbisch???????
Dus ik zo van nah wou je niet versieren of zo die meid van daar zo vond het een goed idee dat ik en jij gezellig even samen gingen dansen.
Dus ja ik loop naar die meid en vraag wat er aan de hand is heel verhaal over een jongen die haar het zelfde vertelde en dat ze het door moest geven aan mij echt freaking irritant.

Heb een beetje sjans maar na 30 minuten word het ze te duur of zo -0.-
Je hebt je gewoon voor lul laten zetten bedoel je.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:05:16 #170
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161982304
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?

Ik was geschoren, dus ze was niet m'n baard voelen.

Natuurlijk had ik het moeten vragen, maar was compleet flabbergasted. :@
1 + 1 = blauw
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:15:20 #171
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_161983296
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?

Dronken of van de kaart :7
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_161984503
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:

XTC
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:20:37 #173
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161985495
Geen pillen; ze dronk.

Wat de ware reden ook mocht wezen, in mijn beleving vond ze me wonderschoon. *)
1 + 1 = blauw
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:22:31 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161985546
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:
Geen pillen; ze dronk.

Wat de ware reden ook mocht wezen, in mijn beleving vond ze me wonderschoon. *)
Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:27:19 #175
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161985630
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?
Nee, deels omdat ik stomverbaasd was, maar vooral omdat ik net daarvoor haar een andere guy zag snavelen.

Nou ben ik niet vies van polygamie etc, maar dit vond ik een domper.

Sowieso ben ik niet zo happig meer op 'regelen'. Zit een beetje in tweestrijd wat ik wil qua relatie. Ben nog een periode zeer druk en heb een aankomend sterfgeval in de familie. :{
1 + 1 = blauw
pi_161985838
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:
Geen pillen; ze dronk.
Wil niks zeggen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 13:48:46 #177
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161985953
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 13:40 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Wil niks zeggen.
Weet ik, maar pillen herken ik wel, dit was drank.

Damn, wat was ze leuk. Al waren er heel veel leukerds die dag. Maar goed, ik hou niet zo van dat hele versieren. Vind het maar een saai spel geworden.

Maar ja, het gaat niet altijd even spontaan, dus zal er misschien toch aan moeten geloven. oO<
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:43:54 #178
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162314893
Hoi, wat zijn tegenwoordig leuke datingsites? Ik vond RP niet zo, van Paiq is de lol af voor mij, en OKCupid heeft niet mijn soort man, over het algemeen. Na de zomer wil ik weer serieus op zoek. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:02:51 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162317712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:43 schreef Andromache het volgende:
Hoi, wat zijn tegenwoordig leuke datingsites? Ik vond RP niet zo, van Paiq is de lol af voor mij, en OKCupid heeft niet mijn soort man, over het algemeen. Na de zomer wil ik weer serieus op zoek. :)
Pepper al eens geprobeerd?
Sommigen schijnen die wel erg fijn te vinden omdat het qua profiel maken weer eens wat anders is.
pi_162317762
Dan maar hier: sinds kort twee woordjes toegevoegd aan mijn profiel op de app en ineens dagelijks weer matches... zelfde foto's en al. Rare wereld hoor die datingapps :P Hopelijk snel weer een date.. mag er wel eens van komen..
  donderdag 19 mei 2016 @ 10:34:12 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162318347
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hier: sinds kort twee woordjes toegevoegd aan mijn profiel op de app en ineens dagelijks weer matches... zelfde foto's en al. Rare wereld hoor die datingapps :P Hopelijk snel weer een date.. mag er wel eens van komen..
Welke woorden zijn dat?
pi_162318713
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:34 schreef yats het volgende:

[..]

Welke woorden zijn dat?
Hé, die vraag had ik niet verwacht :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162318858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?
pi_162318875
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Heb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?
Ook gesproken natuurlijk.
pi_162318929
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ook gesproken natuurlijk.
En, langdurige interesse kunnen vasthouden vanuit haar kant? :)
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:24:05 #186
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162319494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Matches uit nieuwsgierigheid of medelijden?
1 + 1 = blauw
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:34:50 #187
138876 Andromache
pi_162319746
Een pityfuck is ook een fuck :D
pi_162319971
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Kamina het volgende:

[..]

Matches uit nieuwsgierigheid of medelijden?
Ik mag hopen dat eerste.
  FOK!fotograaf donderdag 19 mei 2016 @ 11:44:37 #189
364681 over_hedge
pi_162320009
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat eerste.
Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:48:15 #190
138876 Andromache
pi_162320088
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Ach, leugentje om bestwil.
  FOK!fotograaf donderdag 19 mei 2016 @ 11:54:00 #191
364681 over_hedge
pi_162320246
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:48 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ach, leugentje om bestwil.
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:54:25 #192
138876 Andromache
pi_162320255
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
Het buitenseksseizoen is aangebroken!
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:55:38 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162320290
En ho maar weer. Eerst maar eens daadwerkelijk op naar die eerste date. Dan lullen we weer verder.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:57:00 #194
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162320323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Moet het wel tot een date komen.
  FOK!fotograaf donderdag 19 mei 2016 @ 11:57:05 #195
364681 over_hedge
pi_162320324
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:55 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer. Eerst maar eens daadwerkelijk op naar die eerste date. Dan lullen we weer verder.
quote:
Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3!
Dat past hier toch prima? Gaat over zijn dateprofiel. Zie het probleem niet zo..
pi_162320354
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:58:25 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162320359
Mwoah, opmerkingen als buitenseksseizoen voegen niets toe. Zorgen enkel voor off-topic.
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:14:45 #198
138876 Andromache
pi_162320721
Ok. Ik was wellicht iets te veel in vuige SC-modus. Sorry lieve CC. :*
pi_162321823
Hoe is trouwens tinder tegenwoordig als datingapp?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162322117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
Heldere geest heb je toch _O_ , voor iemand die net 18 is oké, maar als ze dan zijn leeftijd zien is het toch weer een minpuntje. Er zullen vast wel meiden zijn die erdoorheen kijken en hem toch een kans geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')