Nee, ik ga vooraf eigenlijk nooit ergens vanuit en probeer gewoon een leuke middag/avond of wat dan ook van toepassing is te hebben. En dan niet alleen voor mezelf, maar ook voor haar. Probeer je eens in een ander in te leven en echt in de ander geïnteresseerd te zijn ipv oppervlakkig en puur voor een ding, dat is en leuker en werkt een stuk beter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats!dat gaat stiekem toch ook een beetje door je hoofd?
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoordDus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb
Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.
Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Wtf is een charm?quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoordDus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb
Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.
Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Koral het volgende:
[..]
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic?
Lees de OP nog eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf is een charm?
Kansloze gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.
Of niet, omdat ze gewoon nooit op Happn kijkt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.quote:Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date
Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou!
Tell 'emquote:Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het nog maar een keertje spellen?
[..]
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.
Clear as fuck.
Dat dusquote:
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Pantsonfire het volgende:
[..]
Dat dus. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
Dit deed ik afgelopen carnaval, volgende dag kreeg ik nog wel een vriendschapsverzoek van haar. Ik schaam mij nog steeds een beetje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.
*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |