abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161179928
Dat is een 'nee' dus. ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2016 21:41:44 ]
  maandag 4 april 2016 @ 22:06:46 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161181142
En allemaal maar weer on topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 5 april 2016 @ 13:57:35 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161194867
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

4,5 dag . pfoe als dat geen batsen wordt, yats! ;) dat gaat stiekem toch ook een beetje door je hoofd?
Nee, ik ga vooraf eigenlijk nooit ergens vanuit en probeer gewoon een leuke middag/avond of wat dan ook van toepassing is te hebben. En dan niet alleen voor mezelf, maar ook voor haar. Probeer je eens in een ander in te leven en echt in de ander geïnteresseerd te zijn ipv oppervlakkig en puur voor een ding, dat is en leuker en werkt een stuk beter.

Oh, en voor de geïnteresseerden, ik post straks een stuk in deel 3.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161299220
-hardleers much?-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 09-04-2016 10:45:06 ]
pi_161299610
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoord :') Dus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb :D

Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.

Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
pi_161299697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Constructief dan: gisteren een 'charm' gestuurd op Happn naar een meisje die ik al heel vaak ben tegengekomen in real life en ook oogcontact e.d. gemaakt heb... Uiteraard niks meer gehoord :') Dus wanneer ik haar volgende week zie gaat het lekker akward worden want ze weet dat ik 't gestuurd heb :D

Oh, en heb mijn range uitgebreid tot 28 jaar, en ineens weer veel nieuwe gezichten.. (zien er wel duidelijk volwassener uit dan die van 20 jaar) maar geen nieuwe matches.

Hebben jullie wel meer succes op Happn? Dagelijks tientallen nieuwe meiden, maar gewoon wekenlang geen matches..
Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic? :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161299725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:09 schreef Deezertje het volgende:

Wtf is een charm?
Kansloos gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2016 22:02:36 ]
pi_161299733
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:15 schreef Koral het volgende:

[..]

Aangezien je haar vaak bent tegen gekomen en nooit hebt aangesproken blijkt dat je eigenlijk in 1 thuis hoort (of nog daarvoor)? Hoezo is een charm sturen een bewijs dat je sociale vaardigheden hebt en dus constructief is in dit topic? :)
Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
pi_161299753
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit topic gaat over het gebruik van datingapps. Aangezien zij daar ook op zit probeer ik het lekker veilig daar.
Lees de OP nog eens.
pi_161299810
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wtf is een charm?
Kansloze gedoe. Spreek gewoon mensen aan of ga naar stap 0.
Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
pi_161299937
Met m'n laatste 'Happn date' hadden we na iets van 50 'meetings' pas een match.
pi_161301179
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Charm is geforceerde like, waar zij dus van op de hoogte is dat ik die stuur, ze krijgt te zien dat ik interesse heb. Normaal kan je liken, maar alleen als de ander jou dan ook liked krijg je daar een melding van. Charmen kan 10 keer gratis bij Happn. Volgens de app zijn we elkaar 34 keer tegengekomen (34 dagen) dus mijn profiel heeft ze sowieso wel een keer gezien.
Of niet, omdat ze gewoon nooit op Happn kijkt.

Verder heb je haar dus nooit gesproken? Zou niet weten waarom het dan awkward zou worden als je elkaar weer tegen komt, zijn verschillende mogelijkheden.
1. Ze kijkt dus gewoon niet op Happn en heeft dus ook jou charm niet gezien.
2. Ze kijkt wel op happn maar jij bent nog niet bij haar langs gekomen.
3. Jij bent haar nog nooit opgevallen in het echte leven en heeft je dus ook niet aan die charm gekoppeld.
4. Ze heeft wel gezien dat je die charm gestuurd hebt, vind jou op basis van je profiel/het echte leven niet aantrekkelijk genoeg maar vind het verder prima. Niet awkward zolang jij het niet awkward maakt omdat je op een creepy manier gaat kijken of je zelf afgewezen voelt vanwege een niet teruggekregen charm.
5. Ze heeft je charm gezien, denkt dat je een idioot bent. Jammer dan op naar de volgende je kent elkaar toch niet dus kunt elkaar gewoon voorbij lopen.

Hier overigens na een lange tijd rust weer eens een eerste date gehad afgelopen week, was erg leuk en vervolg is al gepland. ^O^ Zijn een stuk gaan wandelen met mooi weer, vind dat toch een stuk prettiger dan wanneer je een drankje gaat drinken. Stiltes voelen minder awkward en in de omgeving kom je ook wel onderwerpen tegen om over te praten. Al ging dit sowieso wel vanzelf vanaf de eerste minuut.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:15:43 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161302809
Zullen we het nog maar een keertje spellen?

quote:
Stap/topic 2: Je hebt acceptabele sociale skills! Ga voor die date

Je hebt vrienden (gemaakt), kan vol vertrouwen eens een praatje met iemand maken uit het niets en weet wat je dan wél en niet kunt zeggen, gaat met enige regelmaat met kennissen of wellicht zelfs vrienden wat doen (van hobby tot kroeg tot bij iemand thuis hangen), en wilt graag kijken of je van een vriendschappelijke relatie naar een date kunt komen. Dit is het topic voor jou!
Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.

Clear as fuck.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161304609
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het nog maar een keertje spellen?

[..]

Als geen van bovenstaande zaken op jou van toepassing is, hoor je hier niet.
Een inventarisatie:
Nee, je hebt geen vrienden (gemaakt), nee je kan niet vol vertrouwen een praatje uit het niets maken, nee je gaat niets doen met vrienden en kennissen en nee, je hebt geen vriendschappelijke relaties die wel eens tot dates kunnen uitgroeien.

Clear as fuck.
Tell 'em ~O>
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 9 april 2016 @ 17:04:19 #140
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_161306255
Had in januari een dating pauze genomen na iets van 5 dates (verspreid over de maand) die nergens op zijn uitgelopen. Ik werd er een beetje moe van, plus ik ging in februari rondtrekken door zuidoost Azië, dus ik had wel even iets beters te doen :)

Inmiddels langzaam aan de draad weer opgepakt, zowaar een paar leuke matches op Tinder. 1 daarvan sprak ik 2 dagen geleden voor het eerst en we hebben erg leuke gesprekken. Snel overgegaan op whatsapp. Inmiddels dusdanig nieuwsgierig dat ik had gevraagd of ze vanavond af wilt spreken. En ze zei ja, dus ik zie haar straks! Eerst nog even het kinderfeestje van mijn neefje zien te overleven :D

Stiekem ben ik ook een beetje zenuwachtig. Voor het eerst dat een Tindermatch zo snel tot een afspraak komt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Flylib op 09-04-2016 17:27:24 ]
diseased rhinoceros pizzle
pi_161458676
Ok, dit moet ik toch even kwijt. 100% nieuwsgierigheid, 0% emotie/gevoelens. Kan ik meteen even het topic nieuw leven inblazen ;)

Vanavond de kroeg in geweest, even bijpraten met de collega's die ik doordeweeks niet zie. Vanaf ongeveer half 6 druk bezig met biertjes tanken. Eén van die collega's is een jaar of 6 ouder (ik ben 30), en een echte 'mooiboy'. Staat op een gegeven moment om en om met 2 meiden te praten.

Na een tijdje komt één van de twee (veruit de leukste) naar me toe om een praatje te maken. Hoe oud dat ik denk dat ze is, hoe oud ik ben, of/waarom ik single ben. Ze is een paar maanden ouder dan ik, zou ik dr niet geven. Verhaaltje dat ze geen make-up op heeft. En dat ze niet zo van de mooie praatjes van die collega is bla bla bla. Ik ben gewoon mezelf (tegenwoordig is dat open, eerlijk, direct, fuck you mentaliteit (als het je niet zint ga je maar weg)). Leuk gesprek, en na een tijdje vraagt ze of ik nog wat wil drinken (lijkt me traditioneel gezien mijn taak om drank te regelen, maar ok), zij had zelf net een nieuw drankje. Ik zeg dat ik nog wel een biertje lust, en ze loop naar de bar. Ik even gewacht, nog even naar het toilet geweest, en toen maar even aangegeven dat ik toch wel dorst had. Ja ik moest even geduld hebben, komt er aan.

Uiteindelijk voor mezelf maar een biertje besteld, zij was nergens meer te bekennen.

Que?

[ Bericht 2% gewijzigd door Pantsonfire op 16-04-2016 10:45:20 ]
  zaterdag 16 april 2016 @ 00:10:45 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161460729
Maar na t toilet heb je haar wel gesproken? Zei ze dat t eraan kwam en ineens was ze verdwenen? Raar verhaal
pi_161471625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 00:10 schreef Cue_ het volgende:Raar verhaal
Dat dus :P. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben 8)7
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:52:26 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161477580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Pantsonfire het volgende:

[..]

Dat dus :P. Na het toilet nog even gesproken maar ze stond alweer met haar eigen collega's. Zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben 8)7
Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
pi_161477816
Waarom denk je dat er zo vaak tegen de bar gezeken wordt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161477865
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jr moet ook niet naar de wc gaan he. Verpest t moment.
Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.

*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2016 22:01:35 ]
pi_161478550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

Inderdaad de beste manier om van iemand af te komen.

*doet denken aan afgelopen zomer*
Een of andere griezel vond mij wel interessant geloof ik, en bood me een drankje aan, waarop ik zei dat ik eerst naar de wc moest. :X
Dit deed ik afgelopen carnaval, volgende dag kreeg ik nog wel een vriendschapsverzoek van haar. Ik schaam mij nog steeds een beetje. :')
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:31:25 #148
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_161478788
Hebben jullie ook op Tinder dat je soms drie dagen achter elkaar dezelfde persoon tegenkomt?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_161492227
-schrijf het in je dagboek-

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 17-04-2016 14:05:22 ]
pi_161503796
Donderdag (eindelijk) het vliegtuig in voor 4,5 dag vertier en plezier! 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')