Veel plezier gozer! Hopelijk pakt het hetzelfde uit als het bij mij deed.quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
Donderdag (eindelijk) het vliegtuig in voor 4,5 dag vertier en plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Have fun!quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
En en en?quote:Op zondag 17 april 2016 20:04 schreef Mandéra het volgende:
Sinds gisteren kan ik zeggen dat dat t geval isquote:Op zondag 17 april 2016 21:47 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Have fun!
En succes yats, ben benieuwd of het wat gaat worden. Is iig een goed teken.
Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....quote:
Direct op de vrouw af en vragen zal het zijn dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is het gewoon op de vrouw af vragen of op zijn minst zelf wat duidelijker flirten. Komt daar geen of negatief respons op dan weet je genoeg. Is beter dan je bij elke blik af blijven vragen of er meer achter zit....
Beetje wel, beetje niet. Verwarrendquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Wil je dan uberhaupt dat er wat gebeurd tussen jullie?
Oftewel, gewoon zien hoe het gaat of juist ervoor gaan, wan thet kan toch geen kwaad. MAar dan weinig doen met gevoelens zou ik zeggenquote:
Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:33 schreef Kamina het volgende:
Vanavond zie ik 'r weer.
Ontdek net dat ik kriebels in m'n buik krijg van 'r. Shit.
Ha, m'n eigen eenmansshow hier!quote:Op woensdag 27 april 2016 11:34 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het er niet over kunnen hebben gisteren, MAAR vandaag wil ze de stad in en vroeg ze of ze met mij mee mocht.
Ja, duh.
Je hebt je gewoon voor lul laten zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Laid het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds impulsiever en probeer steeds nieuwe tactieken uit maar ja lijkt wel alsof ik een onzichtbaar bordje boven mijn hoofd heb waar op staat 30 minuten gratis uitproberen daarna 1 miljoen euro per minute!
Ook gisteren op koning dag ben lekkere met mijn broer en een andere maat wat aan het drinken loopt een best leuk meisje op me af en die zegt "hey kijk zie je dat meisje daar die wilt wel graag met je dansen" ik kijk naar het meisje en die lacht terug dus ik denk sure.
Natuurlijk na de hele dag geen actie gehad te hebben ik van yes ok ok ik kan het wel ik kan dansen all die Michael Jackson filmpjes komen nu van pass.
Na wat gedanst te hebben zegt ze opeens van ik weet niet of je het verkeerde idee hebt maar ik heb all een vriend en ben lesbisch???????
Dus ik zo van nah wou je niet versieren of zo die meid van daar zo vond het een goed idee dat ik en jij gezellig even samen gingen dansen.
Dus ja ik loop naar die meid en vraag wat er aan de hand is heel verhaal over een jongen die haar het zelfde vertelde en dat ze het door moest geven aan mij echt freaking irritant.
Heb een beetje sjans maar na 30 minuten word het ze te duur of zo -0.-
Dronken of van de kaartquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?
Ik was geschoren, dus ze was niet m'n baard voelen.
Natuurlijk had ik het moeten vragen, maar was compleet flabbergasted.
XTCquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:05 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou een meisje in een club op een wildvreemde jongen afstappen om zijn gezicht te strelen?
Ik was geschoren, dus ze was niet m'n baard voelen.
Natuurlijk had ik het moeten vragen, maar was compleet flabbergasted.
Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:
Geen pillen; ze dronk.
Wat de ware reden ook mocht wezen, in mijn beleving vond ze me wonderschoon.
Nee, deels omdat ik stomverbaasd was, maar vooral omdat ik net daarvoor haar een andere guy zag snavelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt er verder niets uitgehaald? Nr, date. Iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |