Welke woorden zijn dat?quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:
Dan maar hier: sinds kort twee woordjes toegevoegd aan mijn profiel op de app en ineens dagelijks weer matches... zelfde foto's en al. Rare wereld hoor die datingappsHopelijk snel weer een date.. mag er wel eens van komen..
Hé, die vraag had ik niet verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hé, die vraag had ik niet verwachtHeb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gesproken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb je ook met die matches gesproken of heb je enkel een match met die mensen?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hé, die vraag had ik niet verwachtMatches uit nieuwsgierigheid of medelijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 + 1 = blauw
Ik mag hopen dat eerste.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Kamina het volgende:
[..]
Matches uit nieuwsgierigheid of medelijden?
Maar je bent toch helemaal niet home alone?quote:
Ach, leugentje om bestwil.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.quote:
Het buitenseksseizoen is aangebroken!quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
Moet het wel tot een date komen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig leugen alleen. Stel ze wilt bij hem afspreken. Dan zit je toch al met een probleem.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:55 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer. Eerst maar eens daadwerkelijk op naar die eerste date. Dan lullen we weer verder.
Dat past hier toch prima? Gaat over zijn dateprofiel. Zie het probleem niet zo..quote:Vraag tips over je datingprofiel op datingsites, over openingszinnen in de kroeg, of hoe je kunt peilen of die vriendin van je misschien óók wat meer wil dan alleen vrienden zijn. Hopelijk lukt het, en kun je op je eerste date, en daarmee naar stap 3!
Heldere geest heb je tochquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
Elke meid van boven de twintig kijkt daar doorheen. Als je op je 25e nog moet aangeven dat je home alone bent denk ik niet dat je daar sporende vrouwen mee krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
Heldere geest heb je toch, voor iemand die net 18 is oké, maar als ze dan zijn leeftijd zien is het toch weer een minpuntje. Er zullen vast wel meiden zijn die erdoorheen kijken en hem toch een kans geven.
De komende dagen wel. Dus letterlijk lezen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je bent toch helemaal niet home alone?
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:58 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom zou je dat op je profiel zetten, dat impliceert al direct dat je nog bij je pa en ma woont. Beetje gekkig.
Wat je niet hebt, dus heb je er nog weinig aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.
Maar dat heb je niet, want je woont nog thuis.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige lezen er ook in dat ik een eigen stekje heb.
Als man bagger, veel bots en aandachtshoeren die niet echt willen afspreken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:00 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe is trouwens tinder tegenwoordig als datingapp?
Maar het levert mij nu al meer matches op dan voorheen. Dus die twee woorden voegen blijkbaar wel wat toe, voor de rest dezelfde foto's en tekst.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat je niet hebt, dus heb je er nog weinig aan.
Maar die matches zijn wel deels gebaseerd op een leugen. Maar goed, jij je zin. Haal je ook iets uit die matches?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar het levert mij nu al meer matches op dan voorheen. Dus die twee woorden voegen blijkbaar wel wat toe, voor de rest dezelfde foto's en tekst.
Voor nu weer wat aanspraak. Het weekend komt eraan, dus ben benieuwd. Heb nu ook meer tijd (afwachtmodus school) dus hoop er wel wat uit te halen ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Maar die matches zijn wel deels gebaseerd op een leugen. Maar goed, jij je zin. Haal je ook iets uit die matches?
Zijn er eigenlijk goede dating- apps of sites voor mannen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als man bagger, veel bots en aandachtshoeren die niet echt willen afspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |