Hoe wil je een gezellige, geslaagde date hebben, als je er op deze manier in staat?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Dat. Ik vind het leuk als iemand me trakteert, en doe dat zelf ook regelmatig terug, iemand trakteren. En soms 50/50quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk er eigenlijk nooit van te voren over na en heb er tijdens de date ook nooit problemen mee / over gehad. Het liep altijd wel vanzelf.
Maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik er vanuit ga dat ik of de helft betaal en er ook voor open sta om zelf alles te betalen. Dus dan kan enkel goed aflopen.
Dat is best schattig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand splitsies zou voorstellen zou ik de rekening gewoon zelf betalen. Maar sowieso pak ik altijd de rekening om te betalen, dus dat laat alleen maar ruimte voor de man om of mij te laten betalen, of te zeggen "laten we splitten" of me neer te hoeken omdat ik met zo'n ridicuul idee aankom.
Tot nu toe alleen nog maar het laatste meegemaakt
En 1 keer ben ik gewoon naar buiten gelopen. Vroeg ik me af waar mijn date bleef"Ik heb maar even betaald..."
Dat was wel redelijk gênant, maar ik was zo vol van die date en we gingen naar een ander tentje, dat het me gewoon helemaal ontschoten was dat er ook nog betaald moest worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]OchermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?
Kun je duiden wat je nu precies zo irritant, moeilijk, te veel vindt aan haar?
Wel een goede deal. Bios is veel goedkoperquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mijn vriend stelde op de aller eerste date voor dat hij uit eten betaalde en ik de bioscoopkaartjes. Vond ik wel een goeie.
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Check de weersvoorspelling even....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Omdat de weersvoorspellingen niet al te best zijn. Regen en onweer.. maar ik heb nog niet het wow-gevoel bij haar. Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen. Vanavond ook geen plannen en zij kan alleen zondag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Dat doe ik nooit, heeft me al te vaak een nat pak opgeleverd...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Check de weersvoorspelling even....
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?
Uhm, klinkt redelijk als jezelf.. toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Hoezo? Je hoeft er toch niet in mee? Misschien is het in het echt wel andersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed, om er maar eens wat psychologie in te gooien (toch 50% van het subforum), ik zit te twijfelen of dit nu een 'self-fulfilling prophecy' of 'self-handicapping' is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de gratie van de grote meneer Deezer mag ze wel even functioneren als jouw dagbesteding zondag? Arme meid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |