abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 13:59:02 #251
5428 crew  miss_sly
pi_162352350
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Hoe wil je een gezellige, geslaagde date hebben, als je er op deze manier in staat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162352360
10 euro is wel karig.
Je moet gewoon paar bier drinken in een kroeg.
Als ze niet leuk is, heb je wel bier!
pi_162352776
Ik knap zo hard af op mensen die 50/50 willen. Of ik betaal of hij betaalt. "Helaas" mag ik nooit betalen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:17:28 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162352847
Ik denk er eigenlijk nooit van te voren over na en heb er tijdens de date ook nooit problemen mee / over gehad. Het liep altijd wel vanzelf.
Maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik er vanuit ga dat ik of de helft betaal en er ook voor open sta om zelf alles te betalen. Dus dan kan enkel goed aflopen.
pi_162352951
Als iemand splitsies zou voorstellen zou ik de rekening gewoon zelf betalen. Maar sowieso pak ik altijd de rekening om te betalen, dus dat laat alleen maar ruimte voor de man om of mij te laten betalen, of te zeggen "laten we splitten" of me neer te hoeken omdat ik met zo'n ridicuul idee aankom.

Tot nu toe alleen nog maar het laatste meegemaakt :')

En 1 keer ben ik gewoon naar buiten gelopen. Vroeg ik me af waar mijn date bleef :') "Ik heb maar even betaald..." :D Dat was wel redelijk gênant, maar ik was zo vol van die date en we gingen naar een ander tentje, dat het me gewoon helemaal ontschoten was dat er ook nog betaald moest worden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_162353105
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk er eigenlijk nooit van te voren over na en heb er tijdens de date ook nooit problemen mee / over gehad. Het liep altijd wel vanzelf.
Maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik er vanuit ga dat ik of de helft betaal en er ook voor open sta om zelf alles te betalen. Dus dan kan enkel goed aflopen.
Dat. Ik vind het leuk als iemand me trakteert, en doe dat zelf ook regelmatig terug, iemand trakteren. En soms 50/50 :D Geven, nemen, delen. Je moet gewoon niet zo fucking krenterig doen.
Ja doei.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:30:59 #257
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162353213
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand splitsies zou voorstellen zou ik de rekening gewoon zelf betalen. Maar sowieso pak ik altijd de rekening om te betalen, dus dat laat alleen maar ruimte voor de man om of mij te laten betalen, of te zeggen "laten we splitten" of me neer te hoeken omdat ik met zo'n ridicuul idee aankom.

Tot nu toe alleen nog maar het laatste meegemaakt :')

En 1 keer ben ik gewoon naar buiten gelopen. Vroeg ik me af waar mijn date bleef :') "Ik heb maar even betaald..." :D Dat was wel redelijk gênant, maar ik was zo vol van die date en we gingen naar een ander tentje, dat het me gewoon helemaal ontschoten was dat er ook nog betaald moest worden :')
Dat is best schattig. :@
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162353246
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:30 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Dat is best schattig. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:33:00 #259
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_162353261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ocherm ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_162353272
Mijn vriend stelde op de aller eerste date voor dat hij uit eten betaalde en ik de bioscoopkaartjes. Vond ik wel een goeie.
pi_162353477
Wat een gezeik en gemier weer over geld zeg. Gun een ander ook eens wat leuks. :{
pi_162353667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?

Kun je duiden wat je nu precies zo irritant, moeilijk, te veel vindt aan haar?
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 mei 2016 @ 14:48:50 #263
364681 over_hedge
pi_162353721
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mijn vriend stelde op de aller eerste date voor dat hij uit eten betaalde en ik de bioscoopkaartjes. Vond ik wel een goeie.
Wel een goede deal. Bios is veel goedkoper :D

Maar idd zo heb ik het bij mijn laatste paar dates ook gedaan. eerste date had ik betaald en bij de 2e date stelde ze altijd uit zichzelf voor om die te betalen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_162353738
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten! :)
pi_162353788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Check de weersvoorspelling even....
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 14:51:02 #266
5428 crew  miss_sly
pi_162353803
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?
pi_162353836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:

[..]

Omdat de weersvoorspellingen niet al te best zijn. Regen en onweer.. maar ik heb nog niet het wow-gevoel bij haar. Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen. Vanavond ook geen plannen en zij kan alleen zondag.
pi_162353837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Check de weersvoorspelling even....
Dat doe ik nooit, heeft me al te vaak een nat pak opgeleverd...

Maargoed, er is vast wel een overdekte plek ergens?
pi_162353873
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:55:54 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162353945
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:

Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Uhm, klinkt redelijk als jezelf.. toch?
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 14:57:01 #271
5428 crew  miss_sly
pi_162353981
quote:

[..]

Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?
of ben jij bang dat ze niet tevreden zal zijn met je keus?
pi_162354006
quote:

[..]

Hoezo? Je hoeft er toch niet in mee? Misschien is het in het echt wel anders
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162354010
quote:

[..]

Goed, om er maar eens wat psychologie in te gooien (toch 50% van het subforum), ik zit te twijfelen of dit nu een 'self-fulfilling prophecy' of 'self-handicapping' is.

Vanuit SFP: Je focust op het negatieve en die houding merkt zij ook echt wel. Daardoor gaat je date waarschijnlijk slecht en kun je dus weer alleen naar huis en wachten op een date met een ander meisje over een maand of 6.

vanuit SH: Self-handicapping is het idee dat als je iets moet gaan doen waarvan de uitkomst onzeker is, dat je je zo gaat gedragen vooraf, dat je een excuus hebt als het fout gaat. (Mensen die gaan zuipen de avond voor een tentamen en als ze het tentamen niet halen kunnen zeggen dat dat komt omdat ze een kater hadden.) In dat opzicht ben je nu al moeilijk aan het doen dat ze graag duidelijkheid wil en dat jij die niet kunt geven bla bla, zodat je achteraf kunt zeggen dat het niets wordt omdat zij te veeleisend is, in plaats van dat jij niet flexibel genoeg bent.

(Zo lezende is het meer SFP dan SH denk ik, maar goed, misschien heeft iemand hier iets aan.)
pi_162354252
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen.
Bij de gratie van de grote meneer Deezer mag ze wel even functioneren als jouw dagbesteding zondag? Arme meid.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:20:41 #275
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162354597
Ik hoop zo dat dat meisje afhaakt he. Echt Deezer jij bent absoluut nog niet toe aan daten. Als je er zo over denkt zeg gewoon af! En dan zeuren over geld?? Wat denk je dat een avond uitgaan kost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')