Dat. Ik vind het leuk als iemand me trakteert, en doe dat zelf ook regelmatig terug, iemand trakteren. En soms 50/50quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk er eigenlijk nooit van te voren over na en heb er tijdens de date ook nooit problemen mee / over gehad. Het liep altijd wel vanzelf.
Maar dat ligt misschien ook aan het feit dat ik er vanuit ga dat ik of de helft betaal en er ook voor open sta om zelf alles te betalen. Dus dan kan enkel goed aflopen.
Dat is best schattig.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand splitsies zou voorstellen zou ik de rekening gewoon zelf betalen. Maar sowieso pak ik altijd de rekening om te betalen, dus dat laat alleen maar ruimte voor de man om of mij te laten betalen, of te zeggen "laten we splitten" of me neer te hoeken omdat ik met zo'n ridicuul idee aankom.
Tot nu toe alleen nog maar het laatste meegemaakt
En 1 keer ben ik gewoon naar buiten gelopen. Vroeg ik me af waar mijn date bleef"Ik heb maar even betaald..."
Dat was wel redelijk gênant, maar ik was zo vol van die date en we gingen naar een ander tentje, dat het me gewoon helemaal ontschoten was dat er ook nog betaald moest worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]OchermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?
Kun je duiden wat je nu precies zo irritant, moeilijk, te veel vindt aan haar?
Wel een goede deal. Bios is veel goedkoperquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mijn vriend stelde op de aller eerste date voor dat hij uit eten betaalde en ik de bioscoopkaartjes. Vond ik wel een goeie.
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Check de weersvoorspelling even....quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook niet meteen de eerste de beste wil daten. Zij heeft al laten doorschemeren weer net vrijgezel te zijn en ze heeft een leuk gezicht maar niet waar ik spontaan verliefd op wordt. Dus klinkt heel lullig maar pas als eerste date mij verrast wil ik best dieper in de buidel tasten. Het staat ook raar om haar meteen thuis uit te nodigen of zelf wat mee eten/drinken te brengen dus ik wil best een date doen maar ik twijfel nu al dus liever niet meer dan een tientje P.p. omdat ik niet verwacht dat zij (haar deel) gaat betalen.
Omdat de weersvoorspellingen niet al te best zijn. Regen en onweer.. maar ik heb nog niet het wow-gevoel bij haar. Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen. Vanavond ook geen plannen en zij kan alleen zondag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:49 schreef SeabornLegend het volgende:
[..]
Waarom ga je niet picnicken? Dat is goedkoop en je scoort punten!
Dat doe ik nooit, heeft me al te vaak een nat pak opgeleverd...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Check de weersvoorspelling even....
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op mijn post en vraag?
Uhm, klinkt redelijk als jezelf.. toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat ze, ironisch, niet snel tevreden lijkt. Graag overal bevestiging van wil en zelf de touwtjes in handen wilt hebben. Soort beangstigend en belemmerd voor mij. Geen leuk vooruitzicht.
Hoezo? Je hoeft er toch niet in mee? Misschien is het in het echt wel andersquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Goed, om er maar eens wat psychologie in te gooien (toch 50% van het subforum), ik zit te twijfelen of dit nu een 'self-fulfilling prophecy' of 'self-handicapping' is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij de gratie van de grote meneer Deezer mag ze wel even functioneren als jouw dagbesteding zondag? Arme meid.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Meer dat ik nu niks beters heb te doen en anders zit ik weer heel het weekend alleen.
Maar jij ziet haar ook alleen als opvulling van je lege vrije tijd en niet als leuke date/quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
Zometeen even bijlezen en reageren, maar ze kan niet zondag meer. Bijles voor een vak, klopt redelijk wat ze vooraf vertelde dat ze komende week druk met school is en toetsen moet halen. Dus tja... duurt nog een week ben ik bang. En het geld issue was op zich niet zo erg als ik schetste, maar die twijfel heeft ze wel enigszins zelf voor gezorgd door te zeggen dat ze net uit een relatie komt. Daardoor lijk ik meer als opvulling omdat ze het gezellige van een relatie mist, dan geïnteresseerd is in mij als persoon. Daardoor ben ik wat terughoudender qua zin en budget voor de eerste date met haar. Ik heb vaker zulke dates gehad en achteraf zitten ze dan toch nog met een ex in het hoofd, of ze geven zichzelf gewoon niet op zo'n date.
Nee, ze is zoals mij en ik weet niet of dat een goed teken is. Maar ze kan niet meer (vandaag overigens niet over de date gehad hoor) dus kijken of ze volgende week überhaupt wel kan of nog interesse heeft. Dat ze dus net single is heb ik geen goede ervaringen mee.. Maar dat leert mij ook: je kan andere mensen niet veranderen. Ik ben nog een week alleen, maar ik krijg geen dates nu ik de tijd en vrijheid heb..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom geen leuk vooruitzicht? Waar wil ze bevestiging over? Waarmee is ze niet tevreden?
of ben jij bang dat ze niet tevreden zal zijn met je keus?
Daarvoor ga je niet in de stad afspreken overdag lijkt me, dan kwam ze wel thuis langs, zeker omdat zij ook nog thuiswoont.quote:
Ik had serieus zin, maar door het hele 'net vrijgezel' gebeuren zakte mijn enthousiasme een heel stuk want ik weet niet of ze mij dan als opvulling gebruikt of benieuwd bent naar mij als persoon.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar jij ziet haar ook alleen als opvulling van je lege vrije tijd en niet als leuke date/
Dat is ze voor jou toch ook als je zegt dat je verder toch niets te doen hebt en je haar verder niet echt ziet zitten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
Zometeen even bijlezen en reageren, maar ze kan niet zondag meer. Bijles voor een vak, klopt redelijk wat ze vooraf vertelde dat ze komende week druk met school is en toetsen moet halen. Dus tja... duurt nog een week ben ik bang. En het geld issue was op zich niet zo erg als ik schetste, maar die twijfel heeft ze wel enigszins zelf voor gezorgd door te zeggen dat ze net uit een relatie komt. Daardoor lijk ik meer als opvulling omdat ze het gezellige van een relatie mist, dan geïnteresseerd is in mij als persoon. Daardoor ben ik wat terughoudender qua zin en budget voor de eerste date met haar. Ik heb vaker zulke dates gehad en achteraf zitten ze dan toch nog met een ex in het hoofd, of ze geven zichzelf gewoon niet op zo'n date.
Zie reactie hierboven, dat was mijn moment van omslag. Nu dus minimaal een week uitgesteld, dus beloofd niet veel goeds. Kijk maar naar eerdere verhalen met een meid die mij 8 weken aan het lijntje heeft gehouden over een eerste date datum en toen puntje bij paaltje kwam al na 4 weken wist dat het niks zou worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is ze voor jou toch ook als je zegt dat je verder toch niets te doen hebt en je haar verder niet echt ziet zitten?
Ik denk dat ze je eerst wil leren kennen voordat je gelijk (vooral als vrouw) bij iemand thuis afspreekt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarvoor ga je niet in de stad afspreken overdag lijkt me, dan kwam ze wel thuis langs, zeker omdat zij ook nog thuiswoont.
Om toch nog even hier op te reageren: nu bijna 2 weken alleen thuis (zoals het straks dus iedere dag op mezelf zou gaan) en ik merk gewoon dat ik het niet trek in mijn eentje. Inderdaad saaie, lege avonden, niemand om voor thuis te komen en vrijheid waar je eigenlijk niks aan hebt. Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik hoop zo dat dat meisje afhaakt he. Echt Deezer jij bent absoluut nog niet toe aan daten. Als je er zo over denkt zeg gewoon af! En dan zeuren over geld?? Wat denk je dat een avond uitgaan kost?
Je liet vooral jezelf aan het lijntje houden. Was al lang duidelijk dat die ontmoeting er niet ging komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zie reactie hierboven, dat was mijn moment van omslag. Nu dus minimaal een week uitgesteld, dus beloofd niet veel goeds. Kijk maar naar eerdere verhalen met een meid die mij 8 weken aan het lijntje heeft gehouden over een eerste date datum en toen puntje bij paaltje kwam al na 4 weken wist dat het niks zou worden.
En nu twijfel ik ook al weer over haar afzegreden, maar in het allereerste gesprek gaf ze wel aan een drukke week te hebben (of het is een ingecalculeerd smoesje, maar ik merk dat heeel veel meiden eigenlijk gesprekken starten wanneer ze geen geen tijd hebben of willen maken om te daten).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je liet vooral jezelf aan het lijntje houden. Was al lang duidelijk dat die ontmoeting er niet ging komen.
Hiermee bedoel je daten lijkt me? Niet mensen ontmoeten waaruit mogelijk een vriendschap kan voortvloeien?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Daten ja. Ik ga nog gewoon sporten maar da's meer tijdverdrijf. Daar willen mensen gewoon niet praten. Ik bedoel meer: nu zeeën van tijd, vanavond ook weer, maar ik kan gewoon niet binnen een paar uur een date regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je daten lijkt me? Niet mensen ontmoeten waaruit mogelijk een vriendschap kan voortvloeien?
Want toen ze vertelde dat ze net uit een relatie kwam zag jij je kans verkeken en was je interesse gedaald tot het nulpunt.
En dan val jij over dat dat meisje jou MISSCHIEN als 'opvulling' gebruikt? Joh je bent zelf minstens 10x zo ergquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Om toch nog even hier op te reageren: nu bijna 2 weken alleen thuis (zoals het straks dus iedere dag op mezelf zou gaan) en ik merk gewoon dat ik het niet trek in mijn eentje. Inderdaad saaie, lege avonden, niemand om voor thuis te komen en vrijheid waar je eigenlijk niks aan hebt. Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Ga maar weer terug naar je eigen topic, dit hoort hier niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten ja. Ik ga nog gewoon sporten maar da's meer tijdverdrijf. Daar willen mensen gewoon niet praten. Ik bedoel meer: nu zeeën van tijd, vanavond ook weer, maar ik kan gewoon niet binnen een paar uur een date regelen.
En dus ga je nu enorm twijfelen om wel of niet te daten? Ga dan gewoon het avontuur aan. En anders heb je voor een volgende date weer een goed verhaal om te vertellenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Dus ik wou deze weken juist nieuwe mensen ontmoeten.
Wat is je vraag nu?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
Ik heb een vraagje ik kom heel vaak dames tegen die wantrouwig zijn en maar gelijk denken dat je het bed in wil met ze , of gelijk beginnen ik ben zo eenzaam , zoek een man , maar als je dan toenadering zoekt dan krijg je de wind van voren .... of dat ze weer beginnen van dat ze zo'n slechte relaties hebben gehad met mannen dat ze er niet aan toe zijn , maar vaak is het hun probleem dat die relatie verbroken is , alleen maar nemen , maar niets geven , te hoog eisen pakket , je kent het wel
terwijl ik vaak alleen alleen maar de eerste stap wil zetten voor een relatie ...
altijd is er wel gelijk iets dat ze probeert om zo snel mogelijk van je af te komen
terwijl als ze dan weer langer met ze gaat zitten praten dan word je gelijk weer in die friendzone gegooid
ps dit is de leeftijd van 40 tot 60
hoe je dus dit soort dingen kunt voorkomen dat je niet gelijk als een wantrouwend persoon wordt gezien of die vriendzone, en dat ze eens niet gaan denken dat mannen alleen maar er voor zijn om dat ze denken dat je gelijk met hun naar bed wil ..quote:
Dat ook, bovendien zijn er véél meer manieren om mensen te ontmoeten dan daten, weet je.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dus ga je nu enorm twijfelen om wel of niet te daten? Ga dan gewoon het avontuur aan. En anders heb je voor een volgende date weer een goed verhaal om te vertellen
Vaak willen de mannen ook met de vrouw naar bed en ze zijn er vaak opener over dan de vrouwen. Aangezien vrouwen er vaak mee wordt geconfronteerd zit dat sowieso (vaak) automatisch al in gedachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
Ik heb een vraagje ik kom heel vaak dames tegen die wantrouwig zijn en maar gelijk denken dat je het bed in wil
Wat doe je dan / wat versta je onder toenadering? En wanneer tijdens het daten doe je dit?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
aar als je dan toenadering zoekt dan krijg je de wind van voren
Die vrouwen zijn dus niet voor jou interessant neem ik aan. Of jij al niet voor hen. Dus dat gaat sowieso niet werken op dat momentquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
aak is het hun probleem dat die relatie verbroken is , alleen maar nemen , maar niets geven , te hoog eisen pakket , je kent het wel
Passen jullie dan wel genoeg bij elkaar? zowel vanuit jouw oogpunt als vanuit haar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:56 schreef RAVW het volgende:
altijd is er wel gelijk iets dat ze probeert om zo snel mogelijk van je af te komen
Door echt geintresseerd te zijn in haar. En het hele seks onderwerp niet voorbij te laten komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:04 schreef RAVW het volgende:
hoe zou je dit kunnen voorkomen of dat ej kan laten merken dat je echt meer wil dan alleen het bed delen wat zo veel vrouwen denken .
wat ej nu omschrijft is vaak al in een ver stadium ... dan kan ik ze wel behouden maar het is gewoon vaak bij het eerste moment al fout of na een paar zinnen ...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak willen de mannen ook met de vrouw naar bed en ze zijn er vaak opener over dan de vrouwen. Aangezien vrouwen er vaak mee wordt geconfronteerd zit dat sowieso (vaak) automatisch al in gedachten.
[..]
Wat doe je dan / wat versta je onder toenadering? En wanneer tijdens het daten doe je dit?
[..]
Die vrouwen zijn dus niet voor jou interessant neem ik aan. Of jij al niet voor hen. Dus dat gaat sowieso niet werken op dat moment
[..]
Passen jullie dan wel genoeg bij elkaar? zowel vanuit jouw oogpunt als vanuit haar.
Want blijkbaar kom je regelmatig vrouwen tegen waarbij je dit probeert, ben je zelf wel kieskeurig genoeg / genoeg gevoelens voor de vrouw? Of juist teveel, te snel, waardoor zij angstig wordt dat het te snel gaat?
[..]
Door echt geintresseerd te zijn in haar. En het hele seks onderwerp niet voorbij te laten komen.
Dan val jij blijkbaar af op het eerste gezicht bij haar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:17 schreef RAVW het volgende:
voorbeeld ,
vrouw - hoe gaat het ? of leuke foto ....
Ik dank je voor het compliment , hier goed ..
vrouw : geen dank maar ik ga weer verder ... blok ...
dus je krijgt niet eens de tijd om verder te gaan in gesprek
of ze kappen het al af terwijl ze zelf wel toenadering zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |