abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162345233
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke makke lammetjes? Die meisjes die ook al snel afhaakten? Vind je het niet suf om zo denigrerend over deze meisjes te praten?
Met degene waarmee ik ook daadwerkelijk op date ben gegaan. Deze wilt vooraf al soort van invulling weten dus dat legt de lat misschien al hoog.
pi_162345265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:38 schreef Deezertje het volgende:
Zondag de intentie om te gaan daten, maar zie er nu al tegenop :') Niet naar de dame in kwestie, maar wel haar gedrag wat nu al omslaat van leuk en luchtig in 'graag de regie willen hebben' en van die vragen waar ze zelf het te horen antwoord al heeft vaststaan. Komt misschien ook door haar onzekerheid. Ze lijkt wat dat betreft een beetje op mij maar ze is wel een betweter.. Op zich reële vragen als: werk jij? Nee ik studeer nu af en kijk rond voor een echte baan. Meteen van: oh, snap ik. Je wilt nog ff van je vrije tijd genieten want je bent jong. Meteen daarna: maar waar heb je allemaal al gesolliciteerd dan? En over zondag moet ik maar gaan uitzoeken waar we gaan lunchen bij een 'leuk' tentje (want slecht weer wss). Ze legt nu al een soort druk op :') Ze wilt graag dingen vooraf weten.

Maar kan ook komen omdat ik maanden niet heb gedated en dus ook de verwachtingen moet bijschaven: geen. Als het mislukt, jammer dan, dan mocht 't niet zo zijn.
Zoveel herkenning voor jou, dat noemen ze meestal projectie :')

Wat ik maar wil zeggen is, ga niet nu al mensen lopen invullen. Je maakt conclusies op basis van aannames. En conclusies maken met je ASS op basis van details zonder het geheel te zien :|W

Wel leuk voor je dat je iets van een evenbeeld 'ziet'. Misschien vertoon je dan wat minder ontwijkend gedrag. Succes zondag.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162345337
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Zoveel herkenning voor jou, dat noemen ze meestal projectie :')

Wat ik maar wil zeggen is, ga niet nu al mensen lopen invullen. Je maakt conclusies op basis van aannames. En conclusies maken met je ASS op basis van details zonder het geheel te zien :|W

Wel leuk voor je dat je iets van een evenbeeld 'ziet'. Misschien vertoon je dan wat minder ontwijkend gedrag. Succes zondag.
Ze weet door haar manier van vragen wel exact wat ze kan verwachten. Ook dat ik nog thuiswoon e.d. dus ze kan zelf de keuze maken op date te gaan of alsnog afhaken. En ja ik herken mezelf wel een beetje in haar, en zo leuk is dat niet haha.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:28:56 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162346029
Maar je gaat wel nog op date met haar?
pi_162346250
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Maar je gaat wel nog op date met haar?
Wat heb ik te verliezen behalve een tientje en twee uur tijd?
pi_162346363
Goede insteek wel, denken aan geld. Ik vroeg me al af wanneer dat voor het eerst genoemd zou worden.
Ja doei.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 mei 2016 @ 10:44:57 #232
364681 over_hedge
pi_162346394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Goede insteek wel, denken aan geld. Ik vroeg me al af wanneer dat voor het eerst genoemd zou worden.
Wat is daar nou weer verkeerd aan? Ik vind het een prima insteek. Gewoon gaan, wie weet is het opeens wel leuk. Heeft weinig te verliezen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:48:33 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162346486
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat heb ik te verliezen behalve een tientje en twee uur tijd?
^O^
pi_162346524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wat is daar nou weer verkeerd aan? Ik vind het een prima insteek. Gewoon gaan, wie weet is het opeens wel leuk. Heeft weinig te verliezen.
Geld zou geen rol moeten spelen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 mei 2016 @ 10:51:16 #235
364681 over_hedge
pi_162346566
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Geld zou geen rol moeten spelen.
Is toch gewoon een uitdrukking.. Niet dat hij zich werkelijk druk maakt omdat geld.
En het speelt blijkbaar ook geen rol, anders was die wel thuis gebleven aangezien dat gratis is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 10:55:03 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162346674
Als ik een date zou hebben waar we bv zouden gaan bungeejumpen ofzo (iets waar een redelijke prijskaart aan hangt) en ik zou vooraf mijn twijfels hebben, dan doe ik het niet.
Dan stel ik wel voor om gewoon een drankje ergens te gaan doen :) (maargoed, dat is sowieso standaard voor mij bij een eerste date)
pi_162346971
Als je 'n middagje uit eten gaat doe je wel meer dan een 10tje uitgeven. Rondje drankjes, hapjes, je bent zo'n paar uur en wat meer geld kwijt.
Ja doei.
pi_162347481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk, en daar ga je al als je werkelijk waar niets te vertellen hebt en niets doet om je leven een succes te maken. Mensen haken daar op af. Logisch dat iemand dat vooraf wil weten. Ik zou ook niet gaan daten met iemand als ik zou vermoeden dat ik iemand voor me zou hebben die maar wat halfgaar 'leeft'.
Dit. Ze toont uberhaupt interesse. Als deezertje normaal zou antwoorden, dan zou ze het niet hoeven aan te vullen. Ze lijkt me goed relatiemateriaal, kan ze deezertje trainen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:16 #239
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162347985
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:46 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk goede dating- apps of sites voor mannen?
Grindr hoor je veel mannen over spreken.

quote:
Zondag de intentie om te gaan daten, maar zie er nu al tegenop :') Niet naar de dame in kwestie, maar wel haar gedrag wat nu al omslaat van leuk en luchtig in 'graag de regie willen hebben' en van die vragen waar ze zelf het te horen antwoord al heeft vaststaan. Komt misschien ook door haar onzekerheid. Ze lijkt wat dat betreft een beetje op mij maar ze is wel een betweter.. Op zich reële vragen als: werk jij? Nee ik studeer nu af en kijk rond voor een echte baan. Meteen van: oh, snap ik. Je wilt nog ff van je vrije tijd genieten want je bent jong. Meteen daarna: maar waar heb je allemaal al gesolliciteerd dan? En over zondag moet ik maar gaan uitzoeken waar we gaan lunchen bij een 'leuk' tentje (want slecht weer wss). Ze legt nu al een soort druk op :') Ze wilt graag dingen vooraf weten.

Maar kan ook komen omdat ik maanden niet heb gedated en dus ook de verwachtingen moet bijschaven: geen. Als het mislukt, jammer dan, dan mocht 't niet zo zijn.
Klinkt inderdaad als jij klinkt.

Vervelend hè?
1 + 1 = blauw
pi_162348243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Kamina het volgende:

[..]

Grindr hoor je veel mannen over spreken.
-,-
pi_162350125
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Is toch gewoon een uitdrukking.. Niet dat hij zich werkelijk druk maakt omdat geld.
En het speelt blijkbaar ook geen rol, anders was die wel thuis gebleven aangezien dat gratis is.
Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
pi_162350287
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en gezien de eerste dates nooit grandioos zijn wil ik ook niet meteen veel kwijt zijn, anders voel je je bekocht want ik heb niet het gevoel dat zij voor de lunch gaat betalen... (50/50 is weer zo kansloos) en je weet niet of ik zelf ook een tweede date wil. Mocht ze mij tijdens het lopen naar een lunchzaak al tegenvallen gaat het een karig broodje worden want dat gevoel klopt vaak wel..ik heb ooit 1 keer met iemand een uur door de stad gewandeld en heel tactisch weer bij het station geëindigd. Klinkt best zielig, maar ik had geen geld voor haar over omdat ik er al geen heil in zag.
Godallejezus, als je er al zo in staat, bel dan direct af. Ga gewoon niet, blijf lekker op je kamertje zitten.
A mind with a heart of it's own
pi_162350310
quote:

[..]

Succes ermee. We zien zondag je wel weer in stap 1. Of 0.
pi_162350604
Zucht. :')

Stel je voor dat je gewoon een leuk gesprek voert met iemand en een beetje oefening in sociale omgang krijgt.

Nee, jij komt er wel.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:09:24 #245
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_162350706
Heeft ie eindelijk weer een date... :') :'(

Die aansluiting die je zo graag wilt hebben ga je met zo'n instelling niet krijgen he, maar dat is hier al in 58+ topics duidelijk benadrukt.

Hoe dan ook succes.
diseased rhinoceros pizzle
pi_162350772
Ik zou wel snappen dat je haar eten niet wil betalen om haar geen hoop te geven. Maar niet hoffelijk willen zijn of zelf niet willen eten...
pi_162350862
quote:

[..]

Als je niets kunt geven (en dat hoeft niet alleen geld te zijn) dan hoef je ook niets terug te verwachten?

Bovendien met alles vergelijken en op een weegschaal leggen maak je alleen maar dingen kapot voordat het uberhaubt mooi kan worden. En toch blijf je het doen? Zo blijf je minderwaardig...

Het is niet omdat jij alleen tastbare dingen meet, dat ontastbare dingen dan ook geen waarde hebben of niet bestaan. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Hineni op 20-05-2016 13:51:11 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:48:02 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162352014
Ja, er verdwijnen posts. Heb je niets toe te voegen, maar alleen maar aan de zijlijn uit te lachen, blijf je lekker weg.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 13:53:21 #249
5428 crew  miss_sly
pi_162352174
quote:

Ik snap niet helemaal hoe er voor jouw gevoel nu al druk op legt. Natuurlijk wil ze lunchen bij een leuk tentje. Waar zou je anders willen lunchen? Een gribustent?

Kun je duiden wat je nu precies zo irritant, moeilijk, te veel vindt aan haar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162352241
Als je een beetje elkaar wilt leren kennen zoek je toch een leuk tentje uit? Als je in Nijmegen uitgaat gewoon lekker naar Brouwerij de Hemel gaan voor een High Tea ofzo, supersfeervol en gezellig, kun je zo uren zitten is mijn ervaring. Beginnen met wat thee/frisdrank, als je zin hebt een biertje, hoeft niet. Misschien heeft je date daar wel zin in, een drankje, dan houd je makkelijk allerlei opties open. Kun je ook lekker buiten zitten op het terras als het lekker weer is.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')