abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:23:35 #1
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160554759
Hier verder ....

Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:

New York City:
- WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28
- WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00
- WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21
Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10
bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10

Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.

[ afbeelding ]

Het FOK!-dossier
En: de FOK!-frontpage

Tijdlijn gebeurtenissen:
08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1
09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2
09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant
10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 - Een deel van het Pentagon stort in
10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville
10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:28 - De tweede toren van het WTC stort in
11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7
11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen
17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn

9/11 in 5 minuten:

9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.

Hoe/Wat:
• Wat heeft de gebouwen doen instorten?
• Was er sprake van:
- de gemelde vliegtuigen
- op afstand bestuurde vliegtuigen
- vervangen vliegtuigen
- geen vliegtuigen

• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten?
• Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten?
• Wat is er gebeurd met de slachtoffers?
• Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?

Waarom:
• Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom?
• Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten?
• Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?

==========================================================================

Videomateriaal:

Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Specifieke onderwerpen

Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:

Ondergrondse thermonucleaire demolitie - Dimitri Khalezov:


Een nieuw, nooit eerder gebruikt soort "fusie" - dr. Judy Wood:


Nuttige links:

911docs.net
meer docu's
EénVandaag - Onthutsend Andere Kijk op 9/11

Wikipedia:

9/11 Conspiracy Theories
September 11 attacks advance-knowledge conspiracy theories
9/11 Truth movement
Opinion polls about 9/11 conspiracy theories
Among the Truthers

Bekende 9/11-"truthers" (non-believers in het "officiële verhaal"):

Hunter S. Thompson (gest. 2005)
Charlie Sheen
Aaron Russo (gest. 2007)
David Icke
Alex Jones
Jesse Ventura
Jim Marrs
William Rodriguez
Mike Ruppert
Woody Harrelson
Russell Brand
George Carlin (gest. 2008)

========================================================================

Meer in onze BNW-kluis

========================================================================


Remembering 911- Live- Overcome

========================================================================

Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?

Wat waren de motieven?
Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?

MUST SEE:


SPOILER: materiaal Voor de terugkomende beweringen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel 1 van documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers

Deel 2 documentaire over het pad naar 911 gevolgd door de kapers.


Al Qaeda propaganda film waarin de vaders van de kapers aan het woord zouden komen...

vanaf 15:35 ga je de instorting zien.

Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet.

Deel 2
---------
Organisatie van de punten in de video, om later gemakkelijker op dingen terug te kunnen komen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160557714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Feitelijk is dat wat we zien op foto's van het gat: grote schade door romp en motoren, lichte schade door de vleugels.

De explosie vond pas plaats in de toren.

[..]

Tja, lag er maar om, mensen zijn levend verbrand door de brandende kerosine.

[..]

Het gewicht doet er niet toe, dat geef je zelf hier toe:

[..]

een klein vogeltje vs een vliegtuig van 130 ton.
Toch kan een vogel een vliegtiug beschadigen..

[..]

Dat heeft niet niet.
Het gaat om of datgene dat door het vliegtiug sterk genoeg is om de impact te doorstaan.
Wat tuinhek al aangeeft, stel dat de kolommen op die verdieping slechts 1 mm dik waren, dan had volgens jou het vliegtuig geen schade aan kunnen richten omdat de toren totaal 300.000 ton weegt.

Tja, onzin.
Feitelijk is dat we op de fotos zien dat er 'n stuk of 30-35 balken doorgesnden en dan nog 'n stuk of tien 'licht' beschadig zijn.

De explosies binnen de toren waren?
Oh really? Wat was de enorme oranje actie film style vuurbal buiten 't gebouw dan?

Er is geen harde bewijs van brandende mensen. Is er bewijs van overlevenden met heel zware brandwonden?

Wat was de gewicht van de toren volgens jou?

We hebben 't niet over 1mm dik kolommen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160558133
Kan deze in de OP/thread aub
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160558342
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de 'vliegtuigen' zijn ook door drie of vier vloeren gegaan. hohoho.
Ah, de kerstman :)

Tja, de vloeren waren niet zo heel stevig, gewoon metalen vloerdekken met een truss als ondersteuning en 10 cm beton er op gegoten
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 maart 2016 @ 00:43:11 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160558408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:22 schreef Tingo het volgende:
Kan deze in de OP/thread aub
Die staat al sinds ik de OP gemaakt heb er in!
onder
Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160558414
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Feitelijk is dat we op de fotos zien dat er 'n stuk of 30-35 balken doorgesnden en dan nog 'n stuk of tien 'licht' beschadig zijn.
Feitelijk zien we dat die doorsneden kolommen zich bevonden waar de romp en motoren door de torens heen boorden.


quote:
De explosies binnen de toren waren?
Oh really? Wat was de enorme oranje actie film style vuurbal buiten 't gebouw dan?
Waarom denk je dat die explosie geen weg naar buiten weet te vinden?
Enorm gapend gat, je geeft zelf nog aan dat die 32 kolommen heeft vernield.
Verder houden de ramen de explosie natuurlijk niet tegen.

quote:
Er is geen harde bewijs van brandende mensen. Is er bewijs van overlevenden met heel zware brandwonden?
Er is ook geen hard bewijs dat de torens uberhaupt ooit bestaan hebben.
Van op afstand kun je alles weg redeneren...

quote:
Wat was de gewicht van de toren volgens jou?
Niet relevant.

quote:
We hebben 't niet over 1mm dik kolommen.
We hebben het erover dat het totale gewicht van de toren er niet toe doet.
Stel dat de torens 100 miljoen kilo wogen, dan houden kolommen van 1 mm dik het vliegtuig niet tegen.

En daar gaat het om.
Wat van belang is is hoe dik de kolommen waren en hoeveel energie die kunnen opnemen.

Uit het citaat van Japie blijkt dat de ontwerpers van de torens er van uit gingen dat vliegtuigen zich door de buitenmantel wisten te boren als een pen door een muskietennet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160559890
Die Dr. Judy Wood film is wel interessant moet ik zeggen. Nog niet alles gezien.

Nu op ongeveer 50:00 stukje van die dustification, that's odd.... :{.

[ Bericht 52% gewijzigd door Ryan3 op 10-03-2016 08:22:38 ]
I´m back.
pi_160561288
Ze kan het mooi vertellen, maar haar observatie en theorie wordt maar door weinigen serieus genomen.
Samen met September Clues wordt ze ook wel gezien als ingehuurd om de beweging in diskrediet te brengen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160561363
Ik vind haar verhaal juist een mooie verklaring voor alle mysteries waar beide kampen mee te maken hebben. Mensen sprongen van het gebouw omdat zij opwarmden als in een magnetron. Niet omdat zij hoopten dat 50 etages onder een springkussen lag..
pi_160561390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Wantie het volgende:
Ze kan het mooi vertellen, maar haar observatie en theorie wordt maar door weinigen serieus genomen.
Samen met September Clues wordt ze ook wel gezien als ingehuurd om de beweging in diskrediet te brengen
Ik ga het vanavond nog even af kijken, ben benieuwd waar ze naar toe werkt.
I´m back.
pi_160562584
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:43 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vind haar verhaal juist een mooie verklaring voor alle mysteries waar beide kampen mee te maken hebben. Mensen sprongen van het gebouw omdat zij opwarmden als in een magnetron. Niet omdat zij hoopten dat 50 etages onder een springkussen lag..
Ik denk niet dat degenen die uit de torens sprongen/vielen hadden verwacht dat te overleven, ongeacht de reden waarom ze de torens op die manier verlieten.
De magnetrontheorie vind ik ver gezocht: je ziet hoe mensen de stalen kolommen vastklampen voordat ze de torens verlaten. Dat gaat niet als die door magnetrongolven worden opgewarmd. Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat als je door een mega-magnetron, die als doel heeft het staal tot stof te doen vergaan, wordt opgewarmd, je nog in staat bent om naar de buitenwand van de toren te lopen en er uit te springen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160565093
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die staat al sinds ik de OP gemaakt heb er in!
onder
Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:
Achter 'n spoiler.
September Clues verdient 'n duidelijk plaats in de OP.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160565162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Feitelijk zien we dat die doorsneden kolommen zich bevonden waar de romp en motoren door de torens heen boorden.
[ afbeelding ]

[..]

Waarom denk je dat die explosie geen weg naar buiten weet te vinden?
Enorm gapend gat, je geeft zelf nog aan dat die 32 kolommen heeft vernield.
Verder houden de ramen de explosie natuurlijk niet tegen.

[..]

Er is ook geen hard bewijs dat de torens uberhaupt ooit bestaan hebben.
Van op afstand kun je alles weg redeneren...

[..]

Niet relevant.

[..]

We hebben het erover dat het totale gewicht van de toren er niet toe doet.
Stel dat de torens 100 miljoen kilo wogen, dan houden kolommen van 1 mm dik het vliegtuig niet tegen.

En daar gaat het om.
Wat van belang is is hoe dik de kolommen waren en hoeveel energie die kunnen opnemen.

Uit het citaat van Japie blijkt dat de ontwerpers van de torens er van uit gingen dat vliegtuigen zich door de buitenmantel wisten te boren als een pen door een muskietennet.
Discussie met je is net zo waardeloos als 'n paar van de anderen MSM'ers hier.
Laat maar met je 1mm dik kolommen evasive BS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160565265
Snel vluchten voor al die argumenten en een paar emotionele reacties droppen!
Conscience do cost.
pi_160565582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Achter 'n spoiler.
September Clues verdient 'n duidelijk plaats in de OP.
Doe mij maar Loose Change die vond ik vele malen beter.

In de september clues word er alleen maar gesproken alsof het helemaal niet heeft plaatsgevonden, erg bizar.

In de laatste editie van loose change worden er vragen gesteld waar ik me nog enigsinds in kan vinden.

En wat is er mis met die spoiler?

Als alles uit de spoiler word gehaald is de openingspost wel heel erg lang lijkt me.
pi_160565681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:55 schreef Wantie het volgende:
De magnetrontheorie vind ik ver gezocht: je ziet hoe mensen de stalen kolommen vastklampen voordat ze de torens verlaten.
Daar had ik nog nooit van gehoord de magnetrontheorie. Wel een creatief bedenksel van iemand, maar volgens mij werkt een magnetron juist alleen goed bij water moleculen om deze te laten trillen en daardoor de boel te verwarmen. Aangezien er in metalen geen water zit werkt het niet.
pi_160568546
Hier tekst van een auteur die een aantal zaken van Dr. Wood onderuithaalt btw.: http://wideshut.co.uk/judy-wood-911/
I´m back.
pi_160569664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:39 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Doe mij maar Loose Change die vond ik vele malen beter.
[..]

In de laatste editie van loose change worden er vragen gesteld waar ik me nog enigsinds in kan vinden.

De laatste, bedoel je die dit jaar is uitgekomen?
Waar is die te zien?
Ben wel benieuwd naar die vragen ,alhoewel ik na 15 jaar wel eens antwoorden verwacht ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:08:06 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160570347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Achter 'n spoiler.
September Clues verdient 'n duidelijk plaats in de OP.
Alle docu's zitten achter een spoiler, nu je het zeg er zijn er wat buiten beland, even verzoekje indienen. anders word de OP zo onoverzichtelijk ;)
Niet vanwege die docu maar anders word de OP zo onduidelijk.

Hoi Dance of Jogy zouden jullie de OP beetje kunnen aanpassen en de grote docu's in
Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes: kunnen zetten thnx :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:17:48 #20
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160570525
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alle docu's zitten achter een spoiler, nu je het zeg er zijn er wat buiten beland, even verzoekje indienen. anders word de OP zo onoverzichtelijk ;)
Niet vanwege die docu maar anders word de OP zo onduidelijk.

Hoi Dance of Jogy zouden jullie de OP beetje kunnen aanpassen en de grote docu's in
Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes: kunnen zetten thnx :)
Hoi theguyver, dat was met opzet gedaan , (de onderste 2 daar die net aangedragen waren en i.m.o. tot gespreksstof /discussie zouden leiden ) Maar zal ze zeker in een spoiler zetten na dit topic :P
There is only one religion
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:09:03 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160571621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Discussie met je is net zo waardeloos als 'n paar van de anderen MSM'ers hier.
Laat maar met je 1mm dik kolommen evasive BS.
Japie heeft een stuk gepost wat jouw denkbeelden tegenspreekt. Waarom ga je daar niet op in?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160571912
Ik heb die de theorie van Dr. Wood nu gelezen, hoef de film wrs niet meer af te kijken, denk ik. En dat is natuurlijk ook volslagen nonsense. Iedereen het daarover eens, neem ik aan?

Ik wil me nog wel een beetje verdiepen in die hologram-theorie. De debunk althans.
Je kunt natuurlijk wel een paar getuigen voor de camera krijgen, die geen vliegtuig hebben gezien (South Tower), maar er zijn wrs letterlijk honderden getuigen (afgezien foto en filmmateriaal van diverse bronnen) die het vliegtuig wel hebben gezien natuurlijk. Veel van die complottheoretici zijn natuurlijk wel selectief met betrekking tot getuigenverklaringen.

Even los van wat je ervan denkt: wat zijn nu, bijna 15 jaar later, de "echte" anomalieën, waarvan iedereen het overeen is dat het anomalieën zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 10-03-2016 19:27:12 ]
I´m back.
pi_160572100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Japie heeft een stuk gepost wat jouw denkbeelden tegenspreekt. Waarom ga je daar niet op in?
Omdat de bron van A&E 911 (half) truth is en daar heb al genoeg tijd over verspilt,dus ik heb niet erg veel zin om de hele stuk te lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160572224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb die de theorie van Dr. Wood nu gelezen, hoef de film wrs niet meer af te kijken, denk ik. En dat is natuurlijk ook volslagen nonsense. Iedereen het daarover eens, neem ik aan?

Ik wil me nog wel een beetje verdiepen in die hologram-theorie. De debunk althans.
Je kunt natuurlijk wel een paar getuigen voor de camera krijgen, die geen vliegtuig heeft gezien (South Tower), maar er zijn wrs letterlijk honderden getuigen die het vliegtuig wel hebben gezien natuurlijk. Veel van die complottheoretici zijn natuurlijk wel selectief met betrekking tot getuigenverklaringen.

Even los van wat je ervan denkt: wat zijn nu, bijna 15 jaar later, de "echte" anomalieën, waarvan iedereen het overeen is dat het anomalieën zijn?
Je heb groot gelijk om niet teveel tijd over de Judy Wood space beam BS te besteden.
Afwijkende,tijdverspillende BS - net als de rest van de 'truth' movement figuren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:34:18 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160572473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je heb groot gelijk om niet teveel tijd over de Judy Wood space beam BS te besteden.
Afwijkende,tijdverspillende BS - net als de rest van de 'truth' movement figuren.
Sommige mensen denken dat ook over jouw denkbeelden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:40:29 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160572664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Hoi theguyver, dat was met opzet gedaan , (de onderste 2 daar die net aangedragen waren en i.m.o. tot gespreksstof /discussie zouden leiden ) Maar zal ze zeker in een spoiler zetten na dit topic :P
Oki prima ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:46:34 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160572854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb die de theorie van Dr. Wood nu gelezen, hoef de film wrs niet meer af te kijken, denk ik. En dat is natuurlijk ook volslagen nonsense. Iedereen het daarover eens, neem ik aan?

Ik wil me nog wel een beetje verdiepen in die hologram-theorie. De debunk althans.
Je kunt natuurlijk wel een paar getuigen voor de camera krijgen, die geen vliegtuig hebben gezien (South Tower), maar er zijn wrs letterlijk honderden getuigen (afgezien foto en filmmateriaal van diverse bronnen) die het vliegtuig wel hebben gezien natuurlijk. Veel van die complottheoretici zijn natuurlijk wel selectief met betrekking tot getuigenverklaringen.

Even los van wat je ervan denkt: wat zijn nu, bijna 15 jaar later, de "echte" anomalieën, waarvan iedereen het overeen is dat het anomalieën zijn?
Probeer deze dan eens.
Dat wil Tingo heel graag!

Geef het een kans!

tot dusver vond ik van alle docu's die ik heb gezien alleen het % minuten filmpje in de OP een beetje de moeite waard.
Wat die stellen min of meer een vraag en geven er niet gelijk een antwoord op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160573600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probeer deze dan eens.
Dat wil Tingo heel graag!

Geef het een kans!

tot dusver vond ik van alle docu's die ik heb gezien alleen het % minuten filmpje in de OP een beetje de moeite waard.
Wat die stellen min of meer een vraag en geven er niet gelijk een antwoord op!
Vooruit dan, maar volgens mij heb ik hem in het verleden al een keer gezien.

Overigens die Dr. Wood hè, zou me niets verbazen als ze verre familie is van de regisseur Ed Wood, met haar gekke Tesla straal... ;).
I´m back.
pi_160574500
#1 "Nose-out" is iig een anomalie. Iedereen het er mee eens?
I´m back.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:47:32 #30
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160574728
hmmm................................Pentagon of WTC
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160574980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sommige mensen denken dat ook over jouw denkbeelden.
Oh! As if I didn't notice :) Maar dat boeiit me niet erg veel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160575024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:47 schreef DeMolay het volgende:
hmmm................................Pentagon of WTC
South Tower.
I´m back.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:56:09 #33
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160575156
Tja.....das een hele moeilijke !...valt en staat met hetgeen wat je in sd eerst is aangekaart maar later bewerkt terugkwam.....wie spreekt de waarheid !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160575258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
#1 "Nose-out" is iig een anomalie. Iedereen het er mee eens?
Nee, nose out is een verzinsel van September clues.
nose out laat wat pixels zien aan de andere zijde van wtc2 nadat het vliegtuig er in vloog en zegt dat dat de neus is.
Tja, als je naar andere beelden kijkt ,dan zie je dat aan de overzijde de vuurbal te zien is en dat oa het landingsgestel en een motor aan de andere kant er uit zijn gekomen. Het landingsgestel kwam honderden meters verderop terecht.

Dus nose out?
Nope, dat is geen neus
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160575437
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Probeer deze dan eens.
Dat wil Tingo heel graag!

Geef het een kans!

tot dusver vond ik van alle docu's die ik heb gezien alleen het % minuten filmpje in de OP een beetje de moeite waard.
Wat die stellen min of meer een vraag en geven er niet gelijk een antwoord op!
Ik wil 'heel graag' niks - en jij mag dat niet bepalen, bedankt anyway.

Er zijn heel toch heel veel vragen over alles en nog wat die niet beantwoorden zijn.
When you stop asking questions you are well and truly fucked.imo.
Welke vargen precies?
Misschien kan jij 'n paar van de vragen beantwoorden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160575616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, nose out is een verzinsel van September clues.
nose out laat wat pixels zien aan de andere zijde van wtc2 nadat het vliegtuig er in vloog en zegt dat dat de neus is.
Tja, als je naar andere beelden kijkt ,dan zie je dat aan de overzijde de vuurbal te zien is en dat oa het landingsgestel en een motor aan de andere kant er uit zijn gekomen. Het landingsgestel kwam honderden meters verderop terecht.

Dus nose out?
Nope, dat is geen neus
Nou, ze overlappen de neus voordat-ie erin vliegt met de "nose-out" en die lijken toch 1 op 1. En meteen daarna 15 frames zwart en dan de ontploffing.
I´m back.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:18:27 #37
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160576124
quote:
Dus nose out?
Nope, dat is geen neus
Maar al the way trough !....met de motoren....

Tja....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:20:02 #38
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160576201
mischien is het leuk om de pratt and whitney schema's weer tevoorschijn te halen ! kunnen we echt wetenschapper op een forum zijn ! :P
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160582328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ze overlappen de neus voordat-ie erin vliegt met de "nose-out" en die lijken toch 1 op 1. En meteen daarna 15 frames zwart en dan de ontploffing.
Blijft een handvol pixels vergeleken met een handvol pixels.

Eigenlijk zou je een eigen vergelijk moeten maken.
Verder suggereert men hiermee dat de vliegtuiginslag dus nep is.

Als je gewoon onbezonnen naar de video kijkt, dan zie je dat aan de andere zijde de explosie naar buiten komt en datgene dat men voor de neus aan wil zien bovendien vervormt, naar mate de explosie verder naar buiten komt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160582810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:18 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Maar al the way trough !....met de motoren....

Tja....
Tja, grote open kantoorruimte.
Het tweede vliegtuig raakte de toren niet in het midden, dus groot deel van het vliegtuig kwam weinig weerstand tegen in de toren zelf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160585385
Zoals we zien in de ontzettende slechte 'live' TV beelden van elke TV kanal, het was 'a beautiful clear and sunny day in New York'.....oh wacht....
misschien de cameras van 15jaar terug niet erg goed waren....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160586255
Zelfs het weer is verdacht ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:15:25 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160586635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:52 schreef Tingo het volgende:
Zoals we zien in de ontzettende slechte 'live' TV beelden van elke TV kanal, het was 'a beautiful clear and sunny day in New York'.....oh wacht....
misschien de cameras van 15jaar terug niet erg goed waren....
Ligt er ook aan vanaf welke plek ten opzichte van WTC werd gefilmd he. Hoe groter de afstand hoe slechter het beeld.
pi_160588448
-edit - houdt het maar ontopic i.p.v. je in de persoonlijke vetes te mengen. ;)

[ Bericht 83% gewijzigd door Dance99Vv op 11-03-2016 13:12:56 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:29:01 #45
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160599093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 10:53 schreef Wantie het volgende:
Zelfs het weer is verdacht ;)
Nou niet het weer maar wel een aantal filmbeelden, vooral die waarop de achtergrond ineens verdwenen is. :o
There is only one religion
pi_160599288
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou niet het weer maar wel een aantal filmbeelden, vooral die waarop de achtergrond ineens verdwenen is. :o
Welke beelden bedoel je?

En sorry van hierboven, ik wilde even weten wat er loos was, schijnbaar gaat het hard tegen hard tegen voor en tegenstanders.
Ik was gewoon benieuwd, ik blijf neutraal ik vind de materie gewoon erg interessant en ben die de openingspost even goed aan het uitpluizen.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:39:59 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160599430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:35 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Welke beelden bedoel je?
zal ze straks even voor je opzoeken.(eerst pizza eten)
There is only one religion
pi_160601953
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ligt er ook aan vanaf welke plek ten opzichte van WTC werd gefilmd he. Hoe groter de afstand hoe slechter het beeld.
Van de live beelden waren ze allemaal vanuit zelfde plek gefilmd. En alle zes major TV kanalen zelfde slechte shitty bruin,wazige,grainy kwaliteit hadden.
Mooie,heldere,zonnige dag in NY, waar van nergens in de TV beelden te zien is.
is heel goed en beter uitgelegd in September Clues.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160602244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:39 schreef Wantie het volgende:
Ze kan het mooi vertellen, maar haar observatie en theorie wordt maar door weinigen serieus genomen.
Samen met September Clues wordt ze ook wel gezien als ingehuurd om de beweging in diskrediet te brengen
Judy Wood is controlled 'opposition'. Helemaal niet met clues forum te vergelijken.Judy Wood e.a. 'truthers' waren jaren geleden uitgenodigen op clues forum om in discussie met die space beam BS te gaan maar dat willen ze niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160603611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:39 schreef Wantie het volgende:

een klein vogeltje vs een vliegtuig van 130 ton.
Toch kan een vogel een vliegtiug beschadigen..

En als de 'vogeltje' (object met 50kmh snelheid) wat zwaarder is, hoe meer schade op 't vliegtuig (object met 800km/ph snelheid) zou zijn.
Als de 'vogeltje' of object van 5 of 10 kg (met 50 km/ph snelheid) van 'n denser,harder material (zoals top kwaliteit steel bvb) gemaakt is, dan zou dat wat meer schade veroorzaken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:24:45 #51
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160603985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 20:35 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Welke beelden bedoel je?

september clues
There is only one religion
pi_160604090
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

En als de 'vogeltje' (object met 50kmh snelheid) wat zwaarder is, hoe meer schade op 't vliegtuig (object met 800km/ph snelheid) zou zijn.
Als de 'vogeltje' of object van 5 of 10 kg (met 50 km/ph snelheid) van 'n denser,harder material (zoals top kwaliteit steel bvb) gemaakt is, dan zou dat wat meer schade veroorzaken.
Klopt, en niet alleen beschadigt het vliegtuig door de vogel, de vogel zelf krijgt natuurlijk ook een optater.
En dat zie je ook op 911: niet alleen de toren raakt beschadigd, van het vliegtuig zelf blijft niets over.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160604115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

september clues
Dat is wel een heel ruim begrip geworden.
Kun je niet linken naar de betreffende video?
Ik heb bijv. gelinkt naar een video die tv fakery suggereert en daar mijn visie op gegeven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160604278
Hier video met heel mooi blauwe lucht, amateur footage en met vliegtuig zichtbaar:
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:37:16 #55
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160604363
Niks op het Pratt en whithney argument...

way to go wantie
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160604427
18 x de vliegtuigimpact, van 18 verschillende bronnen en vanuit verschillende hoeken:
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:44:49 #57
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160604572
nogmaals..er zijn verschillende motoren in verschilllende soorte vliegtuigen gebruikt ! you figure it out !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160604749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:44 schreef DeMolay het volgende:
nogmaals..er zijn verschillende motoren in verschilllende soorte vliegtuigen gebruikt ! you figure it out !
Je zult toch iets concreter moeten worden als je wilt dat anderen daar op gaan reageren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 11 maart 2016 @ 23:52:33 #59
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160604810
Dus wat andere alllang hebben doorgespit moet voor jouw duidelijk gemaakt worden terwijl je iiedereen neer zet als onwetend !

Mijn god :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160605050
Wie zet ik neer als onwetend?

Maar als het al is doorgespit, dan zie ik geen reden om daar opnieuw op in te gaan.

Terug naar de tv fakery, deze video gaat dieper in op de nose out deceptie van september clues:

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160605365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:37 schreef DeMolay het volgende:
Niks op het Pratt en whithney argument...

way to go wantie
http://www.airliners.net/(...)ion/read.main/330316

De motoren van een 747 en 767 zijn uitwisselbaar.

Dus het is te kort door de bocht om te stellen dat de motor niet matcht met het vliegtuig omdat het meer lijkt op de motor van een 747 dan een 767.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 12 maart 2016 @ 00:19:24 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160605377
zal m ff doornemen !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160605553
Het wordt hier ook bevestigd in de voetnoot:
http://aviation.stackexch(...)engines-instead-of-2

The 777 engines could be tested on the 747 but were a bit of a stretch. The 767, however, uses the same engine types as the 747-400.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 12 maart 2016 @ 00:33:06 #64
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160605561
kan er ook een aantal oprakelen als je dat er beter door voelt..nee..je bent door de mand gevallen !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160608202
Ik had geen ad hominen als tegenreactie verwacht.
Over de gevonden motor wordt beweerd dat die van een 747 is en dus niet van vlucht 175 geweest kan zijn omdat dat een 767 is.
Maar als je daar in duikt, dan blijkt dat de motoren van beide toestellen uitwisselbaar zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160610643
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

september clues
September Clues gaat voornamelijk over de 'live' TV beelden en 'live' nieuws berichten/vermeldingen van 5 of 6 major TV kanalen.
Allemaal zelfde vreselijk slechte wazige kwaliteit daarvan.Geen blauwe lucht,geen scherpe beelden en meestal geen achtergrond te zien.

Twas opmerkelijk op die dag zelf....maar toen heb ik ook toch de gebeurtenissen geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 12 maart 2016 @ 15:59:18 #67
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_160613520
Persoonlijke gekibbel verwijderd , graag weer ontopic i.p.v. op de m/v
There is only one religion
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:21:38 #68
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160621707
Mijn exuses wantie , maar je moet de APU ook in acht nemen !

maar jouw link was niet van hoog door jezelf geaccepteerd niveau !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160628285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 12:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

September Clues gaat voornamelijk over de 'live' TV beelden en 'live' nieuws berichten/vermeldingen van 5 of 6 major TV kanalen.
Allemaal zelfde vreselijk slechte wazige kwaliteit daarvan.Geen blauwe lucht,geen scherpe beelden en meestal geen achtergrond te zien.
Geen achtergrond vind ik wel interssant, wat wordt daar precies mee bedoeld? Heb je een voorbeeldvideo daarvan?
Verder valt mij op dat beeld van vlakbij de torens een helderblauwe lucht vertonen en beeld van ver af niet. Ongeacht of het amateurbeeld is of van de nieuws-stations.
Dus dan denk ik toch aan luchtkwaliteit boven New York.

quote:
Twas opmerkelijk op die dag zelf....maar toen heb ik ook toch de gebeurtenissen geloven.
Ach, ben wel eens op vakantie in Georgia geweest, schitterend blauwe lucht, veel foto's gemaakt, maar toen ik die foto's thuis bekeek was enkel een grijsblauwe lucht te zien.

Dus tja, ik zie dat allemaal niet als iets opmerkelijks, iets dat niet zou kunnen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160628306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 21:21 schreef DeMolay het volgende:
Mijn exuses wantie , maar je moet de APU ook in acht nemen !

maar jouw link was niet van hoog door jezelf geaccepteerd niveau !.
Tja, enige wat mijn link aantoont is dat het vinden van een motor die bij een 747 zou horen niet betekent dat het dus een 747 vliegtuig betrof, aangezien het mogelijk is om de motoren tussen een 747 en 767 kunt uitwisselen en er dus luchtvaartmaatschappijen zijn die dat doen.

Op zich lijkt me dat voer om verder uit te zoeken als je dat onderwerp interesseert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 13 maart 2016 @ 01:49:21 #71
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160628316
ok
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160641146
http://www.wtc7evaluation.org/

Dit is eindelijk een project gesteund door AE911truth dat echt iets kan opleveren om de instorting van WTC7 helder te maken voor iedereen.
Als echt gaan doen wat de promo belooft: een volledig transparant onderzoek naar de constructie van de toren en hoe het mogelijkerwijs kon instorten, dan is er eindelijk een basis waaruit men echt verder kan werken. Als hieruit blijkt dat de toren inderdaad kon instorten als gevolg van brand, dan kan dat boek eindelijk worden afgesloten. Als hieruit blijkt dat een volledige instorting als gevolg van brand hoe dan ook onmogelijk is, dan kan dit genoeg aanknopingspunten opleveren om uit te zoeken wat dan wel de oorzaak hiervan is en wie daarvoor verantwoordelijk gehouden kan worden.
En voor beide kampen is er in ieder geval houvast genoeg om na te kunnen gaan of dit onderzoek enige hout snijdt of niet.
Al met al iets om de komende tijd in de gaten te houden ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160653006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, en niet alleen beschadigt het vliegtuig door de vogel, de vogel zelf krijgt natuurlijk ook een optater.
En dat zie je ook op 911: niet alleen de toren raakt beschadigd, van het vliegtuig zelf blijft niets over.
Dankje.
En als twee identieke objecten bots tegen elkaar , dan ongeveer zelfde schade gemaakt is.
En wat als de 'vogeltje' (object) wat zwardere en denser materiaal gemaakt is? Staal bvb.
Het is toch met gewicht te maken of niet?

Wat zal gebeuren als 'n vliegtuig vleugel 'n stalen balk tegenaan botst?
a) De 3mm alu vleugel zal door de 60mm stalen balk snijden
of
b) De 60mm stalen balk zal door de 3mm alu vleugel snijden.

Ik denk : b.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160653037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef Wantie het volgende:
Hier video met heel mooi blauwe lucht, amateur footage en met vliegtuig zichtbaar:
Ik heb 't meer over de 'live' beelden van de 6 TV kanalen en niet zoveel over beelden die jarenlang na 911 te zien waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160653242
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 00:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje.
En als twee identieke objecten bots tegen elkaar , dan ongeveer zelfde schade gemaakt is.
En wat als de 'vogeltje' (object) wat zwardere en denser materiaal gemaakt is? Staal bvb.
Het is toch met gewicht te maken of niet?
Hoger gewicht betekent oa hogere kinetische energie die vrij komt. En het maakt natuurlijk uit hoe sterk het materiaal is.
Dus een stalen projectiel met de omvang van een vogel zal meer schade veroorzaken dan een vogel.

quote:
Wat zal gebeuren als 'n vliegtuig vleugel 'n stalen balk tegenaan botst?
a) De 3mm alu vleugel zal door de 60mm stalen balk snijden
of
b) De 60mm stalen balk zal door de 3mm alu vleugel snijden.

Ik denk : b.
Ik denk: C: de stalen balk zal de vleugel verbrijzelen, maar de vleugel zal ook schade aanrichten aan de balk.
Als je bijv. naar deze foto kijkt


dan zie je dat de uiteinde van de linker vleugel amper schade heeft aangericht. De aluminium beplating is uiteraard vernield, maar de achterliggende kolommen een stuk minder. Zodra je dichterbij de motor komt zie je dat de schade groter wordt. Ook valt op te merken dat de kolommen naar binnen buigen, niet naar buiten.

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160653247
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb 't meer over de 'live' beelden van de 6 TV kanalen en niet zoveel over beelden die jarenlang na 911 te zien waren.
Nou, ook de live beelden die van dichtbij zijn genomen, zoals te zien is in de video met 18 x de impact van het tweede vliegtuig.
Daar zie je ook live beelden van nieuwsstations met helderblauwe hemel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160673728
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoger gewicht betekent oa hogere kinetische energie die vrij komt. En het maakt natuurlijk uit hoe sterk het materiaal is.
Dus een stalen projectiel met de omvang van een vogel zal meer schade veroorzaken dan een vogel.

[..]

Ik denk: C: de stalen balk zal de vleugel verbrijzelen, maar de vleugel zal ook schade aanrichten aan de balk.
Als je bijv. naar deze foto kijkt
[ afbeelding ]

dan zie je dat de uiteinde van de linker vleugel amper schade heeft aangericht. De aluminium beplating is uiteraard vernield, maar de achterliggende kolommen een stuk minder. Zodra je dichterbij de motor komt zie je dat de schade groter wordt. Ook valt op te merken dat de kolommen naar binnen buigen, niet naar buiten.

[ afbeelding ]
Ah ok, dus het heeft zeker wat meer met gewicht te maken dan wat je heb 'n week of zo terug geschreven.
Als twee identieke objecten tegen elkaar botsen, dan is de indruk/schade van de kinetische energie identiek op beide objecten toch?
En als de projectiel (zeg maar 120ton) van veel lichter,zachter,dunner materiaal is dan de doel (zeg maar 300,000-500,000 tonne gebouw) is?
De zwardere,denser,sterker materiaal van de gebouw zou makkelijk de kinetische energie absorben.
De kinetische energie is niet een plek op de balken geconcentreerd, tis overal in de enorme gebouw verspreid ook, anders zou je niks van de klap/impact merken.

Dus hoe kan 'n 5kg vogel aardig wat schade op 'n fragiel object maakt maar zelfde fragiele object kan door 30-35 stalen kolommen snijden en dan nog stuk of 10 balken zwaar beschadigen?

Sorry hoor, maar ik denk dat je ben echt goed assimililated en veel te veel vertrouw in de officiele onzin verhalen hebt.

Nogmaals: Als de 'vliegtuig' van massieve carbon staal was gemaakt of 'n armour penetrating missile was, dan zou ik de 911 beelden wat makkelijker geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 14 maart 2016 @ 22:49:35 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160673823
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah ok, dus het heeft zeker wat meer met gewicht te maken dan wat je heb 'n week of zo terug geschreven.
Als twee identieke objecten tegen elkaar botsen, dan is de indruk/schade van de kinetische energie identiek op beide objecten toch?
En als de projectiel (zeg maar 120ton) van veel lichter,zachter,dunner materiaal is dan de doel (zeg maar 300,000-500,000 tonne gebouw) is?
De zwardere,denser,sterker materiaal van de gebouw zou makkelijk de kinetische energie absorben.
De kinetische energie is niet een plek op de balken geconcentreerd, tis overal in de enorme gebouw verspreid ook, anders zou je niks van de klap/impact merken.

Dus hoe kan 'n 5kg vogel aardig wat schade op 'n fragiel object maakt maar zelfde fragiele object kan door 30-35 stalen kolommen snijden en dan nog stuk of 10 balken zwaar beschadigen?

Sorry hoor, maar ik denk dat je ben echt goed assimililated en veel te veel vertrouw in de officiele onzin verhalen hebt.

Nogmaals: Als de 'vliegtuig' van massieve carbon staal was gemaakt of 'n armour penetrating missile was, dan zou ik de 911 beelden wat makkelijker geloven.
Kan je al uitleggen waarom je denkt dat de totale massa van het gebouw er toe doet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160673993
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kan je al uitleggen waarom je denkt dat de totale massa van het gebouw er toe doet?
Het is 'n object van 300,000 ,500,000 ton toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 14 maart 2016 @ 23:08:06 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160674591
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is 'n object van 300,000 ,500,000 ton toch?
So what? Waarom doet dat er toe?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160677039
Wat ik altijd wel mooi vind is dat men schrijft dat het pas later bekend was dat er vliegtuigen invlogen en we dat als argument gebruiken voor samenzwering.

Journalisten tekenen de rapportages op en niet iedere journalist / mens kijkt 24 uur per dag naar boven. Op dat moment is er door een van de eerste journalisten een explosie gehoord, daarna is men als de bliksem naar de oorzaak van de explosie gaan zoeken en kwamen we van vermoedens naar zekerheden omdat meer bronnen, meer zekerheid geven. Dat is gewoon de journalistieke methode. Toen we als kijker meegenomen werden, werd er nog koortsachtig naar van alles en nogwat gezocht. Achter de schermen werd iedereen gebeld en moest iedereen ergens nieuws vandaan halen.

Als we een luide knal horen, en er een vliegtuig door de geluidsbarriere gaat dan weten we zoiets ook pas later door het nieuws. Er zijn daarbij ook genoeg berichten die eerst over de knal spreken, en waarbij je later pas bevestiging krijgt.

In Ankara recent 't zelfde patroon.. Luide explosie gehoord met later het vermoeden dat het om een bus gaat, bevestiging dat het om een bus gaat. Aantal doden, eerst een schatting.. later de bevestiging.

En zo zijn er wel meer 'flaws' die geen flaws zijn, maar mensenwerk dat door niemand op dit forum beter gedaan wordt. En omdat 9/11 iets groots was en er zoveel journalisten en zoveel stations en kranten de scoop wilden hebben komt zoiets rommelig over en wordt op iedere slak een ton zout gelegd. En ja, er zijn er ook bij die simpelweg blunderen, maar kom op.. de halve wereld speelde Sherlock Holmes.

En ik denk niet dat men hier zo veilig zat ivm naderende vliegtuigen, waarvan we 't effect ook kennen van de bijlmerramp.





Het WTC was een sterke constructie voor waar het voor diende, maar het was ook een moderner gebouw dan b.v. het Empire State Building dat veel meer muren heeft die met marmer zijn bekleed:



Het WTC daarentegen was veel meer gebouwd op licht en ruimte dan op massiviteit, men haalde zoveel mogelijk winst uit de ruimte die men had. En ja, daar maakte men blijkbaar een offer voor op dit specifieke deel qua veiligheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 15-03-2016 01:49:05 ]
pi_160677236
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is 'n object van 300,000 ,500,000 ton toch?
Klopt, maar het is geen homogeen object.
Bijv. ik denk niet dat de ramen in de twin towers sterker zijn dan bijv. in mijn huis, puur omdat de twin tower een groter gewicht heeft. Ze zijn sterker omdat de ramen zelf van een sterker materiaal zijn gemaakt dan die ik in mijn vensters heb.
Het gewicht van het gebouw doet er niet toe.
Zelfde met die stalen buitenkolommen: het gewicht van de kern doet er niet toe, die maakt niet dat de kolommen sterker zijn naar mate de kern zwaarder is.

Vandaar ook het voorbeeld met kolommen van hooguit 1 millimeter dik: daar schop je zo doorheen ongeacht of die onderdeel uitmaakt van jouw huis of van de twin tower.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160677247
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:12 schreef Beathoven het volgende:
Wat ik altijd wel mooi vind is dat men schrijft dat het pas later bekend was dat er vliegtuigen invlogen en we dat als argument gebruiken voor samenzwering.
alles wordt gebruikt als argument voor samenzwering.
Dus zelfs al zou meteen worden gezegd dat het een vliegtuig betrof zal dat als argument worden gebruikt dat er een overheidssamenzwering achter zit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160677295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

alles wordt gebruikt als argument voor samenzwering.
Dus zelfs al zou meteen worden gezegd dat het een vliegtuig betrof zal dat als argument worden gebruikt dat er een overheidssamenzwering achter zit.
Alle huisvlijt filmpjes beginnen ermee, die hele chaos van het moment vlak nadat het gebeurde en niemand het wist en maar wat zei wat ze konden zeggen. Er is selectieve montage van beeld met andere geluidsstreams. Eentje waar je een vliegtuig naar binnen ziet gaan (die beelden waren pas veel later beschikbaar) en er iemand over een projectiel spreekt, eerder in de fase van verslaggeving, tussen 'explosie' en 'het zou om een vliegtuig gaan' in. Het nieuws was bezig om geboren te worden.

Niemand volgt een vliegtuig van veraf tot de inslag. De laatste keer dat ik een vliegtuig volgde herinner ik me niet. En als je zoiets toch ziet vang je vermoedelijk maar een seconde of twee op, een projectiel is in die context ook een ander woord voor vliegtuig. Zoiets gaat te snel en zo'n moment van impact laat bij de meeste mensen sporen na. Dat ga je niet even helder analyseren als burger.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 15-03-2016 02:10:59 ]
pi_160677310
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah ok, dus het heeft zeker wat meer met gewicht te maken dan wat je heb 'n week of zo terug geschreven.
Massa speelt uiteraard ook een rol.
Maar niet op de wijze die jij telkens probeert voor te stellen.

quote:
Als twee identieke objecten tegen elkaar botsen, dan is de indruk/schade van de kinetische energie identiek op beide objecten toch?
Dat hoeft niet. In je vogelvoorbeeld ging je uit van een massief object gemaakt van staal.
Als je 2 massieve objecten van hetzelfde materiaal tegen elkaar laat botsen, dan zal je inderdaad bij beide dezelfde hoeveelheid schade verwachten.
Maar zowel het vliegtuig als de twin tower zijn geen massief object gemaakt van 1 materiaal.
En eigenlijk geef je dat ook wel toe door te stellen dat de romp en motoren andere schade aan de toren aanrichten dan de vleugels.
Terwijl romp, motoren en vleugels allemaal deel uitmaken van het projectiel dat de twin tower raakt.

[En als de projectiel (zeg maar 120ton) van veel lichter,zachter,dunner materiaal is dan de doel (zeg maar 300,000-500,000 tonne gebouw) is? [/quote]

Nou, het doel is niet een massief object van 300.000 ton, het is een constructie met grote open ruimtes.
Dus wat van belang is, is dat of de buitenwand van de toren sterk genoeg is om de impact van een 130 ton wegend vliegtuig met een snelheid van 800 km/u te weerstaan.

quote:
De zwardere,denser,sterker materiaal van de gebouw zou makkelijk de kinetische energie absorben.
Dat zou dus betekenen dat je nooit een spijker in een muur kunt slaan, omdat de muur toch groot genoeg moet zijn om de energie die je met de hamer in de spijker slaat te absorberen en te verspreiden.

quote:
De kinetische energie is niet een plek op de balken geconcentreerd,
Tja, dat is hij wel.

quote:
tis overal in de enorme gebouw verspreid ook, anders zou je niks van de klap/impact merken.
Uiteraard wordt de energie verder verdeeld, maar niet alle energie.
Bijv. als je een stang hebt van 5 mm dik en je slaat er met een bijl tegen aan, dan maakt het niet uit hoe lang de stang is met betrekking tot de schade die je aanricht aan de stang.

quote:
Dus hoe kan 'n 5kg vogel aardig wat schade op 'n fragiel object maakt
Nou, een vogel die tegen een atilstaand vliegtuig aan vliegt richt geen schade aan.
Maar als het vliegtuig met een snelheid van 800 km/u vliegt, dan wordt het een ander verhaal.
Net zo goed dat als een meeuw tegen jouw hoofd vliegt terwijl je op een terrasje zit je weinig zal doen, maar als je zelf op hoge snelheid vliegt en dan die meeuw tegen je kop krijgt wordt het een ander verhaal.

quote:
maar zelfde fragiele object kan door 30-35 stalen kolommen snijden en dan nog stuk of 10 balken zwaar beschadigen?
Nou, zo fragiel is een vliegtuig nu ook weer niet. Je doet net alsof een vogel dwarsdoor een heel vliegtuig schiet als die ermee in botsing komt. En dat is niet het geval. Je vergeet ook dat een vliegtuig niet voor 100% van dun aluminium is gemaakt, maar ook zwaardere dragende delen kent die van titanium zijn gefabriceerd.

Iemand anders postte al een foto van de bijlmerramp.
Hoe kan een fragiel vliegtuig dwars door meerdere lagen gewapend beton heen slaan?
Volgens jouw uitleg is dat niet mogelijk. Toch is het gebeurd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 15 maart 2016 @ 02:40:28 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_160677349
Vogeltje tegen ruit, weinig aan de hand met de ruit.

Maar prop je een vogel in een kanon

Ja nou weet ik wel vogeltje is klein etc etc..
Maar pak een kip op en smijt die tegen een stilstaand vliegtuig.. zal er ook niet veel gebeuren.

nou is het niet de bedoeling om als Link uit de zelda games bij de eerste de beste kippen te gaan gooien, ga naar de lokale supermarkt koop een kip en probeer die uit ( hint )

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_160687993
Een mug tegen je hoofd op de brommer of motor voelt ook als een steentje. Een van de redenen dat we een vizier gebruiken. En idd, een vliegtuig op snelheid tegen een gebouw met hoofdzakelijk ruimte / lucht ertussen (WTC), gaat er ook met gemak doorheen. Bij een betonnen / marmeren / stenen wolkenkrabber als het Empire state building gaat dat wat minder. De combi van een vooral efficiente stalen constructie en de impact deed 't 'm.

Ik schat dat een raket hetzelfde effect zou hebben op het WTC, maar een raket is kleiner en compacter. Een raket op jumbojet formaat zou overkill zijn voor het WTC. Dus als dat een raket was, dan was 't een hele beroerde raket voor 't formaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 15-03-2016 18:03:33 ]
pi_160693055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:12 schreef Beathoven het volgende:

En ik denk niet dat men hier zo veilig zat ivm naderende vliegtuigen, waarvan we 't effect ook kennen van de bijlmerramp.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De foto van de Windows on the World restaurant ook geen goede vergelijking van 't rest van 't gebouw is.

Er was geen stalen balken in de Bijlmer flatgebouw - stalen kolommen waarschijnlijk iets van 100 keer dan reinforced concrete sterker zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160695756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

De foto van de Windows on the World restaurant ook geen goede vergelijking van 't rest van 't gebouw is.

Er was geen stalen balken in de Bijlmer flatgebouw - stalen kolommen waarschijnlijk iets van 100 keer dan reinforced concrete sterker zijn.
Staal verbuigt door de druk van een explosie, het is geen diamant.

Hier wordt het door een persoon verbogen.

pi_160695906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 02:40 schreef theguyver het volgende:

Maar pak een kip op en smijt die tegen een stilstaand vliegtuig.. zal er ook niet veel gebeuren.

nou is het niet de bedoeling om als Link uit de zelda games bij de eerste de beste kippen te gaan gooien, ga naar de lokale supermarkt koop een kip en probeer die uit ( hint )

Als je 'n stalen balk met 'n heeftruk optilt en geeft 'n vliegtuig 'n hele zachte tikje dan je heel veel schade van krijgen.

Je 'hints' interesseert me niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 15-03-2016 21:53:36 (Changed spatie in 't woord tikje) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je 'n stalen balk met 'n heeftruk optilt en geeft 'n vliegtuig 'n hele zachte tik je dan je heel veel schade van krijgen.
Als het vliegtuig met een rotvaart op een stalen constructie afkomt dan krijg je meer schade.

quote:
Je 'hints' interesseert me niet.
jouw eigen wereldje interesseert me ook niet.
pi_160696140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Staal verbuigt door de druk van een explosie, het is geen diamant.

Door welke explosie? Volgens de stomme TV beelden is de vliegtuig eerst door de 35 stalen balken gesneden en binnen 't gebouw gevlogen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Door welke explosie? Volgens de stomme TV beelden is de vliegtuig eerst door de 35 stalen balken gesneden en binnen 't gebouw gevlogen.
oh, die explosie is er later in gemonteerd zeker.

Was 't een zweefvliegtuig?
pi_160696208
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:43 schreef Beathoven het volgende:

jouw eigen wereldje interesseert me ook niet.
Dat boeit me niks en ik had 't niet tegen jouw.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]

oh, die explosie is er later in gemonteerd zeker.

Nee. De TV beelden totaal nep zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Door welke explosie? Volgens de stomme TV beelden is de vliegtuig eerst door de 35 stalen balken gesneden en binnen 't gebouw gevlogen.
Klopt, en dat is ook wat de schade laat zien.
Hoe verklaar je die schade als het geen vliegtuig was?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160696325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat boeit me niks en ik had 't niet tegen jouw.
Teken het even voor ons uit wat er in jouw belevingswereld gebeurd als een vliegtuig het WTC had geraakt.
pi_160696345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. De TV beelden totaal nep zijn.
Jij zijn zelf nep

Discussies voeren in het gesticht van FOK heeft ook niet zoveel zin.
pi_160696368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als je 'n stalen balk met 'n heeftruk optilt en geeft 'n vliegtuig 'n hele zachte tik je dan je heel veel schade van krijgen..
Heb je daar een voorbeeld van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160696565
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van?
Je kunt de cockpit van een vliegtuig redelijk eenvoudig doorklieven, dat is geen onzin. Bepaalde delen moeten zo licht mogelijk. Maar als dat incl robuuste motoren en vleugels met een gigantische vaart op je afkomt, dan wil ik niet in in wolkenkrabber zitten (en nergens niet). Tingo blijkbaar wel.

In de baan om de aarde vliegt ruimteafval rond, soms kleine schroefjes die in volle snelheid als een kogel werken.
pi_160696642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, en dat is ook wat de schade laat zien.
Hoe verklaar je die schade als het geen vliegtuig was?
De TV e.a. beelden zijn fake imo dus ik weet niet precies wat voor schade er precies was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

De TV e.a. beelden zijn fake imo dus ik weet niet precies wat voor schade er precies was.
Hoe weet je zo zeker dat je brein echt is?
pi_160696748
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij zijn zelf nep

Discussies voeren in het gesticht van FOK heeft ook niet zoveel zin.
Gee thanks. Fijn avond verder.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van?
Genoeg schade dan. You get my point.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160696895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gee thanks. Fijn avond verder.
het is ochtend hier.
pi_160697021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

het is ochtend hier.
Fijne dag verder dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 15-03-2016 22:20:23 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160697276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fijne dag verder dan.
je weet niet watskeburt

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 15-03-2016 22:20:37 ]
pi_160697344
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:45 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, ook de live beelden die van dichtbij zijn genomen, zoals te zien is in de video met 18 x de impact van het tweede vliegtuig.
Daar zie je ook live beelden van nieuwsstations met helderblauwe hemel.
Welke precies van de live beelden zie je heldereblauwe hemel in?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160697504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke precies van de live beelden zie je heldereblauwe hemel in?
Meteen al de eerste uit de video laat een blauwe lucht zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160697554
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

De TV e.a. beelden zijn fake imo dus ik weet niet precies wat voor schade er precies was.
Hoe kom je dan bij 35 doorgesneden kolommen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160698148
Achterlijke 11-09-2001 officiële lezing van Bush 2 regering en commie rapport. :')
pi_160698716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe kom je dan bij 35 doorgesneden kolommen?
Als we moeten de beelden geloven dan.
You get my point.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160698964
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 01:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar het is geen homogeen object.
Bijv. ik denk niet dat de ramen in de twin towers sterker zijn dan bijv. in mijn huis, puur omdat de twin tower een groter gewicht heeft. Ze zijn sterker omdat de ramen zelf van een sterker materiaal zijn gemaakt dan die ik in mijn vensters heb.
Het gewicht van het gebouw doet er niet toe.
Zelfde met die stalen buitenkolommen: het gewicht van de kern doet er niet toe, die maakt niet dat de kolommen sterker zijn naar mate de kern zwaarder is.

Vandaar ook het voorbeeld met kolommen van hooguit 1 millimeter dik: daar schop je zo doorheen ongeacht of die onderdeel uitmaakt van jouw huis of van de twin tower.
Homogeneous of niet maakt toch niet erg veel uit.
Waarschijnlijk dat 'n vliegtuig minder 'n homogeen object dan 'n stalen gebouw is. Ik weet 't niet.
Ramen heeft niks of heel weinig mee te maken. Ik heb 't meer over de 30-35 stalen balken.
Als jij denkt dat alu vleugels kunnen 12cm dikke staal doorheen..is ook fijn hoor. Waarschijnlijk waren de stalen balken dikker dan armour plating is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160701784


[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 15-03-2016 23:27:43 (foutje bedankt) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160702219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 02:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Massa speelt uiteraard ook een rol.
Maar niet op de wijze die jij telkens probeert voor te stellen.

[..]

Dat hoeft niet. In je vogelvoorbeeld ging je uit van een massief object gemaakt van staal.
Als je 2 massieve objecten van hetzelfde materiaal tegen elkaar laat botsen, dan zal je inderdaad bij beide dezelfde hoeveelheid schade verwachten.
Maar zowel het vliegtuig als de twin tower zijn geen massief object gemaakt van 1 materiaal.
En eigenlijk geef je dat ook wel toe door te stellen dat de romp en motoren andere schade aan de toren aanrichten dan de vleugels.
Terwijl romp, motoren en vleugels allemaal deel uitmaken van het projectiel dat de twin tower raakt.

Nou, het doel is niet een massief object van 300.000 ton, het is een constructie met grote open ruimtes.
Dus wat van belang is, is dat of de buitenwand van de toren sterk genoeg is om de impact van een 130 ton wegend vliegtuig met een snelheid van 800 km/u te weerstaan.

[..]

Dat zou dus betekenen dat je nooit een spijker in een muur kunt slaan, omdat de muur toch groot genoeg moet zijn om de energie die je met de hamer in de spijker slaat te absorberen en te verspreiden.

[..]

Tja, dat is hij wel.

[..]

Uiteraard wordt de energie verder verdeeld, maar niet alle energie.
Bijv. als je een stang hebt van 5 mm dik en je slaat er met een bijl tegen aan, dan maakt het niet uit hoe lang de stang is met betrekking tot de schade die je aanricht aan de stang.

[..]

Nou, een vogel die tegen een atilstaand vliegtuig aan vliegt richt geen schade aan.
Maar als het vliegtuig met een snelheid van 800 km/u vliegt, dan wordt het een ander verhaal.
Net zo goed dat als een meeuw tegen jouw hoofd vliegt terwijl je op een terrasje zit je weinig zal doen, maar als je zelf op hoge snelheid vliegt en dan die meeuw tegen je kop krijgt wordt het een ander verhaal.

[..]

Nou, zo fragiel is een vliegtuig nu ook weer niet. Je doet net alsof een vogel dwarsdoor een heel vliegtuig schiet als die ermee in botsing komt. En dat is niet het geval. Je vergeet ook dat een vliegtuig niet voor 100% van dun aluminium is gemaakt, maar ook zwaardere dragende delen kent die van titanium zijn gefabriceerd.

Iemand anders postte al een foto van de bijlmerramp.
Hoe kan een fragiel vliegtuig dwars door meerdere lagen gewapend beton heen slaan?
Volgens jouw uitleg is dat niet mogelijk. Toch is het gebeurd.
Massa speelt 'n hele grote rol inderdaad. Hoe groter (qua massa) dan de vliegtuig was de toren? x400? x500?

En wat als je 2 massieve objecten van verschillende materiaal dan met 'n enorme verschil in maat,massa,sterkte en dus gewicht tegen elkaar botsen, dan zal je toch wat meer schade op de kleinere object verwachten.Ik denk van wel.

Nee – de doel is niet 'n massief object van 300,000 (alleen de staal constructie waarschijnlijk zwardere is ) tonnen, en de vleigtuig ook niet 'n massief object van 120tonne(waarschijnlijk minder) is.
Het is 'n constructie van grote open ruimte maar wel met nog grotere central columns die met buitenwanden connected is.

Nou, als je 'n spijker in de muur slaan dan zullen je buren van de kinetsche energie ook wat van horen.

Als de vliegtuigen van massieve staal gemaakt waren, dan zou ik de 911 beelden iets overtuigender vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 maart 2016 @ 23:34:17 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160702404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Massa speelt 'n hele grote rol inderdaad. Hoe groter (qua massa) dan de vliegtuig was de toren? x400? x500?

En wat als je 2 massieve objecten van verschillende materiaal dan met 'n enorme verschil in maat,massa,sterkte en dus gewicht tegen elkaar botsen, dan zal je toch wat meer schade op de kleinere object verwachten.Ik denk van wel.

Nee – de doel is niet 'n massief object van 300,000 (alleen de staal constructie waarschijnlijk zwardere is ) tonnen, en de vleigtuig ook niet 'n massief object van 120tonne(waarschijnlijk minder) is.
Het is 'n constructie van grote open ruimte maar wel met nog grotere central columns die met buitenwanden connected is.

Nou, als je 'n spijker in de muur slaan dan zullen je buren van de kinetsche energie ook wat van horen.

Als de vliegtuigen van massieve staal gemaakt waren, dan zou ik de 911 beelden iets overtuigender vinden.
En wat hiervan maakt wat we op 911 gezien hebben precies onmogelijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160705533
Ik vind een goede discussie op inhoud wel interessant om voors en tegens af te wegen, vroeger waren die er ook wel toen er nog sterke overtuigingen waren waarop men nog weleens iets wilde meegeven omdat er nog niet op was geschoten. Maar de enige user die hier overgebleven is lijkt Tingo te zijn , die gewoon als een muur blijft staan ongeacht welk argument er wordt aangedragen, Dan vraag ik me wel af wat de waarde van een discussie nog is. Blijkbaar is het onderwerp bij de meesten al niet meer zo interessant als het in het begin was. De klad komt erin.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 16-03-2016 02:21:48 ]
  woensdag 16 maart 2016 @ 02:32:44 #118
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160705625
tingo,tingo,tingo,wantie,tingo,Atuinhek,beethoven

goede discussie
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160708985
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Homogeneous of niet maakt toch niet erg veel uit.
nou, het maakt wel uit: jij benadrukt de zwakke onderdelen van de vliegtuig, terwijl deze ook sterkere onderdelen heeft.

quote:
Ramen heeft niks of heel weinig mee te maken. Ik heb 't meer over de 30-35 stalen balken.
Nou, daarin zwalk je nogal. Nu kom je tot de kern: de 35 stalen balken die zijn beschadigd. Zijn die sterk genoeg om een inkomend vliegtuig tegen te houden? Daar draait het in feite om.
Maar even later heb je het over de totale massa van het gebouw. En dat is inclusief de ramen.
Kijk, voor die balken maakt het niet uit of die 4 meter hoog zijn of 4000 meter hoog. De balken worden niet sterker naar mate ze langer worden.

quote:
Als jij denkt dat alu vleugels kunnen 12cm dikke staal doorheen..is ook fijn hoor. Waarschijnlijk waren de stalen balken dikker dan armour plating is.
Dikte was ongeveer 7 cm.

Japanse kamikaze-vliegtuigen hadden geen moeite om door de stalen wand van amerikaanse oorlogschepen heen te boren.
Waarom zou een een vliegtuig dat vele malen groter is dan zo'n gevechtsvliegtuigje daar meer moeite mee hebben
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160709171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Massa speelt 'n hele grote rol inderdaad. Hoe groter (qua massa) dan de vliegtuig was de toren? x400? x500?
Nee, massa speelt totaal geen rol.
De torens waren hol, dus enige wat het vliegtuig hoeft te doen is door de buitenwand heen te gaan.

quote:
En wat als je 2 massieve objecten van verschillende materiaal dan met 'n enorme verschil in maat,massa,sterkte en dus gewicht tegen elkaar botsen, dan zal je toch wat meer schade op de kleinere object verwachten.Ik denk van wel.
Nou, groot object vs klein object:



Door die balken vloog het vliegtuig heen. Die balken zijn met zijn 35'en nog altijd een stuk smaller dan het vliegtuig dat met zijn hele hebben en houden er tegen aan vliegt.

s.
quote:
Het is 'n constructie van grote open ruimte maar wel met nog grotere central columns die met buitenwanden connected is.
Maar de centrale kolommen spelen hier geen rol. Die voorkomen niet dat het vliegtuig door de buitenwand heen vliegt.

quote:
Nou, als je 'n spijker in de muur slaan dan zullen je buren van de kinetsche energie ook wat van horen.
Klopt, toch slaag ik er in de spijker in de muur te slaan.
Dus tuurlijk was de inslag van het vliegtuig door de hele toren te merken, maar dat wil niet zeggen dat de kinetische energie zo snel door de hele constructie wordt opgenomen en verdeeld dat er te weinig over blijft om de balken te doen bezwijken.

quote:
Als de vliegtuigen van massieve staal gemaakt waren, dan zou ik de 911 beelden iets overtuigender vinden.
Tja, de kolommen waren ook geen massief staal..
7 cm dik, weet je nog?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:12:02 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_160709356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 02:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind een goede discussie op inhoud wel interessant om voors en tegens af te wegen, vroeger waren die er ook wel toen er nog sterke overtuigingen waren waarop men nog weleens iets wilde meegeven omdat er nog niet op was geschoten. Maar de enige user die hier overgebleven is lijkt Tingo te zijn , die gewoon als een muur blijft staan ongeacht welk argument er wordt aangedragen, Dan vraag ik me wel af wat de waarde van een discussie nog is. Blijkbaar is het onderwerp bij de meesten al niet meer zo interessant als het in het begin was. De klad komt erin.
Tingo is dan ook nog de enige die het forum nog wat stuiptrekkingen oplevert inderdaad. Stel je nou es voor dat hij het voor gezien houdt.. dan gebeurt er helemaal niet veel meer. Kan ook dit topic op de schop.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_160709743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tingo is dan ook nog de enige die het forum nog wat stuiptrekkingen oplevert inderdaad. Stel je nou es voor dat hij het voor gezien houdt.. dan gebeurt er helemaal niet veel meer. Kan ook dit topic op de schop.
#Hoogheidswaan
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160712215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 02:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Massa speelt uiteraard ook een rol.
Maar niet op de wijze die jij telkens probeert voor te stellen.

Speelt massa 'n rol of niet in jouwe mening?
Vorige week heb je ook geschreven dat gewicht speelt geen rol en nu zei je van wel?
Make your mind up - am getting bored.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160712270
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:03 schreef Wantie het volgende:

Tja, de kolommen waren ook geen massief staal..
7 cm dik, weet je nog?
Twee kanten van 7cm dikte = 14cm.
Vliegtuigen waren ook niet van massief alu.
Weet jij nog?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:11:31 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160712346
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Speelt massa 'n rol of niet in jouwe mening?
Vorige week heb je ook geschreven dat gewicht speelt geen rol en nu zei je van wel?
Make your mind up - am getting bored.
De massa van het vliegtuig speelt een rol (via kinetische energie), die van het gebouw niet tot nauwelijks.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160712367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:03 schreef Wantie het volgende:

Maar de centrale kolommen spelen hier geen rol. Die voorkomen niet dat het vliegtuig door de buitenwand heen vliegt.

De centrale kolommen spelen wel 'n rol - ze zijn connected met de buitenwand met de staal en concrete vloeren, dat zou alles versterken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160712455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De massa van het vliegtuig speelt een rol (via kinetische energie), die van het gebouw niet tot nauwelijks.
En hoeveel groter (massa) is de gebouw? x300? x500?
De toren ong. 2000 of 3000 keer zo zwaar als de vliegtuig is of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:36:52 #128
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_160712907
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

De centrale kolommen spelen wel 'n rol - ze zijn connected met de buitenwand met de staal en concrete vloeren, dat zou alles versterken.
Dat zou waar zijn als de buitenwand volmaakt rigide was en in staat was om een vliegtuig op te vangen. Dat is echter niet het geval, die kracht wordt niet/nauwelijks overgedragen op de centrale kolommen.

In de praktijk wil je echt geen volmaakt rigide constructie, juist omdat het snel bezwijkt. Een constructie moet kunnen werken.

Hoeveel het gebouw weegt doet er dus nagenoeg niets toe, al weegt het gebouw een miljard keer zo veel als een vliegtuig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:39:50 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160712959
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

En hoeveel groter (massa) is de gebouw? x300? x500?
De toren ong. 2000 of 3000 keer zo zwaar als de vliegtuig is of niet?
Ik blijf het maar vragen. Waarom denk je dat dit belangrijk is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 16 maart 2016 @ 13:41:36 #130
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160712992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tingo is dan ook nog de enige die het forum nog wat stuiptrekkingen oplevert inderdaad. Stel je nou es voor dat hij het voor gezien houdt.. dan gebeurt er helemaal niet veel meer. Kan ook dit topic op de schop.
Gelukkig is dit een inhoudelijke bijdrage! Oh nee... wacht...

Wat vind jij van de stellingen van Tingo? Ben jij het ermee eens dat alle 911 beelden nep zijn? :) en zo ja, waarom? Wat is het overtuigende bewijs dat ze nep zijn? En wat zegt dat over de duizenden ooggetuigen ter plaatse?
pi_160715144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

De centrale kolommen spelen wel 'n rol - ze zijn connected met de buitenwand met de staal en concrete vloeren, dat zou alles versterken.
Voor de totale constructie wel natuurlijk, de kern draagt de hele constructie.
Maar niet als het gaat om het weerhouden van een projectiel.

Bijv. als je een kogel afvuurt op een stalen kolom, dan maakt het voor de schade die de kogel aanricht niet uit of die via trussen verbonden is met een met een stalen kernkolom.

De vloerdelen spelen uiteraard wel een rol, die geven, met een mooi Engels woord 'lateral support' aan de perimeter.
Maar is die stjifheid voldoende om een vliegtuig buiten te houden?
Volgens de bouwers niet, die voorspelden al dat een vliegtuig door de perimeter heen zou slaan zoals een balpen door een vliegenhor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160715255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 02:40 schreef theguyver het volgende:
Vogeltje tegen ruit, weinig aan de hand met de ruit.

Maar prop je een vogel in een kanon

Ja nou weet ik wel vogeltje is klein etc etc..
Maar pak een kip op en smijt die tegen een stilstaand vliegtuig.. zal er ook niet veel gebeuren.

nou is het niet de bedoeling om als Link uit de zelda games bij de eerste de beste kippen te gaan gooien, ga naar de lokale supermarkt koop een kip en probeer die uit ( hint )

[ afbeelding ]
Vogel tegen vliegtuig!


Van de vogel is niet veel meer over, maar het vliegtuig is ook behoorlijk beschadigd.
pi_160716598
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik blijf het maar vragen. Waarom denk je dat dit belangrijk is?
En Tingo blijft die vraag maar negeren.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:51:03 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160716711
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

En Tingo blijft die vraag maar negeren.
Jep...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160716831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jep...
Maar vreemd genoeg is die massa van het gebouw bij de Bijlmerramp niet van belang, ook die flat was vele malen zwaarder dan het vliegtuig
pi_160718308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:30 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Vogel tegen vliegtuig!
[ afbeelding ]

Van de vogel is niet veel meer over, maar het vliegtuig is ook behoorlijk beschadigd.
Ook zou er zeker wat meer van 'n stuk of 35 stalen balken over.....en 'n vliegtuig zou niet doorsnijden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160718596
Is die gast waar ik 2 uur documantaire voor heb gekeken nog ooit teruggekomen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 18:43:29 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_160718613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:42 schreef oompaloompa het volgende:
Is die gast waar ik 2 uur documantaire voor heb gekeken nog ooit teruggekomen?
Wie was dat? Lichtkogel?
pi_160718711
Nee iemand nieuws

Tevens hamburgers zijn bestand tegen gesmolten metaal dan moet zon gebouw zeker blijven staan:
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_160721869
Die video moet wel nep zijn, iedereen weet toch dat alleen gesmolten staal geel gloeit ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160721890
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:42 schreef oompaloompa het volgende:
Is die gast waar ik 2 uur documantaire voor heb gekeken nog ooit teruggekomen?
Welke docu was dat?
Wellicht kun je ons je bevindingen laten weten ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160728908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe kom je dan bij 35 doorgesneden kolommen?
Dat kan je toch duidelijk zien en tellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160729027
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Meteen al de eerste uit de video laat een blauwe lucht zien.
Zou je echt zulke beelden als 'a beautiful,sunny,clear day' omschrijven? En dat soort SHIT kwaliteit van TV camera technologie van de dag?
Van alle grote TV kanalen?

HDTV 1998.
A High Definition Look at New York City in 1999 - World Trade Center - Times Square - 1080p HD
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160729471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:48 schreef oompaloompa het volgende:
Nee iemand nieuws

Tevens hamburgers zijn bestand tegen gesmolten metaal dan moet zon gebouw zeker blijven staan:

Probeer er eens een vliegtuig tegenaan te vliegen.
pi_160729530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat kan je toch duidelijk zien en tellen.
Maar die foto is nep, dus hoe weet je dan hoeveel kolommen er zijn beschadigd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160729563
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zou je echt zulke beelden als 'a beautiful,sunny,clear day' omschrijven? En dat soort SHIT kwaliteit van TV camera technologie van de dag?
Van alle grote TV kanalen?

HDTV 1998.
A High Definition Look at New York City in 1999 - World Trade Center - Times Square - 1080p HD
Dus 2 jaar voor 2001 waren ze nog bezig met testopnames met HD-camera's.
Kun je aantonen dat alle nieuwszenders vanaf dat moment al hun bestaande apparatuur de deur uit hebben gedaan en vervangen door HD-camera's?
Verder hoeft de luchtkwaliteit op die dag niet hetzelfde te zijn als op die ochtend in 2001.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160729576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Probeer er eens een vliegtuig tegenaan te vliegen.
Nou, das nog best lastig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 17 maart 2016 @ 00:51:15 #148
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160729578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus 2 jaar voor 2001 waren ze nog bezig met testopnames met HD-camera's.
Kun je aantonen dat alle nieuwszenders vanaf dat moment al hun bestaande apparatuur de deur uit hebben gedaan en vervangen door HD-camera's?
Verder hoeft de luchtkwaliteit op die dag niet hetzelfde te zijn als op die ochtend in 2001.
Bovendien hoeft het ook geen perfect blauwe dag te zijn, om het een stralend blauwe dag te noemen. Ligt er maar net aan wat je referentie punt is ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160734581
Nog steeds dat oeverloze gezeik over of de lucht wel blauw genoeg is :')
Conscience do cost.
pi_160735111
Tja, met CGI kun je geen blauwe lucht maken, dus het is wel een issue..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160736320
Volgens 'n aantal bronnen de toren 500,000 ton per stuk waren.
100,000 ton was van staal.

De vliegtuig waren niet fully laden dus wat minder dan 120/130 ton per stuk waren.
De motoren rondom 6 ton per stuk denk ik.Landing gear is waarschijnlijk iets zwaarder.

Ik wil weten ong. hoeveel van 't gewicht van alu was.
Misschien maar 60 ton of zo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160736348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef Tingo het volgende:
Volgens 'n aantal bronnen de toren 500,000 ton per stuk waren.
100,000 ton was van staal.

De vliegtuig waren niet fully laden dus wat minder dan 120/130 ton per stuk waren.
De motoren rondom 6 ton per stuk denk ik.Landing gear is waarschijnlijk iets zwaarder.

Ik wil weten ong. hoeveel van 't gewicht van alu was.
Misschien maar 60 ton of zo.
Maar wat doet het er toe Tingo, probeer dat eerst eens duidelijk te maken?
pi_160741173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:08 schreef Tingo het volgende:
Volgens 'n aantal bronnen de toren 220,000 ton per stuk waren.
100,000 ton was van staal.

De vliegtuig waren niet fully laden dus wat minder dan 120/130 ton per stuk waren.
De motoren rondom 6 ton per stuk denk ik.Landing gear is waarschijnlijk iets zwaarder.

Ik wil weten ong. hoeveel van 't gewicht van alu was.
Misschien maar 60 ton of zo.
Er waren 110 verdiepingen per toren,dus reken maar uit: ~220,000 ton:110 = ~2000 ton per verdieping(inclusief alles en WTC North Tower antenne niet meegerekend).

Zoek ook op specificaties van Boeing 757-200,767-200 en 747 vrachtversie(alle modellen),als het gaat om maximale brandstof capaciteit.

Er zijn hoge frames zwembaden(¤3-4000) met meer capaciteit dat 757/767 modellen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wat doet het er toe Tingo, probeer dat eerst eens duidelijk te maken?
Officiele verhaal(zoals gemeld door o.a MSM,NIST en Bush-Chenney regering) heeft geen enkele echte wetenschappelijke basis. ;)
pi_160748105
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 13:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wat doet het er toe Tingo, probeer dat eerst eens duidelijk te maken?
Dat heb ik gedaan.Ik vind 't ook fijn als je tevreden met de officiele verhalen/beelden bent.
Success ermee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160748540
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Er waren 110 verdiepingen per toren,dus reken maar uit: ~220,000 ton:110 = ~2000 ton per verdieping(inclusief alles en WTC North Tower antenne niet meegerekend).

Zoek ook op specificaties van Boeing 757-200,767-200 en 747 vrachtversie(alle modellen),als het gaat om maximale brandstof capaciteit.

Er zijn hoge frames zwembaden(¤3-4000) met meer capaciteit dat 757/767 modellen. :P

[..]

Officiele verhaal(zoals gemeld door o.a MSM,NIST en Bush-Chenney regering) heeft geen enkele echte wetenschappelijke basis. ;)
Lege 757/767 maar ong. 80 tonnen zijn. De jets in de fake beelden zouden misschien 100 ton per stuk zijn.
Denk jij ook dat vliegtuig vleugels kunnen door dikke stalen palen snijden?

The security forces have just thwarted a plan by Islamic State terrorists to hijack the International Space Station and fly it into the Eiffel Tower.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 02:51:44 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160754046
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan.Ik vind 't ook fijn als je tevreden met de officiele verhalen/beelden bent.
Success ermee.
Waar dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160759824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Voor de totale constructie wel natuurlijk, de kern draagt de hele constructie.
Maar niet als het gaat om het weerhouden van een projectiel.

Bijv. als je een kogel afvuurt op een stalen kolom, dan maakt het voor de schade die de kogel aanricht niet uit of die via trussen verbonden is met een met een stalen kernkolom.

De vloerdelen spelen uiteraard wel een rol, die geven, met een mooi Engels woord 'lateral support' aan de perimeter.
Maar is die stjifheid voldoende om een vliegtuig buiten te houden?
Volgens de bouwers niet, die voorspelden al dat een vliegtuig door de perimeter heen zou slaan zoals een balpen door een vliegenhor.

Wie en wanneer hebben ze dat voorspelden?
Bron please.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:19:10 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160759891
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie en wanneer hebben ze dat voorspelden?
Bron please.
Dat stuk wat Japie hier plaatste.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160760024
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar die foto is nep, dus hoe weet je dan hoeveel kolommen er zijn beschadigd?
Op de fake fotos hoeveel van de 14cm dikke stalen kolommen zijn door gesneden? 30-35 toch?
Hoeveel 'licht' beschadigd kolommen? 10 of zo toch? Dat is dus rondom 40m.
Wingspan van de vliegtuigen is rondom 50m denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160760068
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat stuk wat Japie hier plaatste.
Ah, AE911 HALF TRUTH. :)
Dat zegt ook wat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:29:30 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160760157
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah, AE911 HALF TRUTH. :)
Dat zegt ook wat.
Dingen waar je het niet mee eens bent simpelweg als niet waar bestempelen is wel wat lui he ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160760235
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah, AE911 HALF TRUTH. :)
Dat zegt ook wat.
Mja, de kern is dat er een interview in wordt geciteerd van vlak na de aanslagen in 1993, waarbij de bouwers van de twin towers vertellen over de constructie en hoe deze bestand is tegen vliegtuiginslagen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160760254
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op de fake fotos hoeveel van de 14cm dikke stalen kolommen zijn door gesneden? 30-35 toch?
Hoeveel 'licht' beschadigd kolommen? 10 of zo toch? Dat is dus rondom 40m.
Wingspan van de vliegtuigen is rondom 50m denk ik.
Maar die foto's zijn fake zeg je, dus kun je die niet als referentiepunt gebruiken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160760838
is dit dan de de smoking gun van 9/11? - BRON Revu.nl

Het verhaal: Is dit de smoking gun van 9/11?

Is gebouw 7, het kleine broertje van de Twin Towers, de smoking gun die bewijst dat niet Al-Qaeda maar Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11 zat?

Tekst Danny Koks


Het dodelijke ongeluk van prinses Di in een Parijse autotunnel was het werk van de Britse Special Forces. JFK werd in Dallas niet neergeknald door Lee Harvey Oswald, maar door de CIA, die ook het aids-virus heeft ontwikkeld, bedoeld om homo’s en negers uit te roeien. En de maanlanding van Neil Armstrong is gewoon opgenomen in een filmstudio in Hollywood.

Ziehier een bloemlezing uit het favoriete tijdverdrijf van complottheoristen: kwade opzet vermoeden achter gebeurtenissen die de koers van de wereldgeschiedenis hebben verlegd. Sinds 9/11 hebben ze er een nieuw stokpaardje bij. Grofweg zijn de complotdenkers verdeeld in twee kampen. Het ene kamp gelooft dat de Amerikaanse overheid allang op de hoogte was van de plannen van Al-Qaeda, maar het bewust liet gebeuren. Het andere kamp is nog een tikkeltje radicaler. Dat is er zelfs van overtuigd dat het Witte Huis zelf achter de aanslagen zat, uitgevoerd met op afstand bestuurbare vliegtuigen en explosieven waarmee ze de Twin Towers in New York lieten instorten. Over het waarom bestaat onder de complottheoristen geen enkele twijfel. De aanslagen moesten Amerika een legitieme reden verschaffen om oorlogen te kunnen beginnen in Afghanistan (waar ze een pijpleiding wilden aanleggen) en Irak (waar ze de olievoorraden veilig wilden stellen).

Als een plumpudding

Het is volkomen terecht om vraagtekens te zetten bij het geestelijk welbevinden van mensen die overal een samenzwering in menen te herkennen. Toch krijgen deze zogenaamde 9/11 Truthers steun uit een heel wat geloofwaardigere hoek, namelijk van een groep van ruim 2000 Amerikaanse architecten en ingenieurs. Die hebben zich verenigd in de organisatie Architects and Engineers for 9/11 Truth (ae911truth.org). Oprichter van deze club kritische bouwkundigen is Richard Gage, zelf ruim 25 jaar werkzaam als architect in de Bay Area en lid van het American Institute of Architects. Gage en de zijnen eisen een nieuw, onafhankelijk onderzoek naar wat het instorten van de WTC-gebouwen op 11 september 2001 nu precies heeft veroorzaakt. Want van de officiële lezing van het National Institute of Standards and Technology, de overheidsinstantie die het onderzoek heeft uitgevoerd en daar een lijvig rapport over schreef, klopt geen zak.

Zij richten hun pijlen daarbij vooral op een wolkenkrabber die in de berichtgeving – net als toen hij nog overeind stond – altijd is overschaduwd door de Twin Towers: WTC 7, waar de US Secret Service, Department of Defense en CIA enkele van de huurders waren en tevens het Office of Emergency van de burgemeester van New York was gevestigd. Dit 47 verdiepingen tellende kleine broertje van de twee kolossen bevond zich 112 meter ten noorden van de Noordtoren. En net als de Twin Towers stortte dit gebouw als een plumpudding in elkaar. En dat is best gek. Want in tegenstelling tot de twee hoofdtorens was hier helemaal geen vliegtuig in gevlogen. Het gebouw was uitsluitend geraakt door de rondvliegende brokstukken van de Noordtoren toen deze om 10.28 uur instortte, 104 minuten nadat de kapers American Airlines vlucht 11 in de bovenste verdiepingen hadden geboord.

Kaarsrecht naar beneden

Ook het tijdstip van de ineenstorting van WTC 7 is nogal curieus: 17.20 uur, bijna zeven uur later dan de Noordtoren. Koren op de molen van de complottheoristen is het videofragment waarin BBC-verslaggeefster Jane Standley op de dag van de aanslagen aan de kijkers meldt dat WTC 7 zojuist in ingestort, ruim twintig minuten voordat het ook daadwerkelijk gebeurde. Terwijl zij dit nieuws vertelt, is op de skyline achter haar zelfs duidelijk te zien dat het gebouw nog keurig overeind staat. Maar het meest verdacht, vinden Richard Gage en de 2351 architecten en ingenieurs die zijn roep om een nieuw onderzoek steunen, is de manier waarop WTC 7 ter aarde stortte: kaarsrecht naar beneden, in een nagenoeg perfecte symmetrische val. Precies zoals je weleens op televisie ziet als ze in Las Vegas een oud hotel met de grond gelijk maken. Aan het slopen van zulke enorme gebouwen gaan maanden van planning vooraf. Ook worden met uiterste nauwkeurigheid precies de juiste hoeveelheden springstof geplaatst bij precies de juiste dragende staalbalken en steunkolommen.

Dat is niet wat er volgens het onderzoeksrapport van het National Institute of Standards and Technology met WTC 7 is gebeurd. Dat rapport concludeert dat er door het rondvliegende puin van de Noordtoren branden zijn ontstaan op diverse verdiepingen. Met name de branden tussen de zevende en dertiende verdieping zorgden ervoor dat stalen steunbalken begonnen uit te zetten. Dat zorgde voor een kettingreactie waardoor uiteindelijk ook de bovenste verdiepingen begonnen in te storten. Door het rap toenemende gewicht van al die zich op elkaar stapelende etages kwam uiteindelijk het volledige gebouw naar beneden. Onmogelijk, zegt Richard Gage. Er is nog nooit, waar ook ter wereld, een wolkenkrabber ingestort als gevolg van een kantoorbrand. Zeker geen wolkenkrabber die is versterkt met 40.000 ton staal en juist ontworpen is om hevige branden te kunnen weerstaan. Een kantoorbrand verklaart ook niet de ‘rivier aan gesmolten staal en beton’ die er volgens Leslie Robertson, een van de hoofdontwerpers van het WTC-complex, te zien was bij gebouw 7. Staal smelt pas bij 1500 graden Celsius, zegt Richard Gage, terwijl een kantoorbrand een temperatuur van nog geen 1000 graden genereert. Wat hem betreft is het dan ook klip en klaar: WTC 7 is ingestort als gevolg van gecontroleerde explosies. De stalen draagbalken zijn doorgesneden met thermiet, dat enkele seconden na ontbranding een temperatuur van 2.500 graden Celsius bereikt. Vervolgens zijn lichte explosieven gebruikt om het gebouw zijn laatste zetje te geven. Datzelfde, vermoedt hij, is gebeurd met de Twin Towers.

Door wie en waarom? Daarover speculeren Gage en zijn medestanders niet. Zij baseren zich puur op de bouwtechnische feiten en constateren dat de officiële lezing van de Amerikaanse overheid aan alle kanten rammelt. Laten we voor alle complotdenkers hopen dat de echte waarheid voor altijd verborgen zal blijven, ergens in een bureaulaatje van de CIA.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_160764251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie en wanneer hebben ze dat voorspelden?
Bron please.
Kan je toch opzoeken??
pi_160764659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dingen waar je het niet mee eens bent simpelweg als niet waar bestempelen is wel wat lui he ;)
Nee hoor - jaren geleden heb ik ook veel tijd aan de half-truth gatekeeping movement verspilt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160764707
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar die foto's zijn fake zeg je, dus kun je die niet als referentiepunt gebruiken.
Het zijn echte fotos in jouwe ogen toch?
Hoeveel van de 14cm dikke stalen kolommen zijn door gesneden? 30-35 toch?
Hoeveel 'licht' beschadigd kolommen? 10 of zo toch? Dat is dus rondom 40m.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160772826
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het zijn echte fotos in jouwe ogen toch?
Hoeveel van de 14cm dikke stalen kolommen zijn door gesneden? 30-35 toch?
Hoeveel 'licht' beschadigd kolommen? 10 of zo toch? Dat is dus rondom 40m.
Hoe zwaar is 1 stalen balk van 2 meter lang met zelfde dikte?
pi_160773135
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:48 schreef oompaloompa het volgende:
Nee iemand nieuws

Tevens hamburgers zijn bestand tegen gesmolten metaal dan moet zon gebouw zeker blijven staan:

OMG ! Well gollygosh,geewhiz! One wonders what effect molten copper would have on a potato or pumpkin!
But more to the point:What the fuck has this got to with the thread?
Do scientists bullshit one another?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160773222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 00:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus 2 jaar voor 2001 waren ze nog bezig met testopnames met HD-camera's.
Kun je aantonen dat alle nieuwszenders vanaf dat moment al hun bestaande apparatuur de deur uit hebben gedaan en vervangen door HD-camera's?
Verder hoeft de luchtkwaliteit op die dag niet hetzelfde te zijn als op die ochtend in 2001.
Dat is heel makkelijk te vinden....

https://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_television

Inaugural HDTV broadcast in the United States

HDTV technology was introduced in the United States in the late 1980s and made official in 1993 by the Digital HDTV Grand Alliance, a group of television, electronic equipment, communications companies consisting of AT&T Bell Labs, General Instrument, Philips, Sarnoff, Thomson, Zenith and the Massachusetts Institute of Technology. Field testing of HDTV at 199 sites in the United States was completed August 14, 1994.The first public HDTV broadcast in the United States occurred on July 23, 1996 when the Raleigh, North Carolina television station WRAL-HD began broadcasting from the existing tower of WRAL-TV southeast of Raleigh, winning a race to be first with the HD Model Station in Washington, D.C., which began broadcasting July 31, 1996 with the callsign WHD-TV, based out of the facilities of NBC owned and operated station WRC-TV. The American Advanced Television Systems Committee (ATSC) HDTV system had its public launch on October 29, 1998, during the live coverage of astronaut John Glenn's return mission to space on board the Space Shuttle Discovery.The signal was transmitted coast-to-coast, and was seen by the public in science centers, and other public theaters specially equipped to receive and display the broadcast.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160773444
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 02:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar dan?
Overal in de laatste jaren te vinden.
Maar dit soort onzin van jou e.a.krijg ik terug:

Wooden chair leg embedded in a brick wall during a hurricane.
Potato through chicken wire.
Pumpkin through a car door.

En de laatste klassiekers:
De aardebol wrapped in alu folie.
Steel cubes wrapped in bubbel folie.

Sorry folks but this is not good enough!
Must try much harder with practical and easier to understand examples!
8 out of 10 for effort.

Dan blijf je maar met je idiotische psuedo-slim BS komen.
Dan ga je op 'respect' zoeken.
Zielig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160773528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe zwaar is 1 stalen balk van 2 meter lang met zelfde dikte?
Weet ik niet. Zwaar genoeg om door 'n vliegtuig vleugel te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:14:59 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160773583
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Overal in de laatste jaren te vinden.
Maar dit soort onzin van jou e.a. terug:

Wooden chair leg embedded in a brick wall during a hurricane.
Potato through chicken wire.
Pumpkin through a car door.

En de laatste klassiekers:
De aardebol wrapped in alu folie.
Steel cubes wrapped in bubbel folie.

Sorry folks but this is not good enough!
Must try much harder with practical and easier to understand examples!
8 out of 10 for effort.

Dan blijf je maar met je idiotische psuedo-slim BS komen.
Dan ga je op 'respect' zoeken.
Zielig.
Klaagde jij niet laatst over de vele persoonlijke aanvallen in BNW? :') Dat jij blijkbaar het concept van een voorbeeld niet snapt maakt de voorbeelden niet onzinnig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160773670
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klaagde jij niet laatst over de vele persoonlijke aanvallen in BNW? :') Dat jij blijkbaar het concept van een voorbeeld niet snapt maakt de voorbeelden niet onzinnig.
Kom maar op dan met 'n 'concept' dat we kunnen wel begrijpen....
ipv van je gezeiklijk evasive BS.
Tis toch geen wonder dat 't algemene publiek minder en minder vertrouw in Het Wetenschap hebben.Pompeuse bullshitters zijn het.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160773701
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weet ik niet. Zwaar genoeg om door 'n vliegtuig vleugel te gaan.
Zoek voor de gein naar hoe een neus is beschadigd door een ......vogel!!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:22:37 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160773775
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kom maar op dan met 'n 'concept' dat we kunnen wel begrijpen....
ipv van je gezeiklijk evasive BS.
Ik kan het denk ik niet dommer maken dan het folie voorbeeld. Of wat iemand anders al voorstelde, de bakstenen muur en de spijker. Als we jouw redenatie gebruiken zou het prima mogelijk zijn om een spijker in de bakstenen muur van je schuur te slaan, terwijl dit absoluut onmogelijk wordt als diezelfde bakstenen muur met dezelfde dikte het formaat van een flatgebouw heeft. Zie je echt niet hoe absurd dat is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160773986
Ander voorbeeld,

Stel je wilt een schilderijtje ophangen aan een perimeter-balk van de twin tower.
Moet je dan bij de keuze van de boor rekening houden met het totale gewicht van de toren of volstaat dat je rekening houdt met de kwaliteit staal waarvan de balk is gemaakt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160774049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Wantie het volgende:
Ander voorbeeld,

Stel je wilt een schilderijtje ophangen aan een perimter-balk van de twin tower.
Moet je dan bij de keuze van de boor rekening houden met het totale gewicht van de toren of volstaat dat je rekening houdt met de kwaliteit staal waarvan de balk is gemaakt?
Stop wasting my time.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160774128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is heel makkelijk te vinden....

https://en.wikipedia.org/wiki/High-definition_television

Inaugural HDTV broadcast in the United States

HDTV technology was introduced in the United States in the late 1980s and made official in 1993 by the Digital HDTV Grand Alliance, a group of television, electronic equipment, communications companies consisting of AT&T Bell Labs, General Instrument, Philips, Sarnoff, Thomson, Zenith and the Massachusetts Institute of Technology. Field testing of HDTV at 199 sites in the United States was completed August 14, 1994.The first public HDTV broadcast in the United States occurred on July 23, 1996 when the Raleigh, North Carolina television station WRAL-HD began broadcasting from the existing tower of WRAL-TV southeast of Raleigh, winning a race to be first with the HD Model Station in Washington, D.C., which began broadcasting July 31, 1996 with the callsign WHD-TV, based out of the facilities of NBC owned and operated station WRC-TV. The American Advanced Television Systems Committee (ATSC) HDTV system had its public launch on October 29, 1998, during the live coverage of astronaut John Glenn's return mission to space on board the Space Shuttle Discovery.The signal was transmitted coast-to-coast, and was seen by the public in science centers, and other public theaters specially equipped to receive and display the broadcast.
Het staat er niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160774141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Stop wasting my time.
je hebt dus geen antwoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 maart 2016 @ 22:40:51 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160774251
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ga maar 'n alu folie vliegtuigje door 'n stalen kooitje gooien.

Heb toch eens het lef om al die vragen te beantwoorden :) Op deze manier blijf je vast zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 18-03-2016 23:24:03 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160774319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

je hebt dus geen antwoord.
Hoeveel balken?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160774398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb toch eens het lef om al die vragen te beantwoorden :) Op deze manier blijf je vast zitten.
Ach ja ok. Als jij zoveel vertrouw in de TV beelden hebt.Laat maar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160774547
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja ok. Als jij zoveel vertrouw in de TV beelden hebt.Laat maar.
Het betreft niet alleen tv beelden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160774571
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel balken?
Mag je zelf weten.
Vraag is of je dan rekening moet houden met het totale gewicht van de toren of alleen met de balken die getroffen worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160776295
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het betreft niet alleen tv beelden.
Maar daar heb je totaal vertrouw in of niet?
Hoeveel van de 14cm dikke balken doorheen gessneden waren?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160776441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik kan het denk ik niet dommer maken dan het folie voorbeeld. Of wat iemand anders al voorstelde, de bakstenen muur en de spijker. Als we jouw redenatie gebruiken zou het prima mogelijk zijn om een spijker in de bakstenen muur van je schuur te slaan, terwijl dit absoluut onmogelijk wordt als diezelfde bakstenen muur met dezelfde dikte het formaat van een flatgebouw heeft. Zie je echt niet hoe absurd dat is?
But I'm sure you'll think of something. LOL!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160777828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar daar heb je totaal vertrouw in of niet?
Tja, het is niet zo dat de informatie over de vliegtuiginslagen uit 1 enkele bron afkomstig is. De informatie komt van een verscheidenheid aan bronnen, van nieuwstations van over de hele wereld die daar ter plekke waren tot amateurvideos en ooggetuigen.
Je moet heel veel over de schutting gooien wil je beweren dat de vluchten nep waren.

quote:
Hoeveel van de 14cm dikke balken doorheen gessneden waren?
Waar baseer je die 14 cm op?
Verder beweer jij dat de foto's waarop te zien is welke schade het vliegtuig heeft aangericht nep zijn, dus dan is eerder aan jou de vraag hoeveel schade er dan werkelijk was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160783677
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, het is niet zo dat de informatie over de vliegtuiginslagen uit 1 enkele bron afkomstig is. De informatie komt van een verscheidenheid aan bronnen, van nieuwstations van over de hele wereld die daar ter plekke waren tot amateurvideos en ooggetuigen.
Je moet heel veel over de schutting gooien wil je beweren dat de vluchten nep waren.

[..]

Waar baseer je die 14 cm op?
Verder beweer jij dat de foto's waarop te zien is welke schade het vliegtuig heeft aangericht nep zijn, dus dan is eerder aan jou de vraag hoeveel schade er dan werkelijk was.
Vierkante 36cm met 'n dikte van 7cm balken waren of niet? Dus, als we moeten de beelden en verhalen geloven is dat 14cm dikke staal. Maar ja, als jij denk dat vleugels kan door zulke dingen snijden....
Ik denk van niet, en nog steeds niemand heeft met 'n goede verklaring en/of voorbeeld gekomen over hoe dat mogelijk is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160785149
Building the World Trade Center Towers

Vanaf rond 7:00 kan je zien wat voor zware materialen gebrukt waren.
We are expected to believe that a plane cut through 35 and damaged 10 of those enormous steel beams.
Plus the fact that they were load-bearing, which will have made them even stronger.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160800775
Tja, het punt is hoeveel kinetische energie er vrij komt als een vliegtuig van 130 ton tegen die stalen balken aan vliegt met een snelheid van zo'n 800 km/u en of die balken daartegen bestand zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160808935
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 14:35 schreef Tingo het volgende:
Building the World Trade Center Towers

Vanaf rond 7:00 kan je zien wat voor zware materialen gebrukt waren.
We are expected to believe that a plane cut through 35 and damaged 10 of those enormous steel beams.
No, as we can see on the pictures, the damaged columns mostly follow a stair case pattern, consistent with the way they were bolted together. So the steel wasn't cut, the bolts connecting the beamd to other beams were.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160812198
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 14:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

No, as we can see on the pictures, the damaged columns mostly follow a stair case pattern, consistent with the way they were bolted together. So the steel wasn't cut, the bolts connecting the beamd to other beams were.
Welke pictures?
Dat is niet waar en ook niet in de beelden te zien.

Construction of the perimeter-wall frame made extensive use of modular shop prefabrication. In general, each exterior wall module consisted of three columns, three stories tall, interconnected by the spandrel plates, using all-welded construction.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160812308
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 01:30 schreef Wantie het volgende:
Tja, het punt is hoeveel kinetische energie er vrij komt als een vliegtuig van 130 ton tegen die stalen balken aan vliegt met een snelheid van zo'n 800 km/u en of die balken daartegen bestand zijn.
De vliegtuig bots niet alleen tegen de stalen balken - het bots tegen 'n 500,000 ton gebouw aan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 20 maart 2016 @ 16:36:08 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160812420
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

De vliegtuig bots niet alleen tegen de stalen balken - het bots tegen 'n 500,000 ton gebouw aan.
Nee dat doet het niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 maart 2016 @ 16:37:14 #196
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160812449
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

De vliegtuig bots niet alleen tegen de stalen balken - het bots tegen 'n 500,000 ton gebouw aan.
Dus het vliegtuig had dezelfde grootte en vorm als het WTC?
pi_160812807
Als de vliegtuig 'n object van 130ton is (waarschijnlijk lichter eigenlijk)
waaarom de gebouw niet 'n object van 500,000 ton is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160812905
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus het vliegtuig had dezelfde grootte en vorm als het WTC?
Nee de gebouw was 3000 keer zo zwaar als de vliegtuig en van veel sterker,denser materiaal gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 20 maart 2016 @ 16:50:32 #199
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160812928
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:47 schreef Tingo het volgende:
Als de vliegtuig 'n object van 130ton is (waarschijnlijk lichter eigenlijk)
waaarom de gebouw niet 'n object van 500,000 ton is?
Omdat het hele vliegtuig zijn impact maakt (kinetisch) met maar een deel van het gebouw. Aangezien het gebouw niet massief is maar uit delen bestaat maakt die 500.000 ton niks uit maar gaat het om de delen die worden geraakt door het vliegtuig.
pi_160813516
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Construction of the perimeter-wall frame made extensive use of modular shop prefabrication. In general, each exterior wall module consisted of three columns, three stories tall, interconnected by the spandrel plates, using all-welded construction.
Exactly

En als je naar fotos kijkt van de impact in wtc1, dan zie je dat de kolommen per 3 stuks recht zijn doorgesneden.

de kolommen zijn als een jigsaw puzzle aan elkaar verbonden, verticaal was dit met bouten die door speciaal daarvoor aangebrachte gaten bij de kolomeinden konden worden bereikt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 20 maart 2016 @ 17:14:09 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160813681
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee de gebouw was 3000 keer zo zwaar als de vliegtuig en van veel sterker,denser materiaal gemaakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160813831
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:47 schreef Tingo het volgende:
Als de vliegtuig 'n object van 130ton is (waarschijnlijk lichter eigenlijk)
waaarom de gebouw niet 'n object van 500,000 ton is?
Omdat het vliegtiug met zijn volledige 130 ton niet het totale oppervlak van die 500,000 ton raakt.
net zoals een spijker die je in de muur slaat niet zijn kinetische energie evenredig kan verspreiden over de hele muur zal de kinetische energie die vrij komt als het vliegtuig de toren raakt niet evenredeig over de hele toren worden verdeeld. De kolommen die door het vliegtuig geraakt worden krijgen de meeste energie te verduren en die hebben daarbij enkel zijwaartse ondersteuning van de vloertrusses.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160820020
Hele vid is leuk maar de take-off rond 9min is.
De ding is maar 63kg. Als je dat tegen 'n stalen kooi van 4000 keer zo zwaar (zeg maar rond 2,5 tonne) botsen en met alle anderen calculaties taken into consideration....'n schaal model scenerio bedoel ik.
Lijkt me wel wat interessant te doen als je zoveel geld over hebt.
A 380 RC Airbus Airliner certification- the world first Giant flying model of this type

Misschien ook hele kleine paspoorten maken. :)

Beetje jammer dat NASA deze soort kwaliteit cameras bij ze voor de historische Scott Kelly landing niet hadden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160820241
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:37 schreef Tingo het volgende:
Hele vid is leuk maar de take-off rond 9min is.
De ding is maar 63kg. Als je dat tegen 'n stalen kooi van 4000 keer zo zwaar (zeg maar rond 2,5 tonne) botsen en met alle anderen calculaties taken into consideration....'n schaal model scenerio bedoel ik.
Lijkt me wel wat interessant te doen als je zoveel geld over hebt.
A 380 RC Airbus Airliner certification- the world first Giant flying model of this type

Misschien ook hele kleine paspoorten maken. :)

Beetje jammer dat NASA deze soort kwaliteit cameras bij ze voor de historische Scott Kelly landing niet hadden.
Interessant. :9
pi_160820489
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:37 schreef Tingo het volgende:
Hele vid is leuk maar de take-off rond 9min is.
De ding is maar 63kg. Als je dat tegen 'n stalen kooi van 4000 keer zo zwaar (zeg maar rond 2,5 tonne) botsen en met alle anderen calculaties taken into consideration....'n schaal model scenerio bedoel ik.
Lijkt me wel wat interessant te doen als je zoveel geld over hebt.
A 380 RC Airbus Airliner certification- the world first Giant flying model of this type

Misschien ook hele kleine paspoorten maken. :)

Beetje jammer dat NASA deze soort kwaliteit cameras bij ze voor de historische Scott Kelly landing niet hadden.
Ik zou het zonde geld vinden ;)
Simpelweg calculeren moet wel voldoende zijn.
verder is snelheid ook een factor he....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160832684
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 17:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat het vliegtiug met zijn volledige 130 ton niet het totale oppervlak van die 500,000 ton raakt.
net zoals een spijker die je in de muur slaat niet zijn kinetische energie evenredig kan verspreiden over de hele muur zal de kinetische energie die vrij komt als het vliegtuig de toren raakt niet evenredeig over de hele toren worden verdeeld. De kolommen die door het vliegtuig geraakt worden krijgen de meeste energie te verduren en die hebben daarbij enkel zijwaartse ondersteuning van de vloertrusses.
De kinetische energie in de vorm van reverberations/sound waves zal door de hele gebouw heen.
Je zou ook zo'n knal in de onderste verdiepingen horen....dat ook kinetisch energie is.
Tuurlijk is er wat meer kinetische energie bij de impact zone maar niet genoeg om door zo'n sterke materiaal als staal.
Je zou ook heel veel gebroken ramen rond de impact zone verwachten maar die zien we ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160832789
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik zou het zonde geld vinden ;)
Simpelweg calculeren moet wel voldoende zijn.
verder is snelheid ook een factor he....
Nee hoor.
Goede calculaties ligt aan goede cijfers.Ligt eraan ook wie gaat de calculaties doen....er zijn net zoveel charlatans in de wetenschaapelijk organisaties als in alle andere professies(politiek,finance media,advertising enz) zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 21 maart 2016 @ 13:44:21 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160832794
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

De kinetische energie in de vorm van reverberations/sound waves zal door de hele gebouw heen.
Je zou ook zo'n knal in de onderste verdiepingen horen....dat ook kinetisch energie is.
Tuurlijk is er wat meer kinetische energie bij de impact zone maar niet genoeg om door zo'n sterke materiaal als staal.
Je zou ook heel veel gebroken ramen rond de impact zone verwachten maar die zien we ook niet.
'wat' meer :D Maak daar maar ordes van magnitude meer van.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160832835
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

'wat' meer :D Maak daar maar ordes van magnitude meer van.
Hoe veel honderden keren groter (qua massa) is de gebouw dan de vliegtuig?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 21 maart 2016 @ 13:50:29 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160832928
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe veel honderden keren groter (qua massa) is de gebouw dan de vliegtuig?
Waarom maakt dat uit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160834757
Hey Dames, nieuw discussievoer.



quote:
"We got the designs. And the first design meeting was in April of 2000. And construction began shortly thereafter, in 2002."

One slight problem: If he hadn’t been planning the illegal, un-permitted, homicidal demolitions of WTC-7 and the entire World Trade Center complex that took place on September 11th, 2001, there would have been no point to any such design meeting back in April, 2000 … and no opportunity for beginning construction of a new WTC-7 in 2002.

With the supreme chutzpah that has become his trademark, Silverstein breezes over the demolitions of 9/11/2001 as if they were not even worth remarking on, instead going straight from his new-WTC-7 design meeting in April 2000 to the beginning of construction in 2002.
BOMBSHELL! Larry Silverstein designed NEW WTC-7 in April of 2000
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_160838714
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

De kinetische energie in de vorm van reverberations/sound waves zal door de hele gebouw heen.
Je zou ook zo'n knal in de onderste verdiepingen horen....dat ook kinetisch energie is.
Tuurlijk is er wat meer kinetische energie bij de impact zone maar niet genoeg om door zo'n sterke materiaal als staal.
Je zou ook heel veel gebroken ramen rond de impact zone verwachten maar die zien we ook niet.
Als ik een spijker in de muur sla, dan is dat ook duidelijk hoorbaar en kun je de trillingen voelen.
Toch betekent dit niet dat de kinetische energie dusdanig evenredig over het hele huis wordt verdeeld dat er onvoldoende overblijft om de spijker in de muur te krijgen.

Ben overigens wel benieuwd hoe je op de foto's kunt zien welke ramen er uit liggen en welke niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160838756
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor.
Goede calculaties ligt aan goede cijfers
Lijkt me logisch, en die cijfers zijn te achterhalen en bovendien ook nodig om een goed schaalmodel te maken met dat vliegtuig van je.
Dus eigenlijk haal je je eigen punt hiermee onderuit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 maart 2016 @ 18:22:39 #214
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160838982
quote:
Het zou juist raar zijn als ze zoiets niet ruim vantevoren bespreken. Is geen beslissing zoals het kopen van een doosje paperclips.
pi_160839177
quote:
Hoe oud is hij inmiddels? 90 of zo?

Gezien zijn vele versprekingen lijkt het me aannemelijker dat hij de data verkeerd heeft dan dat er een enorm complot aan het licht komt..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160839202
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het zou juist raar zijn als ze zoiets niet ruim vantevoren bespreken. Is geen beslissing zoals het kopen van een doosje paperclips.
Nou, in 2000 zou er geen sprake hoeven te zijn van herbouw.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 21 maart 2016 @ 19:04:24 #217
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160840083
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, in 2000 zou er geen sprake hoeven te zijn van herbouw.
Overigens komt de uitspraak die hij doet uit 2014 al zeker.

Ik zie er niet veel in. Heb het stuk gezien en ik ga er toch vanuit dat er al plannen waarom voor een ombouw. Iets anders kan ik er ook niet echt uit halen, zo coherent is het niet.
pi_160840388
Das het nadeel van out of context citaten, maar hij heeft het aan het begin erover hoeveel kantoorruimte er minder in het nieuwe ontwerp zit vanwege genomen maatregelen om het gebouw veiliger en robuuster te maken.
Vervolgens lagen de ontwerpen op tafel en de eerste bespreking daarover was in april2000
Kort daarna, in 2002 is men begonnen met de bouw ervan
De bouw is gefinancierd met liberty bonds en verzekeringsgeld..

Dat is in grote lijnen wat hij vertelt.

Het is jammer dat het begin weg is, anders was duidelijker geworden waarom het gebouw een kleinere inhoud heeft dan gepland. Verder is 2002 2 jaar later en dus niet kort daarna.

Ik houd het er op dat hij het jaartal verkeerd heeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160846070
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Als ik een spijker in de muur sla, dan is dat ook duidelijk hoorbaar en kun je de trillingen voelen.
Toch betekent dit niet dat de kinetische energie dusdanig evenredig over het hele huis wordt verdeeld dat er onvoldoende overblijft om de spijker in de muur te krijgen.

Ben overigens wel benieuwd hoe je op de foto's kunt zien welke ramen er uit liggen en welke niet...
'N spijker 'n massief object is en dus niet 'n goede voorbeeldje is .Ik heb niet gezegd dat de kinetische energie 'evenredig over de hele huis(gebouw) verdeeeld' is, ik zei dat 't absorbed door 't hele 500,000 ton gebouw is.

Je zou verwachten dat er 'n patroon van gebroken ramen rond de schockgolf van de 'impact zone' te zien is.Met zo'n knal zou je in het hele gebouw wat van horen(das is kinetische energie weet je?) dus als de vliegende object (vliegtuig} 100 tonnen is, dan moet je ook 'n 500,000 tonnen object (gebouw) in je calculaties hebben anders je calculatie gewoon fout is.

Ondanks 't ontzettende,belachelijk slechte kwaliteit van deze beelden(de commentaar is ook lachwekkend) ik denk dat er zouden wat stukjes glas te zien zijn.
Echte bommen(explosies/schockgolven/kinetisch energie) kunnen alle ramen in de omgeving uitblazen. En daar in 911 beelden helemaal niks te zien is.

All Known Footage of Second Plane Impact, Every Angle Covered

Holy shit! Holy cow! Holy fuck! Oh my God!
Indeed.

Fake,fake,fake more like.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160846291
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom maakt dat uit?
Ah dus de transfer/behaviour of kinetisch energie niks te maken met massa heeft?
How the fuck did you ever get through Uni ?
Wat is je wetenschappelijk veld als ik vragen mag?
Je doet je best om 'n beetje slim te zijn....en naar 'respect' te zoeken, maar ben niet overtuigd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160846851
De volgende editie wordt het Tingo Topic
  dinsdag 22 maart 2016 @ 00:01:15 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160848382
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah dus de transfer/behaviour of kinetisch energie niks te maken met massa heeft?
How the fuck did you ever get through Uni ?
Wat is je wetenschappelijk veld als ik vragen mag?
Je doet je best om 'n beetje slim te zijn....en naar 'respect' te zoeken, maar ben niet overtuigd.
Dat klopt, want dat heeft veel meer met de sterkte van het materiaal te maken.

En verder:

Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160852867
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 22:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

'N spijker 'n massief object is en dus niet 'n goede voorbeeldje is .Ik heb niet gezegd dat de kinetische energie 'evenredig over de hele huis(gebouw) verdeeeld' is, ik zei dat 't absorbed door 't hele 500,000 ton gebouw is.
Je zegt het dus wel.
Als je een spijker in de muur slaat wordt de kinetische energie ook geabsorbeerd door de hele muur.
Maar voor het in de muur slaan van de spijker maakt het niet uit of de muur 1 meter breed is oof 10 kilometer breed is.

quote:
Je zou verwachten dat er 'n patroon van gebroken ramen rond de schockgolf van de 'impact zone' te zien is
Tja, je laat geen enkele foto zien waarop duidelijk te zien is dat alle ramen nog heel zijn.
De schokgolf was er inderdaad, zelfs in de lobby zijn de ramen vernield.

Verder is je redenatie wel apart, eerst beweer je dat het gebouw te groot is voor het vlliegtuig om enig effect te hebben, nu redeneer je dat een vliegtuig veel meer ramen zou moeten breken.

quote:
.Met zo'n knal zou je in het hele gebouw wat van horen(das is kinetische energie weet je?) dus als de vliegende object (vliegtuig} 100 tonnen is, dan moet je ook 'n 500,000 tonnen object (gebouw) in je calculaties hebben anders je calculatie gewoon fout is.
Dus als jij naar de bouwmarkt gaat om een boor uit te zoeken om in een muur te boren, dan vraagt de medewerker niet alleen in welk materiaal je willt boren, maar ook het totale gewicht van dat materiaal....

quote:
Echte bommen(explosies/schockgolven/kinetisch energie) kunnen alle ramen in de omgeving uitblazen. En daar in 911 beelden helemaal niks te zien is.
Klopt, waarmee je dus aangeeft dat hier geen sprake is van een bomexplosie.

Maar ik ben ook niet degene die beweert dat er bommen in het gebouw zijn ontploft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160857441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je zegt het dus wel.
Als je een spijker in de muur slaat wordt de kinetische energie ook geabsorbeerd door de hele muur.
Maar voor het in de muur slaan van de spijker maakt het niet uit of de muur 1 meter breed is oof 10 kilometer breed is.

[..]

Tja, je laat geen enkele foto zien waarop duidelijk te zien is dat alle ramen nog heel zijn.
De schokgolf was er inderdaad, zelfs in de lobby zijn de ramen vernield.

Verder is je redenatie wel apart, eerst beweer je dat het gebouw te groot is voor het vlliegtuig om enig effect te hebben, nu redeneer je dat een vliegtuig veel meer ramen zou moeten breken.

[..]

Dus als jij naar de bouwmarkt gaat om een boor uit te zoeken om in een muur te boren, dan vraagt de medewerker niet alleen in welk materiaal je willt boren, maar ook het totale gewicht van dat materiaal....

[..]

Klopt, waarmee je dus aangeeft dat hier geen sprake is van een bomexplosie.

Maar ik ben ook niet degene die beweert dat er bommen in het gebouw zijn ontploft.
Nogmaals : Ik heb niet de woord 'evenredig' gebruikt. Jij probeert m'n woorden te twisten(dat doe je vaak met andere hier ook)
Ik neem aan dat de ramen heel zijn want ik zie geen gebroken glas van de gebouwen vallen.
Er zullen 'n verschil te zien in de (vreselijk wazig) beelden als de ramen gebroken waren.
Ik heb ook nooit geschreven dat er zou geen enig effect zijn.Stop trying to put words in my mouth please.
Glas is wat meer breekbaar dan staal kolommen zijn.
Er is helemaal niks van gebroken ramen te zien.

Bezoekjes en advies bij de bouwmarkt is totaal irrelevant.

Ik had 't over de explosie niet perse bommen in 't gebouw.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160857563
fckin dafty ben je ook he _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_160858679
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nogmaals : Ik heb niet de woord 'evenredig' gebruikt. Jij probeert m'n woorden te twisten(dat doe je vaak met andere hier ook)
Noem het wat je wilt, feit blijft dat jij beweert dat een groot object meer kinetische energie laat weg vloeien, waardoor een projectiel het minder goed kan penetreren.
Dat betekent dus dat ik een spijker in een 2 meter lange muur er gemakkelijker kan inslaan dan bij een 20 meter lange muur.
We weten beide dat dat onzin is.

quote:
Ik neem aan dat de ramen heel zijn
Okay, het is dus niets meer dan een aanname.

quote:
want ik zie geen gebroken glas van de gebouwen vallen.
Want jij was daar die ochtend vlakbij en kon alles goed overzien?
Of baseer je die aanname op beelden waarvan je toch hebt geconcludeerd dat ze nep zijn?

quote:
Er zullen 'n verschil te zien in de (vreselijk wazig) beelden als de ramen gebroken waren.
Tja, de beelden zijn dus onduidelijk, toch verwacht je te kunnen zien welk raam glas bevat en welk raam niet..
Ook tegenstrijdig.

quote:
Ik had 't over de explosie niet perse bommen in 't gebouw.
Maar is die explosie volgens jou dan wel echt of ook nep?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160858768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:16 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik had 't over de explosie niet perse bommen in 't gebouw.
Dit schreef je daarover:

quote:
Echte bommen(explosies/schockgolven/kinetisch energie) kunnen alle ramen in de omgeving uitblazen.
Echte bommen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 maart 2016 @ 18:49:10 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160865290
Dit is wel een goede site in het Nederlands:

http://www.waarheid911.nl/
pi_160865413
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef THEFXR het volgende:
Dit is wel een goede site in het Nederlands:

http://www.waarheid911.nl/
:'( :{w
pi_160865803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:49 schreef THEFXR het volgende:
Dit is wel een goede site in het Nederlands:

http://www.waarheid911.nl/
Opvallend,aangezien de site juist die documentaires aanbeveelt die tegen jouw overtuiging van wat die dag wel of niet heeft plaatsgevonden in gaaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:32:16 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160866829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

:'( :{w
Het Nederlands is om te huilen?
pi_160868331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het Nederlands is om te huilen?
Waarschijnlijk. :+
  dinsdag 22 maart 2016 @ 22:24:05 #234
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_160874038
maaruh silverstein in 2000 is bekend , het demolition report kwam niet door vanwege asbest !!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_160874248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Noem het wat je wilt, feit blijft dat jij beweert dat een groot object meer kinetische energie laat weg vloeien, waardoor een projectiel het minder goed kan penetreren.
Dat betekent dus dat ik een spijker in een 2 meter lange muur er gemakkelijker kan inslaan dan bij een 20 meter lange muur.
We weten beide dat dat onzin is.

[..]

Okay, het is dus niets meer dan een aanname.

[..]

Want jij was daar die ochtend vlakbij en kon alles goed overzien?
Of baseer je die aanname op beelden waarvan je toch hebt geconcludeerd dat ze nep zijn?

[..]

Tja, de beelden zijn dus onduidelijk, toch verwacht je te kunnen zien welk raam glas bevat en welk raam niet..
Ook tegenstrijdig.

[..]

Maar is die explosie volgens jou dan wel echt of ook nep?
Nee - jij noemt het wat jij wilt.
De kinetische energie van de 100 tonnen object door 't hele 500,000 tonnen object niet evenredig maar wel door de hele gebouw verspreiden is.

Hou toch op man met stomme praatjes over spijkers en muren. Ik kom niet hier voor discussies over DIY. Probeer maar dan 'n lege blikje door 'n stalen kooitje te duwen.
Kom maar op met wat interessanter en relevante voorbeeldjes, als je 'n beetje normale discussie wil.

Tis meer dan 'n 'aanname'.

Nee.
Ik baseer m'n 'aanname' op zelfde beelden dat jij denkt echt te zijn.

De beelden nog erger dan 'onduidelijk' zijn. Er is toch helemaal niks van gebroken glas te zien.
In de beelden is er helemaal geen indruk op de ramen rond de 'impact' te zien.

Ik vind de explosies van de 'vliegtuigen' totaal nep te zijn.
Misschien kan jij vertellen waarom je denk dat ze echt zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160875282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

De kinetische energie van de 100 tonnen object door 't hele 500,000 tonnen object niet evenredig maar wel door de hele gebouw verspreiden is.
Dus je kunt geen gaatje boren in zo'n kolom, want de energie die daarvoor gebruikt wordt wordt over het hele gebouw verspreid.
Beter is het om eerst de kolom los te halen en daarna een gaatje boren.

quote:
Hou toch op man met stomme praatjes over spijkers en muren. Ik kom niet hier voor discussies over DIY.
Tja, dan kom je vervolgens met dit:

quote:
Probeer maar dan 'n lege blikje door 'n stalen kooitje te duwen.
Waarom een leeg blikje?
Lukt een vol blikje wel als die meer weegt dan dat kooitje?

quote:
Kom maar op met wat interessanter en relevante voorbeeldjes, als je 'n beetje normale discussie wil.
Mja, jij beweert dat kinetische energie over het hele object wordt verspreid.
Nou, zo'n stelling heeft niet alleen gevolgen voor de vliegtuigimpact in het wtc, maar ook voor andere zaken waarmee we dagelijks te maken hebben.
Bijv. als je een stang wilt doorzagen met een ijzerzaag, dan moet je dus niet alleen rekening houden met het materiaal waarvan de stang gemaakt is en de dikte, maar ook met de totale lengte, aangezien bij een langere stang meer kinetische energie wordt weggeleid van het zaagvlak.

Das goed om te weten!

quote:
Tis meer dan 'n 'aanname'.
Je zegt 'ik neem aan' .

Dus een aanname.
Geen feit.

quote:
Ik baseer m'n 'aanname' op zelfde beelden dat jij denkt echt te zijn.

De beelden nog erger dan 'onduidelijk' zijn. Er is toch helemaal niks van gebroken glas te zien.
In de beelden is er helemaal geen indruk op de ramen rond de 'impact' te zien.
Er is geen verschil te zien tussen het gat van de impact en de ramen.
Dus dat zou betekenen dat er geen enkel raam meer in zit.
Je aanname deugt dus niet met betrekking tot je observatie.

quote:
Ik vind de explosies van de 'vliegtuigen' totaal nep te zijn.
Okay, dus de vliegtuigen zijn nep, de explosies zijn nep, de slachtoffers zijn nep..
Wat is er dan wel gebeurd met de torens?

quote:
Misschien kan jij vertellen waarom je denk dat ze echt zijn.
Omdat vele beelden vanuit vele verschillende bronnen de vuurbal laten zien en vele getuigenverslagen die dat bevestigen.

Volgens jou is dat allemaal nep.
Kan best zijn, maar waarop baseer je bijv. dat er ooit twin towers hebben gestaan?
Heb je ze ooit zelf gezien? Ik niet namelijk, dus moet ik me baseren op hetzelfde soort bewijsmateriaal als van die explosie.
En ook daarvoor geldt dat foto's en videos van de torens nep kunnen zijn, dat getuigen die over de torens spreken omgekocht kunnen zijn, etc. etc.
Elders op het forum zijn mensen die geloven dat de aarde plat is en dat eeniedere autoriteit die anders beweert omgekocht is. Dus als zo'n omvangrijk complot acceptabel is, dan is een veel kleiner complot, namelijk dat de torens verzonnen zijn, niet eens zo gek.
zeker niet vergeleken met het complot dat de aanval op die torens verzonnen is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160875571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je kunt geen gaatje boren in zo'n kolom, want de energie die daarvoor gebruikt wordt wordt over het hele gebouw verspreid.
Beter is het om eerst de kolom los te halen en daarna een gaatje boren.

[..]

Tja, dan kom je vervolgens met dit:

[..]

Waarom een leeg blikje?
Lukt een vol blikje wel als die meer weegt dan dat kooitje?

[..]

Mja, jij beweert dat kinetische energie over het hele object wordt verspreid.
Nou, zo'n stelling heeft niet alleen gevolgen voor de vliegtuigimpact in het wtc, maar ook voor andere zaken waarmee we dagelijks te maken hebben.
Bijv. als je een stang wilt doorzagen met een ijzerzaag, dan moet je dus niet alleen rekening houden met het materiaal waarvan de stang gemaakt is en de dikte, maar ook met de totale lengte, aangezien bij een langere stang meer kinetische energie wordt weggeleid van het zaagvlak.

Das goed om te weten!

[..]

Je zegt 'ik neem aan' .

Dus een aanname.
Geen feit.

[..]

Er is geen verschil te zien tussen het gat van de impact en de ramen.
Dus dat zou betekenen dat er geen enkel raam meer in zit.
Je aanname deugt dus niet met betrekking tot je observatie.

[..]

Okay, dus de vliegtuigen zijn nep, de explosies zijn nep, de slachtoffers zijn nep..
Wat is er dan wel gebeurd met de torens?

[..]

Omdat vele beelden vanuit vele verschillende bronnen de vuurbal laten zien en vele getuigenverslagen die dat bevestigen.

Volgens jou is dat allemaal nep.
Kan best zijn, maar waarop baseer je bijv. dat er ooit twin towers hebben gestaan?
Heb je ze ooit zelf gezien? Ik niet namelijk, dus moet ik me baseren op hetzelfde soort bewijsmateriaal als van die explosie.
En ook daarvoor geldt dat foto's en videos van de torens nep kunnen zijn, dat getuigen die over de torens spreken omgekocht kunnen zijn, etc. etc.
Elders op het forum zijn mensen die geloven dat de aarde plat is en dat eeniedere autoriteit die anders beweert omgekocht is. Dus als zo'n omvangrijk complot acceptabel is, dan is een veel kleiner complot, namelijk dat de torens verzonnen zijn, niet eens zo gek.
zeker niet vergeleken met het complot dat de aanval op die torens verzonnen is.
OBL zelfs was verbaasd dat de torens überhaupt werd vernietigd,want hij had het totaal niet verwacht(hij heeft nooit opdracht gegeven voor de aanslag,ook niet gezocht voor 9/11 door de FBI).

Erger nog,hij werkte bij zijn familie bedrijf die ook nog eens 1 van de grootste constructiebedrijf ter wereld is!! ;)
pi_160875766
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

OBL zelfs was verbaasd dat de torens überhaupt werd vernietigd,want hij had het totaal niet verwacht(hij heeft nooit opdracht gegeven voor de aanslag,ook niet gezocht voor 9/11 door de FBI).
Nou, dat laatste klopt niet: de FBI heeft de prijs op zijn hoofd verdubbeld na de aanslagen.
Maar inderdaad, OBL was niet het meesterbrein achter de aanslagen, dat was KSM. Maar dat weerhield OBL er niet van om de credits op zich te nemen. OBL fasciliteerde de aanslagen wel, zijn oa beelden vrijgegeven van kapers die lezing gaven op een al qaeda bijeenkomst en tijdens gevechtsoefening in een trainingskamp in Afghanistan.

quote:
Erger nog,hij werkte bij zijn familie bedrijf die ook nog eens 1 van de grootste constructiebedrijf ter wereld is!! ;)
Tja, hij is geen ingenieur he ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160875803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, dat laatste klopt niet: de FBI heeft de prijs op zijn hoofd verdubbeld na de aanslagen.
Maar inderdaad, OBL was niet het meesterbrein achter de aanslagen, dat was KSM. Maar dat weerhield OBL er niet van om de credits op zich te nemen. OBL fasciliteerde de aanslagen wel, zijn oa beelden vrijgegeven van kapers die lezing gaven op een al qaeda bijeenkomst en tijdens gevechtsoefening in een trainingskamp in Afghanistan.

[..]

Tja, hij is geen ingenieur he ;)
Jawel,hij heeft zelf bouwkunde gestudeerd!
pi_160876190
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jawel,hij heeft zelf bouwkunde gestudeerd!
Ah, weer wat geleerd :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160876565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd :)
Graag gedaan :+
pi_160898723
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 22:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je kunt geen gaatje boren in zo'n kolom, want de energie die daarvoor gebruikt wordt wordt over het hele gebouw verspreid.
Beter is het om eerst de kolom los te halen en daarna een gaatje boren.

[..]

Tja, dan kom je vervolgens met dit:

[..]

Waarom een leeg blikje?
Lukt een vol blikje wel als die meer weegt dan dat kooitje?

[..]

Mja, jij beweert dat kinetische energie over het hele object wordt verspreid.
Nou, zo'n stelling heeft niet alleen gevolgen voor de vliegtuigimpact in het wtc, maar ook voor andere zaken waarmee we dagelijks te maken hebben.
Bijv. als je een stang wilt doorzagen met een ijzerzaag, dan moet je dus niet alleen rekening houden met het materiaal waarvan de stang gemaakt is en de dikte, maar ook met de totale lengte, aangezien bij een langere stang meer kinetische energie wordt weggeleid van het zaagvlak.

Das goed om te weten!

[..]

Je zegt 'ik neem aan' .

Dus een aanname.
Geen feit.

[..]

Er is geen verschil te zien tussen het gat van de impact en de ramen.
Dus dat zou betekenen dat er geen enkel raam meer in zit.
Je aanname deugt dus niet met betrekking tot je observatie.

[..]

Okay, dus de vliegtuigen zijn nep, de explosies zijn nep, de slachtoffers zijn nep..
Wat is er dan wel gebeurd met de torens?

[..]

Omdat vele beelden vanuit vele verschillende bronnen de vuurbal laten zien en vele getuigenverslagen die dat bevestigen.

Volgens jou is dat allemaal nep.
Kan best zijn, maar waarop baseer je bijv. dat er ooit twin towers hebben gestaan?
Heb je ze ooit zelf gezien? Ik niet namelijk, dus moet ik me baseren op hetzelfde soort bewijsmateriaal als van die explosie.
En ook daarvoor geldt dat foto's en videos van de torens nep kunnen zijn, dat getuigen die over de torens spreken omgekocht kunnen zijn, etc. etc.
Elders op het forum zijn mensen die geloven dat de aarde plat is en dat eeniedere autoriteit die anders beweert omgekocht is. Dus als zo'n omvangrijk complot acceptabel is, dan is een veel kleiner complot, namelijk dat de torens verzonnen zijn, niet eens zo gek.
zeker niet vergeleken met het complot dat de aanval op die torens verzonnen is.
Ah.dus nu gaat 't over boren en niet spijkers. How imaginative!
Am getting very 'bored' met je punteloze voorbeeldjes.
...

We hebben 't over 'n lege object (vliegtuig)
Alu blikje (projectiel tube/object A) maar 0.10mm dik is.
Staal kooitje (stationary rectangular/object B) 20 keer zo dik als object A is.
Object B is rond 5000 keer zo zwaar als object A is.
Reken maar zelf uit.

I don't care if a plastic pingpong ball can go through a wooden bat or a vegetable can go through a garden fence or not, because it is irrelevant to the discussion.

Hou op met je afwijkende ouwehoeren en kom nou met 'n redelijk goede voorbeeld.

…..

Oh FFS! Nu gaat 't over zagen.
Ben je bezig met 'n beetje klussen of zo?

Misschien dit iets voor jou is : https://www.gamma.nl/klusadvies

Nee,er is helemaal geen verschil tussen voor en vanaf het impact.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:20:26 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160899031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah.dus nu gaat 't over boren en niet spijkers. How imaginative!
Am getting very 'bored' met je punteloze voorbeeldjes.
...

We hebben 't over 'n lege object (vliegtuig)
Alu blikje (projectiel tube/object A) maar 0.10mm dik is.
Staal kooitje (stationary rectangular/object B) 20 keer zo dik als object A is.
Object B is rond 5000 keer zo zwaar als object A is.
Reken maar zelf uit.

I don't care if a plastic pingpong ball can go through a wooden bat or a vegetable can go through a garden fence or not, because it is irrelevant to the discussion.

Hou op met je afwijkende ouwehoeren en kom nou met 'n redelijk goede voorbeeld.

…..

Oh FFS! Nu gaat 't over zagen.
Ben je bezig met 'n beetje klussen of zo?

Misschien dit iets voor jou is : https://www.gamma.nl/klusadvies

Nee,er is helemaal geen verschil tussen voor en vanaf het impact.
Dat zijn voorbeelden Tingo, en dan specifiek voorbeelden uit het dagelijks leven. Doorgaans is het makkelijker om je daar wat bij voor te stellen, weet je wel.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160899102
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah.dus nu gaat 't over boren en niet spijkers. How imaginative!
Am getting very 'bored' met je punteloze voorbeeldjes.
tja, je hebt er geen antwoord op.
Je beweert dat hoe groter een object is, des te meer kinetische energie wordt weggeleid en er dus meer kinetische energie nodig is om schade aan te richten.
Tja, dat betekent nu eenmaal dat wanneer je dus een spijker in de muur slaat, of een gaatje boort in een stalen kolom, of een stalen balk probeert door te zagen, je dus niet alleen rekening moet houden met het materiaal, maar ook met het totale gewicht ervan.

Je impliceert zelf dat dat dus belachelijk is. Ben ik helemaal met je eens.

quote:
We hebben 't over 'n lege object (vliegtuig)
Nee, we hebben het over de vliegtuigvleugels. Je hebt eerder al toegegeven dat de romp en motoren wel schade konden aanrichten, maar de vleugels zouden niet door de stalen kolommen heen kunnen gaan.
Die vleugels zijn niet leeg zoals een blikje cola leeg is: er zit brandstof in.
Dus in jouw vergelijking, die gek genoeg bij jou wel is toegestaan, maar een spijker of boor niet, gaat hier niet op.

quote:
Hou op met je afwijkende ouwehoeren en kom nou met 'n redelijk goede voorbeeld.
Mja, je komt zelf ook niet met een goed voorbeeld.

Een vliegtuigvleugel is niet hol zoals een leeg blikje hol is.
zelfs niet als er geen brandstof in de vleugel zit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160899628
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:10 schreef Tingo het volgende:
We hebben 't over 'n lege object (vliegtuig)
Alu blikje (projectiel tube/object A) maar 0.10mm dik is.
Staal kooitje (stationary rectangular/object B) 20 keer zo dik als object A is.
Object B is rond 5000 keer zo zwaar als object A is.
Reken maar zelf uit.
Nou, laten we eens kijken.
Een vliegtuig kan 65000 kilo brandstof meesjouwen.
Een blikje cola bevat 0,33 kilo vloeistof.
er gaan dus 196969.697 blikjes cola in een vleugel.
Laten we voor het gemak het gewicht van de vleugel afronden op 20.000 blikjes
De stalen kolommen waren 14 cm dik.
Om die terug te brengen tot de juiste schaal kom je op een dikte van 14/20.000 = 0.0007 cm.

Prima, dan maken we een stalen kooi met holle spijlen met een staaldikte van 0.0007.
Die kooi maken we zo groot dat hij totaal 16250 kg weegt

En dan schieten we het blikje met een snelheid van 800 km/u op die kooi af.

Wat denk je, stuitert het blikje weg of gaat hij dwars door de toren heen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:36:01 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160899728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, laten we eens kijken.
Een vliegtuig kan 65000 kilo brandstof meesjouwen.
Een blikje cola bevat 0,33 kilo vloeistof.
er gaan dus 196969.697 blikjes cola in een vleugel.
Laten we voor het gemak het gewicht van de vleugel afronden op 20.000 blikjes
De stalen kolommen waren 14 cm dik.
Om die terug te brengen tot de juiste schaal kom je op een dikte van 14/20.000 = 0.0007 cm.

Prima, dan maken we een stalen kooi met holle spijlen met een staaldikte van 0.0007.
Die kooi maken we zo groot dat hij totaal 16250 kg weegt

En dan schieten we het blikje met een snelheid van 800 km/u op die kooi af.

Wat denk je, stuitert het blikje weg of gaat hij dwars door de toren heen?
deze schaal vergelijking slaat nergens op, met je 0.000007 cm
pi_160899739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, laten we eens kijken.
Een vliegtuig kan 65000 kilo brandstof meesjouwen.
Een blikje cola bevat 0,33 kilo vloeistof.
er gaan dus 196969.697 blikjes cola in een vleugel.
Laten we voor het gemak het gewicht van de vleugel afronden op 20.000 blikjes
De stalen kolommen waren 14 cm dik.
Om die terug te brengen tot de juiste schaal kom je op een dikte van 14/20.000 = 0.0007 cm.

Prima, dan maken we een stalen kooi met holle spijlen met een staaldikte van 0.0007.
Die kooi maken we zo groot dat hij totaal 16250 kg weegt

En dan schieten we het blikje met een snelheid van 800 km/u op die kooi af.

Wat denk je, stuitert het blikje weg of gaat hij dwars door de toren heen?
Blikje stuitert weg natuurlijk. _O-
pi_160899871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

deze schaal vergelijking slaat nergens op, met je 0.000007 cm
Nou, kom met een betere schaal.
Hoeveel blikjes gaan in een vliegtuig?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160929869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn voorbeelden Tingo, en dan specifiek voorbeelden uit het dagelijks leven. Doorgaans is het makkelijker om je daar wat bij voor te stellen, weet je wel.
Welke ''specifiek' voorbeelden? Jouwe 'dagelijks' voorbeelden die specifiek niks met specieke materialen (alu en staal) te maken heeft?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160929940
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

tja, je hebt er geen antwoord op.
Je beweert dat hoe groter een object is, des te meer kinetische energie wordt weggeleid en er dus meer kinetische energie nodig is om schade aan te richten.
Tja, dat betekent nu eenmaal dat wanneer je dus een spijker in de muur slaat, of een gaatje boort in een stalen kolom, of een stalen balk probeert door te zagen, je dus niet alleen rekening moet houden met het materiaal, maar ook met het totale gewicht ervan.

Je impliceert zelf dat dat dus belachelijk is. Ben ik helemaal met je eens.

[..]

Nee, we hebben het over de vliegtuigvleugels. Je hebt eerder al toegegeven dat de romp en motoren wel schade konden aanrichten, maar de vleugels zouden niet door de stalen kolommen heen kunnen gaan.
Die vleugels zijn niet leeg zoals een blikje cola leeg is: er zit brandstof in.
Dus in jouw vergelijking, die gek genoeg bij jou wel is toegestaan, maar een spijker of boor niet, gaat hier niet op.

[..]

Mja, je komt zelf ook niet met een goed voorbeeld.

Een vliegtuigvleugel is niet hol zoals een leeg blikje hol is.
zelfs niet als er geen brandstof in de vleugel zit.
Ik heb wel 'n antwoord maar zoals ik al zei: Ik ga niet in discussie over irrelevante voorbeelden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:16:29 #251
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160930039
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Welke ''specifiek' voorbeelden? Jouwe 'dagelijks' voorbeelden die specifiek niks met specieke materialen (alu en staal) te maken heeft?
Het zijn voorbeelden... Meerdere van die voorbeelden zijn zelfs compleet onafhankelijk van de specifieke materialen, zoals de spijker in de muur slaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160930292
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het zijn voorbeelden... Meerdere van die voorbeelden zijn zelfs compleet onafhankelijk van de specifieke materialen, zoals de spijker in de muur slaan.
Compleet onafhankelijk en ook compleet irrelevant.
Als jij denkt dat betonnnen muren en massief stalen spijkers 'n goede voorbeeld is - fijn voor je.
Als je normale discussie wil hebben moet je met wat beters komen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:33:39 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160930379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Compleet onafhankelijk en ook compleet irrelevant.
Als jij denkt dat betonnnen muren en massief stalen spijkers 'n goede voorbeeld is - fijn voor je.
Als je normale discussie wil hebben moet je met wat beters komen.
Het is een direct gevolg uit jouw eigen stelling :D Fijn dat je die conclusie absurd vind, want dat geeft juist de fout in jouw stelling aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160930580
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, laten we eens kijken.
Een vliegtuig kan 65000 kilo brandstof meesjouwen.
Een blikje cola bevat 0,33 kilo vloeistof.
er gaan dus 196969.697 blikjes cola in een vleugel.
Laten we voor het gemak het gewicht van de vleugel afronden op 20.000 blikjes
De stalen kolommen waren 14 cm dik.
Om die terug te brengen tot de juiste schaal kom je op een dikte van 14/20.000 = 0.0007 cm.

Prima, dan maken we een stalen kooi met holle spijlen met een staaldikte van 0.0007.
Die kooi maken we zo groot dat hij totaal 16250 kg weegt

En dan schieten we het blikje met een snelheid van 800 km/u op die kooi af.

Wat denk je, stuitert het blikje weg of gaat hij dwars door de toren heen?
En de 911 'vliegtuigen' hadden dat helemaal niet,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160930615
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is een direct gevolg uit jouw eigen stelling :D Fijn dat je die conclusie absurd vind, want dat geeft juist de fout in jouw stelling aan.
Dat was 'n stelling van wantie die wil graag over home improvements praten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 12:57:17 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160930839
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat was 'n stelling van wantie die wil graag over home improvements praten.
Nee Tingo, jij stelt dat de totale massa van het object van belang is. Het voorbeeld met de muur en de spijker is daar een direct gevolg uit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160931187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de 911 'vliegtuigen' hadden dat helemaal niet,
Nou, kom met een tegenbod, hoeveel blikjes brandstof zaten er in de vleugels?

Wat je andere reacties betreft: jij geeft aan dat de totale massa er toe doet wil je iets kunnen penetreren.
Tja ,dat beperkt zich uiteraard niet tot een vliegtuig vs 35 kolommen in een gebouw dat 5000 x zwaarder zou zijn, maar heeft ook gevolgen voor alledaagse zaken ,zoals het slaan van een spijker in de muur.
Maakt het dan uit hoe breed de muur is?
Nee, en dat weet je, vandaar dat je geen antwoord geeft.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_160931288
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee Tingo, jij stelt dat de totale massa van het object van belang is. Het voorbeeld met de muur en de spijker is daar een direct gevolg uit.
Ja ik denk dat massa van belang is....en de spijker/boren muur voorbeeldjes niet relevant.
Als we niet eens op 'n goede specifiek voorbeeld kunnen zijn dan verder discussie waardeloos is.
Dat heb ik te vaak met je over de jaren gehad. Dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 25-03-2016 13:29:20 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160931412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, kom met een tegenbod, hoeveel blikjes brandstof zaten er in de vleugels?

Wat je andere reacties betreft: jij geeft aan dat de totale massa er toe doet wil je iets kunnen penetreren.
Tja ,dat beperkt zich uiteraard niet tot een vliegtuig vs 35 kolommen in een gebouw dat 5000 x zwaarder zou zijn, maar heeft ook gevolgen voor alledaagse zaken ,zoals het slaan van een spijker in de muur.
Maakt het dan uit hoe breed de muur is?
Nee, en dat weet je, vandaar dat je geen antwoord geeft.
Als de holle,dunne alu voorbeeld 10g en 5cm breed is dan kan je wat verder berekenen hoe groot(massa en gewicht) de stalen kooi zou zijn.
Fuselage van 'n vligtuig is rond 3m breed. Zijkanten van de gebouwen rond 60m.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:36:52 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160931578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ik denk dat massa van belang is....en de spijker/boren muur voorbeeldjes niet relevant.
Als we niet eens op 'n goede specifiek voorbeeld kunnen zijn dan verder discussie waardeloos is.
Dat heb ik te vaak met je over de jaren gehad. Dag.
Leg dan uit waarom je denkt dat dat voorbeeld niet relevant is... Nu kom je niet verder dan een kinderachtige "Nietus!"
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160932750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leg dan uit waarom je denkt dat dat voorbeeld niet relevant is... Nu kom je niet verder dan een kinderachtige "Nietus!"
Nee. Ik ga m'n tijd niet verspillen om erg ver in discussie met te gaan. Tis vaak genoeg gebeuren.
Goede voorbeeld moet de goede materialen hebben om goede uitslagen te krijgen.
Fijne pasen verder.....veel plezier met je paashaas zoektocht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:08:36 #262
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160933391
Dus als het vliegtuig een spijker is en het WTC een muur zou zijn dan is het ineens niet meer relevant?
pi_160935116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Dus als het vliegtuig een spijker is en het WTC een muur zou zijn dan is het ineens niet meer relevant?
Het is totaal niet relevant om dat 'n vliegtuig niet van massief staal is en de gebouwen niet an massief beton waren.
Tis wel 'n relevante voorbeeld als je 't belangriker is voor je om gelijk te krijgen ipv. ware resulaten te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_160935489
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Ik ga m'n tijd niet verspillen om erg ver in discussie met te gaan. Tis vaak genoeg gebeuren.
Goede voorbeeld moet de goede materialen hebben om goede uitslagen te krijgen.
Fijne pasen verder.....veel plezier met je paashaas zoektocht.
Paashaas zoektocht?

Wat had er volgens jou moeten gebeuren als een vliegtuig tegen een gebouw knalt?
En ik snap dat het specifiek een gebouw moet zijn met stalen balken, en geen beton!
pi_160944161
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als de holle,dunne alu voorbeeld 10g en 5cm breed is dan kan je wat verder berekenen hoe groot(massa en gewicht) de stalen kooi zou zijn.
Fuselage van 'n vligtuig is rond 3m breed. Zijkanten van de gebouwen rond 60m.
Tja, er is geen sprake van een holle dunne alu.
Ten eerste is een vleugel niet hol zoals een leeg blikje hol is, ten tweede zit er brandstof in die vleugel.
Dus die is niet helemaal leeg en hol, zoals jij er telkens doorheen probeert te drukken.

Verder doet opeens het gewicht er niet meer toe, maar gaat het om de dikte van het materiaal.
Tja, dat roep ik nu al wekenlang ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:27:21 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_160946937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Ik ga m'n tijd niet verspillen om erg ver in discussie met te gaan. Tis vaak genoeg gebeuren.
Goede voorbeeld moet de goede materialen hebben om goede uitslagen te krijgen.
Fijne pasen verder.....veel plezier met je paashaas zoektocht.
Was je die discussie maar aangegaan... Niets dan dit soort dooddoeners :{
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_160998582
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, er is geen sprake van een holle dunne alu.
Ten eerste is een vleugel niet hol zoals een leeg blikje hol is, ten tweede zit er brandstof in die vleugel.
Dus die is niet helemaal leeg en hol, zoals jij er telkens doorheen probeert te drukken.

Verder doet opeens het gewicht er niet meer toe, maar gaat het om de dikte van het materiaal.
Tja, dat roep ik nu al wekenlang ;)
Je spreekt jezelf tegen. :')
pi_161003013
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 14:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. :')
Nee hoor, lees maar goed...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161012274
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee hoor, lees maar goed...
:*
pi_161012773
quote:


Daarom vind ik het altijd raar dat mensen graag complete brokstukken van de vliegtuigen op 911 terug willen zien.
Kijk wat er over is na brand....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161012895
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daarom vind ik het altijd raar dat mensen graag complete brokstukken van de vliegtuigen op 911 terug willen zien.
Kijk wat er over is na brand....
Wat nou raar??
pi_161013033
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Wat nou raar??
Gewoon, raar.
kijk wat er van dit toestel over is gebleven.
Vergelijk dat met AA77, dat zich bovendien in een gebouw bevond dat deels is ingestort.
Dan kun je immers geen intacte onderdelen meer verwachten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161013360
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Gewoon, raar.
kijk wat er van dit toestel over is gebleven.
Vergelijk dat met AA77, dat zich bovendien in een gebouw bevond dat deels is ingestort.
Dan kun je immers geen intacte onderdelen meer verwachten.
It vaporized everything,including the titanium pieces. _O-
pi_161013549
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

It vaporized everything,including the titanium pieces. _O-
En door 35 stalen balken zo makkelijk is gegaan.
Dankje voor de fotos.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161013570
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

En door 35 stalen balken zo makkelijk is gegaan.
Dankje voor de fotos.
Bedank mij niet. ;)
pi_161013748
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Bedank mij niet. ;)
Nee voor 't posten dan hehe.
Mooie fotos. Erg sterk zijn vliegtuigen niet....stalen balken allemaal aan elkaar gebout en gelassen wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161014050
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

It vaporized everything,including the titanium pieces. _O-
Tja,wijs de motoren maar aan op die fotos waarnaar je linkte...
En wat is er over van het deel van de romp dat in brand stond? De vleugels?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014075
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

En door 35 stalen balken zo makkelijk is gegaan.
Dankje voor de fotos.
Wie beweert dat het gemakkkelijk ging?

Enfin, nog steeds geen antwoord over welke schaal gebruikt moet worden voor je experiment.
hoeveel blikjes gaan er in een vliegtuigvleugel?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014096
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee voor 't posten dan hehe.
Mooie fotos. Erg sterk zijn vliegtuigen niet....stalen balken allemaal aan elkaar gebout en gelassen wel.
beton ook niet:
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014115
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee voor 't posten dan hehe.
Mooie fotos. Erg sterk zijn vliegtuigen niet..
Toch wordt geëist dat de motoren intact worden terug gevonden...

Al die tegenstrijdigheden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014142
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

beton ook niet:
[ afbeelding ]
Toch niks te maken met staal he.he.he.he.he.he.?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 00:25:30 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161014150
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje voor de fotos.
Fotos van de Main Stream Media..

Eigenlijk mag het niet he....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014190
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Toch niks te maken met staal he.he.he.he.he.he.?

Dus beton is zwakker dan aluminium...

Bijv. als ik een leeg blikje tegen de muur druk, dan druk ik die er doorheen?
Of een blikje met een luchtkanon tegen de muur schiet, dan gaat die er doorheen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 00:26:16 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014205
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Toch wordt geëist dat de motoren intact worden terug gevonden...

Al die tegenstrijdigheden...
De motoren waren wat dikker dan alu.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 00:27:24 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161014401
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

De motoren waren wat dikker dan alu.

Maar de motoren konden dus wel door het staal heen gaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 00:35:24 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161014408
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus beton is zwakker dan aluminium...

Bijv. als ik een leeg blikje tegen de muur druk, dan druk ik die er doorheen?
Of een blikje met een luchtkanon tegen de muur schiet, dan gaat die er doorheen?
Weet ik niet precies.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161014456
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]


Maar de motoren konden dus wel door het staal heen gaan?
Ik denk van niet nee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 29-03-2016 01:24:38 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161014628
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van niet nee.
Wat was je punt dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161015533
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wie beweert dat het gemakkkelijk ging?

Enfin, nog steeds geen antwoord over welke schaal gebruikt moet worden voor je experiment.
hoeveel blikjes gaan er in een vliegtuigvleugel?
Is beweerd volgens de officiele beelden dat jij gelooft.

Ik heb geen idee hoeveel blikjes in 'n vliegtuigvleugel - dat is 't punt niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161015567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is beweerd volgens de officiele beelden dat jij gelooft.
Beelden beweren niets.

quote:
Ik heb geen idee hoeveel blikjes in 'n vliegtuigvleugel - dat is 't punt niet.
Dat is het punt wel als je met een blikje en een stalen kooi wilt aantonen dat aluminium geen staal kan doorboren. Dan moet je toch tot een bepaalde schaal komen.
Dus de schaal van blikje:vleugel is 1: ...?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161015659
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Wantie het volgende:

[..]

Fotos van de Main Stream Media..

Eigenlijk mag het niet he....
De MSM beelden de maatstok(measuring stick) is ? Daar kritiek over is;.
Kom dan maar dan met 'n MSM of ander voorbeeldje van 'n 'convincing eye-witness'.
De stomme officiele beelden veel meer dan de 'gekke' alternatieve bronnen uitspreken.imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161015681
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

De MSM beelden de maatstok(measuring stick) is ? Daar kritiek over is;.
Kom dan maar dan met 'n MSM of ander voorbeeldje van 'n 'convincing eye-witness'.
De stomme officiele beelden veel meer dan de 'gekke' alternatieve bronnen uitspreken.imo.
In feite weten we alles over het ongeluk bij Tenerife van de main stream media, inclusief de foto's die elders op dit forum zijn gepost en waar hier naar gelinkt is.
Dus hoe weten we of die beelden wel kloppen? Spreekt de media de waarheid? Zijn de foto's niet nep?
Bij 911 hebben we in ieder geval nog amateurbeelden van dezelfde gebeurtenis.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161015782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

In feite weten we alles over het ongeluk bij Tenerife van de main stream media, inclusief de foto's die elders op dit forum zijn gepost en waar hier naar gelinkt is.
Dus hoe weten we of die beelden wel kloppen? Spreekt de media de waarheid? Zijn de foto's niet nep?
Bij 911 hebben we in ieder geval nog amateurbeelden van dezelfde gebeurtenis.
Want het niet over Tenerife gaat. Ik denk dat de fotos echt zijn.

Als je denkt dat de 'amateur beelden' echt zijn...vind ik 't ook prima .
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161015795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want het niet over Tenerife gaat. Ik denk dat de fotos echt zijn.
Maar waarom denk je dat?

quote:
Als je denkt dat de 'amateur beelden' echt zijn...vind ik 't ook prima .
Maar jij denkt dat ze nep zijn?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161015932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar jij denkt dat ze nep zijn?
Ik denk dat alle 911 'amateur' beelden ook nep zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161016391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat alle 911 'amateur' beelden ook nep zijn.
Kun je uitleggen waarom ze een dergelijk groot complot zouden hebben gesmeed?
Waarom niet iets veel simpelers?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161019843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat alle 911 'amateur' beelden ook nep zijn.
Sowieso. Alles wat niet in jouw wereld past is nep. Lekker makkelijk 8-)
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 12:10:38 #299
45833 crew  Fogel
pi_161019902
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Sowieso. Alles wat niet in jouw wereld past is nep. Lekker makkelijk 8-)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_161021074
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_161022859
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee voor 't posten dan hehe.
Mooie fotos. Erg sterk zijn vliegtuigen niet....stalen balken allemaal aan elkaar gebout en gelassen wel.
Klopt

quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja,wijs de motoren maar aan op die fotos waarnaar je linkte...
En wat is er over van het deel van de romp dat in brand stond? De vleugels?
Bedoel je Tenerife-1977 ramp?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')