SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Action!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Lavenderr op 07-04-2014 22:18:26 ]Feyenoord!
Graag even korte omschrijving.quote:
Kijken!quote:
quote:
Staat in de lijst in de post erboven. Aluhoedjes schreeuwend om privacy terwijl er effectief niets aan de hand is, vond ik de uitzending.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of deze al is langsgekomen:
Weinig BNW-achtigs maar gewoon harde realiteit over de controlestaat waarin we tegenwoordig leven.
Ik zie 'm niet staan in die lijst hoor? Edit; toch wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat in de lijst in de post erboven. Aluhoedjes schreeuwend om privacy terwijl er effectief niets aan de hand is, vond ik de uitzending.
"Mogelijke gevaren", precies, dat is aluhoedjesgelul.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet staan in die lijst hoor? Edit; toch wel.
Je doet de documentaire echt tekort als je de makers wegzet als 'aluhoedjes' juist omdat het vrijwel alleen maatregelen, methodes en technieken belicht die al bestaan, al gaande zijn, of die op korte termijn zeker niet onrealistisch zijn.
Daarnaast wordt er met concrete argumenten en voorbeelden in hapklare brokken duidelijk gemaakt wat de mogelijke gevaren zijn van onschuldig lijkende maatregelen.
Dan schat jij de gevaren van een politiestaat niet helemaal op waarde in denk ik. Jij bent dus van het type-ze mogen alles van me weten want ik heb toch niks te verbergen-. Dat de NSA so ongeveer onze hele leven bespiedt tegenwoordig vind je ook prima? Kennis is macht.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Mogelijke gevaren", precies, dat is aluhoedjesgelul.
Ik ben maar wat blij met camerabeelden om achteraf de daders/verdachten op te kunnen sporen. Deze zolderkamernerdjes niet, omdat ze hun EIGEN "privacy" belangrijker vinden dan andermans mishandelde kind of ontvreemde eigendommen. Walgelijk.
Lol, dus jij bent zo'n type die pas gaat zeuren als het al te laat is?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Mogelijke gevaren", precies, dat is aluhoedjesgelul.
Ik ben maar wat blij met camerabeelden om achteraf de daders/verdachten op te kunnen sporen. Deze zolderkamernerdjes niet, omdat ze hun EIGEN "privacy" belangrijker vinden dan andermans mishandelde kind of ontvreemde eigendommen. Walgelijk.
Het is een feit dat we in een controlestaat leven, gezien de hoeveelheid gecontroleerde data.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
@ Japie en Tomatenboer: Wie begint er nu over "controlestaat" en "politiestaat"?Wie zijn nu de aluhoedjes?
Een voorbeeldje uit de praktijk; als er camera's gericht waren op de ingangen van de Curacaose stranden, zouden mijn en van een ander stel gejatte spullen teruggevonden kunnen zijn. Helaas, die camera's hingen er niet.
Maar ja, wat zolderkamernerdjes en hackers allemaal persoonlijk voor "hinder" ondervinden, is veeeeeel belangrijker, natuurlijk.
Ja, daar hecht jij teveel waarde aan. Omdat camera's geen misdaden helpen voorkomen, en de invloed op het oplossen van misdaden twijfelachtig is te noemen (al helpt het in bepaalde zaken absoluut, zoals bijvoorbeeld Opsporing Verzocht goed laat zien).quote:Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
Aha, ik hecht "teveel" waarde (wie bepaalt dat, jij?) aan camerabeelden,
Je weet niet of er veel effectiefs mee gedaan wordt, maar dat is niet het criterium. Al is de gedachte achter alle dataverzameling uiteraard wel om er wat mee te gaan doen op termijn. Anders zou die hele dataverzameling nergens op slaan.quote:en "het is een feit dat we in een controlestaat leven" (onzin, want met al die data-opslag wordt niets effectiefs gedaan).
Afijn, terug ontopic dan maar.quote:Het laatste klopt, vandaar het verzoek in de SC: iemand meer goede docu's toe te voegen?
Wie? Edward Snowden bv. Heb je afgelopen jaar onder een steen gelegen ofzo? Het kranten hebben bol gestaan met deze "aluhoedjes" onzin zoals jij het noemt......quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
@ Japie en Tomatenboer: Wie begint er nu over "controlestaat" en "politiestaat"?Wie zijn nu de aluhoedjes?
Een voorbeeldje uit de praktijk; als er camera's gericht waren op de ingangen van de Curacaose stranden, zouden mijn en van een ander stel gejatte spullen teruggevonden kunnen zijn. Helaas, die camera's hingen er niet.
Maar ja, wat zolderkamernerdjes en hackers allemaal persoonlijk voor "hinder" ondervinden, is veeeeeel belangrijker, natuurlijk.
BNW / Afluisteren van telefoongesprekken etc.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wie? Edward Snowden bv. Heb je afgelopen jaar onder een steen gelegen ofzo? Het kranten hebben bol gestaan met deze "aluhoedjes" onzin zoals jij het noemt......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door El_Matador op 15-01-2014 23:25:33 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
OP-update (+5):
============SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk kritische docu El_M, heb je hem wel gezien?.
I´m back.
Hij stond er al bijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behoorlijk kritische docu El_M, heb je hem wel gezien?.
op 1 na alle docu's in de OP gezien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet ik, want zo heb ik hem gezien, maar heb jij hem gezien?
Okee, wat vind je er dan van dat keihard de schuld van de hypotheekbubble wordt gegeven aan de Bush-administration?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
op 1 na alle docu's in de OP gezien.
Ik ben in het algemeen tegen het beschuldigen van individuen die geen enkel inzicht (kunnen) hebben in de processen die grote bedrijven, met name banken en overheden achter hun rug om spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat vind je er dan van dat keihard de schuld van de hypotheekbubble wordt gegeven aan de Bush-administration?
Wat ik bedoelde is dat onder bepaalde segmenten van de FOK!populatie de schuld van de hypotheekbubble (waarmee alles begon) neer te leggen bij Carter (community re-investment bill), maar in deze docu wordt de hoofdschuldige aangewezen als George Bush jr en na 9/11, gellustreerd door twee fragmenten van speeches van hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben in het algemeen tegen het beschuldigen van individuen die geen enkel inzicht (kunnen) hebben in de processen die grote bedrijven, met name banken en overheden achter hun rug om spelen.
Dus niet de Grieken zijn schuldig aan de misere aldaar, maar de machthebbers, Goldman Sachsmedewerkers, etc.
Zo ook in de VS. Zeker waar er ingespeeld wordt op juist de mensen waarvan de bank weet dat ze hun leningen niet kunnen betalen. Het is juist een target group waar een gezond bedrijf die groepen juist zou vermijden.
Ik weet te weinig van de geschiedenis van de VS om daar iets over te zeggen. Duidelijk is, is dat de regering Bush een consumptieve boom wilde creren (wat dan ook gelukt is). Kan zijn dat Carter daar al mee begonnen was?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat onder bepaalde segmenten van de FOK!populatie de schuld van de hypotheekbubble (waarmee alles begon) neer te leggen bij Carter (community re-investment bill), maar in deze docu wordt de hoofdschuldige aangewezen als George Bush jr en na 9/11, gellustreerd door twee fragmenten van speeches van hem.
Punt was een beetje dat men Carter (en dus links) de schuld gaf van die subprime geboostte bubble. Maar deze docu legt die schuld snoeihard neer bij Bush na 9/11. Ze laten twee stukjes uit een speech zien en laten dit ook nog vergezeld gaan van statistiek die onmiskenbaar hun punt bewijzen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van de geschiedenis van de VS om daar iets over te zeggen. Duidelijk is, is dat de regering Bush een consumptieve boom wilde creren (wat dan ook gelukt is). Kan zijn dat Carter daar al mee begonnen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
je moet er even voor zitten maar dan heb je ook wat. Dan merk je dat je in een vicieuze cirkel zit.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 08-04-2014 02:52:57 ]The only limit is your own imagination
Top, die had ik ook gezien, vergeten erbij te zetten!quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, die had ik ook gezien, vergeten erbij te zetten!
Kun je de OP updaten met bovenstaande post, please?
quote:HINTERGRNDE DES STURZES VON DIKTATOR NICOLAE CEAUSESCU
Schachmatt - Strategie einer Revolution
"Eine Fallstudie amerikanischer und sowjetischer Auenpolitik"
Wie fabriziert oder inszeniert man eine Revolution?
Susanne Brandsttter hat fast drei Jahre lang an ihrem Dokumentarfilm "Schachmatt - Strategie einer Revolution" gearbeitet, um die Hintergrnde der rumnischen Revolution 1989 und des Sturzes von Diktator Nicolae Ceausescu aufdecken zu knnen. Ihr Film zeigt, wie und warum Deutschland, Ungarn und vor allem die USA hinter den Kulissen agiert haben. Dabei ging es nicht nur um das Wohl des rumnischen Volkes. Europas Einigung und Deutschlands Wiedervereinigung standen auf dem Spiel - und Amerikas Vormacht. Susanne Brandsttter stellt die Ereignisse in Rumnien in einen internationalen Kontext und lsst die ganze Dimension dieser Geschehnisse erkennen. Es war ein internationales Schachspiel - ein Machtspiel mit weit reichenden Folgen fr Europa und die USA.
Wie liever de engelse transcriptie leest: http://by-julietbonnay.com/2014/03/how-to-start-a-revolution/quote:- Dominique Fonvielle, former secret agent with the French secret service, the DGSE
- Enikő Bollobs D.Litt. (D.Sc.), C.Sc. (Ph.D.), habil., is Professor and Chair of the Department of American Studies at ELTE (Etvs Lornd University), Budapest, Hungary
- Robert Booker "Bob" Baer (born July 1, 1952) is an American author and a former CIA case officer who was primarily assigned to the Middle East. He is currently TIME.com's intelligence columnist
- Ion Iliescu (born 3 March 1930) Romanian politician and statesman, who served as the first democratically elected by popular vote President of Romania from 1990 until 1996, and from 2000 until 2004
- Charles G. Cogan (born 1928) is an academic and former Central Intelligence Agency (CIA) agent (1954 to 1991). Currently an Associate at Harvard University's Belfer Center for Science and International Affairs, at the CIA Cogan's roles included chief of the Near East and South Asia Division in the CIA's Directorate of Operations (mid-1979 to mid-1984) and Paris station chief (1984 - 1989).
- Milton Bearden (born April,1940) is a retired Central Intelligence Agency officer, author and film consultant.
- Robert Hutchings: From 1992-1993, he served as a special adviser to the Secretary of State with the rank of ambassador, managing the U.S. SEED Eastern European democracy assistance program. From 1989 to 1992, Hutchings served as the National Security Council's director for European affairs.
quote:Ein brennender Unfallwagen im nchtlichen Los Angeles. Ein Mercedes als Trmmerhaufen, Ursache unklar, keine Zeugen. In den Flammen stirbt der US-Journalist Michael Hastings. Er recherchierte gerade an einer neuen Enthllung. Seine letzte Story hatte einen Elite-General die Militrkarriere gekostet. Der Daimler-Konzern sieht angeblich keinen Grund, der Sache nachzugehen. Doch in der NDR-Reportage ber die Risiken der Welt von morgen hlt es der langjhrige US-Sicherheitskoordinator Richard Clarke fr durchaus mglich, dass der Wagen von auen gehackt wurde.
quote:Door prof. dr. Cees Hamelink
Op 10 oktober 1990 zorgt de emotionele getuigenis van het Koeweitse meisje Nayirah voor de start van de eerste Golfoorlog. Nayirah verklaart dat Iraakse soldaten in Koeweit baby’s uit de couveuses halen en ze op de koude ziekenhuisvloer voor dood achterlaten. De getuigenis blijkt achteraf nep. Nayirah is ingehuurd door een pr-agentschap uit de Verenigde Staten. In dit college vertelt professor Hamelink waarom de waarheid altijd als eerste sneuvelt in een oorlog.
Wat is dat nou voor een film, volgens jou?quote:
Ik heb altijd 'n hekeltje gehad met AJ. Ik ben ook niet eens met Mr.Molyneux z'n mening over 'conformists'. Hij zegt ook dat er zijn mensen dood gegaan in bepaalde media events dus imo, is niet betrouwbaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:38 schreef El_Matador het volgende:
The revolution of the moral non-conformists.
Zeg het ze, Stefan.te gast bij een Alex Jones die zelfs minder spreekt dan mister Molyneux.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:52 schreef MidnightB00m het volgende:
Heb net docu gezien over 9/11 na een tip van El_Matador. Ben net nieuw in BNW en ben nu op zoek naar een docu over mind control.
Weet iemand een goede docu die een laag instapniveau heeft? De documentaire (The Human Behavior) in de OP doet het niet.
Edit:
Deze gezien. Docu van Noord Korea over Amerika, democratie, massamedia en propaganda. Vond het best wel spot on.
Eigenlijk werkt Mind Control heel simpel. Neem bv het Roswell incident. De eerste verhalen die naar buiten kwamen was dat er een UFO was neer gestort maar dat werd de dag erop eigenlijk weer tegen gesproken (toen het propaganda team was gearriveerd). De officiele verklaring was toen dat het een weerballon was en iedereen die daarna een vraag stelde over UFO's werd stelselmatig belachelijk gemaakt door de autoriteiten. Op de manier van "marsmannetjes hahaha". En dat gebeurt nu nog steeds. En het gevolg van die aanpak is dat als je nu een willekeurig iemand op straat bevraagt over UFO's ze beginnen te lachen of zichzelf of jou belachelijk maken. Dat word er dan zo ingeslepen dat geen enkel serieus medium er nog serieus iets over durft te schrijven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:52 schreef MidnightB00m het volgende:
Heb net docu gezien over 9/11 na een tip van El_Matador. Ben net nieuw in BNW en ben nu op zoek naar een docu over mind control.
Weet iemand een goede docu die een laag instapniveau heeft? De documentaire (The Human Behavior) in de OP doet het niet.
Edit:
Deze gezien. Docu van Noord Korea over Amerika, democratie, massamedia en propaganda. Vond het best wel spot on.
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:
From the mystery religions of ancient Egypt to the Zionist role in 9/11, "Ring Of Power" puzzles together the missing pieces of our human story. Find out how an Illuminati network of international bankers and European royalty have turned the world's nations and citizens into their debt slaves.
aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Eigenlijk werkt Mind Control heel simpel. Neem bv het Roswell incident. De eerste verhalen die naar buiten kwamen was dat er een UFO was neer gestort maar dat werd de dag erop eigenlijk weer tegen gesproken (toen het propaganda team was gearriveerd). De officiele verklaring was toen dat het een weerballon was en iedereen die daarna een vraag stelde over UFO's werd stelselmatig belachelijk gemaakt door de autoriteiten. Op de manier van "marsmannetjes hahaha". En dat gebeurt nu nog steeds. En het gevolg van die aanpak is dat als je nu een willekeurig iemand op straat bevraagt over UFO's ze beginnen te lachen of zichzelf of jou belachelijk maken. Dat word er dan zo ingeslepen dat geen enkel serieus medium er nog serieus iets over durft te schrijven.
vast wel .. .maar dat mag niet openbaar worden gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
project blue beam.quote:Al die alienverhalen zijn controlled oposition waar jij voor valt. Helaas, want verder denk je wel na.
Ik zoek nu al 25 jaar fossielen maar nog nooit een alien gevondenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vast wel .. .maar dat mag niet openbaar worden gemaakt.
Klopt, dat denk ik dan ook niet.quote:Het is wiskundig gezien nog al extreem arrogant om te denken dat we alleen zijn
Wasda?quote:project blue beam.
... de overdreven blijheid en kamperen voor een winkel vanwege triest inferrieur apple-speeltje die na een week of wat al weer outdated is ... spreek boekdelen.quote:
Er is tig bewijs voor dat er aliens op aarde zijn. Google maar eens op The Disclosure Project.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
aliens zijn ook belachelijk, want er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor.
Al die alienverhalen zijn controlled oposition waar jij voor valt. Helaas, want verder denk je wel na.
Bedankt goede documentaire die eigenlijk iedereen zou moeten gaan kijken. Maar ik vrees dat dit teveel gevraagd is. Met mijn boerenfluitjesverstand heb ik het ook al eens gedacht dat het wel eens heel ver kan gaan onze (nep) realiteit, we leven in een illusie, we zien wat we geprogrammeerd zijn om te (mogen) zien. Maakt eigenlijk het discussiren over al die hoaxes totaal zinloos ook nog eens. Ben tot aan deel 3 gekomen maar ik ga het zeker afkijken.quote:
ben zelf ook nog niet klaar hoor. Maar ga vervolgens steeds weer op internet voor infoquote:Op woensdag 22 april 2015 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt goede documentaire die eigenlijk iedereen zou moeten gaan kijken. Maar ik vrees dat dit teveel gevraagd is. Met mijn boerenfluitjesverstand heb ik het ook al eens gedacht dat het wel eens heel ver kan gaan onze (nep) realiteit, we leven in een illusie, we zien wat we geprogrammeerd zijn om te (mogen) zien. Maakt eigenlijk het discussiren over al die hoaxes totaal zinloos ook nog eens. Ben tot aan deel 3 gekomen maar ik ga het zeker afkijken.
Waarom is dat belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat alleen onze planeet 't leven heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TRU / Waarom er geen aliens op de koffie komen...quote:Op zondag 26 april 2015 00:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom is dat belachelijk. Het is belachelijk om te denken dat alleen onze planeet 't leven heeft.
http://vaticproject.blogs(...)ecies-scientist.htmlquote:Op donderdag 30 april 2015 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TRU / Waarom er geen aliens op de koffie komen...
Ben zo blij dat er eindelijk de andere kant van het verhaal belicht wordquote:Op vrijdag 8 mei 2015 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
Zo nu weten we de walgelijke badguys waren.
thanks, die ken ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:35 schreef Izzy73 het volgende:
Echt een aanrader! De link tussen de planeten en de Goden uit de oudheid.
15.000 jaar geleden stonden de planeten heel anders dan nu. En zagen de mensen die toen leefden een heel andere opstelling als ze naar de ruimte keken. Het elektrisch universum.
Link naar de website thunderbolts.info: http://www.thunderbolts.info/wp/
Graag gedaan, is zeker erg leerzaam ja. Je had het over een 2e deel net.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:06 schreef totnutoe het volgende:
thanks, die ken ik
nu met nederlandse ondertiteling
dat wist ik nog niet
ik ga deze docu dus soon aan mijn kinderen laten zien, dan ga ik hem zelf nog een keer bekijken
worden we immers wijzer van, naar het schijnt
hieronder wat reviews
https://www.thunderbolts.info/mythology/sasrevgen.htm
ok dan, niet gezien nog, deel 3 is er ook dacht ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Graag gedaan, is zeker erg leerzaam ja. Je had het over een 2e deel net.
Dat moet deze zijn dan![]()
Ik ook nog niet, maar ga dat zeker doen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:11 schreef totnutoe het volgende:
ok dan, niet gezien nog, deel 3 is er ook dacht ik
weet niet zeker
geen idee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar ga dat zeker doen.
Je gaat zo niet zeggen dat er nog een deel is h.
Zit die nu te kijken, ze laten de theorie van Einstein en de hedendaagse wetenschap wankelen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:20 schreef totnutoe het volgende:
geen idee, volgens mij niet
ik was even zoeken en kwam deze tegen
lijkt me ook wel fijn
einstein had het ook fout, dat kan je beter niet zeggen hierquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zit die nu te kijken, ze laten de theorie van Einstein en de hedendaagse wetenschap wankelen.
Goed om deze ook even te posten jaquote:
Goed om de chemtrails weer even onder de aandacht te brengen!quote:
Kleine toevoeging:quote:Op maandag 30 november 2015 19:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goed om de chemtrails weer even onder de aandacht te brengen!![]()
Wow die kende ik nog niet. Wat een held die piloot.quote:
Dit is echt de beste doc die je kunt kijken als je geinteresseerd bent in deze materie. Heel alomvattend en erg mooi gemaakt. En ook erg positief trouwens.Toppertje.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
Heel erg interessant dit. En wat een ontzettend kwalijke zaak dat dit zo wordt tegengewerkt omdat bepaalde lieden tegengestelde belangen hebben.
Thanks for this.quote:
Putin is gewoon een baas:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:55 schreef THEFXR het volgende:
In the aftermath of a British Public Inquiry, this is the dramatic full story of how the Russian State was involved in the radioactive poisoning murder in London of Alexander Litvinenko, a former KGB agent.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Tingo het volgende:
Ik wist niet dat de Amerikanen sinds 1946 in Afghanistan bezig waren.
Zeer interessante info over Saudi en V.S. relaties.
Bitter Lake by Adam Curtis.
BITTER LAKE is an epic documentary about the history of the West’s involvement in Afghanistan, mostly assembled from a 26 terabyte archive of unused footage shot for BBC News. Previously sitting on videotapes in cupboards in foreign outposts, it was assiduously collected by a BBC camera operator working in Afghanistan and passed along to Curtis.
Op 25:00 is er beelden van 'n echte schietpartij....gewoon interessante om 't verschil tussen echt en fake te zien.
http://www.dailymotion.co(...)ntary-1-of-3-720p_tv
De stem van de zogenaamde 'CERN insider' komt wel erg overeen met de stem van Steven Greer.quote:
Hmja... weet ook niet hoe 'realistisch' de docu is hoor. Maar zet wel even te denken mbt de LHC daar, wat een raar apparaat het is, het logo van CERN (666) en de vage rituele dans en het Shiva (goddess of destruction) wat daar voor de ingang staat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De stem van de zogenaamde 'CERN insider' komt wel erg overeen met de stem van Steven Greer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Meteen opmerkelijk is de veel beter beeld kwaliteit,Jammer dat de helikopters van 5 of 6 TV zenders zelfde camera apparatuur op 911 helikopters niet hadden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef theguyver het volgende:
Zover ik wet geen hoax of CGI maar geeft een beeld weer wat een schietpartij al wel niet doet, Sommige schijnen dat niet helemaal door te hebben.
Enige doden zijn de 2 bankrovers.
quote:
must see!quote:
Truly great documentary. Goes some way to expalining why the world is so fcked up.quote:
Ik houd van mind blowing ! thxquote:Op maandag 26 juni 2017 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
http://makesenseholland.n(...)-online-kunt-kijken/
180 bewustzijn vergrotende documentaires
Dank!quote:Op maandag 26 juni 2017 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
http://makesenseholland.n(...)-online-kunt-kijken/
180 bewustzijn vergrotende documentaires
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
Kosher Sex is based on the idea that sex is holy. Written by Shmuley Boteach, a Hasidic rabbi, the book occupies the interesting juncture between sex and religion. Using traditional Jewish thought, Boteach attempts to remove sexual taboos and explain the power and place of sex within a marriage. While Boteach uses the Talmud and the Old Testament as the basis for his approach, his treatise is by no means just for Jewish people. His ideas are universal as he attempts to show how married couples can keep the love in their relationships alive. Kosher sex--"passionate lovemaking that leads to intimacy"--is applicable to all, despite the Jewish terminolog
http://www.popcornflix.co(...)a7-b76e-284eaab80360
Update van de drie vorige afleveringen:quote:
Thanks!quote:Op zondag 25 maart 2018 05:07 schreef [url=p://forum.fok.nl/user/profile/39581]Salvad0R[/url] het volgende:
[..]
goed bezig
Leuk die tweede over Nederland!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
De Baghwan-beweging.
Down the rabbit hole:
Documentaire over de Baghwan-beweging in Nederland:
Ja, vond ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |