Wow!quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:45 schreef theguyver het volgende:
The truth vs Alex Jones.
Op HBO.
Grappige is dat bijna al het geld wat Alex Jones heeft verdiend aan zijn Infowars nu regelrecht naar de slachtoffers van SH gaan.
Een van de weinige keren dat dit zo heeft uitgepakt.
En we hebben het niet over een schade vergoeding van paar miljoen.. maar honderden miljoenen ..
Zoveel geld harkte Alex jones binnen en de manier waarop word breed uitgemeten.
Helaas heeft die klojos nog steeds geen rooie cent betaald, heeft zich failliet verklaard en gaat vrolijk op alternatieve manieren verder.quote:
't is dan ook niet alleen tijdens C19 een lul geweest, dat is ie altijd al geweest. Kon er nooit naar luisteren die gast, schreeuwerig, vol van zichzelf en bloed irritant. Maar ja datzelfde heb ik met Russel Brand enz enz. Die zitten er allemaal voor hun eigen gewin.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helaas heeft die klojos nog steeds geen rooie cent betaald, heeft zich failliet verklaard en gaat vrolijk op alternatieve manieren verder.
Knakker heeft miljoenen verdiend met zijn complot producten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't is dan ook niet alleen tijdens C19 een lul geweest, dat is ie altijd al geweest. Kon er nooit naar luisteren die gast, schreeuwerig, vol van zichzelf en bloed irritant. Maar ja datzelfde heb ik met Russel Brand enz enz. Die zitten er allemaal voor hun eigen gewin.
Je pikt ze er vrij makkelijk uit degenen die er alleen voor zichzelf zitten... En daar heb ik dan wel moeite mee dat veel mensen daar niet doorheen prikken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Knakker heeft miljoenen verdiend met zijn complot producten.
Keal moet er zelf bijna van kotsten.
Wel een mooie naam, samengesteld uit de Beyond Burger en de Impossible Burger.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:14 schreef koosbasterd het volgende:
Je zou maar een vegetariër zijn en denken dat je goed bezig bent.
'Truth Behind the Fake Meat Industry’: New Film Exposes Health Risks of Lab-Grown Meat
Het verhaal in één oogopslag:
De documentaire "Beyond Impossible - The Truth Behind the Fake Meat Industry" betoogt dat in het laboratorium gekweekt en gekweekt vlees, als ultra-verwerkt voedsel, aanzienlijke gezondheidsrisico's kan vormen, waardoor de waargenomen voordelen van deze vleesalternatieven worden aangevochten.
Nepvlees heeft geen essentiële voedingsstoffen in natuurlijk vlees, waaronder specifieke aminozuren die cruciaal zijn voor het onderhoud van spieren en de algehele gezondheid.
Ondanks claims van duurzaamheid, blijkt uit studies dat vleesalternatieven een veel grotere uitstoot van broeikasgassen hebben dan traditionele veestapelpraktijken.
Bewijs ondersteunt regeneratieve landbouwmethoden als veel gunstiger voor het milieu in vergelijking met de industriële landbouwmethoden waarop ultraverwerkte vleesalternatieven vertrouwen.
De documentaire bekritiseert het huidige wereldwijde beleid dat aandringt op vleesalternatieven, wat suggereert dat er een bredere agenda in het spel is - een agenda die de voedselzekerheid en de individuele gezondheid in gevaar kan brengen door een verhoogde afhankelijkheid van ultraverwerkt voedsel.
https://childrenshealthde(...)lab-grown-meat-cola/
Heb jij of iemand anders die dingen trouwens wel een geprobeerd? Ik niet, zit er ook niet echt op te wachten maar zou best willen weten hoe anderen die dingen vinden smaken.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel een mooie naam, samengesteld uit de Beyond Burger en de Impossible Burger.
Beide overigens volledig plantaardig.
Nee, de Impossible Burger is niet in Europa te krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij of iemand anders die dingen trouwens wel een geprobeerd? Ik niet, zit er ook niet echt op te wachten maar zou best willen weten hoe anderen die dingen vinden smaken.
Nou ja, dat "iets missen" snap ik wel. Kreeg laatst op werk een saucijzen broodje van een collega. Ik nam 1 hap en heb de rest weggeflikkerd. Ik keek op de verpakking die ze op haar bureau had en waren vegetarische saucijzenbroodjes. Het klopte gewoon niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de Impossible Burger is niet in Europa te krijgen.
De Beyond durf ik niet aan![]()
Ik heb wel de burger van McDonalds geprobeerd. Deze was even goed (lees: erg) als de vleesburger maar ik miste toch iets.
En de kipburger, die lijkt op van die goedkope kipnuggets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |