Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.quote:
Ik zou haar ook wel doen trouwens.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom heeft Sofie vd Enk geen rossig haar meer?
Vraag blijft; zou je Botteghin doen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.
Denk dat als ik hetero was, dat ik haar in de kont zou pakken. Om die nepheid ff af te straffen.
Haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.
Denk dat als ik hetero was, dat ik haar in de kont zou pakken. Om die nepheid ff af te straffen.
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Leuker dan Chantal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen trouwens.
Ach ja, Jan Terlouw. Zo'n nobody van vroeger.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.
Genuanceerd op basis van de huidige tijdsgeest. Ooit zal Kaas het vast wel begrijpen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.
Eens zien hoe gevat ze dan nog is, he?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Tem het volgende:
Ze doet altijd wel een beetje te gevat terwijl ze wel humor heeft. Kaas- zijn aanpak is dan wel oke.
Moet dit nou weer?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach ja, Jan Terlouw. Zo'n nobody van vroeger.
Voetbalfoto's zijn bijna nooit flatteus.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die vent kijkt op elke foto alsof hij a la Sylvester Stallone in slow-motion heel lomp schreeuwt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit waarschijnlijk de hele dag als ambtenaar-voor-1-dag op een stembureau en heb dus alle mogelijkheid om te stemmen, terwijl ik me dan voor het eerst ooit van een stem onthoud.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voetbalfoto's zijn bijna nooit flatteus.
Wauw, dan is het wel echt een kutreferendum.quote:
Is het natuurlijk ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw, dan is het wel echt een kutreferendum.
Komt de uitslag wel in je statistiekjes?
Heeft 'ie al gezegd waarom hij tegen z'n eigen plan stemde? Ik heb niet zo opgelet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit Didi nou weer zetels in de vluchtelingenkwestie te gooien bij Pauw?
Waarom Samsom tegen zijn eigen plan stemde bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie al gezegd waarom hij tegen z'n eigen plan stemde? Ik heb niet zo opgelet.
Ja hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw, dan is het wel echt een kutreferendum.
Komt de uitslag wel in je statistiekjes?
Je moest je bij het gemeentehuis melden en daar een digitaal cursusje doen? Of kon het ook thuis?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:28 schreef freako het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar ik ga er ook met frisse tegenzin zitten, zonder stempas maar met een goed boek. De e-learningmodule is inmiddels afgerond, dus ik ben weer gecertificeerd..
Volgens mij vertelde hij het net, maar klonk niet zo logisch.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom Samsom tegen zijn eigen plan stemde bedoel je?
Is Diederik zelf bij Pauw?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij het net, maar klonk niet zo logisch.
Ah. Naja, hij kan moeilijk zeggen dat het nooit echt de bedoeling was dat die motie erdoorheen zou komen.quote:
Hij is een vieze linkse leugenaar.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah. Naja, hij kan moeilijk zeggen dat het nooit echt de bedoeling was dat die motie erdoorheen zou komen.
Precies, dat is mijn punt inderdaad. Keynes is niet eens zo links, maar zelfs daar zijn de meeste partijen van afgestapt en is SP zowaar de enige partij die zich op keynesiaanse economie baseert.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Genuanceerd op basis van de huidige tijdsgeest. Ooit zal Kaas het vast wel begrijpen.
Nou nou, je hoeft Kaas geen dom trutje te noemen. Hij stelt gewoon een vraag.quote:
Oh sorryquote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft Kaas geen dom trutje te noemen. Hij stelt gewoon een vraag.
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed".quote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je moest je bij het gemeentehuis melden en daar een digitaal cursusje doen? Of kon het ook thuis?
Keynes is sowieso niet links. Zijn manier van budgetteren zegt niets over de grootte van de overheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies, dat is mijn punt inderdaad. Keynes is niet eens zo links, maar zelfs daar zijn de meeste partijen van afgestapt en is SP zowaar de enige partij die zich op keynesiaanse economie baseert.
Dat inderdaad ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Keynes is sowieso niet links. Zijn manier van budgetteren zegt niets over de grootte van de overheid.
Welke leugens?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat vond jij van alle nieuwe leugens van je grote leider zojuist?
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed"..
quote:
Goh.quote:Ik zie 'm wel bewegen en ik vermoed dat ie geen lijsttrekker meer is bij de volgende verkiezingen.
Heeft wel een hoog Rembo & Rembo gehalte ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed"..
Deed Pauw ook wel lekker in sommige vragenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Zo heerlijk communiceren als je in een vraag al enkele oordelen stopt.
Dat we die mensen nog niet eerder in hokjes hebben geplaatst.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
Toch als ik een links/rechts spectrum zou maken van economische scholen:
Van links maar rechts:
Marx (links), Keynes (centrum), Neoklassieke economie (rechts), monetaristen (rechts), Oostenrijkse School (batshit insane rechts)
SuperLinks.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Tchock het volgende:
Heeft er al iemand sLinks gezegd? Zo nee, bij deze.
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Deed Pauw ook wel lekker in sommige vragen
Maar dit is een huis-tuin-keuken natte vingerwerk 007bond schaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat we die mensen nog niet eerder in hokjes hebben geplaatst.
Je valt wel op Tsjechen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je partij heeft Keynes afgezworen.
De wereld is ook wel veranderd sinds ik over zijn theoriën onderwezen werd op de Havo.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je partij heeft Keynes afgezworen.
Hoogconjunctuur? Nu?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.
Eigenlijk wel inderdaad. Er is ook geen anticyclisch beleid gevoerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.
Welke leugens Kaas-?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn geen banken opgekocht die op omvallen stonden aan het begin van de crisis?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk wel inderdaad. Er is ook geen anticyclisch beleid gevoerd.
Verder dan Nedved en Jinek kom ik niet qua levende Tsjechen dus daar kan ik niet echt een antwoord op geven.quote:
Je denkt dat we nu al 8 jaar laagconjunctuur hebben? Zo lang duren die cycli niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zou ik ook echt niet hoogconjunctuur durven noemen
China zal op korte termijn wel echt instorten inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Binnen enkele jaren weer laagconjunctuur. Bereid u er maar op voor.
Het hele optreden was een grote leugen. Z'n eigen plan wegstemmen, omdat hij intern teruggefloten is had hij ook weer zo'n non-verhaal voor verzonnen dat niemand gelooft. Maar dat ga jij hier als PvdA-coryfee natuurlijk niet toegeven.quote:
De werkloosheid is nu 1 procentpunt lager dan op het hoogste (!) punt van de crisis. Of heeft dat meer te maken met de globalisering en de toegenomen flexibilisering en denivellering?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je denkt dat we nu al 8 jaar laagconjunctuur hebben? Zo lang duren die cycli niet.
Qua vraagstelling zijn de jaarlijkse partijcongressen net lynchmobs waar de huidige lijsttrekker wordt afgemaakt en bij de rest van de Oud-PvdA'ers begraven wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).quote:Op maandag 7 maart 2016 23:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
De werkloosheid is nu 1 procentpunt lager dan op het hoogste (!) punt van de crisis. Of heeft dat meer te maken met de globalisering en de toegenomen flexibilisering en denivellering?
Volgens mij legde hij juist duidelijk uit wat het verschil tussen zijn plan en de motie van GroenLinks was: GL wilde geen vluchtelingen terugsturen van Griekenland naar Turkije.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het hele optreden was een grote leugen. Z'n eigen plan wegstemmen, omdat hij intern teruggefloten is had hij ook weer zo'n non-verhaal voor verzonnen dat niemand gelooft. Maar dat ga jij hier als PvdA-coryfee natuurlijk niet toegeven.
Ik denk dat we binnenkort een gratis energiebron uitvinden waardoor we ons ware potentieel kunnen ontwikkelen. Structureel +xx% groei.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).
Of er komt weer een hele tiet aan kortopeenvolgende innovaties en we maken straks weer een groei van 5% per jaar. Je weet het niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).
Kaas- is het type D66'er waardoor ik weiger op die partij te stemmen.quote:
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kaas- is het type D66'er waardoor ik weiger op die partij te stemmen.
Teveel eer, remlof is hooguit het type PvdA'er dat er voor zorgt dat zelfs allochtonen een eigen partij willen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.
Denk je dat ja?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teveel eer, remlof is hooguit het type PvdA'er die zelfs allochtonen een eigen partij kan laten oprichten.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind die Chantal Janszen echt vijf keer niks trouwens. Wat een lelijk mormel.
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partijquote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.
Niet-zo-ninja edit.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partij
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |