Ik ga in Rdam stemmen dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit waarschijnlijk de hele dag als ambtenaar-voor-1-dag op een stembureau en heb dus alle mogelijkheid om te stemmen, terwijl ik me dan voor het eerst ooit van een stem onthoud.
Maar als ik mee het stemhokje inga, moet ik je stem ongeldig verklaren vanwege het stemgeheim. Niet zo handig dus.quote:
Jouw verraad aan onze welvaart ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Dit gaat toch alle ethiek te buiten mensen.
http://www.volkskrant.nl/(...)salarisrel~a4258497/
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als ik mee het stemhokje inga, moet ik je stem ongeldig verklaren vanwege het stemgeheim. Niet zo handig dus.
Gewoon in de zee dumpen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
De logica dat stemmen iets voor homo's is gaat dus ook al niet meer op.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit waarschijnlijk de hele dag als ambtenaar-voor-1-dag op een stembureau en heb dus alle mogelijkheid om te stemmen, terwijl ik me dan voor het eerst ooit van een stem onthoud.
Voormalige McKinseyaan. Zo rollen die mensen. Zie Eric Wiebes.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Fan-tas-ties.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
VBL / Voorspel hier wat er met FC Twente gebeurd
Even TR gezet. Taalfouten in de TT kan ik nog slechter verdragen dan in normale posts.
TS is gewoon "volgend jaar" en "is" vergeten in die TT.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Even TR gezet. Taalfouten in de TT kan ik nog slechter verdragen dan in normale posts.
Meid.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef Kaas- het volgende:
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga principieel niet stemmen maar overweeg heel misschien om strategisch toch te gaan stemmen. Maar liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?
Ik ga wel stemmen. Zogenaamd strategisch niet stemmen vind ik zo laf.
Een vriend van me speelt tijdens een spelletje schaken altijd vol op de aanval en denkt kort na tussen elke beurt, om dan bij verlies (wat bijna altijd gebeurt) z'n tegenstander laf te noemen omdat die tegenstander niet wat sneller en agressiever speelt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh jij bent wel benaderd om op een stembureau te zitten?
Ik ga wel stemmen. Zogenaamd strategisch niet stemmen vind ik zo laf.
Als je principieel tegen een referendum bent kan ik mij dat nog voorstellen.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga principieel niet stemmen maar overweeg heel misschien om strategisch toch te gaan stemmen. Maar liever niet eigenlijk.
Bahbah.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voormalige McKinseyaan. Zo rollen die mensen. Zie Eric Wiebes.
Dat is inderdaad een belangrijk punt voor mij.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als je principieel tegen een referendum bent kan ik mij dat nog voorstellen.
Voor e2, e4 heb je niet veel tijd nodig natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een vriend van me speelt tijdens een spelletje schaken altijd vol op de aanval en denkt kort na tussen elke beurt, om dan bij verlies (wat bijna altijd gebeurt) z'n tegenstander laf te noemen omdat die tegenstander niet wat sneller en agressiever speelt.
Het zit je hoog?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jouw verraad aan onze welvaart ook.
M'n boodschap was wel duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor e2, e4 heb je niet veel tijd nodig natuurlijk.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een belangrijk punt voor mij.
Welke Afrikaanse landen met handelsverdragen heb je vergeleken met buurlanden zonder handelsverdragen, om voorzichtig deze conclusie te kunnen trekken?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zit je hoog?
Die handelsverdragen met Afrikaanse landen hebben ze ook zoveel voorspoed gegeven.
Je hebt gelijk, dat is een beetje ongefundeerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke landen met handelsverdragen heb je vergeleken met buurlanden zonder handelsverdragen, om deze conclusie te kunnen trekken?
Het was een beetje als zeggen dat je tegen vrouwen bent, omdat je in Afrika ziet dat veel vrouwen niet per se tot veel welvaart leiden.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is een beetje ongefundeerd.
Zeker.quote:
De Dijs?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Ryon het volgende:
Handjes geschud met de minister. Komt weer helemaal goed met dit land.
Van der Steur. De eindbaas van de hele bende.quote:
Coole school was dat! Ik schaakte voor het eerst in de brugklas.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker.
Op de basischool deed ik altijd van die toernooien, en dan ook school tegen school enzo.
Werd mij alleen niet in dank afgenomen dat ik in groep 5 van lui uit groep 8 won tijdens wedstrijden wie de school mocht vertegenwoordigen.
Maar goed, van 1 van hun heeft al een tijdje gezeten hoorde ik laatst. Daar ging mijn trots van vroeger.
Wel een nep liberaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van der Steur. De eindbaas van de hele bende.
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Rare tegenstelling.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet schaken. Ik ben sowieso niet heel goed in strategie. Ik ben beter in ontwerpen van complexe systemen.
Jij werkt rond het binnenhof toch? Dan moet je beste moeite doen om bewindspersonen niet te zienquote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van der Steur. De eindbaas van de hele bende.
Nou, het stond laatst toch zelfs in de Economist hoe schrikbarend weinig Afrikaanse landen hun economieën ontwikkelen in termen van hoogwaardige/kapitaalintensieve industrie en een dienstensector zonder enige betekenis.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke Afrikaanse landen met handelsverdragen heb je vergeleken met buurlanden zonder handelsverdragen, om voorzichtig deze conclusie te kunnen trekken?
Ik heb nog handjes geschud met deBalk toen ie nog in functie was. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Ryon het volgende:
Handjes geschud met de minister. Komt weer helemaal goed met dit land.
Afrikaanse beleidsmakers zijn ook te dom om te schijten. Die tekenen vrijhandelsverdragen met de westerse wereld, wat ze helemaal niet aankunnen (mobiel internationaal kapitaal zouden ze dan juist weer wél gebaat zijn). Tegelijkertijd is het in de meeste gevallen amper te doen om een product over de grens naar het buurland (dus binnen Afrika zelf) te verzenden, terwijl ze op dat niveau juist wél enorm gebaat zouden zijn bij vrijhandel.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, het stond laatst toch zelfs in de Economist hoe schrikbarend weinig Afrikaanse landen hun economieën ontwikkelen in termen van hoogwaardige/kapitaalintensieve industrie en een dienstensector zonder enige betekenis.
Vrijhandel is daar toch echt grotendeels debet aan.
Ik met Henk Krol en dat is cooler dan alle politici die ooit geleefd hebben bij elkaar op geteld.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb nog handjes geschud met deBalk toen ie nog in functie was. Zo hebben we allemaal wat.
Protectionistisch beleid zou de Afrikaanse landen dus helpen? Jammer dat ze dat niet mogen voeren van de WTO onder leiding van de V.S. en de EU.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afrikaanse beleidsmakers zijn ook te dom om te schijten. Die tekenen vrijhandelsverdragen met de westerse wereld, wat ze helemaal niet aankunnen (mobiel internationaal kapitaal zouden ze dan juist weer wél gebaat zijn). Tegelijkertijd is het in de meeste gevallen amper te doen om een product over de grens naar het buurland (dus binnen Afrika zelf) te verzenden, terwijl ze op dat niveau juist wél enorm gebaat zouden zijn bij vrijhandel.
Ja en nee. Protectionistischer t.o.v. de ontwikkelde wereld en vrijhandel binnen het continent zelf is wat Afrika nodig heeft op handelsgebied.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Protectionistisch beleid zou de Afrikaanse landen dus helpen? Jammer dat ze dat niet mogen voeren van de WTO onder leiding van de V.S. en de EU.
Ik ben bang dat amputatie de enige oplossing is.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik met Henk Krol en dat is cooler dan alle politici die ooit geleefd hebben bij elkaar op geteld.
En dat gaat volledig tegen de huidige doctrine van D66 en alle andere marktliefhebbers in Kaas.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja en nee. Protectionistischer t.o.v. de ontwikkelde wereld en vrijhandel binnen het continent zelf is wat Afrika nodig heeft op handelsgebied.
Nee hoor, D66 wil bijvoorbeeld af van de landbouwsubsidies in Europa die ervoor zorgen dat Afrika op dat gebied niet met ons kan concurreren. Vind ik overigens dat onze politici ook gewoon doen moeten wat goed voor ons is, niet wat goed voor een ander is. Daar hebben die landen zelf politici voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat gaat volledig tegen de huidige doctrine van D66 en alle andere marktliefhebbers in Kaas.
Maar ik ben blij dat je het met me eens bent hoor.
Hoezo? Ik zeg iets waar ik slecht in ben en iets waar ik goed in ben.quote:
Maar ze lijken niet ongerelateerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg iets waar ik slecht in ben en iets waar ik goed in ben.
Nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben bang dat amputatie de enige oplossing is.
Vereist allebei een bepaalde manier van denken, maar is niet per se gerelateerd idd.quote:
Mijn stad in AoEII ownde die van jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
Kijk, ik kan dan niet schaken, maar Kaas kan geen stadje ontwerpen. Heb hem één keer Cities Skylines laten spelen, man man man.
Dat is weer een heel ander issue Kaas.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hoor, D66 wil bijvoorbeeld af van de landbouwsubsidies in Europa die ervoor zorgen dat Afrika op dat gebied niet met ons kan concurreren.
Eén grote homo-ontmoetingsplek geworden, zekerquote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rezania het volgende:
Kijk, ik kan dan niet schaken, maar Kaas kan geen stadje ontwerpen. Heb hem één keer Cities Skylines laten spelen, man man man.
En je had welgeteld 0 soldaten. Misschien ben je toch niet zo'n strategisch mastermind.quote:
Hé, mijn dependances maakten veel goed hoor.quote:
Nucleaire wapenwedloop was ook niet echt iets voor hem.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je had welgeteld 0 soldaten. Misschien ben je toch niet zo'n strategisch mastermind.
Nee, gewoon raar. Mensen moesten verdomme 2 km door een polder lopen om bij de winkels te komen. Vervolgens wilde hij een windmolen midden in een woonwijk neergooien.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eén grote homo-ontmoetingsplek geworden, zeker
Wel man. Tijdens de enige AoEII-battle die we ooit deden versloeg ik praktisch alleen alle tegenstanders.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je had welgeteld 0 soldaten. Misschien ben je toch niet zo'n strategisch mastermind.
Mijn vader werkt voor McDonalds.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb nog handjes geschud met deBalk toen ie nog in functie was. Zo hebben we allemaal wat.
Te veel warmte, straks smelt hij nog. Heb je fondue.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nucleaire wapenwedloop was ook niet echt iets voor hem.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel man. Tijdens de enige AoEII-battle die we ooit deden versloeg ik praktisch alleen alle tegenstanders.
Jij hebt het over dat ene kutspel dat jullie me lieten kopen en dat ik nu nooit doe.
Ik breng de energie naar de mensen toe.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon raar. Mensen moesten verdomme 2 km door een polder lopen om bij de winkels te komen. Vervolgens wilde hij een windmolen midden in een woonwijk neergooien.
Hij feliciteerde je met je verjaardag?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik met Henk Krol en dat is cooler dan alle politici die ooit geleefd hebben bij elkaar op geteld.
Henk Krol is toch die zeiknicht van 50+?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat het voor een groot deel dezelfde kwaliteit is.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg iets waar ik slecht in ben en iets waar ik goed in ben.
En dat is dus absoluut het tegenovergestelde van het afschaffen van Europese landbouwsubsidies om de Afrikaanse markten te hebben. Dit is wel 100% anders dan het "vrije markt voor iedereen en iedereen rijk jajajaja"-adagium wat D66 de laatste paar jaar kenmerkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind ik overigens dat onze politici ook gewoon doen moeten wat goed voor ons is, niet wat goed voor een ander is. Daar hebben die landen zelf politici voor.
Oké.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat het voor een groot deel dezelfde kwaliteit is.
Ja, dat is Henkie.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Henk Krol is toch die zeiknicht van 50+?
Ik mag dan hopen dat Kaas sarcastisch is.quote:
Oké, enkel in jou dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima. Maar dit keer geen kernbommen op mij.
Nop.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag dan hopen dat Kaas sarcastisch is.
Ik sprak hem gewoon aan op dat gedeelte waar die banken staan bovenaan de roltrap voor de plenaire zaal van de TK. Kort gebabbeld. Heerlijke nicht is het.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij feliciteerde je met je verjaardag?
Ja, maar dan hoeven ze niet te veinzen alsof ze echt in mij geïnteresseerd zijn. Hele beleving dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij werkt rond het binnenhof toch? Dan moet je beste moeite doen om bewindspersonen niet te zien
Gewoon zorgen dat het spel afgelopen is voordat die uitgevonden zijn, zo doe ik dat altijd.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima. Maar dit keer geen kernbommen op mij.
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat is dus absoluut het tegenovergestelde van het afschaffen van Europese landbouwsubsidies om de Afrikaanse markten te hebben. Dit is wel 100% anders dan het "vrije markt voor iedereen en iedereen rijk jajajaja"-adagium wat D66 de laatste paar jaar kenmerkt.
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh, ik lees hier wat verdomd goeie games. POLcafe Discord(soort teamspeak) aanmaken?
https://discordapp.com/
Precies. Gewoon een beetje vrije markt, beetje 5-jaren plan als het uitkomt. Niet te veel duidelijkheid scheppen.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Hij zag je zeker als burger.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoeven ze niet te veinzen alsof ze echt in mij geïnteresseerd zijn. Hele beleving dit dus.
Ga jij Europa Universalis nou maar eens leren.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.
Bagger microfoontje is voldoendequote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.
En dit alles met oneindig vertrouwen in de grote leider.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een beetje vrije markt, beetje 5-jaren plan als het uitkomt. Niet te veel duidelijkheid scheppen.
Nee, ik vermaak mij momenteel al met Stardew Valley.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij Europa Universalis nou maar eens leren.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Dat heeft helaas geen multiplayer.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak mij momenteel al met Stardew Valley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |