Ga jij Europa Universalis nou maar eens leren.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.
Bagger microfoontje is voldoendequote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.
En dit alles met oneindig vertrouwen in de grote leider.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een beetje vrije markt, beetje 5-jaren plan als het uitkomt. Niet te veel duidelijkheid scheppen.
Nee, ik vermaak mij momenteel al met Stardew Valley.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga jij Europa Universalis nou maar eens leren.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Dat heeft helaas geen multiplayer.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak mij momenteel al met Stardew Valley.
Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.quote:
Ik zou haar ook wel doen trouwens.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom heeft Sofie vd Enk geen rossig haar meer?
Vraag blijft; zou je Botteghin doen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.
Denk dat als ik hetero was, dat ik haar in de kont zou pakken. Om die nepheid ff af te straffen.
Haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel een lekker mokkeltje ja, denk ik opeens nu ze bij Pauw aan tafel zit. Maar ik vind het wel altijd een nep ding.
Denk dat als ik hetero was, dat ik haar in de kont zou pakken. Om die nepheid ff af te straffen.
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Leuker dan Chantal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen trouwens.
Ach ja, Jan Terlouw. Zo'n nobody van vroeger.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.
Genuanceerd op basis van de huidige tijdsgeest. Ooit zal Kaas het vast wel begrijpen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt, als je bedenkt dat het hele politieke bestel naar rechts is geschoven en wat Terlouw terecht constateert.
Eens zien hoe gevat ze dan nog is, he?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Tem het volgende:
Ze doet altijd wel een beetje te gevat terwijl ze wel humor heeft. Kaas- zijn aanpak is dan wel oke.
Moet dit nou weer?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach ja, Jan Terlouw. Zo'n nobody van vroeger.
Voetbalfoto's zijn bijna nooit flatteus.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die vent kijkt op elke foto alsof hij a la Sylvester Stallone in slow-motion heel lomp schreeuwt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |