Hé, mijn dependances maakten veel goed hoor.quote:
Nucleaire wapenwedloop was ook niet echt iets voor hem.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je had welgeteld 0 soldaten. Misschien ben je toch niet zo'n strategisch mastermind.
Nee, gewoon raar. Mensen moesten verdomme 2 km door een polder lopen om bij de winkels te komen. Vervolgens wilde hij een windmolen midden in een woonwijk neergooien.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eén grote homo-ontmoetingsplek geworden, zeker
Wel man. Tijdens de enige AoEII-battle die we ooit deden versloeg ik praktisch alleen alle tegenstanders.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je had welgeteld 0 soldaten. Misschien ben je toch niet zo'n strategisch mastermind.
Mijn vader werkt voor McDonalds.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb nog handjes geschud met deBalk toen ie nog in functie was. Zo hebben we allemaal wat.
Te veel warmte, straks smelt hij nog. Heb je fondue.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nucleaire wapenwedloop was ook niet echt iets voor hem.
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel man. Tijdens de enige AoEII-battle die we ooit deden versloeg ik praktisch alleen alle tegenstanders.
Jij hebt het over dat ene kutspel dat jullie me lieten kopen en dat ik nu nooit doe.
Ik breng de energie naar de mensen toe.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon raar. Mensen moesten verdomme 2 km door een polder lopen om bij de winkels te komen. Vervolgens wilde hij een windmolen midden in een woonwijk neergooien.
Hij feliciteerde je met je verjaardag?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik met Henk Krol en dat is cooler dan alle politici die ooit geleefd hebben bij elkaar op geteld.
Henk Krol is toch die zeiknicht van 50+?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik met Henk Krol en dat is cooler dan alle politici die ooit geleefd hebben bij elkaar op geteld.
Omdat het voor een groot deel dezelfde kwaliteit is.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg iets waar ik slecht in ben en iets waar ik goed in ben.
En dat is dus absoluut het tegenovergestelde van het afschaffen van Europese landbouwsubsidies om de Afrikaanse markten te hebben. Dit is wel 100% anders dan het "vrije markt voor iedereen en iedereen rijk jajajaja"-adagium wat D66 de laatste paar jaar kenmerkt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind ik overigens dat onze politici ook gewoon doen moeten wat goed voor ons is, niet wat goed voor een ander is. Daar hebben die landen zelf politici voor.
Oké.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat het voor een groot deel dezelfde kwaliteit is.
Ja, dat is Henkie.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Henk Krol is toch die zeiknicht van 50+?
Ik mag dan hopen dat Kaas sarcastisch is.quote:
Oké, enkel in jou dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima. Maar dit keer geen kernbommen op mij.
Nop.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag dan hopen dat Kaas sarcastisch is.
Ik sprak hem gewoon aan op dat gedeelte waar die banken staan bovenaan de roltrap voor de plenaire zaal van de TK. Kort gebabbeld. Heerlijke nicht is het.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hij feliciteerde je met je verjaardag?
Ja, maar dan hoeven ze niet te veinzen alsof ze echt in mij geïnteresseerd zijn. Hele beleving dit dus.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij werkt rond het binnenhof toch? Dan moet je beste moeite doen om bewindspersonen niet te zien
Gewoon zorgen dat het spel afgelopen is voordat die uitgevonden zijn, zo doe ik dat altijd.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Prima. Maar dit keer geen kernbommen op mij.
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat is dus absoluut het tegenovergestelde van het afschaffen van Europese landbouwsubsidies om de Afrikaanse markten te hebben. Dit is wel 100% anders dan het "vrije markt voor iedereen en iedereen rijk jajajaja"-adagium wat D66 de laatste paar jaar kenmerkt.
Dat gaat niet, Euribob is te skeer voor een webcam met microfoon.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Oh, ik lees hier wat verdomd goeie games. POLcafe Discord(soort teamspeak) aanmaken?
https://discordapp.com/
Precies. Gewoon een beetje vrije markt, beetje 5-jaren plan als het uitkomt. Niet te veel duidelijkheid scheppen.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 is op het gebied van verhouding markt-overheid juist erg genuanceerd. Beetje projectie dit hoor.
Hij zag je zeker als burger.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, maar dan hoeven ze niet te veinzen alsof ze echt in mij geïnteresseerd zijn. Hele beleving dit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |