quote:
Goh.quote:Ik zie 'm wel bewegen en ik vermoed dat ie geen lijsttrekker meer is bij de volgende verkiezingen.
Heeft wel een hoog Rembo & Rembo gehalte ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed"..
Deed Pauw ook wel lekker in sommige vragenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Zo heerlijk communiceren als je in een vraag al enkele oordelen stopt.
Dat we die mensen nog niet eerder in hokjes hebben geplaatst.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
Toch als ik een links/rechts spectrum zou maken van economische scholen:
Van links maar rechts:
Marx (links), Keynes (centrum), Neoklassieke economie (rechts), monetaristen (rechts), Oostenrijkse School (batshit insane rechts)
SuperLinks.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Tchock het volgende:
Heeft er al iemand sLinks gezegd? Zo nee, bij deze.
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Deed Pauw ook wel lekker in sommige vragen
Maar dit is een huis-tuin-keuken natte vingerwerk 007bond schaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat we die mensen nog niet eerder in hokjes hebben geplaatst.
Je valt wel op Tsjechen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je partij heeft Keynes afgezworen.
De wereld is ook wel veranderd sinds ik over zijn theoriën onderwezen werd op de Havo.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je partij heeft Keynes afgezworen.
Hoogconjunctuur? Nu?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.
Eigenlijk wel inderdaad. Er is ook geen anticyclisch beleid gevoerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt, Momenteel is er hoogconjunctuur en toch heeft het huidige kabinet een tekort. Een Keynesiaanse overheid zou nu een overschot moeten hebben.
Welke leugens Kaas-?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er zijn geen banken opgekocht die op omvallen stonden aan het begin van de crisis?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eigenlijk wel inderdaad. Er is ook geen anticyclisch beleid gevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |