Is het natuurlijk ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw, dan is het wel echt een kutreferendum.
Komt de uitslag wel in je statistiekjes?
Heeft 'ie al gezegd waarom hij tegen z'n eigen plan stemde? Ik heb niet zo opgelet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zit Didi nou weer zetels in de vluchtelingenkwestie te gooien bij Pauw?
Waarom Samsom tegen zijn eigen plan stemde bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie al gezegd waarom hij tegen z'n eigen plan stemde? Ik heb niet zo opgelet.
Ja hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wauw, dan is het wel echt een kutreferendum.
Komt de uitslag wel in je statistiekjes?
Je moest je bij het gemeentehuis melden en daar een digitaal cursusje doen? Of kon het ook thuis?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:28 schreef freako het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar ik ga er ook met frisse tegenzin zitten, zonder stempas maar met een goed boek. De e-learningmodule is inmiddels afgerond, dus ik ben weer gecertificeerd..
Volgens mij vertelde hij het net, maar klonk niet zo logisch.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom Samsom tegen zijn eigen plan stemde bedoel je?
Is Diederik zelf bij Pauw?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde hij het net, maar klonk niet zo logisch.
Ah. Naja, hij kan moeilijk zeggen dat het nooit echt de bedoeling was dat die motie erdoorheen zou komen.quote:
Hij is een vieze linkse leugenaar.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ah. Naja, hij kan moeilijk zeggen dat het nooit echt de bedoeling was dat die motie erdoorheen zou komen.
Precies, dat is mijn punt inderdaad. Keynes is niet eens zo links, maar zelfs daar zijn de meeste partijen van afgestapt en is SP zowaar de enige partij die zich op keynesiaanse economie baseert.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Genuanceerd op basis van de huidige tijdsgeest. Ooit zal Kaas het vast wel begrijpen.
Nou nou, je hoeft Kaas geen dom trutje te noemen. Hij stelt gewoon een vraag.quote:
Oh sorryquote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft Kaas geen dom trutje te noemen. Hij stelt gewoon een vraag.
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed".quote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je moest je bij het gemeentehuis melden en daar een digitaal cursusje doen? Of kon het ook thuis?
Keynes is sowieso niet links. Zijn manier van budgetteren zegt niets over de grootte van de overheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies, dat is mijn punt inderdaad. Keynes is niet eens zo links, maar zelfs daar zijn de meeste partijen van afgestapt en is SP zowaar de enige partij die zich op keynesiaanse economie baseert.
Dat inderdaad ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Keynes is sowieso niet links. Zijn manier van budgetteren zegt niets over de grootte van de overheid.
Welke leugens?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat vond jij van alle nieuwe leugens van je grote leider zojuist?
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:35 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, het moest thuis. Dan zie je een foto van een CDA-strandbal die op tafel naast de stembiljetten ligt, of van een stembureaulid die iedereen die nog in de rij staat om 21.00 uur naar huis stuurt. En dan de vraag "Wat gaat hier niet goed"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |