Je denkt dat we nu al 8 jaar laagconjunctuur hebben? Zo lang duren die cycli niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit zou ik ook echt niet hoogconjunctuur durven noemen
China zal op korte termijn wel echt instorten inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. Binnen enkele jaren weer laagconjunctuur. Bereid u er maar op voor.
Het hele optreden was een grote leugen. Z'n eigen plan wegstemmen, omdat hij intern teruggefloten is had hij ook weer zo'n non-verhaal voor verzonnen dat niemand gelooft. Maar dat ga jij hier als PvdA-coryfee natuurlijk niet toegeven.quote:
De werkloosheid is nu 1 procentpunt lager dan op het hoogste (!) punt van de crisis. Of heeft dat meer te maken met de globalisering en de toegenomen flexibilisering en denivellering?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je denkt dat we nu al 8 jaar laagconjunctuur hebben? Zo lang duren die cycli niet.
Qua vraagstelling zijn de jaarlijkse partijcongressen net lynchmobs waar de huidige lijsttrekker wordt afgemaakt en bij de rest van de Oud-PvdA'ers begraven wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw stelt alleen maar domme en suggestieve vragen. Slechte host. Ik mis Eefje Jinek.
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).quote:Op maandag 7 maart 2016 23:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
De werkloosheid is nu 1 procentpunt lager dan op het hoogste (!) punt van de crisis. Of heeft dat meer te maken met de globalisering en de toegenomen flexibilisering en denivellering?
Volgens mij legde hij juist duidelijk uit wat het verschil tussen zijn plan en de motie van GroenLinks was: GL wilde geen vluchtelingen terugsturen van Griekenland naar Turkije.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het hele optreden was een grote leugen. Z'n eigen plan wegstemmen, omdat hij intern teruggefloten is had hij ook weer zo'n non-verhaal voor verzonnen dat niemand gelooft. Maar dat ga jij hier als PvdA-coryfee natuurlijk niet toegeven.
Ik denk dat we binnenkort een gratis energiebron uitvinden waardoor we ons ware potentieel kunnen ontwikkelen. Structureel +xx% groei.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).
Of er komt weer een hele tiet aan kortopeenvolgende innovaties en we maken straks weer een groei van 5% per jaar. Je weet het niet.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat de lange termijn groeitrend lager is dan pre-2008 en dat we nu met 2% economische groei boven die trend zitten en dus een periode van hoogconjunctuur doormaken, wat impliceert dat ik ook verwacht dat het binnen enkele jaren slechter zal gaan dan nu in plaats van dat het binnen enkele jaren beter zal gaan (wat jij blijkbaar verwacht als je meent dat we nog altijd laagconjunctuur meemaken).
Kaas- is het type D66'er waardoor ik weiger op die partij te stemmen.quote:
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kaas- is het type D66'er waardoor ik weiger op die partij te stemmen.
Teveel eer, remlof is hooguit het type PvdA'er dat er voor zorgt dat zelfs allochtonen een eigen partij willen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.
Denk je dat ja?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teveel eer, remlof is hooguit het type PvdA'er die zelfs allochtonen een eigen partij kan laten oprichten.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind die Chantal Janszen echt vijf keer niks trouwens. Wat een lelijk mormel.
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partijquote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent het type PvdA'er waardoor heel gods Nederland weigert op die partij te stemmen, veel erger.
Niet-zo-ninja edit.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partij
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch zullen ze bij de volgende verkiezingen weer meer zetels halen dan jouw partij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |