Nee bedpartnerquote:Op maandag 7 maart 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
delen van je problemen en/of sadness?
ga slapen.quote:
ooh, je houdt niet van delen van een bedpartnerquote:Op maandag 7 maart 2016 00:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee bedpartner
Mijn problemen en sadness deel ik graag met anderen
We zijn met z'n vieren hierquote:Op maandag 7 maart 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever met één aardig iemand een sloom gesprek dan met 100 stommerds een snel gesprek
Wrom slaap jij nietquote:
ik ook nu.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn met z'n vieren hier
[..]
Wrom slaap jij niet
ja er komen steeds meer, etsu is wel ok maar maar die ander nietquote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zijn met z'n vieren hier
[..]
Wrom slaap jij niet
sry, ik vond het onnodig om fien weer overal bij te betrekken was mooi zoquote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef Etsu het volgende:
waarom heet dit hihaho?
mn autisme kan dit niet aan
geeft niet, ik vergeef t jequote:Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry, ik vond het onnodig om fien weer overal bij te betrekken was mooi zo
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooh, je houdt niet van delen van een bedpartner
las dat weer heel anders lama
heb je nu ook problemen dan?
geen idee eigenlijk, maar denk het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
geeft niet, ik vergeef t je
is die fien n beetje raakbaar? wil wel natuurlijk wel wat inhalen van afgelopen weekend
kom aandacht tekortquote:Op maandag 7 maart 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee gaat wel allemaal
Jij dan?
hou opquote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wauw jij bent echt een leuk persoon :$
Wat is je lievelingskleur?
Dacht dat je aandacht wouquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou op![]()
wit, maar dat is dan weer geen kleur volgens de kenners, maar het is wel mijn favoriet
vind ik een mooie zinquote:Op maandag 7 maart 2016 00:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In het algemeen staat de kleur wit ook voor eenvoud en symboliseert hiermee de wens om een simpel, ongecompliceerd, oprecht en zuiver leven te leiden.
Is een mooie zin jaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind ik een mooie zin![]()
wat hoort bij jou dan?
cutequote:Op maandag 7 maart 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is een mooie zin ja
Groen
Groen is de kleur van harmonie en evenwicht en symboliseert daarmee hoop, vernieuwing en vrede. Deze kleur wordt meestal gekozen door zachtaardige en oprechte mensen. Groene mensen zijn over het algemeen eerlijk, sociale mensen, die streven naar harmonie. Vaak hebben ze de neiging zich weg te cijferen voor de verlangens van anderen. Omdat ze zo geduldig en bescheiden zijn, wordt er van mensen met een voorkeur voor groen nog wel eens misbruik gemaakt. Meestal zijn mensen, die kiezen voor groen bovendien verfijnd, beschaafd en betrouwbaar. Vrij voor de hand liggend tenslotte is dat een affiniteit met groen vaak correspondeert met een liefde voor de natuur en alles wat daarin leeft.
ja, want ik vind dat ik misbruik van je maakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog steeds depri?
Je PI kijkt verdrietig
Hoe? Ik probeer op te vrolijker en je aandacht te geven hoorrrrrquote:Op maandag 7 maart 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, want ik vind dat ik misbruik van je maak
Omdat ze zo geduldig en bescheiden zijn, wordt er van mensen met een voorkeur voor groen nog wel eens misbruik gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoe? Ik probeer op te vrolijker en je aandacht te geven hoorrrrr
Blauwquote:
Omg zo waar dit omg echt ikquote:Op maandag 7 maart 2016 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Blauw
De kleur blauw staat traditiegetrouw voor rust, medeleven en zorgzaamheid. Blauw is de kleur van overleg, communicatie en introspectie, van conservativiteit en plichtsgevoel. Mensen, die een voorkeur hebben voor blauw zijn meestal geduldig, volhardend, gewetensvol en gevoelig. Ze zijn vaak niet makkelijk voor zichzelf. Blauwe mensen vinden het fijn, wanneer ze worden geroemd om hun stabiele karakter, wijsheid en betrouwbaarheid. Ze zijn trouw maar vaak tobbers met soms wat starre overtuigingen. Ze kunnen dan ook wantrouwig zijn en te snel anderen verdenken van dingen, die ze niet hebben gedaan. Door hun wantrouwige en voorzichtige natuur kan het even duren voor je hun vertrouwen hebt gewonnen.
blauw danquote:Op maandag 7 maart 2016 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is een mooie zin ja
Groen
Groen is de kleur van harmonie en evenwicht en symboliseert daarmee hoop, vernieuwing en vrede. Deze kleur wordt meestal gekozen door zachtaardige en oprechte mensen. Groene mensen zijn over het algemeen eerlijk, sociale mensen, die streven naar harmonie. Vaak hebben ze de neiging zich weg te cijferen voor de verlangens van anderen. Omdat ze zo geduldig en bescheiden zijn, wordt er van mensen met een voorkeur voor groen nog wel eens misbruik gemaakt. Meestal zijn mensen, die kiezen voor groen bovendien verfijnd, beschaafd en betrouwbaar. Vrij voor de hand liggend tenslotte is dat een affiniteit met groen vaak correspondeert met een liefde voor de natuur en alles wat daarin leeft.
Godsammequote:
Ik ook van jou hoor, je eenvoud siert jequote:Op maandag 7 maart 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hou gewoon van je hoor chloro ondanks je starre houding, dat waardeer ik juist het meest aan je
maar mensen zeggen altijd dat ik geen eenvoudige jongen ben, terwijl dat denk ik wel zo is, snap jequote:Op maandag 7 maart 2016 00:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor, je eenvoud siert je
Is al goed, ik geef mensen graag aandachtquote:Op maandag 7 maart 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ze zo geduldig en bescheiden zijn, wordt er van mensen met een voorkeur voor groen nog wel eens misbruik gemaakt.
omdat ik je aandacht vraag
ja, dat zei je lievelingskleur alquote:Op maandag 7 maart 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is al goed, ik geef mensen graag aandacht
Het zal je verlangen naar jeugdigheid zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar mensen zeggen altijd dat ik geen eenvoudige jongen ben, terwijl dat denk ik wel zo is, snap je
Ik denk dat we nu maar moeten trouwenquote:
wat is je chineze horoscoop?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zal je verlangen naar jeugdigheid zijn
ik vind je een wijs manquote:Op maandag 7 maart 2016 00:54 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom zeggen mensen nooit dat ik wijs ben
Zal wel moeten ja, dit is geen toeval meerquote:Op maandag 7 maart 2016 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu maar moeten trouwen
Draakquote:Op maandag 7 maart 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je chineze horoscoop?
Doe je pi eens normaalquote:
Eigenlijk vind ik geel veel beter bij je passen dan witquote:Op maandag 7 maart 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, dat zei je lievelingskleur al
wnr ben je jarig, wil je type element wetenquote:
wat is geel dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik geel veel beter bij je passen dan wit
Aardequote:Op maandag 7 maart 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wnr ben je jarig, wil je type element weten
http://www.catharinaweb.nl/astrologie/chinese/element.htm
Drop cravingsquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laat hem maar even, hij heeft het zwaar
Geelquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is geel dan?
maar ik vind wit gwn heel mooi
2e en 3e alinea wel jaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De Aap is nieuwsgierig, onafhankelijk, levendig en heeft alles in de gaten. Een Aap is behulpzaam, belezen en houdt van nieuwe dingen.
Apen hebben een goed geheugen, meestal een goed taalgevoel en een plagerig gevoel voor humor. Zij houden van discussie en debat en zitten nooit om woorden verlegen.
Een Aap heeft een vriendelijke en zelfverzekerde houding, maar ze kunnen soms op een manipulerende manier op snelle winst uit zijn. Charmante trucjes. Ze zijn vindingrijk en optimistisch, en bereid risico's te nemen.
De inrichting van het huis van de aap is nooit saai of neutraal en meestal niet af, Apen zien hun huis als iets tijdelijks. Nadenken over de gevolgen van hun handelen doen de meeste Apen niet, het gevolg is dat de Aap niet bekend staat als betrouwbaar.
Een Aap vergeet snel en is in staat dubbele afspraken te maken of door iets anders in beslag te worden genomen.
Apenkinderen zijn allergisch voor autoriteit en raken daardoor vaak in de problemen, ook verdragen ze geen enkele vorm van onrecht en zijn ze zo onderzoekend dat ze tijd en afspraken uit het oog kunnen verliezen. Ze zijn gevat en vaak ook komisch, maar hebben een korte concentratieboog.
Als kind kan een Aap dus nog weleens voor problemen zorgen, maar als ouder is hij of zij niet te evenaren. Kinderen zijn gek op hen, een Aap laat zijn kinderen rustig laat opblijven en geeft niets om discipline, welk kind zou daar niet van houden?
De vijf typen
Water: een sympathieke en zorgzame Aap die zich inzet voor allerlei goede doelen. Dit is het meest rustige type van de Apen.
vinden jullie dit kloppen?
ik weet zelf nooit precies wat ik nou denkquote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
Gele mensen zijn meestal gestructureerde en heldere denkers met vaak verheven idealen
Gele mensenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geel
De kleur geel staat voor geluk, wijsheid en verbeelding. Geel wordt dikwijls gekozen door de geestelijk meer avontuurlijke mensen, die op zoek zijn naar nieuwe dingen, ervaringen en zelfontplooiing. Geel gaat meestal samen met een zonnige en berekenende persoonlijkheid, die zich kenmerkt door een goed zakelijk inzicht en een sterk gevoel voor humor. Het is de kleur van intellectuelen en van alles wat maar geestelijk en rationeel is. Gele mensen zijn meestal gestructureerde en heldere denkers met vaak verheven idealen. Zij kunnen echter soms de neiging hebben om verantwoordelijkheid te mijden en liever continue vrijheid van denken en handelen op te zoeken.
maar jij bent toch helemaal geen naïef persoon?
Haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De Draak is alles waar de andere elf dieren alleen maar van kunnen dromen, en zij staan ook graag in het middelpunt van de belangstelling.
dit is chloor
Moest wel lachenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
godverdomme wat een kutgrap ik ga slapen doei
ik verhuis om het half jaar en elke docent zal alinea 6 bevestigenquote:
Dan ben je een mix van geel en witquote:Op maandag 7 maart 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet zelf nooit precies wat ik nou denk
Hahahahxdxdquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gele mensenNormale mensen noemen zoiets een Chinees
quote:Op maandag 7 maart 2016 01:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan ben je een mix van geel en wit
Ik geloof dit direct. Belhamelquote:Op maandag 7 maart 2016 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verhuis om het half jaar en elke docent zal alinea 6 bevestigen
en mijn ouders de laatste![]()
vet eng
Wat is je sterrenbeeld?quote:Op maandag 7 maart 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik bedoel het niet kwaad, ben gewoon beetje eenvoudig
Dat is het heldere licht dat je ziet wanneer je dood gaatquote:Op maandag 7 maart 2016 01:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die kleur rond zo'n engel vind ik mooi
dat je het tijdelijke voor het eeuwige verruiltquote:Op maandag 7 maart 2016 01:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is het heldere licht dat je ziet wanneer je dood gaat
Hoop dat jij het eeuwige op aarde hebtquote:Op maandag 7 maart 2016 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je het tijdelijke voor het eeuwige verruilt
al mijn posts hebben ook een bepaalde sadheid als ondertoonquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoop dat jij het eeuwige op aarde hebt
Doe je PI normaal, ik lees als je post verdrietig
Jij: Stier - Hij: Weegschaalquote:
Zou van je kopenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik wil dat nog een keer tekenen, maar is zo moeilijk
Ik word er zelf ook verdrietig vanquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al mijn posts hebben ook een bepaalde sadheid als ondertoon
vond dit zo grappigquote:Op maandag 7 maart 2016 01:10 schreef Chloroform het volgende:
is het voor hem het beste als hij de boekhouding gewoon maar aan jou overlaat
Wat is jouw sterrenbeeld, dan ga ik hzaw en jou door de elle love match gooienquote:Op maandag 7 maart 2016 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik word er zelf ook verdrietig van
Nee, weeniequote:Op maandag 7 maart 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond dit zo grappig![]()
klopt trouwens echt niet, vind je wel?
Boogschutterquote:Op maandag 7 maart 2016 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is jouw sterrenbeeld, dan ga ik hzaw en jou door de elle love match gooien
Moest hardop lachenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ook zieke loner vaak dus lovematch weenie waar die over praat
de week dat je mij ontmoette zekerquote:Op maandag 7 maart 2016 01:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Boogschutter
Die van Elle klopt niet, heb daar ooit mijn weekhoroscoop gelezen en stond dat het een geweldige week zou worden blabla maar was echt een kutweek
Jij: Boogschutter - Hij: Weegschaalquote:Op maandag 7 maart 2016 01:15 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Boogschutter
Die van Elle klopt niet, heb daar ooit mijn weekhoroscoop gelezen en stond dat het een geweldige week zou worden blabla maar was echt een kutweek
Ja was wel in die week jaquote:Op maandag 7 maart 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de week dat je mij ontmoette zeker
omg Saanquote:Op maandag 7 maart 2016 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Jullie hebben alle kans op een lang, stabiel en gelukkig leven samen.
quote:
Echt manisch ditquote:Op maandag 7 maart 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is zooo slecht voor mijn zelfvertrouwen
Ja maar je bent wel strong independent womanquote:
Nee dat doe jij altijdquote:Op maandag 7 maart 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms denk ik dat ook wel eens
stuur je gewoon 10 berichtjes achter elkaar op whatsapp
Ik laat me door niemand beteugelen of vasthoudenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel strong independent woman
Klopt, telkens 3 woord zinnenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee dat doe jij altijd
Ik probeer altijd zoveel mogelijk in 1 berichtje te proppen
terwijl ik je zo graag wil vasthoudenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand beutegelen of vasthouden![]()
Zal volgende keer een heel essay typenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, telkens 3 woord zinnen
Mag niet van mijn horoscoop sryquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl ik je zo graag wil vasthouden
quote:
lever ik het gelijk in, moet nog een tikkenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zal volgende keer een heel essay typen
Aan die van mij heb je vast niet veel, Succesquote:Op maandag 7 maart 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
lever ik het gelijk in, moet nog een tikken
Oh ik zie geen sig op mobielquote:Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha je hebt ook nog steeds gedonder ook altied als sig
hoeft nietquote:Op maandag 7 maart 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ik zie geen sig op mobiel
Ik verander het wel even
Ik heb geen inspiratiequote:Op maandag 7 maart 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee echt een verbetering hoor
alis volat propriisquote:Op maandag 7 maart 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie
Omggg je pi![]()
![]()
zij die vliegt met haar eigen vleugelsquote:Op maandag 7 maart 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
weetnie wat het betekent maar zal vast iets leuks zijn
Oja omdat ik strong independent woman benquote:Op maandag 7 maart 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zij die vliegt met haar eigen vleugels
haha jaquote:Op maandag 7 maart 2016 01:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja omdat ik strong independent woman ben
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het hier beter dan in KLB SC met dorpsgek rozevla?
Nietquote:
Best is het in ieder geval nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
ik ben echt niet thuis in drugsprijzenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
Ik wilde jou gewoon matchenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij ging maar door over horoscopen
Wat liefde in je leven brengenquote:
Nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha leuk chloro maar liefde is een hoax![]()
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd afquote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd af
heb net toenadering gezocht bij iemand..quote:
beetje zoals ik me bij jou voel dusquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.
Wij hebben nooit geknuffeldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zoals ik me bij jou voel dus
Deze moet je hebben: ONZ / [Hertog Jan SC #1077]quote:
Weer een nieuw sc?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze moet je hebben: ONZ / [Hertog Jan SC #1077]
ONZ SC is datquote:
yess, mis klb sc alleenquote:
Achquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
yess, mis klb sc alleen![]()
met jou
Ey maat, hoe is de leef?quote:
Ja iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja lekker wel man! Voel me chillingz, en hoe is die leef met jou? Poosje geleden dit
Wel chill om weer terug te zijn in ieder geval, het is wel echt rustig met 23498 mensen die een streep hebbenquote:
die aceton wash heeft trouwens perfect gewerktquote:
jeps, het zijn er deze keer wel echt enorm veelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel chill om weer terug te zijn in ieder geval, het is wel echt rustig met 23498 mensen die een streep hebben
Lekker man!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef Drug het volgende:
[..]
rijst met oosterse groente en tofu reepjes en pindasaus
nice! voelde je beetje rogue chemist toen je bezig was? weet nog toen ik DMT ging maken, voelde wel baasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
die aceton wash heeft trouwens perfect gewerktwas bang dat ik het zou verneuken nu ik het zelf moest doen, maar dat viel gelukkig mee
Bizar man, de halve SC is gewoon weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeps, het zijn er deze keer wel echt enorm veelvraag me af wat ik nou allemaal gemist heb vanmiddag
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker man!
Pindasaus beste saus.
heheh ja wel beetje mad scientist gevoelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
nice! voelde je beetje rogue chemist toen je bezig was? weet nog toen ik DMT ging maken, voelde wel baas![]()
rtquote:
qftquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan jullie ook nooit alleen laten he
#opso4mod
oh smoothquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:39 schreef Drug het volgende:
[..]
dacht dat het warm was maar is het pas echt hot :$
ik stuur nu, heb net boner van jou 😏😏quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
Drug ik hb je dickpics op snap gemist joh
watquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Wow viel van mn bed die was zo lang dat ie me swaffelde door mn telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap m nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben opso, opso, opso opso opso![]()
[ afbeelding ]
Handen, voeten, nekwervels, ruggenwervels, m`n hele lijf tintelt van die vent man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
gaan jullie handen ook jeuken van die oversight of ligt dat aan mij
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
Die heeft al weken ruzie in de NWS FB. Sneue autist.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
ja dat had ik ook gezien, sp3c zet hem wel steeds mooi op z'n plekquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft al weken ruzie in de NWS FB. Sneue autist.
echt een punk ass bitchquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
doneer mijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn stufi is binnen en wil het echt allemaal uitgeven
gebruik geen drugs meer. zou het gebruiken om de armlastigen te steunen mjahquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja en dan drugs ervan kopen zeker
Doneer het aan stichting B.R.A.D alsjeblieft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn stufi is binnen en wil het echt allemaal uitgeven
Have you ever put butter on a poptart?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb poptarts ervan gekocht voor een geniaal bedrag genaamd 4,50 euries
o stufi is niet meer wat geweest isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb poptarts ervan gekocht voor een geniaal bedrag genaamd 4,50 euries
Toch vond Opso het wel fantastisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
o stufi is niet meer wat geweest is
nee ik eet ze wel warm opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Have you ever put butter on a poptart?
wrmquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
o stufi is niet meer wat geweest is
Heb je toch geen pintjes voor nodig?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja sorry dat ik niet al mn stufi uitgeef aan pintjes om nog hersenlozer te worden
Je hebt ze gekocht voor 4,50... Drug zegt dat de stufi ook niet meer is wat het geweest is... Daarmee impliceert hij dat je stufi maar 4,50 is.quote:
OOOOOHHHHquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt ze gekocht voor 4,50... Drug zegt dat de stufi ook niet meer is wat het geweest is... Daarmee impliceert hij dat je stufi maar 4,50 is.
(Dat ik hem moet uitleggen verneukt de grap echt enorm)
Ja het is wel echt de Huilie FB geworden nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt er ook nog een of andere clown zich ermee bemoeien die butthurt is omdat hij een ban kreeg en daarom anderen ook wil naaien
bonefuckthugssquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt er ook nog een of andere clown zich ermee bemoeien die butthurt is omdat hij een ban kreeg en daarom anderen ook wil naaien
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er verdwijnen gvd posts in dat FB topic
tr door jou?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.
Ja, gaat echt goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.
ja het was dat of het op hem afreageren en ban oplopenquote:
Totdat er een mod is of een verzuurde ONZer die ons gaat snitchen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
altijd als de KLB SC wordt gesloten gaat iedereen SC'en in feedback, als er dan een mod komt gaat iedereen naar een andere SC
werkt altijd prima
Beter dat je het 1e hebt gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het was dat of het op hem afreageren en ban oplopen
ja vond ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beter dat je het 1e hebt gedaan
dan gaan we gewoon alle SC's af totdat alles gesloten isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat er een mod is of een verzuurde ONZer die ons gaat snitchen natuurlijk.
heeft die app geen blokkeerknopquote:
IK BETAAL GEWOON HELEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon alle SC's af totdat alles gesloten is
als wij niks krijgen krijgt niemand iets
Gwn tinder verwijderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft die app geen blokkeerknop
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft die app geen blokkeerknop
dat doe ik al 21 jaar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
IK BETAAL GEWOON HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
wss dat jaquote:
ja deze is toch volledig dood normaalquote:
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deze is toch volledig dood normaal
heb je account wel verwijderdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
Kweetnie man, denk dat het juist een beetje "meh" is bij R&P.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terugquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terug
ja okéquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:28 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodig
wats mis met deze :squote:
wat is dat eigenlijk voor spelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei toch dat ik deus ex krijg, boeit me geen vagina
niemand geeft een fuck zo te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef KREEFTx het volgende:
Topic gekaapt R&P / [SC Relaties #3349]Hallo
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc'squote:
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
is ook tegen iedereen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.
nee ok dan is het goed ;squote:
Wat een zure figuren in R&Pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
heb je human revolution niet gespeeld? schaam jequote:
omdat ze je negeren?quote:
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je human revolution niet gespeeld? schaam je
gewoon een open stad in een cyberpunk setting waar je iedereen neer kan knallen of stealth gebruiken of shit hacken of mensen overtuigen met dialogen
beetje mix dishonored en metal gear solid waar je alles op 30 verschillende manieren kan doen
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checken
maar eerst maar eens alle andere games die dit jaar nog uitkomen
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijgquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk
hahah is het zo tegengevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelen
Sorry vriendquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijg
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah is het zo tegengevallen?je zei idd al dat het na een paar uur saai werd
geeft nie bbyquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar 30 seconden dus beter klik je
ik niet ben echt fucking zwakke pussyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
En heb je al een jaargesprek gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
wat belachelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik in een bepaalde galaxy zit crasht het ook steeds dus kan het niet eens meer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |