Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc'squote:
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
is ook tegen iedereen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.
nee ok dan is het goed ;squote:
Wat een zure figuren in R&Pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
heb je human revolution niet gespeeld? schaam jequote:
omdat ze je negeren?quote:
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je human revolution niet gespeeld? schaam je
gewoon een open stad in een cyberpunk setting waar je iedereen neer kan knallen of stealth gebruiken of shit hacken of mensen overtuigen met dialogen
beetje mix dishonored en metal gear solid waar je alles op 30 verschillende manieren kan doen
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checken
maar eerst maar eens alle andere games die dit jaar nog uitkomen
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijgquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk
hahah is het zo tegengevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelen
Sorry vriendquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijg
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah is het zo tegengevallen?je zei idd al dat het na een paar uur saai werd
geeft nie bbyquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar 30 seconden dus beter klik je
ik niet ben echt fucking zwakke pussyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
En heb je al een jaargesprek gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |