ik snap m nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ben opso, opso, opso opso opso![]()
[ afbeelding ]
Handen, voeten, nekwervels, ruggenwervels, m`n hele lijf tintelt van die vent man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
gaan jullie handen ook jeuken van die oversight of ligt dat aan mij
Jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
Die heeft al weken ruzie in de NWS FB. Sneue autist.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
ja dat had ik ook gezien, sp3c zet hem wel steeds mooi op z'n plekquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft al weken ruzie in de NWS FB. Sneue autist.
echt een punk ass bitchquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
doneer mijquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn stufi is binnen en wil het echt allemaal uitgeven
gebruik geen drugs meer. zou het gebruiken om de armlastigen te steunen mjahquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja en dan drugs ervan kopen zeker
Doneer het aan stichting B.R.A.D alsjeblieft.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn stufi is binnen en wil het echt allemaal uitgeven
Have you ever put butter on a poptart?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb poptarts ervan gekocht voor een geniaal bedrag genaamd 4,50 euries
o stufi is niet meer wat geweest isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb poptarts ervan gekocht voor een geniaal bedrag genaamd 4,50 euries
Toch vond Opso het wel fantastisch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
o stufi is niet meer wat geweest is
nee ik eet ze wel warm opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Have you ever put butter on a poptart?
wrmquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
o stufi is niet meer wat geweest is
Heb je toch geen pintjes voor nodig?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja sorry dat ik niet al mn stufi uitgeef aan pintjes om nog hersenlozer te worden
Je hebt ze gekocht voor 4,50... Drug zegt dat de stufi ook niet meer is wat het geweest is... Daarmee impliceert hij dat je stufi maar 4,50 is.quote:
OOOOOHHHHquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je hebt ze gekocht voor 4,50... Drug zegt dat de stufi ook niet meer is wat het geweest is... Daarmee impliceert hij dat je stufi maar 4,50 is.
(Dat ik hem moet uitleggen verneukt de grap echt enorm)
Ja het is wel echt de Huilie FB geworden nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt er ook nog een of andere clown zich ermee bemoeien die butthurt is omdat hij een ban kreeg en daarom anderen ook wil naaien
bonefuckthugssquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
denk je alles gehad te hebben komt er ook nog een of andere clown zich ermee bemoeien die butthurt is omdat hij een ban kreeg en daarom anderen ook wil naaien
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er verdwijnen gvd posts in dat FB topic
tr door jou?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.
Ja, gaat echt goed.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en van Oversight blijft alles staan, ondanks een tr. Typisch weer.
ja het was dat of het op hem afreageren en ban oplopenquote:
Totdat er een mod is of een verzuurde ONZer die ons gaat snitchen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
altijd als de KLB SC wordt gesloten gaat iedereen SC'en in feedback, als er dan een mod komt gaat iedereen naar een andere SC
werkt altijd prima
Beter dat je het 1e hebt gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het was dat of het op hem afreageren en ban oplopen
ja vond ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Beter dat je het 1e hebt gedaan
dan gaan we gewoon alle SC's af totdat alles gesloten isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Totdat er een mod is of een verzuurde ONZer die ons gaat snitchen natuurlijk.
heeft die app geen blokkeerknopquote:
IK BETAAL GEWOON HELEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan gaan we gewoon alle SC's af totdat alles gesloten is
als wij niks krijgen krijgt niemand iets
Gwn tinder verwijderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft die app geen blokkeerknop
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft die app geen blokkeerknop
dat doe ik al 21 jaar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
IK BETAAL GEWOON HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
wss dat jaquote:
ja deze is toch volledig dood normaalquote:
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deze is toch volledig dood normaal
heb je account wel verwijderdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
Kweetnie man, denk dat het juist een beetje "meh" is bij R&P.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terugquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terug
ja okéquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:28 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodig
wats mis met deze :squote:
wat is dat eigenlijk voor spelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei toch dat ik deus ex krijg, boeit me geen vagina
niemand geeft een fuck zo te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef KREEFTx het volgende:
Topic gekaapt R&P / [SC Relaties #3349]Hallo
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc'squote:
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
is ook tegen iedereen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet tegen mij zeggen.
nee ok dan is het goed ;squote:
Wat een zure figuren in R&Pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou stil hier blijven en niet verder gaan kloten in andere sc's
heb je human revolution niet gespeeld? schaam jequote:
omdat ze je negeren?quote:
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checkenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je human revolution niet gespeeld? schaam je
gewoon een open stad in een cyberpunk setting waar je iedereen neer kan knallen of stealth gebruiken of shit hacken of mensen overtuigen met dialogen
beetje mix dishonored en metal gear solid waar je alles op 30 verschillende manieren kan doen
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee :$ oh, dat klinkt behoorlijk vet, mss over een tijdje ook maar eens checken
maar eerst maar eens alle andere games die dit jaar nog uitkomen
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijgquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Aan wiens kant sta jij eigenlijk
hahah is het zo tegengevallen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijgt ook allemaal negens, moet de slechte smaak van no man's sky wegspoelen
Sorry vriendquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
aan de kant die er niet voor zorgt dat ik mijn tweede thuis straks niet meer terugkrijg
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah is het zo tegengevallen?je zei idd al dat het na een paar uur saai werd
geeft nie bbyquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar 30 seconden dus beter klik je
ik niet ben echt fucking zwakke pussyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
En heb je al een jaargesprek gehad?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_bitch_slapt_6.html
Goh, wat zijn Nederlanders sterk
wat belachelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik in een bepaalde galaxy zit crasht het ook steeds dus kan het niet eens meer spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |