Of mensen die gemakzuchtig zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Katten zijn voor mensen die het niet nodig vinden de baas te spelen
Het is anders verdomd hard werken met een kat als baasquote:
Neequote:
Je trapt me op m'n zielquote:
Blackie kan best met een poesjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Harmankardon het volgende:
Katten vind ik leuk. Honden vind ik leuk. Als je ze samen hebt vind ik wel kut want dan heb je van beide ook de nadelen. Als ze al samen kunnen.
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is anders verdomd hard werken met een kat als baas
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Blackie kan best met een poesje
quote:
Naar de vacht kijken helpt eigenlijk niet zoveel. In principe hebben boskatten een grotere kraag, maar je hebt altijd uitzonderingen. De kop zegt veel meer... Maine Coons hebben een ronde kop met spitse oren met pluimjes. Noorse boskatten een spitse kop met geronde oren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik verwacht niet dat dit een mannetje is. Calico :$
Het zal het vele zwart wel zijn waarom ze extra fors lijkt.
Het zijn hoe dan ook gewoon bazenkatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er twee van dat kaliber. Geen schijn van kans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.
Daar staan katten toch om bekend? Die hebben geen baasje, die zijnde baasquote:
Die hekel leg ik neer bij lakse eigenaren, kattenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn grootste hekel aan katten komt voornamelijk bij lakse eigenaren vandaan.
Dito, maar dan voor honden en kinderenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn grootste hekel aan katten komt voornamelijk bij lakse eigenaren vandaan.
If you say soquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar staan katten toch om bekend? Die hebben geen baasje, die zijnde baas
geen tijd voor die ongeinquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:35 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben aan het daten maar volgens mij is ze niet de ware
Jij dan?
Joh. Al begint ie oud en traag te worden. misschien dat poes het 3 seconden aan kanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja die wel. Bij de andere geef ik de kat 2,3 seconden.
Ik heb er niet zo veel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die hekel leg ik neer bij lakse eigenaren, katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |