Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
heeft die app geen blokkeerknop
dat doe ik al 21 jaar nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
IK BETAAL GEWOON HELEMAAL NERGENS MEER VOOR
wtfquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
wss dat jaquote:
ja deze is toch volledig dood normaalquote:
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deze is toch volledig dood normaal
heb je account wel verwijderdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb het al verwijderd maar blijkbaar kan je dan alsnog blijven zien op hoeveel km afstand ik ben ??????!!!
Kweetnie man, denk dat het juist een beetje "meh" is bij R&P.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terugquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Daarom is r&p leuker, die gaan lekker happen
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodigquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dan krijgen we onze sc nooit meer terug
ja okéquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:28 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel Danny heeft zn centen nodig
wats mis met deze :squote:
wat is dat eigenlijk voor spelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zei toch dat ik deus ex krijg, boeit me geen vagina
niemand geeft een fuck zo te zienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:33 schreef KREEFTx het volgende:
Topic gekaapt R&P / [SC Relaties #3349]Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |