die aceton wash heeft trouwens perfect gewerktquote:
jeps, het zijn er deze keer wel echt enorm veelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel chill om weer terug te zijn in ieder geval, het is wel echt rustig met 23498 mensen die een streep hebben
Lekker man!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef Drug het volgende:
[..]
rijst met oosterse groente en tofu reepjes en pindasaus
nice! voelde je beetje rogue chemist toen je bezig was? weet nog toen ik DMT ging maken, voelde wel baasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
die aceton wash heeft trouwens perfect gewerktwas bang dat ik het zou verneuken nu ik het zelf moest doen, maar dat viel gelukkig mee
Bizar man, de halve SC is gewoon weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeps, het zijn er deze keer wel echt enorm veelvraag me af wat ik nou allemaal gemist heb vanmiddag
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker man!
Pindasaus beste saus.
heheh ja wel beetje mad scientist gevoelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Drug het volgende:
[..]
nice! voelde je beetje rogue chemist toen je bezig was? weet nog toen ik DMT ging maken, voelde wel baas![]()
rtquote:
qftquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan jullie ook nooit alleen laten he
#opso4mod
oh smoothquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:39 schreef Drug het volgende:
[..]
dacht dat het warm was maar is het pas echt hot :$
ik stuur nu, heb net boner van jou 😏😏quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
Drug ik hb je dickpics op snap gemist joh
watquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Wow viel van mn bed die was zo lang dat ie me swaffelde door mn telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |