Ja maar je bent wel strong independent womanquote:
Nee dat doe jij altijdquote:Op maandag 7 maart 2016 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms denk ik dat ook wel eens
stuur je gewoon 10 berichtjes achter elkaar op whatsapp
Ik laat me door niemand beteugelen of vasthoudenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel strong independent woman
Klopt, telkens 3 woord zinnenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee dat doe jij altijd
Ik probeer altijd zoveel mogelijk in 1 berichtje te proppen
terwijl ik je zo graag wil vasthoudenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik laat me door niemand beutegelen of vasthouden![]()
Zal volgende keer een heel essay typenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, telkens 3 woord zinnen
Mag niet van mijn horoscoop sryquote:Op maandag 7 maart 2016 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
terwijl ik je zo graag wil vasthouden
quote:
lever ik het gelijk in, moet nog een tikkenquote:Op maandag 7 maart 2016 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zal volgende keer een heel essay typen
Aan die van mij heb je vast niet veel, Succesquote:Op maandag 7 maart 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
lever ik het gelijk in, moet nog een tikken
Oh ik zie geen sig op mobielquote:Op maandag 7 maart 2016 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha je hebt ook nog steeds gedonder ook altied als sig
hoeft nietquote:Op maandag 7 maart 2016 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ik zie geen sig op mobiel
Ik verander het wel even
Ik heb geen inspiratiequote:Op maandag 7 maart 2016 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee echt een verbetering hoor
alis volat propriisquote:Op maandag 7 maart 2016 01:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratie
Omggg je pi![]()
![]()
zij die vliegt met haar eigen vleugelsquote:Op maandag 7 maart 2016 01:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
weetnie wat het betekent maar zal vast iets leuks zijn
Oja omdat ik strong independent woman benquote:Op maandag 7 maart 2016 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zij die vliegt met haar eigen vleugels
haha jaquote:Op maandag 7 maart 2016 01:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja omdat ik strong independent woman ben
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het hier beter dan in KLB SC met dorpsgek rozevla?
Nietquote:
Best is het in ieder geval nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
ik ben echt niet thuis in drugsprijzenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt hij te goedkope drugs
Ik wilde jou gewoon matchenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij ging maar door over horoscopen
Wat liefde in je leven brengenquote:
Nietquote:Op maandag 7 maart 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha leuk chloro maar liefde is een hoax![]()
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd afquote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt wel, iedereen praat erover maar ik heb het nog nooit gevoeld, dus hoax
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wilde het je laten voelen, maar je sluit je altijd af
heb net toenadering gezocht bij iemand..quote:
beetje zoals ik me bij jou voel dusquote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niks speciaals hoor, je wil met hem (in jouw geval, haar. Of niet) 24/7 praten, knuffelen en alles en je wordt gek als hij je even geen aandacht geeft. Je twijfelt aan alles, je bent bang voor een gebroken hartje en blabla en als je hem uiteindelijk hebt begint het liefdesleventje saai te worden. Als je hem dumpt, ga je janken. Als je hem niet dumpt, ga je je vervelen. Harde leef.
Wij hebben nooit geknuffeldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje zoals ik me bij jou voel dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |