Nee. Was bij een FOK!ker thuis.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben je bij die ronddraaiende bar geweest?
Oké.quote:
geen dankquote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nogmaals bedankt voor je adviezen gisteren!
Gatverdamme.quote:
Ja alle FOK!kers zijn eng, ga je toch niet heen?!quote:
Ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaloers omdat het jou in al die jaren nog niet gelukt is?
Ik hou wel van een beetje eng.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alle FOK!kers zijn eng, ga je toch niet heen?!
Als heel erg eng je ding is kan je ook bij WCH langs.quote:
Gaan jullie Monopoly spelen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Maar voel wel dat ik een goede kans maak bij Opso.
Jij bent een beetje te oud ;squote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Ja wel Monopoly Junior want die normale is ze nog te jong voor.quote:
Leeftijdsdiscriminatie is niet tof.quote:
ik niet denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat ze een vrolijke jongen zoekt.quote:
98 tegelijk is wel heel veel, dat kan mijn computer niet eens aan denk ik.quote:
karmaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rozevla het volgende:
M'n ovenschotel smaakt naar een bak schijt !!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wel Monopoly Junior want die normale is ze nog te jong voor.
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
Mensen geboren in 2000 worden/zijn alweer 16quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
ik kan wel goed fakenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ze een vrolijke jongen zoekt.
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilen
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Precies, stem daarom Geert en kom in verzetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Hun denken dat ze zich omhoog neukenquote:
Ja ik heb vandaag ook in de stront getraptquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
SGP ftwquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, stem daarom Geert en kom in verzet
BLIJ DAT ER IEMAND OM KAN LACHEN.quote:
quote:
dat is inderdaad mijn droomquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun denken dat ze zich omhoog neuken
Helaas, je fantasie zal niet uitkomen want mijn neven bemoeien zich niet met mijn liefdeslevenquote:
Viola holt lukt het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat niet.
Ga je de nieuwe Ferry Doedens worden?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is inderdaad mijn droom
thuisquote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat niet.
Niet waargebeurd dus?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas, je fantasie zal niet uitkomen want mijn neven bemoeien zich niet met mijn liefdesleven
nee sean beanquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je de nieuwe Ferry Doedens worden?
Jawel joh, gewoon in der poepgat !quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou d'r vroeger ook niet.
Waarom wil je dood? Je hebt nog zo veel dingen waar ik niet van weet om voor te leven.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet waargebeurd dus?
Of bedoelde je waar gebeurt?
Denk niet dat je nu nog kans maaktquote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!
hij heeft wel spannend levenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom wil je dood? Je hebt nog zo veel dingen waar ik niet van weet om voor te leven.
Alsof je dacht dat ik daarvoor wel kans maakte.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat je nu nog kans maakt
Waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel spannend leven
Single pringlequote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!
TR. Eindelijk!!!!quote:
echt goede rap muziekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno of al eerder gepasst, maar beter luister je straatpokoes ipv te letten op taal als een vriendje.
Gewoon een paar katten kopen, kan je ook tegen praten en zeuren.quote:
En slaan met stokkenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een paar katten kopen, kan je ook tegen praten en zeuren.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je dacht dat ik daarvoor wel kans maakte.
op de overloop?quote:
Oh, nou bedankt.quote:
Boeie luister ik toch niet naar.quote:
Ik ga er vanuit dat hij mij in het vorige topic sneu noemde omdat ik hem geaborteerd wenste te hebben en toen was hij ook niet gequote.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote hem dan,alsof hij dit ooit terug vindt simpele hark
Nee een kookcursus.quote:
hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
WOAaaa!!!
Jij echt stoere boi! ouwe!
Bokssssaaaa WOEIJJJjJJ![]()
![]()
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegemanquote:
Is dit humor of heb je aan de verboden middelen gezeten?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
Was ik net me kat kwijt ouwe!!
HAD IE ZICH VERSTOPT IN DE FRITUUR PAN DIE OUWE GEK !!!
HAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgunst denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moord op een ongeboren kind en moord op de goede smaak?Of is dat tweede gewoon afgunst?
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CKquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegeman
In Gestalkt worden gestalkte mensen geholpen. Samen met het slachtoffer wordt er geprobeerd zoveel mogelijk bewijs te verzamelen tegen de stalker om deze vervolgens te confronteren.
Nouja zegquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stierf jij maar met haar mee wat een aidsposts heb jij
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CK
Maar dat is mijn kloon las ik netquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, hopelijk is RozeVla snel weg
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
En McGrath natuurlijk braaf gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonen
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xDquote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
Nobel van jequote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
NEE !!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xD
heb je ook linkje van chaturbate gekregen?quote:
Dankje!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:45 schreef HPLC het volgende:
Hey rozevla, hopelijk ga je tapdansen tussen de leprapatiënten
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb een grote verzameling leprapatienten
Zaterdag naar de lepra ruil beurs, ik heb een paar dubbele die ik graag wil ruilen
Je moeder heeft een groot zinkgat !quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.
Dat je er in stikt. Kutmongool.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Doe normaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Nieuw FOK!, wen er maar aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.
Ik hoop dat je dat kwijtraakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Pics als je het in je oog hebt gestokenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!
Ja maar ik wil gewoon tuhteren, ik hoef niet te tanken schatquote:
Hoiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar zijn mijn leuke vriendjes gebleven
Hier ben ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ananin amini sikeyim.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon tuhteren, ik hoef niet te tanken schat![]()
Heyquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HIER !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez en ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:56 schreef Rozevla het volgende:
Wie van jullie is ook lid van stormfront ?
Hey gurlquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Suck my dickquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet nog niet zo goed of ik jou tot die groep reken
Beter begrijpt hij de hint nuquote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hele sc dood drie keer raden door wie
Verder gaat je psychose wel lekker?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoi !!!
Welkom in mijn topic
Veel post plezier
De groentes!
Drie gram. Weet je het zeker?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:25 schreef Karel_de_Kever het volgende:
Rozevla, ik weet niet wat je genomen hebt, maar ik wil er drie gram van hebben.
net windows 10.. als je upgrade valt het tegen, downgrade je weer is het niet meer hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Het voelt toch anders om weer in KLB te posten... het gevoel van toen is er gewoon niet meer. KLBSC 8.4 is beter dan 8.5
Wat is je lijstje voor vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb weer te veel gegeten.voel me net braddie
Precies dit. Kon het niet beter uitleggen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net windows 10.. als je upgrade valt het tegen, downgrade je weer is het niet meer hetzelfde
Ja natuurlijk werkt dat nog, waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:32 schreef Rozevla het volgende:
Wie werkt er nog met windows 95, zou dat nog werken op je computer?
Kkgare muziekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno of al eerder gepasst, maar beter luister je straatpokoes ipv te letten op taal als een vriendje.
Ben je daarom nu zo aan het trippen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een kever gegeten trouwens
Hoera je hebt gewonnenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rechst net onder midden
krijg ik nu kusje? ;$
Ik las rusje !quote:Op maandag 7 maart 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
rechst net onder midden
krijg ik nu kusje? ;$
Ja kloptquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de panda schuilt achter de twee kleine kerstbomen achter het middelste huis
Scherp manquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
achter de kerstboom, boven het middelste huisje.
Karel de super keverquote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Karel_de_Kever het volgende:
achter de kerstboom, boven het middelste huisje.
zit je mob?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
En nu nog de panda vinden op het tweede plaatje
allang gevondenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
Links van het middenquote:Op maandag 7 maart 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
nee nee blijf jij maar weg verder, thanks bubayquote:Op maandag 7 maart 2016 23:48 schreef Rozevla het volgende:
Kijk iedereen afkting taal msn praten dan.
Msn was chill
toch
brb enzo allemaal
Ja!quote:Op maandag 7 maart 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil je meer zoek de panda plaatjes?
jij ookquote:Op maandag 7 maart 2016 23:52 schreef Rozevla het volgende:
Zou je toch denken dan eet je wat anders als je pijn in je pens krijgt, zou het zelfde zijn als ik zeg j a ik vind stenen vet lekker maar ik krijg der echt pijn van in mijn pens,,maarja ik blijf stenen vreten.
Gekke beesten!
Ze zijn helemaal wak !
Nee, betalen ze voor.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:53 schreef Rozevla het volgende:
had nederland laatst niet pandas kado gekregen van china ?
Dierenpark Rhenen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:54 schreef Rozevla het volgende:
Waar zijn die dan, zeker bij Alexander weer thuis in de tuin.
Die gier houd ook alles voor hem eigen he
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:55 schreef Rozevla het volgende:
Mooi joh, dus ik kan ze zien.
Ga ik ze denk ik morgen ff opzoeken
nee wil meer jou ;$quote:Op maandag 7 maart 2016 23:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wil je meer zoek de panda plaatjes?
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:56 schreef Rozevla het volgende:
Wat voor geluid maken pandas eigenlijk
Blaffen ze ofzo ?
Tis net een hond toch als je ze zo ziet
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:58 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dat dan, maken ze alleen maar zulke geluiden ?
Erg gevaarlijk klinkt het niet neequote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef Rozevla het volgende:
Dan word je toch niet serieus genomen in een bos
Kudo's voor jou.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Jij vroeg je af wat voor geluid ze maken, dacht ik zoek het even op. Was ook wel benieuwd.
Ja dit ga ik niet opzoeken, moet je zelf doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel zaad zou een schilpad hebben
zou ie ook net zo sloom spuiten?
Dat ie dan een half uur over spuiten doet
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:01 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel zaad zou een schilpad hebben
zou ie ook net zo sloom spuiten?
Dat ie dan een half uur over spuiten doet
Ja die hele bult zit vol denkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.
Waarom kijk je dat soort filmpjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
had een keer filmpje gezien, volgens mij hebben ze best veel zaad hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |