hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
WOAaaa!!!
Jij echt stoere boi! ouwe!
Bokssssaaaa WOEIJJJjJJ![]()
![]()
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegemanquote:
Is dit humor of heb je aan de verboden middelen gezeten?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
Was ik net me kat kwijt ouwe!!
HAD IE ZICH VERSTOPT IN DE FRITUUR PAN DIE OUWE GEK !!!
HAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgunst denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moord op een ongeboren kind en moord op de goede smaak?Of is dat tweede gewoon afgunst?
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CKquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegeman
In Gestalkt worden gestalkte mensen geholpen. Samen met het slachtoffer wordt er geprobeerd zoveel mogelijk bewijs te verzamelen tegen de stalker om deze vervolgens te confronteren.
Nouja zegquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stierf jij maar met haar mee wat een aidsposts heb jij
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CK
Maar dat is mijn kloon las ik netquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, hopelijk is RozeVla snel weg
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
En McGrath natuurlijk braaf gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonen
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xDquote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
Nobel van jequote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
NEE !!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |