Nee. Was bij een FOK!ker thuis.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben je bij die ronddraaiende bar geweest?
Oké.quote:
geen dankquote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nogmaals bedankt voor je adviezen gisteren!
Gatverdamme.quote:
Ja alle FOK!kers zijn eng, ga je toch niet heen?!quote:
Ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaloers omdat het jou in al die jaren nog niet gelukt is?
Ik hou wel van een beetje eng.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alle FOK!kers zijn eng, ga je toch niet heen?!
Als heel erg eng je ding is kan je ook bij WCH langs.quote:
Gaan jullie Monopoly spelen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Maar voel wel dat ik een goede kans maak bij Opso.
Jij bent een beetje te oud ;squote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Ja wel Monopoly Junior want die normale is ze nog te jong voor.quote:
Leeftijdsdiscriminatie is niet tof.quote:
ik niet denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Komt omdat ze een vrolijke jongen zoekt.quote:
98 tegelijk is wel heel veel, dat kan mijn computer niet eens aan denk ik.quote:
karmaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rozevla het volgende:
M'n ovenschotel smaakt naar een bak schijt !!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wel Monopoly Junior want die normale is ze nog te jong voor.
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
Mensen geboren in 2000 worden/zijn alweer 16quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
ik kan wel goed fakenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ze een vrolijke jongen zoekt.
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilen
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Precies, stem daarom Geert en kom in verzetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Hun denken dat ze zich omhoog neukenquote:
Ja ik heb vandaag ook in de stront getraptquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
SGP ftwquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, stem daarom Geert en kom in verzet
BLIJ DAT ER IEMAND OM KAN LACHEN.quote:
quote:
dat is inderdaad mijn droomquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hun denken dat ze zich omhoog neuken
Helaas, je fantasie zal niet uitkomen want mijn neven bemoeien zich niet met mijn liefdeslevenquote:
Viola holt lukt het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat niet.
Ga je de nieuwe Ferry Doedens worden?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is inderdaad mijn droom
thuisquote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is trouwens serieus gebeurd met een grietje dat hier ooit werkte. Maarja, waar gebeurd dat niet.
Niet waargebeurd dus?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helaas, je fantasie zal niet uitkomen want mijn neven bemoeien zich niet met mijn liefdesleven
nee sean beanquote:Op maandag 7 maart 2016 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je de nieuwe Ferry Doedens worden?
Jawel joh, gewoon in der poepgat !quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou d'r vroeger ook niet.
Waarom wil je dood? Je hebt nog zo veel dingen waar ik niet van weet om voor te leven.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet waargebeurd dus?
Of bedoelde je waar gebeurt?
Denk niet dat je nu nog kans maaktquote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!
hij heeft wel spannend levenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom wil je dood? Je hebt nog zo veel dingen waar ik niet van weet om voor te leven.
Alsof je dacht dat ik daarvoor wel kans maakte.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Denk niet dat je nu nog kans maakt
Waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft wel spannend leven
Single pringlequote:Op maandag 7 maart 2016 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook lastig om je te bemoeien met iets wat niet bestaat. Of niet dan?! Haha!
TR. Eindelijk!!!!quote:
echt goede rap muziekquote:Op maandag 7 maart 2016 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno of al eerder gepasst, maar beter luister je straatpokoes ipv te letten op taal als een vriendje.
Gewoon een paar katten kopen, kan je ook tegen praten en zeuren.quote:
En slaan met stokkenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een paar katten kopen, kan je ook tegen praten en zeuren.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je dacht dat ik daarvoor wel kans maakte.
op de overloop?quote:
Oh, nou bedankt.quote:
Boeie luister ik toch niet naar.quote:
Ik ga er vanuit dat hij mij in het vorige topic sneu noemde omdat ik hem geaborteerd wenste te hebben en toen was hij ook niet gequote.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote hem dan,alsof hij dit ooit terug vindt simpele hark
Nee een kookcursus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |