98 tegelijk is wel heel veel, dat kan mijn computer niet eens aan denk ik.quote:
karmaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Rozevla het volgende:
M'n ovenschotel smaakt naar een bak schijt !!!!!!!!!!!!!!!!
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja wel Monopoly Junior want die normale is ze nog te jong voor.
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
Mensen geboren in 2000 worden/zijn alweer 16quote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die zijn gewoon 18 hoor.
HOLY SHIT ZE ZIJN AL 18.
ik kan wel goed fakenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat ze een vrolijke jongen zoekt.
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je moet haar wel laten winnen, anders gaat ze huilen
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij gaat vast elke keer los op die nieuwe lichtingen in de supermarkt zeker?
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Precies, stem daarom Geert en kom in verzetquote:Op maandag 7 maart 2016 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan komen haar boze neven en ben ik dood.Maar moeten we respecteren, is cultuur.
Hun denken dat ze zich omhoog neukenquote:
Ja ik heb vandaag ook in de stront getraptquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
SGP ftwquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, stem daarom Geert en kom in verzet
BLIJ DAT ER IEMAND OM KAN LACHEN.quote:
quote:
dat is inderdaad mijn droomquote:Op maandag 7 maart 2016 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou acteur moeten worden, ik trap er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |