Nou waar wacht je nog op?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
madeliefff weet toch wel dat we een grap maken?
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?quote:
Hopelijk val je binnenkort van de Euromastquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.
schijn bedriegt somsquote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
Hoop het welquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk val je binnenkort van de Euromast
Ik ben zoon van Willem Kanonquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?
o, was toch maar een grapquote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.
Geweldig. Ben echt trotse tantequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plastic bestek en borden 4 life
ik denk dat die allemaal serieus zijn, van iedereen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das fijn om te weten na al die liefdesverklaringen van hem
iedereen? ik krijg ze alleen van hemquote:Op maandag 7 maart 2016 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat die allemaal serieus zijn, van iedereen.
Vaatwasser voor het slapen gaan.quote:
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm'squote:Op maandag 7 maart 2016 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iedereen? ik krijg ze alleen van hem
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm's
3 f-en hequote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm's
ik stem niet eens op geerdquote:Op maandag 7 maart 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
Dacht dat ik madeliefff niet leuker kon vinden maar nu ik weet dat ze Geert stemt is ze dat wel geworden.
Sletjequote:Op maandag 7 maart 2016 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je nooit reageerde.
Oh sta ik even mooi voor niks voor je deur.quote:
Jeetje wat gemeenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de zwerver uit mijn oude buurt had een fb account ...aangemaakt door zijn fans
Ja vorige week 60 euro betaald voor 2 stukjes plastic om dat ding te maken. Zou er bijna een 3D printer voor aanschaffen.quote:
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
paar keer per week maar maak het nooit af
Wist niet dat ik dat gedaan had, maar ik vond je toch stomquote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das fijn om te weten na al die liefdesverklaringen van hem
Ben je in Groningen?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lig al hele dag op bank en bed, moet naar huis maar wil nog niet
jij bent snelquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sta ik even mooi voor niks voor je deur.
Ja hoor ook sorry namens mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey pharkus sorry voor de ellende vorige week. Gaat het weer met je?
DAT. DOE. IK. NIET.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet jij maar eens stoppen met hard-to-get
ja soms welquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?
ja ook altijd in restaurantquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik was alleen af als ik thuis heb gegeten. Anders kan dat ene ontbijtbordje en koffiekopje wel een dagje langer staan hoor.
Vlugge Japie is mijn bijnaamquote:
Omgquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja soms welof dan maak ik een paar dingetjes schoon en loop weg
dat je na het afwassen nog ademt wssquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?
ze vertelt maar 1% van hele verhaal uiteraard. Het blijft Rusland. Komt binnenkort nog Duitse documentaire uit over dat ze nog steeds regels overtreden wat geen verrassing mag zijnquote:
Dit komt me echt te bekend voorquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja soms welof dan maak ik een paar dingetjes schoon en loop weg
je vindt mij stom?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat ik dat gedaan had, maar ik vond je toch stom
ja doe ik wel eens.. Stop erin, vol water, wat zeep en eind van de dag is ht wel schoonquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest daar om lachen jezus wat is mijn humor toch slechtquote:Op maandag 7 maart 2016 21:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat je na het afwassen nog ademt wss
Vaatwasmachine ftwquote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja doe ik wel eens.. Stop erin, vol water, wat zeep en eind van de dag is ht wel schoon
Ligt eraan wat je plannen voor morgen zijn toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel prima, zit even te twijfelen of ik vanavond nog ga bingoen in de pub
Tattaz lifequote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe 1 keer per dag hoor, ik ga niet na elk hapje of drankje staan afwassen
Niet zo veel, maar wat lichamelijke klachten.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je plannen voor morgen zijn toch?
Minder hard fappen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar wat lichamelijke klachten.Dus weet gewoon niet of het slim is.
Watquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ook altijd in restaurant
godverdomme wou zeggen jij van mij maar jij zit hier al sinds 2010quote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit komt me echt te bekend voor
Ben jij mijn kloon?
jij begint eroverquote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoef je fapsnelheid niet te weten
Haha newbiequote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme wou zeggen jij van mij maar jij zit hier al sinds 2010
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o gaan we weer afkomst erbij halen
Modesquote:Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?
je zou toch maar wat met je bek vol tanden staanquote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom mac herestraat
OH WACHT JE BENT NIET IN GRUNNA XD
Nee, bek vol met mcflurryquote:Op maandag 7 maart 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zou toch maar wat met je bek vol tanden staan
Hey crip bbyquote:Op maandag 7 maart 2016 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
wasbak vullen en dan hele afwas met een borsteltje doen, en niet de spullen afspoelen.
nee ik ben wakker wanneer er iets boeiends gezegd word...of t nu over fatima of klaas gaat. alleen jij hebt die obsessie met afkomstenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.quote:
was je er bij?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.
Gr gr.
denk steeds dat jij Oberkuilie bentquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man vroegah toen je nog borstvoeding kreeg zoog je er wel vol op alsof er wodka uit de titties stroomde.
Gr gr.
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gr gr.
Ja snap dan wel dat je depri bentquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar ga denk ik niet echt geen zin
dikke tittiesquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gr gr.
Ja krijg er leuke complimenten overquote:Op maandag 7 maart 2016 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het nog goedgekomen met je kapsel?
ja hele dag films kijken en drop eten op bedquote:Op maandag 7 maart 2016 21:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja snap dan wel dat je depri bent![]()
Gewoon lekker warm thuis blijven
Je mag dan een andere naam hebben, maar je bent nog net zo triest.quote:
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wilquote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik ben wakker wanneer er iets boeiends gezegd word...of t nu over fatima of klaas gaat. alleen jij hebt die obsessie met afkomsten
ja weenie beide wit en beginnen allebei met de letter Oquote:Op maandag 7 maart 2016 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aardbei
[..]
Is een kat en XOXO zo lastig om te onderscheiden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Je mag dan een andere naam hebben, maar je bent nog net zo triest.
1. Ik vond jou zielig en daarom dm'de ik je.
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Kap nu eens met lullen over me en met je bullshit verhalen.
Zo ga ik ook door het levenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hele dag films kijken en drop eten op bed
Heerlijk op tijd zie ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Juicy storyquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Hij roddelt ovwr iedereen joh. Negeer.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
whaha ik ben zuur ja? man man man gooi jezelf weg hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wil
Madeliefffquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whaha ik ben zuur ja? man man man gooi jezelf weg hoor
Ik zou jezelf heel erg opwinden over joden en Nederlanders.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wil
Ja is goed, kind. Ben je nu klaar? Of moet ik zgn nog uit mn plaat gaan zodat je mad kan roepenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Goed gesproken, doe Fien de groetenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Beiden doen mij nietsquote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou jezelf heel erg opwinden over joden en Nederlanders.
Hey Adora lang niet gefien.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
ik dnek dat ze zich buitengesloten voelt ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van geven
Hihiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van geven
Ze maakt altijd grappen, net als ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wnnr stopt hij eens met levenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dnek dat ze zich buitengesloten voelt ofzo
Dan is die grap wel al lang bezig.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed je moeder ook toen ze jou baarde
jongemanquote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jongeman ik trap niet meer in jouw grapjes
Die grappen van hem zijn ook stokoudquote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jongeman ik trap niet meer in jouw grapjes
ja godver, dacht dat we vrienden warenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed je moeder ook toen ze jou baarde
Doe eens normaal joh, ik heb je nooit wat misdaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb je moeder ff lekker liggen tr'en
Jij ook al?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die grappen van hem zijn ook stokoud
heb die user nog nooit gezienquote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Rozevla is nog een grotere kneus dan Braddie.
Gelukkig wel !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Rozevla is een kloontjequote:Op maandag 7 maart 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Ow ja kloptquote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je grijpt elke mogelijkheid aan om hier zielig te doen over je afkomst.
Nee, love julliequote:
Oké jij ook nietquote:
Tief op met je pi man gvdquote:
aightquote:Op maandag 7 maart 2016 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké jij ook niet
Maar verder wel gvd
Ben jij sait?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER !!!!
MAAK DIT TURK RIJK toch!!!
Snapjetoch!
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER !!!!
Snapjetoch!
1/10quote:Op maandag 7 maart 2016 22:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
WAT IS ER !!!!
Snapjetoch!
Achteraf was het wel heel easy want er gaan best veel bussen naar Noordquote:
Niks mis met een beetje gezond zionisme.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
BEN JIJ EEN ZIONIST !!!!????
WAT IS ER !!!!!
Zou je uit kunnen loggen?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Rozevla het volgende:
De overheid neukt jullie in de reet!!
MET EEN DILDO
WORD WAKKER !!!!
MAAK DIT TURK RIJK DAN WAT IS ER!!!
Doe eens niet zo irritant debieltjequote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Rozevla het volgende:
MET EEN DILDO
WORD WAKKER !!!!
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Rozevla het volgende:
MET EEN DILDO
WORD WAKKER !!!!
Ja, klopt. Was het leuk in Groningen?quote:Op , maandag 7 maart 2016 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Achteraf was het wel heel easy want er gaan best veel bussen naar Noord
Ja hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was het leuk in Groningen?
je KUNT TE VER gaan makkerquote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, hopelijk is je tv stuk tijdens de tour
Maar nogmaals bedankt voor je adviezen gisteren!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was het leuk in Groningen?
Die zijn jaloers op jouquote:Op maandag 7 maart 2016 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij mag het doen gelukkig.
Die andere 3 mogen mij toch niet
Ben ik ook blij om.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Blij dat we het eindelijk eens ergens over eens zijn.
Ben je bij die ronddraaiende bar geweest?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nogmaals bedankt voor je adviezen gisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |