Nou waar wacht je nog op?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
madeliefff weet toch wel dat we een grap maken?
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?quote:
Hopelijk val je binnenkort van de Euromastquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.
schijn bedriegt somsquote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
Hoop het welquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk val je binnenkort van de Euromast
Ik ben zoon van Willem Kanonquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?
o, was toch maar een grapquote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.
Geweldig. Ben echt trotse tantequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plastic bestek en borden 4 life
ik denk dat die allemaal serieus zijn, van iedereen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das fijn om te weten na al die liefdesverklaringen van hem
iedereen? ik krijg ze alleen van hemquote:Op maandag 7 maart 2016 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat die allemaal serieus zijn, van iedereen.
Vaatwasser voor het slapen gaan.quote:
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm'squote:Op maandag 7 maart 2016 21:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iedereen? ik krijg ze alleen van hem
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm's
3 f-en hequote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ooh dan heb ik vast je naam verkeerd geschreven bij de pm's
ik stem niet eens op geerdquote:Op maandag 7 maart 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
Dacht dat ik madeliefff niet leuker kon vinden maar nu ik weet dat ze Geert stemt is ze dat wel geworden.
Sletjequote:Op maandag 7 maart 2016 21:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je nooit reageerde.
Oh sta ik even mooi voor niks voor je deur.quote:
Jeetje wat gemeenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de zwerver uit mijn oude buurt had een fb account ...aangemaakt door zijn fans
Ja vorige week 60 euro betaald voor 2 stukjes plastic om dat ding te maken. Zou er bijna een 3D printer voor aanschaffen.quote:
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
paar keer per week maar maak het nooit af
Wist niet dat ik dat gedaan had, maar ik vond je toch stomquote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das fijn om te weten na al die liefdesverklaringen van hem
Ben je in Groningen?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lig al hele dag op bank en bed, moet naar huis maar wil nog niet
jij bent snelquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sta ik even mooi voor niks voor je deur.
Ja hoor ook sorry namens mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey pharkus sorry voor de ellende vorige week. Gaat het weer met je?
DAT. DOE. IK. NIET.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet jij maar eens stoppen met hard-to-get
ja soms welquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?
ja ook altijd in restaurantquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik was alleen af als ik thuis heb gegeten. Anders kan dat ene ontbijtbordje en koffiekopje wel een dagje langer staan hoor.
Vlugge Japie is mijn bijnaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |