Nou waar wacht je nog op?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke tt, moet wat mee gedaan worden
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
madeliefff weet toch wel dat we een grap maken?
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?quote:
Hopelijk val je binnenkort van de Euromastquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
maak jij wel eens een grap? ik dacht dat jij serieus was.
schijn bedriegt somsquote:Op maandag 7 maart 2016 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Madelief ik had je hoger ingeschat
Hoop het welquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 21:33 schreef HPLC het volgende:
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk val je binnenkort van de Euromast
Ik ben zoon van Willem Kanonquote:Op maandag 7 maart 2016 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je dan als dakloze eindelijk ingeschreven bij de gemeentelijke basisadministratie persoonsgevens?
o, was toch maar een grapquote:Op maandag 7 maart 2016 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben nog nooit op de euromast geweest en de kans dat dat binnenkort gaat gebeuren is ook niet zo groot.
Geweldig. Ben echt trotse tantequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Plastic bestek en borden 4 life
ik denk dat die allemaal serieus zijn, van iedereen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
das fijn om te weten na al die liefdesverklaringen van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |