Hij roddelt ovwr iedereen joh. Negeer.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
Je mag dan een andere naam hebben, maar je bent nog net zo triest.
1. Ik vond jou zielig en daarom dm'de ik je.
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Kap nu eens met lullen over me en met je bullshit verhalen.
whaha ik ben zuur ja? man man man gooi jezelf weg hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wil
Madeliefffquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whaha ik ben zuur ja? man man man gooi jezelf weg hoor
Ik zou jezelf heel erg opwinden over joden en Nederlanders.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wauw kind wat ben je zuur vandaag. Echt geen zin in. Misschien dat Montelly je wil
Ja is goed, kind. Ben je nu klaar? Of moet ik zgn nog uit mn plaat gaan zodat je mad kan roepenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Goed gesproken, doe Fien de groetenquote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
2. Ik wou nooit wat met jou. Dat jij praten ziet als dat ik je leuk vind is niet mijn probleem. Ik vind jou niet leuk en ik heb je nooit leuk gevonden. Je bent überhaupt mijn type niet.
3. Waarom moet je weten dat ik trans ben als ik alleen een gesprek met je voer? Ik wou niet met je afspreken, ik wou niet met je daten, ik wou helemaal niks van je. Dan maakt dat geen ene fuck uit.
Beiden doen mij nietsquote:Op maandag 7 maart 2016 22:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou jezelf heel erg opwinden over joden en Nederlanders.
Hey Adora lang niet gefien.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef AdoraBelle het volgende:
Sorry not sorry
[..]
ik dnek dat ze zich buitengesloten voelt ofzoquote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van geven
Hihiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
is een allochtonen ding, zelf iets doen en daarna de ander daar de schuld van geven
Ze maakt altijd grappen, net als ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wnnr stopt hij eens met levenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dnek dat ze zich buitengesloten voelt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |