Omgquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja soms welof dan maak ik een paar dingetjes schoon en loop weg
dat je na het afwassen nog ademt wssquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?
ze vertelt maar 1% van hele verhaal uiteraard. Het blijft Rusland. Komt binnenkort nog Duitse documentaire uit over dat ze nog steeds regels overtreden wat geen verrassing mag zijnquote:
Dit komt me echt te bekend voorquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja soms welof dan maak ik een paar dingetjes schoon en loop weg
je vindt mij stom?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist niet dat ik dat gedaan had, maar ik vond je toch stom
ja doe ik wel eens.. Stop erin, vol water, wat zeep en eind van de dag is ht wel schoonquote:Op maandag 7 maart 2016 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij niet afmaken voorstellen. Je draait het kraantje open, schuim everywhere, gooit alle border erin en loopt weg?
Ik moest daar om lachen jezus wat is mijn humor toch slechtquote:Op maandag 7 maart 2016 21:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat je na het afwassen nog ademt wss
Vaatwasmachine ftwquote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja doe ik wel eens.. Stop erin, vol water, wat zeep en eind van de dag is ht wel schoon
Ligt eraan wat je plannen voor morgen zijn toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel prima, zit even te twijfelen of ik vanavond nog ga bingoen in de pub
Tattaz lifequote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe 1 keer per dag hoor, ik ga niet na elk hapje of drankje staan afwassen
Niet zo veel, maar wat lichamelijke klachten.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je plannen voor morgen zijn toch?
Minder hard fappen.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar wat lichamelijke klachten.Dus weet gewoon niet of het slim is.
Watquote:Op maandag 7 maart 2016 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ook altijd in restaurant
godverdomme wou zeggen jij van mij maar jij zit hier al sinds 2010quote:Op maandag 7 maart 2016 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit komt me echt te bekend voor
Ben jij mijn kloon?
jij begint eroverquote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoef je fapsnelheid niet te weten
Haha newbiequote:Op maandag 7 maart 2016 21:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
godverdomme wou zeggen jij van mij maar jij zit hier al sinds 2010
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o gaan we weer afkomst erbij halen
Modesquote:Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey waarom zei je dan niets toen xcchnogwat het had over Fatima of ben je net als modes op fok alleen wakker als het over joden en Nederlanders gaat?
je zou toch maar wat met je bek vol tanden staanquote:Op maandag 7 maart 2016 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom mac herestraat
OH WACHT JE BENT NIET IN GRUNNA XD
Nee, bek vol met mcflurryquote:Op maandag 7 maart 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zou toch maar wat met je bek vol tanden staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |