heb je ook linkje van chaturbate gekregen?quote:
Dankje!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:45 schreef HPLC het volgende:
Hey rozevla, hopelijk ga je tapdansen tussen de leprapatiënten
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb een grote verzameling leprapatienten
Zaterdag naar de lepra ruil beurs, ik heb een paar dubbele die ik graag wil ruilen
Je moeder heeft een groot zinkgat !quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.
Dat je er in stikt. Kutmongool.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Doe normaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Nieuw FOK!, wen er maar aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.
Ik hoop dat je dat kwijtraakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Pics als je het in je oog hebt gestokenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!
Ja maar ik wil gewoon tuhteren, ik hoef niet te tanken schatquote:
Hoiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar zijn mijn leuke vriendjes gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |