hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
WOAaaa!!!
Jij echt stoere boi! ouwe!
Bokssssaaaa WOEIJJJjJJ![]()
![]()
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegemanquote:
Is dit humor of heb je aan de verboden middelen gezeten?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef Rozevla het volgende:
Was ik net me kat kwijt ouwe!!
HAD IE ZICH VERSTOPT IN DE FRITUUR PAN DIE OUWE GEK !!!
HAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgunst denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 22:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moord op een ongeboren kind en moord op de goede smaak?Of is dat tweede gewoon afgunst?
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CKquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja wordt gepresenteerd door Alberto Stegeman
In Gestalkt worden gestalkte mensen geholpen. Samen met het slachtoffer wordt er geprobeerd zoveel mogelijk bewijs te verzamelen tegen de stalker om deze vervolgens te confronteren.
Nouja zegquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stierf jij maar met haar mee wat een aidsposts heb jij
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat opsonisatie die stalker is, vind ik niets voor CK
Maar dat is mijn kloon las ik netquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, hopelijk is RozeVla snel weg
quote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
En McGrath natuurlijk braaf gevenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoorde van users dat ze om e-mailadressen vraagt en waar ze wonen
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xDquote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
Nobel van jequote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Rozevla het volgende:
Schijnen het binnen een dag te bezorgen dus morgen heb ik m'n lepra patient in huis, ga ik meteen met hem knuffelen
NEE !!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je geen contact meer met je moeder? haha xD
heb je ook linkje van chaturbate gekregen?quote:
Dankje!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:45 schreef HPLC het volgende:
Hey rozevla, hopelijk ga je tapdansen tussen de leprapatiënten
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb een grote verzameling leprapatienten
Zaterdag naar de lepra ruil beurs, ik heb een paar dubbele die ik graag wil ruilen
Je moeder heeft een groot zinkgat !quote:Op maandag 7 maart 2016 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een zinkgat ontstaat recht onder je bureaustoel.
Dat je er in stikt. Kutmongool.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Nee klopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Jezus man je praat toch niet over het zinkgat van iemand zijn moeder.
Doe normaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder heeft een groot zinkgat !
WAAAOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Nieuw FOK!, wen er maar aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen manieren. Ik ben echt geschokt.
Ik hoop dat je dat kwijtraakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moet ik met een pen? Heb gewoon dildo's hoor.
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal morgen geen pen kunnen vinden en dat jullie mobieltjes uitvalt gr
Pics als je het in je oog hebt gestokenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou ik heb lekker een pen en die steek ik recht in m'n ogen morgen !!!
Ja maar ik wil gewoon tuhteren, ik hoef niet te tanken schatquote:
Hoiquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
waar zijn mijn leuke vriendjes gebleven
Hier ben ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ananin amini sikeyim.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon tuhteren, ik hoef niet te tanken schat![]()
Heyquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HIER !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
deadprez en ik.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:56 schreef Rozevla het volgende:
Wie van jullie is ook lid van stormfront ?
Hey gurlquote:Op maandag 7 maart 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Suck my dickquote:Op maandag 7 maart 2016 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik weet nog niet zo goed of ik jou tot die groep reken
Beter begrijpt hij de hint nuquote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hele sc dood drie keer raden door wie
Verder gaat je psychose wel lekker?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoi !!!
Welkom in mijn topic
Veel post plezier
De groentes!
Drie gram. Weet je het zeker?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:25 schreef Karel_de_Kever het volgende:
Rozevla, ik weet niet wat je genomen hebt, maar ik wil er drie gram van hebben.
net windows 10.. als je upgrade valt het tegen, downgrade je weer is het niet meer hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2016 23:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Het voelt toch anders om weer in KLB te posten... het gevoel van toen is er gewoon niet meer. KLBSC 8.4 is beter dan 8.5
Wat is je lijstje voor vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb weer te veel gegeten.voel me net braddie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |